Προς το περιεχόμενο

Πήδησε δόντι ο ιμάντας χρονισμού.


Bradner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ωρες ώρες αναρωτιέμαι(vagιτης και εγώ) τι είναι καλύτερα, ο ιμάντας χρονισμού ή η καδένα;.

Η απάντηση είναι το τζόκερ... γιατί αν σου κάτσει σου αλλάζει την ζωή....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο ιμάντας έχει προφανώς πολλά παραπάνω χλμ. Το ότι "φαίνονται" όλα καινούρια μαρτυράει μόνο το ότι πλύθηκε ο χώρος του κινητήρα, πράγμα δεδομένο αφού το αυτοκίνητο ήταν για πώληση. Ξεγελάει αρκετά, αλλά αν έχει χλμ, τα έχει, όσο καθαρό και να 'ναι μέσα.

41 minutes ago, andreaspA said:

Με τσικλησες τωρα...

Εχω και εγω VAG Diesel 2000 με 100.000χλμ και ολο σκεφτομαι ιμαντα, και ολο το συνεργειο μου λεει οχι ακομα.

Αν το συνεργείο είναι εξωτερικό (και καλό), ακόμα καλύτερα αν είναι εξειδικευμένο για VAG, μπορείς να τους εμπιστευτείς. Αν είναι η αντιπροσωπεία, όχι, διότι είναι η πολιτική της εταιρείας να διαφημίζει "λίγη συντήρηση". Έτσι λένε και για τα λάδια, αλλαγή στις 30Κ. 

13 minutes ago, piiii said:

Ωρες ώρες αναρωτιέμαι(vagιτης και εγώ) τι είναι καλύτερα, ο ιμάντας χρονισμού ή η καδένα;.

Η απάντηση είναι το τζόκερ... γιατί αν σου κάτσει σου αλλάζει την ζωή....

Τζόκερ. Και τα δύο κάνουν ζημιά αν σπάσουν - κοπούν, αν και συνήθως η καδένα ακόμα μεγαλύτερη. Το μόνο "ατού" της καδένας είναι τα μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής. Αλλά πάσχει σε όλα τα υπόλοιπα, όπως κατανάλωση, θόρυβο, και το μέγεθος της ζημιάς που κάνει ΑΝ γίνει η στραβή. Προσωπικά προτιμώ τους ιμάντες. The right thing for the right job. Αν είχαμε δυνατότητα για γραναζωτά εκεί άλλαζε το πράγμα.

😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Haldol είπε

Αν το συνεργείο είναι εξωτερικό (και καλό), ακόμα καλύτερα αν είναι εξειδικευμένο για VAG, μπορείς να τους εμπιστευτείς. Αν είναι η αντιπροσωπεία, όχι, διότι είναι η πολιτική της εταιρείας να διαφημίζει "λίγη συντήρηση". Έτσι λένε και για τα λάδια, αλλαγή στις 30Κ.

Ειναι ειδικευμένο. Είναι καλό. Ειναι ξαδερφος της γυναικας μου, και δούλευε 10+ χρονια στην ΚΑΡΕΝΤΑ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω βρισκω πολυ λιγα τα 78κ για αλλαγη/βλαβη του ιμαντα.

Οπως και να εχει, για να γυρισουμε στο αρχικο σου ερωτημα, το καθε ανταλλακτικο εχει εγγυηση δικια του. Απο την στιγμη που το καλυπτει ο μαντρας (και δεν μπορεις να επωμιστεις το κοστος αλλου), πηγαινε το εκει να στο αλλαξουν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους. 
 

Για των ιστορία ρωτησα στην αντιπροσωπεία τι θα μπορούσα να κάνω για να το αποφύγω. 
Μου απάντησαν ότι και να ανοίγαμε το καπάκι δεν θα φαινόταν κάτι μιας και το κόψιμο που βλέπετε έγινε τη στιγμή της αστοχίας. 
Πιο πριν δεν Ακουγόταν τίποτα, όλα καλά. 
 

Το κόστος όπως είπα θα το αναλάβει ο μάντρας σε δικό του συνεργείο, μιας και είχα εγγύηση. 

1 hour ago, andreaspA said:

Με τσικλησες τωρα...

Εχω και εγω VAG Diesel 2000 με 100.000χλμ και ολο σκεφτομαι ιμαντα, και ολο το συνεργειο μου λεει οχι ακομα.

