Προς το περιεχόμενο

Η νέα κατασκευαστική διαδικασία της Tesla θα μπορούσε να φέρει την επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία


alion

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα Τέσλα που κυκλοφορούν έχουν σκελετό από αλουμίνιο ή αυτό θα αφορά μόνο τα καινούρια όταν βγουν?

Είχα την εντύπωση ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι χαλύβδινα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

24 λεπτά πριν, Nakis93 είπε

Η Tesla θα χρειαστεί να προμηθευτεί ακόμα πιο ισχυρές «γιγαντιαίες πρέσες» και σε σημαντικά μεγαλύτερα μεγέθη σε σύγκριση με τις ήδη χρησιμοποιούμενες που έχουν το μέγεθος μίας…οικίας. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται περισσότερος χώρος στα εργοστάσια της για να τις φιλοξενήσει και να τις θέσει σε λειτουργία.

Άραγε τι ποσά ενέργειας θα δαπανούνται για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου, πόσο CO2 και κατά πόσο "πράσινο" θα είναι ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Ήδη με τις τωρινές μεθόδους κατασκευής υπολογίζεται ότι ένα ηλεκτρικό ξεκινάει να είναι "πράσινο" μετά τα 100.000 χιλιόμετρα (με την προϋπόθεση ότι η ενέργεια με την οποία φορτίζει καθ'ολη τη διάρκεια ζωής του προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές).

Σταμάτα να γράφεις π*παριές.

undefined-Jan-03-2023-05-32-14-7718-PM.p

https://blog.greenenergyconsumers.org/blog/lifecycle-emissions-of-electric-cars-vs.-gasoline

Τα Tesla είναι στο κάτω άκρο οπότε 1-2 χρόνια οδήγησης και με την νέα μέθοδο κατασκευής θα είναι ακόμα πιο γρήγορο γιατί ο χρόνος κατασκευής μειώνεται, τα κομμάτια που πρέπει να ενωθούν μειώνονται, τα κόστη πέφτουν, κτλ.

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Τα Τέσλα που κυκλοφορούν έχουν σκελετό από αλουμίνιο ή αυτό θα αφορά μόνο τα καινούρια όταν βγουν?

Είχα την εντύπωση ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι χαλύβδινα 

ο γουγλης λεει οτι πλεον παιζει πολυ αλουμινιο.

επισης ο γουγλης λεει οτι η μπαταρια ειναι κομματι του κατω πλαισιου

Tesla-structural-battery-pack.gif?w=872

 

rep1863_016_l.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν εννοεί ότι θα βγεί όλο το αμάξι ένα κομμάτι ρε παιδιά. Στο προηγούμενο post έγραψαν ότι είχαν πεντακόσια προβλήματα εξαιτίας του ότι έπρεπε να ράψουν το εξωτερικό περίβλημα και δεν ήταν καλό το αποτέλεσμα το οποίο είναι προφανές ότι δεν γίνεται να το κάνεις με ένα σωρό κομμάτια και μετά να περιμένεις να φαίνεται σαν αν είναι ένα κομμάτι 100% χωρίς ούτε μισό λάθος:

Εγώ ανέφερα ότι είναι λάθος να βγάζουν όλο το περίβλημα με κομμάτια και να πρέπει να τα κολλήσουν, εκτός του ότι είναι χρονοβόρο δεν είναι και 100% σίγουρο το αισθητικό αποτέλεσμα. Γι' αυτό τα αμάξια έχουν καμπύλες, είναι βγαλμένα με στάμπα που δίνει στο μέταλλο το τελικό σχήμα του:

...είδατε που με άκουσε ο Μασκιτίδης; Insomnia διαβάζει!

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Nakis93 said:

Η Tesla θα χρειαστεί να προμηθευτεί ακόμα πιο ισχυρές «γιγαντιαίες πρέσες» και σε σημαντικά μεγαλύτερα μεγέθη σε σύγκριση με τις ήδη χρησιμοποιούμενες που έχουν το μέγεθος μίας…οικίας. Αυτό σημαίνει ότι απαιτείται περισσότερος χώρος στα εργοστάσια της για να τις φιλοξενήσει και να τις θέσει σε λειτουργία.

