Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένο εισαγωγής ή ελληνικό ;


Asure1999

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σεπτέμβριο του 2021 αποφάσισα να πάρω νέο αμάξι. Λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων σε παραλαβή καινούργιων οχημάτων, πήρα ένα renault megane diesel αυτόματο του 2018. Πήγα σε μεγάλη αντιπροσωπεία renault που έχει και μεταχειρισμένα εισαγωγής, δεν το έλεγξα απλά αλλά το ξεσκόνισα πλήρως. Ήταν εισαγώμενο από Ισπανία και το μόνο που ήθελε ήταν συμπλήρωμα λαδιών και λάστιχα, ούτε γυρισμένα χιλιόμετρα ούτε τίποτα. Οι μεγάλες/γνωστές αντιπροσωπείες κατά κανόνα φέρνουν καλά κομμάτια που με ένα κλασικό service είναι σαν καινούργια και δεν τους συμφέρει να χαλάσουν το όνομα τους και να τρέχουν με καταγγελίες. 5 γνωστοί και φίλοι που πήραν από κλασικούς μαντράδες ναι μεν γλύτωσαν λεφτά στην αγορά αλλά τα έδωσαν πίσω σε ζημιές . Η μια τα δίνει και σε δικηγόρο, δυστυχώς δεν το έλεγξε καλά γιατί βγήκε πολύ προβληματικό και ο μαντράς κάνει τσαμπουκάδες αντί να δώσει την εγγύηση που έχει πουλήσει με το αμάξι. Αυτό που έχω δει είναι ότι τουλάχιστον για Ελλάδα αξίζει αγορά μεταχειρισμένου μόνο από ιδιώτη ή από μεγάλη/γνωστή αντιπροσωπεία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Billyrouf είπε

Σεπτέμβριο του 2021 αποφάσισα να πάρω νέο αμάξι. Λόγω των μεγάλων καθυστερήσεων σε παραλαβή καινούργιων οχημάτων, πήρα ένα renault megane diesel αυτόματο του 2018. Πήγα σε μεγάλη αντιπροσωπεία renault που έχει και μεταχειρισμένα εισαγωγής, δεν το έλεγξα απλά αλλά το ξεσκόνισα πλήρως. Ήταν εισαγώμενο από Ισπανία και το μόνο που ήθελε ήταν συμπλήρωμα λαδιών και λάστιχα, ούτε γυρισμένα χιλιόμετρα ούτε τίποτα. Οι μεγάλες/γνωστές αντιπροσωπείες κατά κανόνα φέρνουν καλά κομμάτια που με ένα κλασικό service είναι σαν καινούργια και δεν τους συμφέρει να χαλάσουν το όνομα τους και να τρέχουν με καταγγελίες. 5 γνωστοί και φίλοι που πήραν από κλασικούς μαντράδες ναι μεν γλύτωσαν λεφτά στην αγορά αλλά τα έδωσαν πίσω σε ζημιές . Η μια τα δίνει και σε δικηγόρο, δυστυχώς δεν το έλεγξε καλά γιατί βγήκε πολύ προβληματικό και ο μαντράς κάνει τσαμπουκάδες αντί να δώσει την εγγύηση που έχει πουλήσει με το αμάξι. Αυτό που έχω δει είναι ότι τουλάχιστον για Ελλάδα αξίζει αγορά μεταχειρισμένου μόνο από ιδιώτη ή από μεγάλη/γνωστή αντιπροσωπεία. 