Στην Audi μου είπαν ότι ήταν αστοχία υλικού. 
Ελλαττωματικο εξάρτημα που αστόχησε. Παρόλα αυτά όπως βλέπεις στη φωτό ένας πλαστικός ιμάντας είναι, σιγά μην αντέχει 200κ χιλ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μαντρά θα πας, κακά τα ψέματα. Κάνε συνεννόηση μόνο σχετικά με την ποιότητα των ανταλλακτικών που θα βάλει πάνω. Μην πάρει από τα γαριδάκια. Ας είναι κάποιας σοβαρής μάρκας, μια και για γνήσια χλωμό το βλέπω. Εκτός αν δεχτεί να σου δώσει κάποιο ποσό, το οποίο σίγουρα θα είναι πολύ μικρότερο από ότι θα σου στοιχίσει εσένα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα. Ο ιμαντας χρονισμού γενικα δεν ειναι ενα λαστιχο, αλλα κατι παραπανω που πολλες φορες αντικαθιστα την καδενα σε μεγαλου κιβυσμου αμαξια, λογο της αντοχης του.

Τωρα τα διαστηματα αλλαγης ειναι αλλο θεμα. Οπως και η αστοχια υλικου που σου λενε. Τι αστοχισε ο ιμαντας ο ίδιος,  καποιο ρουλεμαν, γραναζι, τεντωτηρας; γιατι αλλαξαμε ιμάντα χρονισμου μπορει να μεταφραστει οπως θελει κανεις. Οπως μονο τον ιμαντα, ή  τεντωτηρες κλπ ή  και αντλια νερου μαζι. 

Ο ιμαντας φαίνεται οτι κατι τον εγδαρε, δεν κοπηκε στα δυο. 

Επεξ/σία από Liverpool89
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Liverpool89 said:

Καλημερα. Ο ιμαντας χρονισμού γενικα δεν ειναι ενα λαστιχο, αλλα κατι παραπανω που πολλες φορες αντικαθιστα την καδενα σε μεγαλου κιβυσμου αμαξια, λογο της αντοχης του.

Τωρα τα διαστηματα αλλαγης ειναι αλλο θεμα. Οπως και η αστοχια υλικου που σου λενε. Τι αστοχισε ο ιμαντας ο ίδιος,  καποιο ρουλεμαν, γραναζι, τεντωτηρας; γιατι αλλαξαμε ιμάντα χρονισμου μπορει να μεταφραστει οπως θελει κανεις. Οπως μονο τον ιμαντα, ή  τεντωτηρες κλπ ή  και αντλια νερου μαζι. 

Ο ιμαντας φαίνεται οτι κατι τον εγδαρε, δεν κοπηκε στα δυο. 

Τι θα μπορούσε να τον γδάρει; Στην αντιπροσωπεία είπαν ότι είναι ο εργοστασιακός. Αν κάποιος έβαλε χέρι εκεί τι άλλο θα μπορούσε να επισκευάσει σε εκείνο το σημείο. 
 

Όντως ο τρόπος που κόπηκε είναι πολύ περίεργος. Το θέμα είναι ότι αν αστοχούν έτσι τόσο σημαντικά εξαρτήματα τότε τι να πω.

Το αμάξι είναι του 19 και τα χιλιόμετρα του λίγα για να κοπεί έτσι. 
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο σίγουρο ειναι οτι όταν πηδάει δόντι χτυπάνε οι βαλβίδες στα πιστόνια. Απο εκει και περα μπορει να σπάσει πιστόνι, στραβώσει μπιέλα, να στραβώσει την κεφαλή κτλ.

Εαν πλήρωνες και αποφάσιζες εσύ για την επισκευή θα μπορούσες να κάνεις διεξοδικό έλεγχο και να αποφασίσεις εαν ο κορμός και οι κεφαλές αξίζουν την επιδιόρθωση. Δλδ αλλο να έχει μια ελαφριά γρατζουνιά ο κυλινδρος και να επανερθει με το ρεκτιφιε και άλλο να εσπασε πιστονι και να πήρε και κομματι του τοιχώματος μαζι.

Φοβάμαι οτι ο μαντρας θα προσπαθήσει να στα κάνει όσο πιο φτηνα και άρπα κόλα, οπότε αυτό που θα σου πρότεινα ειναι να ψαξει για μεταχειρισμενο μοτερ στα ιδια χιλιομετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Haldol είπε

Τζόκερ. Και τα δύο κάνουν ζημιά αν σπάσουν - κοπούν, αν και συνήθως η καδένα ακόμα μεγαλύτερη. Το μόνο "ατού" της καδένας είναι τα μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής. Αλλά πάσχει σε όλα τα υπόλοιπα, όπως κατανάλωση, θόρυβο, και το μέγεθος της ζημιάς που κάνει ΑΝ γίνει η στραβή. Προσωπικά προτιμώ τους ιμάντες. The right thing for the right job. Αν είχαμε δυνατότητα για γραναζωτά εκεί άλλαζε το πράγμα.