Άραγε τι ποσά ενέργειας θα δαπανούνται για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου, πόσο CO2 και κατά πόσο "πράσινο" θα είναι ένα τέτοιο αυτοκίνητο; Ήδη με τις τωρινές μεθόδους κατασκευής υπολογίζεται ότι ένα ηλεκτρικό ξεκινάει να είναι "πράσινο" μετά τα 100.000 χιλιόμετρα (με την προϋπόθεση ότι η ενέργεια με την οποία φορτίζει καθ'ολη τη διάρκεια ζωής του προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές).

Το πλαίσιο του αυτοκινήτου δεν έχει σχέση με το αν είναι ηλεκτρικό ή όχι.

1 hour ago, fast8 said:

Υπερβολές, αλλά φαντάζομαι εννοεί ότι αν χτυπήσεις κάποιο μέρος, δεν θα υπάρχει ανταλακτικό, αλλά ένα μονολιθικό σασί/πλαίσιο.

Οταν το αμάξι αποτελείται απο πολλά μικρά μέρη όπως τα κλασικά, εύκολα αντικαθιστάς μόνο τα προβληματικά .

Στην Tesla δεν μας έχουν αναπτύξει πλήρως την ιδέα πως θα γίνονται οι επισκευές στα χτυπημένα μέρη του αυτοκινήτου με την νέα μέθοδο και αν τα υπάρχοντα συνεργεία είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν.

Μα εδώ μιλάμε για σασί. Στο τέλος όλο γίνεται ένα μέρος. Η διαφορά είναι ότι αντί να δημιουργούνται πολλά κομμάτια στην πρέσα και στο τέλος να συγκολλούνται, θα βγαίνει όλο το σασί σε μια πρέσα. Είτε έτσι, είτε αλλιώς το σασί καταλήγει να είναι ένα κομμάτι στο οποίο δεν μπορείς να κάνεις αντικαταστάσεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τελείως αποτυχημένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης Τέσλα υπάρχει ακόμα γιατί είναι πρωτοπόροι στην προββατοποιηση-παγκοσμιοποιηση.......

Πιο πολλά €€€€ τους δίνουν από όσα βγάζουν με τα προϊόντα τους.....

Δισεκατομμύρια ρίχνουν σε πλύση εγκεφάλου υπερ των ηλεκτρικών......και ότι πρέπει να δώσεις 70-80.000€ για το καλό της φυσης......

😅🤣😅🤣😂😅🤣

  • Confused 5
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Screenshot_2023-09-16-08-06-20-858.jpg.7e9a785b0015849aee8434a216e0ce96.jpg

 

"Ο ιδιοκτήτης ενός Tesla Model Y ανακάλυψε πως στο χυτό αλουμινένιο υποπλαίσιο της μπροστινής ανάρτησης του αυτοκινήτου του υπάρχουν ρωγμές, τόσο βαθιές που το φως διαπερνά από το πάνω μέρος στο κάτω, αλλά η Tesla του είπε πως το αυτοκίνητο του είναι ασφαλές στην οδήγηση, με τις ρωγμές να μην ενέχουν κάποιο κίνδυνο."

 

https://www.autoblog.gr/2023/08/29/ragismeno-ypoplaisio-brostinis-anartisis-se-tesla-model-y-i-etairia-leei-pos-einai-asfales/

 

Όταν το πρόβλημα γίνεται ..... χαρακτηριστικό.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, alexioannou είπε

Η τελείως αποτυχημένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης Τέσλα υπάρχει ακόμα γιατί είναι πρωτοπόροι στην προββατοποιηση-παγκοσμιοποιηση.......

Πιο πολλά €€€€ τους δίνουν από όσα βγάζουν με τα προϊόντα τους.....

Δισεκατομμύρια ρίχνουν σε πλύση εγκεφάλου υπερ των ηλεκτρικών......και ότι πρέπει να δώσεις 70-80.000€ για το καλό της φυσης......

😅🤣😅🤣😂😅🤣

περισσότερο σπρώξιμο από τα ΜΜΕ παγκόσμια δεν πρέπει να έχει υπάρξει σε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, liberostelios said:

Το πλαίσιο του αυτοκινήτου δεν έχει σχέση με το αν είναι ηλεκτρικό ή όχι.