Και πως σου απέδειξαν οτι είναι καθαρό και με σωστά χιλιόμετρα, μιας που σε φίλο που ρώτησε σε αντιπροσωπεία του είπαν οτι δεν υπάρχει κεντρικό αρχείο στη Renault με τα χιλιόμετρα και τις εργασίες των οχημάτων που περνάνε service από εξουσιοδοτημένα-αντιπροσωπείες.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Morosana είπε

Θα προτιμούσα ένα αμαξι με παραπάνω χλμ (αρκεί να ξέρω πόσα πραγματικά είναι για να γίνουν τα προβλεπόμενα για τα χλμ του)  το οποίο θα έχει κινηθεί  σε καλύτερους απ τους ελληνικούς  δρόμους και δεν θα το έχει κάψει ο ήλιος μας το καλοκαίρι και ας έχει παραπάνω χλμ αρκεί από κάτω να μην έχει σαπισματα και σκουρίες. 

Εμμμ εδώ είναι το θέμα. Δεν είναι τυχαίο ότι προτιμούν μεταχειρισμένα από χώρες με καλό καιρό όπως η Ισπανία από χώρες με αλατια και χιόνια όπως η Γερμανία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Και πως σου απέδειξαν οτι είναι καθαρό και με σωστά χιλιόμετρα, μιας που σε φίλο που ρώτησε σε αντιπροσωπεία του είπαν οτι δεν υπάρχει κεντρικό αρχείο στη Renault με τα χιλιόμετρα και τις εργασίες των οχημάτων που περνάνε service από εξουσιοδοτημένα-αντιπροσωπείες.

Έβαλα μηχανικούς και το έλεγξαν από μηχανικής και εξωτερικής άποψης και στο service της αντιπροσωπείας και σε συνεργείο δεύτερο. Για τα χλμ η εταιρεία που μου το έλεγξε είχε συνεργάτη στην Ισπανία (μας είπαν από αντιπροσωπεία ότι είναι εισαγωγή από Ισπανία) και τσέκαρε εκεί τα χιλιόμετρα από αντίστοιχες υπηρεσίες στυλ κτεο που έχουμε εμείς. Κάποια χλμ έγιναν εδώ Ελλάδα προφανώς για τη μετακίνηση του οχήματος στην αντιπροσωπεία καθώς και δοκιμές υποψήφιων αγοραστών. Ενημερωτικά ήταν στα 18.000χλμ και πραγματικά ήταν άθικτο το αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Billyrouf είπε

Έβαλα μηχανικούς και το έλεγξαν από μηχανικής και εξωτερικής άποψης και στο service της αντιπροσωπείας και σε συνεργείο δεύτερο. Για τα χλμ η εταιρεία που μου το έλεγξε είχε συνεργάτη στην Ισπανία (μας είπαν από αντιπροσωπεία ότι είναι εισαγωγή από Ισπανία) και τσέκαρε εκεί τα χιλιόμετρα από αντίστοιχες υπηρεσίες στυλ κτεο που έχουμε εμείς. Κάποια χλμ έγιναν εδώ Ελλάδα προφανώς για τη μετακίνηση του οχήματος στην αντιπροσωπεία καθώς και δοκιμές υποψήφιων αγοραστών. Ενημερωτικά ήταν στα 18.000χλμ και πραγματικά ήταν άθικτο το αμάξι.

Α οκ...έγινε απλά εκτίμηση δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Asure1999 είπε

Καλησπέρα και συγνώμη αν έχει γίνει η ερώτηση πολλές φορές αλλά με αυτά που ακούω είμαι σε δίλλημα. Λόγω της μεγάλης έλλειψης στην αγορά έχω καταλήξει μεταξύ δύο αυτοκινήτων από την ίδια μάντρα.