Διόρθωσέ με, αλλά αν ιμάντας κοπεί παντελώς bye bye, αν η καδένα πηδήξει απλά δόντι, μάλλον θα αλλάξει ο χρονισμός απλά και δεν θα πέρνει τα πόδια του.

Να πω την αλήθεια δεν έχω ακούσει ακόμα περίπτωση ολικής καταστροφής καδένας. Εγώ προσωπικά στο δικό μου(fsi καδενάτο), την άλλαξα μια φορά κάπου στα 200Κ και τώρα κοντεύω τα 360Κ

Απο κόστος τώρα δεν ξέρω τι παίζει. Εγώ τότε πριν καμιά 6-8 χρόνια έσκασα κοντά στο 600αρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλα θα μπορουσαν να τον γδαρουν. Ο μηχανικος σου θα μπορεσει να το βρει. Αν ηταν παλιος ξεραμενος και φαινοταν γραμμες, επρεπε να τον αλλαξουν οπως και ο ιμαντας δυναμου, αν δεις να κανει σπασιματα ρωγμες θελει αλλαγη.  Απλα ειναι δυο διαφορετικοι ιμαντες. Ο χρονισμού φτιαχνεται για να αντεχει. 

Τωρα καποιο ρουλεμαν, τεντωτηρας ακομα και το καπακι αν δεν βιδωθηκε καλα μπορει να σου εκανε την ζημια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Bradner είπε

A3 30tdi 2019

Φίλε μου κ εμένα έχει κοπεί ιμάντας που είχε 20.000 χλμ. Είχε αλλαχτεί στο προβλεπόμενο διάστημα και κόπηκε χωρίς λόγο. Αστοχία υλικού. Συμβαίνει δυστυχώς κάποιες φορές. 

Τώρα ο λόγος μπορεί να είναι όντως προβληματικός ιμάντας ή αστοχία του τεντωτηρα. Δεν θα μάθεις ποτέ τι από τα 2 έφταιξε. Αφού έχεις εγγύηση θα το φτιάξεις και ανεξοδα και θα έχεις ένα κεφαλάρι σαν καινούριο. Οκ είναι ακριβή βλάβη, αλλά συμβαίνει σε αρκετούς. Μην απογοητευεσαι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, andreaspA είπε

Με τσικλησες τωρα...

Εχω και εγω VAG Diesel 2000 με 100.000χλμ και ολο σκεφτομαι ιμαντα, και ολο το συνεργειο μου λεει οχι ακομα.

 

2 ώρες πριν, andreaspA είπε

Ειναι ειδικευμένο. Είναι καλό. Ειναι ξαδερφος της γυναικας μου, και δούλευε 10+ χρονια στην ΚΑΡΕΝΤΑ.

 

Αξίζει να το σκέφτεσαι κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι;

Στο δικό μου 15ετιας ο κατασκευαστής έδινε 150,000 χλμ ή 9 χρόνια αλλά μόλις είδαν ότι υπάρχουν περιπτώσεις αστοχίας νωρίτερα το άλλαξαν σε 95,000 ή 5 χρόνια....

Το θέμα είναι να αλλάζει όλο το σετ από σωστό εξειδικευμένο τεχνικό και επίσης ο ιμάντας που θα μπει έχει πάνω ημερομηνία παραγωγής μην είναι ήδη 5 χρονών....

Μετά από 10 χρόνια και μόνο 20,000 χλμ που άλλαξα το δικό μου ήταν σε καλή κατάσταση οπτικά.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλά έχουν ακουστεί για τους κινητήρες της VAG, αλλά να κόβουν ιμάντες όχι. Μήπως κρύβεται κάτι άλλο από πίσω; Π.χ. κάτι έσταζε πάνω του και τον ξέρανε; Κάποιος άλλος λόγος για τον οποίο ανοίχτηκε μέχρι εκεί το μοτέρ και έχει γίνει κάποια άλλη κακοτεχνία.... Δεν ξέρω καθόλου το συγκεκριμένο μοτέρ, απλά καταλαβαίνεις πού το πάω. Ότι στο αυτοκίνητο προϋπύρχε κάποια σοβαρή βλάβη που τελικά οδήγησε και στο κόψιμο του ιμάντα.

Βέβαια τα χιλιόμετρα, άσχετα με το τι λέει η VW, ανοίγουν παράθυρο για τη συγκεκριμένη βλάβη. (Κάποια παλιά μοτέρ PSA μετά το 60-70.000 κόβαν για πλάκα, αλλά το ξέραν τα μαστόρια και έτσι έλεγαν στους ιδιοκτήτες και τους αλλάζαν.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...