Μα εδώ μιλάμε για σασί. Στο τέλος όλο γίνεται ένα μέρος. Η διαφορά είναι ότι αντί να δημιουργούνται πολλά κομμάτια στην πρέσα και στο τέλος να συγκολλούνται, θα βγαίνει όλο το σασί σε μια πρέσα. Είτε έτσι, είτε αλλιώς το σασί καταλήγει να είναι ένα κομμάτι στο οποίο δεν μπορείς να κάνεις αντικαταστάσεις.

μια χαρά βγαίνουν τα πριτσίνια που κανουν την σύνδεση και αλλάζεις διαφορα μέρη από το όχημα ειδικά αν σε χτύπησαν πχ πίσω στην περίπτωση αυτή αμεσα καταλήγει totaled, ενώ σε άλλη περίπτωση θα άλλαζες ποδιά αντε και την "¨μπανιέρα¨

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Arkin είπε

Διάβασα όλο το άρθρο αρκετά ενδιαφέρον το ολο εγχείρημα.

ΑΛΛΑ ότι στο τέλος συγκρίνουμε την όλη διαδικασία με αυτό που έχει κάνει η apple με τα Mac με ξεπερνάει. Κάπου λίγο έχουμε ξεφύγει στις συγκρίσεις. 

Πρεπει να πεταμε και ενα apple σε καθε αρθρο για να γινονται flame wars!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, oletiras είπε

και με ενα μικροτρακαρισμα, βγαζεις ολο το αμαξι off. Καλη ιδεα...

σε ενα μικροτρακάρισμα τραβας και στοκάρεις , οπως κανουν σε ολα. Αυτο μας έλειπε να αλλαζουν φτερα, πόρτες ετσι......αν το τρακαρισμα πάλι ειναι μεγάλο, παραγγέλνεις ενα καινούργιο monoqocue και βαζεις το υπόλοιπο πανω.....

μια χαρα λύση ειναι και θα λύσει και τα προβλήματα των "σαν καινούργιο" μεταχειρισμένο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω πόσο "επαναστατική" μπορεί να είναι αυτή η μέθοδος κατασκευής.

Μέχρι τώρα η μηχανολογία  υποτίθεται υποστήριζε ότι όσο πιο πολλά είναι τα επι μέρους τμήματα τόσο μεγαλύτερη ελαστικότητα έχουν τα χωροδικτυώματα στα σασι.   Οι ζώνες παραμάρφωσης αποροφούν τις δυνάμεις και κάνουν πιο ακίνδυνες τις συγκρούσεις και άλλα τέτοια. Λογικό όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες  ψάχνουν να μειώσουν το κόστος παραγωγής, το θέμα είναι η αξιοπιστία.

Γενικά υπάρχει μια τάση ότι αφορά elon mask tesla για να γίνει trend να του δίνονται υπερβολικές δυνατότητες και χαρακτηριστικά στις παρουσιάσεις.

Από την άλλη όταν έρχεται η στιγμή της πραγματικότητας, παράδειγμα οι ηλεκτρονικές οθόνες όλα τα ηλεκτρονικά που έχουν γίνει μόδα παρουσιάζουν αναξιοπιστες συμπεριφορές.  Απο το Tesla 3 της προηγούμενης γενιάς που παθαίνει black out ξαφνικά όλο το σύστημα ενδείξεων μέχρι τα Golf γενιάς 8,  πολλά μοντέλα της Renault,  παθαίνουν  παρόμοια  black out, περίεργες αναξιοπιστες ενδείξεις,  δείχνουν άλλα όρια ταχύτητας απο τα πραγματικά,  δεν παίρνουν μπρος ξαφνικά. 

δεν θα γράψω μάρκες μου έχει τύχει προσωπικά και σε ευρωπαικό και σε κορεατικό που δεν έχω ψάξει και σε ποιο εργοστάσιο κατασκευαζονται τσεχιας τουρκιας γερμανιας τρέχα γύρευε.....