Ένα yaris του '15 με 76000 χλμ στα 11.000 ευρώ κατά πάσα πιθανότητα από Ιταλία και ένα opel corsa πάλι του '15 με 78000 χλμ στα 9.800 ευρώ αλλά ελληνικό και τα δύο βενζίνη.Εσείς ποιο θα διαλέγατε ; Το εισαγωγής είναι απαγορευτικό/σίγουρη απάτη ; Μήπως το opel είναι αναξιόπιστο ; Κοιτάζωντας ελέγχους και έρευνες βλέπω πως τα 10.000 χλμ/έτος δεν είναι και ύποπτα μικρό νούμερο όπως πολλοί υποστηρίζουν σε

Ιταλία https://www.odyssee-mure.eu/publications/efficiency-by-sector/transport/distance-travelled-by-car.html

και Γερμανία https://car-recalls.eu/reliability/tuev-report-2021-4-5-years/ τόσο στο yaris όσο και στο opel. Αρκεί ο έλεγχος από μηχανικό και τα έγγραφα του αυτοκινήτου ή και πάλι δεν μπορείς να ξέρεις αν έχει γυριστεί; Θα άξιζε να βάλω άλλα 5 χιλιάρικα και να πάρω καινούργιο (λίγο ζόρικο) ;

Ευχαριστώ.

Καλησπέρα πριν 20 μέρες πήρα αεροπλάνο και πήγα Ολλανδία  και πήρα αυτοκίνητο. Ήταν από μάντρα είχε διαφορά 1000 με 1500 από ότι το έβρισκα σαν μοντέλο στην Γερμανία από ιδιώτες και από άλλες μάντρες που ήταν blacklisted. Είχε κοντα 500 αυτοκίνητα ετοιμοπαραδοτα. Όλα τα χαρτιά του ήταν εντάξει και πλήρωσα extra για να μου βγάλουν πινακίδες προσωρινές για να το φέρω οδικώς. Κοιτάζεις μόνο για αυτοκίνητα Euro 6. 

Ιταλία μην πιστεύεις λίγα χιλιόμετρα και από Βουλγαρία μένεις όσο πιο μακριά μπορείς. 

Τώρα με 2 άτομα οδηγούς ήταν εύκολο κάναμε μια διαμονή στην Τσεχία και όλο το υπόλοιπο χωρίς στάσεις. 

Αποφύγαμε την Σερβια και την Βόρεια Μακεδονία και αυτό κάναμε μεγαλύτερη διαδρομή. 

Μπορώ να στείλω link από που πήγα και το πήρα. Γενικά εύκολη διαδικασία και θα ξαναπήγαινα. 

Εκεί δεν το πήγα σε μηχανικό το αυτοκίνητο, έβαλα ένα γνωστό μου να το δει και ήταν καλό. Εδώ στην Ελλάδα που το πήγα σε μηχανικό μου είπε ότι ήταν πολύ καλό το αυτοκίνητο και να χρεώνω κάνα 1000αρικο γνωστούς για να τους βρίσκω σαν το δικό μου. 

Μπορώ να σου στείλω link της μάντρας. Δεν ξέρω έαν πρέπει να το βάλω public. Και εάν θες και λεπτομέρειες για χαρτιά κτλ μπορώ να σου πω. 

Επεξ/σία από btsaroux
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, btsaroux είπε

Καλησπέρα πριν 20 μέρες πήρα αεροπλάνο και πήγα Ολλανδία  και πήρα αυτοκίνητο. Ήταν από μάντρα είχε διαφορά 1000 με 1500 από ότι το έβρισκα σαν μοντέλο στην Γερμανία από ιδιώτες και από άλλες μάντρες που ήταν blacklisted. Είχε κοντα 500 αυτοκίνητα ετοιμοπαραδοτα. Όλα τα χαρτιά του ήταν εντάξει και πλήρωσα extra για να μου βγάλουν πινακίδες προσωρινές για να το φέρω οδικώς. Κοιτάζεις μόνο για αυτοκίνητα Euro 6. 

Ιταλία μην πιστεύεις λίγα χιλιόμετρα και από Βουλγαρία μένεις όσο πιο μακριά μπορείς. 

Τώρα με 2 άτομα οδηγούς ήταν εύκολο κάναμε μια διαμονή στην Τσεχία και όλο το υπόλοιπο χωρίς στάσεις. 

Αποφύγαμε την Σερβια και την Βόρεια Μακεδονία και αυτό κάναμε μεγαλύτερη διαδρομή. 

Μπορώ να στείλω link από που πήγα και το πήρα. Γενικά εύκολη διαδικασία και θα ξαναπήγαινα. 

Εκεί δεν το πήγα σε μηχανικό το αυτοκίνητο, έβαλα ένα γνωστό μου να το δει και ήταν καλό. Εδώ στην Ελλάδα που το πήγα σε μηχανικό μου είπε ότι ήταν πολύ καλό το αυτοκίνητο και να χρεώνω κάνα 1000αρικο γνωστούς για να τους βρίσκω σαν το δικό μου. 

Μπορώ να σου στείλω link της μάντρας. Δεν ξέρω έαν πρέπει να το βάλω public. Και εάν θες και λεπτομέρειες για χαρτιά κτλ μπορώ να σου πω. 

Άσχετο με το νήμα αλλά αναφορικά με το υπογραμμισμένο προσωπικά δεν θα το έκανα (να αποφύγω δηλαδή αυτές τις χώρες) εκτός αν ήθελα να δω άλλη διαδρομή για τουριστικούς λόγους.

Οι γνωστές και "πολυδιαφημισμένες" παθογένειες των γειτόνων μας έχουν εκλείψει και οι αστυνομικοί που έψαχναν για "πουρμπουάρ" έχουν μαζευτεί. Αστυνόμευση ναι υπάρχει αλλά αν κάποιος πάει "by the book" (όρια ταχύτητας, κλπ) δεν έχει κανένα απολύτως θέμα. Ειδικά στα Σκόπια τα παλιά εξωφρενικά χαμηλά όρια ταχύτητας που υπήρχαν για ένα και μόνο λόγο (€€€) έχουν γίνει πιο ρεαλιστικά.

Και οι δύο χώρες έχουν μια χαρά οδικές υποδομές και μάλιστα σε όποια σημεία ήταν παλαιότερο το δίκτυο (με πιο στενούς δρόμους, στροφές, κλπ) τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει (με ντροπιαστικά γοργούς, για την Ελλάδα, ρυθμούς) αυτοκινητόδρομοι.

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Άσχετο με το νήμα αλλά αναφορικά με το υπογραμμισμένο προσωπικά δεν θα το έκανα (να αποφύγω δηλαδή αυτές τις χώρες) εκτός αν ήθελα να δω άλλη διαδρομή για τουριστικούς λόγους.

Οι γνωστές και "πολυδιαφημισμένες" παθογένειες των γειτόνων μας έχουν εκλείψει και οι αστυνομικοί που έψαχναν για "πουρμπουάρ" έχουν μαζευτεί. Αστυνόμευση ναι υπάρχει αλλά αν κάποιος πάει "by the book" (όρια ταχύτητας, κλπ) δεν έχει κανένα απολύτως θέμα. Ειδικά στα Σκόπια τα παλιά εξωφρενικά χαμηλά όρια ταχύτητας που υπήρχαν για ένα και μόνο λόγο (€€€) έχουν γίνει πιο ρεαλιστικά.

Και οι δύο χώρες έχουν μια χαρά οδικές υποδομές και μάλιστα σε όποια σημεία ήταν παλαιότερο το δίκτυο (με πιο στενούς δρόμους, στροφές, κλπ) τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει (με ντροπιαστικά γοργούς, για την Ελλάδα, ρυθμούς) αυτοκινητόδρομοι.

Σερβια έχω οδηγήσει με νοικιασμένο αυτοκίνητο από Ουγγαρία και δεν είχα θέμα εκτός από τεράστιες αναμονής σε σύνορα (καλοκαίρι) . 