 έχω τύχει σε ολοκαινουργιο αυτοκίνητο μολις μιας εβδομαδας να μην ανοιγει με τα κλειδια του να μένει παρκαρισμένο μια εβδομάδα αφου θα χανόντανε η εγγυηση αν προσπαθούσε κλειδαρας, 

έχω τύχει σε αυτοκίνητο δύο χρόνων να σβήνουν τα πάντα στο ταμπλώ και ενδειξεις οδηγού και  infotainment να κανουν reset μόνα τους εν κινήσει,

ειναι τρομακτικό να μην αισθάνεσαι σιγουριά,   άλλο πράγμα να σου κάνει επανεκίνηση το κινητό άλλο πράγμα το αυτοκίνητο.

μιλούσα με κάποιον που εργαζόταν παλιά στην Γερμανια σε εργοστάσιο  και μου εξηγούσε πως γινόταν ο σχεδιασμός μέχρι την τελική παραγωγή των αυτοκινητων πριν 20 χρόνια δεν ξέρω αν ακολουθούνται τώρα οι ίδιες διαδικασίες.

Η εταιρια παράδειγμα κατασκεύαζε 1500-3000  κομμάτια του επόμενου μοντέλου που τα κυκλοφορούσαν δοκιμαστικά τουλάχιστον για ενάμισι χρόνο  και έπαιρναν feedback για τις βλάβες και τα προβλήματα πριν μπουν σε μαζική παραγωγή.   Αυτά τα οχήματα είχαν ειδικές άδειες να κυκλοφορούν στους κανονικούς δρόμους ειδικά  υπήρχαν 4 διαφορετικές εκδόσεις των pre production αυτοκινήτων   α. χωρίς όλες τις νεες δυνατοτητες ενεργοποιημένες  β.  με όλες τις δυνατότητες ενερργοποημένες c....

Ποιός ξέρει τώρα τι διαδικασίες να γίνονται στα νέα αυτοκίνητα.....

Και το θέμα πάει πολύ πιο πέρα,  εταιρίες που κανουν "φτηνά" αυτοκίνητα μπορεί να έχουν πιο αξιοπιστα αυτοκινητα απο εταιρίες που κατασκευάζουν ανώτερης κλάσης και κόστους αυτοκίνητα.   Ένα εξάρτημα ένας κακός σχεδιασμός μπορεί να φέρει την καταστροφή.

Παράδειγμα η VW έπαθε μεγάλη ζημιά με την νεα γενιά 8 των golf.  (βέβαια πάντα να είμαστε επιφυλακτικοι σε κάθε άρθρο που διαβάζουμε αυτά που γράφουν για τα golf στο παρακάτω άρθρο,  εγώ φοβάμαι τα αντιμετωπίζουν και πολλές άλλες σημερινές εταιρίες και κάτοχοι αυτοκινήτων)

Προβλήματα στο λογισμικό, «πεθαμένες» μπαταρίες, ένας επιλογέας ταχυτήτων που κουνιέται ανεξέλεγκτα κι αισθητήρες παρκαρίσματος που χτυπούν χωρίς λόγο! Όχι δεν είναι η εισαγωγή κάποιου θρίλερ, αλλά τα λόγια ενός ιδιοκτήτη σχολής οδήγησης που έχει στο στόλο του δεκαπέντε VW Golf 8 και είναι εξαιρετικά δυσαρεστημένος, τόσο από τα αυτοκίνητα, όσο και από την αλαζονεία της εταιρεία   εδώ ολόκληρο το άρθρο: https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Thriler-ston-dromo-me-ta-VW-Golf-8-Synergeio-me-to-kalhmera_251458.asp

 

Επεξ/σία από odys03
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Έχετε κολλήσει με το ισοζύγιο. Δεν μετράει μόνο αυτό. Μετράει ότι μεταφέρεις την μόλυνση έξω από την πόλη μακρυά από τους ανθρώπους. Επίσης ότι την συγκεντρώνεις σε μεγάλα σημεία παραγωγής και μπορείς να ελέγξεις και να την φιλτράρεις ΠΟΛΥκαλύτερα.

Δεν έχει κολλήσει αυτός με το ισοζύγιο , αυτοί που προωθούν τα ηλεκτρικά και τους πράσινους φόρους έχουν . Τελικά το ισοζύγιο και το αποτύπωμα το βάζουμε όπου γουστάρουμε και όπου μας βολεύει .

Με το σχόλιο σου επίσης συμφωνώ ,καθαρός αέρας και έλλειψη θορύβου στο κέντρο των μεγάλων πόλεων .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...