Αυτό που μου αναφέρανε ήταν ότι μπορεί να υπάρχει θέμα με τις προσωρινές πινακίδες και να ζητήσουν εγγύηση κάπου στα 200 ευρώ που στα επιστρέφουν στην έξοδο. Επειδή δεν ήθελα να μπλέξω με αυτό και επειδή είναι και εκτός Ε. Ε. οπότε δεν έχει roaming το απέφυγα. Εφόσον ο εκτελωνιστη μου είπε ότι θα ήταν καλύτερα από Προμαχωνα τον άκουσα. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, btsaroux είπε

Σερβια έχω οδηγήσει με νοικιασμένο αυτοκίνητο από Ουγγαρία και δεν είχα θέμα εκτός από τεράστιες αναμονής σε σύνορα (καλοκαίρι) . 

Αυτό που μου αναφέρανε ήταν ότι μπορεί να υπάρχει θέμα με τις προσωρινές πινακίδες και να ζητήσουν εγγύηση κάπου στα 200 ευρώ που στα επιστρέφουν στην έξοδο. Επειδή δεν ήθελα να μπλέξω με αυτό και επειδή είναι και εκτός Ε. Ε. οπότε δεν έχει roaming το απέφυγα. Εφόσον ο εκτελωνιστη μου είπε ότι θα ήταν καλύτερα από Προμαχωνα τον άκουσα. 

Κατανοητό.

Sorry για την παρέμβασή μου αλλά υπέθεσα (αυθαίρετα) ότι ίσως να είχες στο μυαλό σου παλιές ιστορίες με τις χώρες της πρώην Γιουγκοσλαβίας, οι οποίες απλά δεν ισχύουν.

Καλό βέβαια που προέκυψε από τη συζήτηση και αυτό με το 200άρι, το οποίο δεν ήξερα, και ίσως φανεί χρήσιμο σε κάποιον που θα κατεβάσει νεοαγορασμένο αυτοκίνητο οδικώς

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Asure1999 είπε

Καλησπέρα και συγνώμη αν έχει γίνει η ερώτηση πολλές φορές αλλά με αυτά που ακούω είμαι σε δίλλημα. Λόγω της μεγάλης έλλειψης στην αγορά έχω καταλήξει μεταξύ δύο αυτοκινήτων από την ίδια μάντρα.

Ένα yaris του '15 με 76000 χλμ στα 11.000 ευρώ κατά πάσα πιθανότητα από Ιταλία και ένα opel corsa πάλι του '15 με 78000 χλμ στα 9.800 ευρώ αλλά ελληνικό και τα δύο βενζίνη.Εσείς ποιο θα διαλέγατε ; Το εισαγωγής είναι απαγορευτικό/σίγουρη απάτη ; Μήπως το opel είναι αναξιόπιστο ; Κοιτάζωντας ελέγχους και έρευνες βλέπω πως τα 10.000 χλμ/έτος δεν είναι και ύποπτα μικρό νούμερο όπως πολλοί υποστηρίζουν σε

Ιταλία https://www.odyssee-mure.eu/publications/efficiency-by-sector/transport/distance-travelled-by-car.html

και Γερμανία https://car-recalls.eu/reliability/tuev-report-2021-4-5-years/ τόσο στο yaris όσο και στο opel. Αρκεί ο έλεγχος από μηχανικό και τα έγγραφα του αυτοκινήτου ή και πάλι δεν μπορείς να ξέρεις αν έχει γυριστεί; Θα άξιζε να βάλω άλλα 5 χιλιάρικα και να πάρω καινούργιο (λίγο ζόρικο) ;

Ευχαριστώ.

Στο εξωτερικό όλα είναι με πολλά χιλιόμετρα....κοίτα spotawheel,spot mechanic και carista θεσσαλονικη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, aligato1000 είπε

Στο εξωτερικό όλα είναι με πολλά χιλιόμετρα....κοίτα spotawheel,spot mechanic και carista θεσσαλονικη

Κοιτα στο δευτερι link της tuv οπου αναφερεται σε επισκευες,ποσα χιλιομετρα εχουν τα yaris 8ετιας.

10Κ το χρονο βγαινει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ε όχι 12Κ για yaris 8ετιας. Αυτός πρέπει να το πήρε 11-12 τότε, ήταν πολύ φθηνά. Εγώ δεν θα έδινα τόσα χρήματα για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Όπως σου είπε και ο φίλος, είναι 1000 φορές καλύτερο να πας Ολλανδία να πάρεις αυτοκίνητο, ακόμα και στα τυφλά, και ας  ξοδέψεις συνολικά 12Κ αλλά να πάρεις κάτι της προκοπής, όχι κουβά και μάλιστα 8ετιας

Επεξ/σία από Macosj
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, btsaroux είπε

Σερβια έχω οδηγήσει με νοικιασμένο αυτοκίνητο από Ουγγαρία και δεν είχα θέμα εκτός από τεράστιες αναμονής σε σύνορα (καλοκαίρι) . 

Αυτό που μου αναφέρανε ήταν ότι μπορεί να υπάρχει θέμα με τις προσωρινές πινακίδες και να ζητήσουν εγγύηση κάπου στα 200 ευρώ που στα επιστρέφουν στην έξοδο. 

Δεν επιστρέφουν τίποτα 😉

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, btsaroux είπε

Καλησπέρα πριν 20 μέρες πήρα αεροπλάνο και πήγα Ολλανδία  και πήρα αυτοκίνητο. Ήταν από μάντρα είχε διαφορά 1000 με 1500 από ότι το έβρισκα σαν μοντέλο στην Γερμανία από ιδιώτες και από άλλες μάντρες που ήταν blacklisted. Είχε κοντα 500 αυτοκίνητα ετοιμοπαραδοτα. Όλα τα χαρτιά του ήταν εντάξει και πλήρωσα extra για να μου βγάλουν πινακίδες προσωρινές για να το φέρω οδικώς. Κοιτάζεις μόνο για αυτοκίνητα Euro 6. 

Ιταλία μην πιστεύεις λίγα χιλιόμετρα και από Βουλγαρία μένεις όσο πιο μακριά μπορείς. 

Τώρα με 2 άτομα οδηγούς ήταν εύκολο κάναμε μια διαμονή στην Τσεχία και όλο το υπόλοιπο χωρίς στάσεις. 

Αποφύγαμε την Σερβια και την Βόρεια Μακεδονία και αυτό κάναμε μεγαλύτερη διαδρομή. 

Μπορώ να στείλω link από που πήγα και το πήρα. Γενικά εύκολη διαδικασία και θα ξαναπήγαινα. 

Εκεί δεν το πήγα σε μηχανικό το αυτοκίνητο, έβαλα ένα γνωστό μου να το δει και ήταν καλό. Εδώ στην Ελλάδα που το πήγα σε μηχανικό μου είπε ότι ήταν πολύ καλό το αυτοκίνητο και να χρεώνω κάνα 1000αρικο γνωστούς για να τους βρίσκω σαν το δικό μου. 

Μπορώ να σου στείλω link της μάντρας. Δεν ξέρω έαν πρέπει να το βάλω public. Και εάν θες και λεπτομέρειες για χαρτιά κτλ μπορώ να σου πω. 

Για euro 6 τι περιπου θες ενδεικτικα να βαλεις ελληνικες πινακιδες αν το κανεις οπως εσυ? 
Πχ αν μιλαμε για ενα opel astra των 8-10κ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλη ταξινόμησης και εκτελωνιστη 600-800 

Παράβολο πινακίδες 75 ευρω

Τέλη κυκλοφορίας ανάλογα τους ρυπους

Καύσιμα διόδια αεροπορικά ξενοδοχειο-α 600-1000

Το ποσό το παίρνεις από εκεί δεν έχει σχέση με τα τέλη ταξινόμησης. Αυτά υπολογίζονται στην αρχική εργοστασιακή τιμή. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...