Προς το περιεχόμενο

Πήδησε δόντι ο ιμάντας χρονισμού.


Bradner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, lordvec είπε

Μην πάρει από τα γαριδάκια. Ας είναι κάποιας σοβαρής μάρκας, μια και για γνήσια χλωμό το βλέπω.

Και "γνήσια" να μην είναι κανένα πρόβλημα, μερικές φορές aftermarket είναι πολύ καλύτερα από γνήσια.

Συγχέονται συνέχεια οι όροι "μαιμού-ιμιτασιόν" και "aftermarket".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το τερματισε η VW.Σε λιγο θα σου λενε λαδια 100.000χλμ,ιμαντας 300.000χλμ και θα χτυπαει μπιελα στις 10.000χλμ και θα λενε αστοχια υλικου.200.000χλμ ελεγε νομιζω και η Peugot για τον Puretech αλλα μετα το κατεβασε στις 120.000χλμ αν δεν κανω λαθος.Τουλαχιστον σε αυτο το μοτερ,ο ιμαντας κολυμπαει στο λαδι,δεν ειναι στην ξερα οπως στο VW group.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γράφτηκαν αρκετές υπερβολές μέχρι για αλλαγή μοτέρ. Παιδιά χαλαρώστε! Εμένα μου κόπηκε εντελώς ο ιμάντας και δεν άνοιξε ρουθούνι. Μόνο κάποιες βαλβίδες μου στράβωσε, βέβαια το μοτέρ ανοίχτηκε και ελέγχθηκε έγινε και ένα ψιλοπλάνισμα καπακιού και μέχρι εκεί. 

Για τον ιμάντα είναι λίγα τα χιλιόμετρα αλλά συμβαίνει, δεν τρέχει τίποτα. Καλό θα ήταν να αλλαχθούν όλα τα παρελκόμενα, τεντωτήρες κλπ. Κάτι από αυτά μπορεί να την έκανε και όχι ο ίδιος ο ιμάντας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αστοχία υλικού μπορεί να υπάρξει στα πάντα,ακόμα και με το που περάσει την έξοδο του εργοστασίου.

Πρέπει να δεις τι ζημιά έχει γίνει,πχ έχει καρφώσει βαλβιδες;Γιατί αλλο το ένα δόντι που μπορεί απλα να  ξεχρονίσει τον κινητήρα κάποιες μοίρες και άλλο το κόψιμο του ιμάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καδενα πρακτικα δεν την αλλαζεισ ποτε αφου βγαζει ανετα 500κ χιλιομετρα

οι ιμαντεσ αντεχουν ανετα θεωριτικα σε ολα τα αυτοκιητα 150κ και ας λενε καθε 60 η 80 ... ασε που οι εταιριες στα μανουαλ κανουν μεταφραση και μεταφραζουν τα 60κ μιλια σε 60κ χιλιομετρα.. και καλα σου λενε οτι το κλμα τισ ελλαδασ ειναι ετσι και αλλεσ πιπες . εγω το εψαξα με email στην κατασκευαστρια χωρα και μου απαντησαν αλλαγη ιμαντεσ καθε 80κ μιλια ....

απλα βρεικαν ακομα εναν τροπο για να μας αρμεγουν οι αντιπροσωπιες με τσαμπα αχρειαστες εργασιες . ασε που υποψιαζομαι οτι τα παλαια ανταλακτηκα αφου ειναι καινουργεια γαρ τα βαζουν σε service και σπανε ιμαντεσ μετα και λενε αστοχια υλικου... γιαυτο και δεν σε αφηνουν να εισαι απο πανω οταν κανουν αλλαγες .

προσωπικα εχω τσακωθει με ολους μεχρι να βρω μαστορα να με αφηνει να βλεπω το τι κανουν στο αυτοκινητο μου ... αλλοι δεν αλλαζουν λαδια ποτε και απλωσ συμπληρωνουν ... γενικα οι αντιπρωσοπιεσ ειναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

καδενα πρακτικα δεν την αλλαζεισ ποτε αφου βγαζει ανετα 500κ χιλιομετρα

 

Θεωρητικά.

Πρακτικά χαλάνε γλυστρες ,τεντωτήρες και ξεκινάει απο θόρυβο και φτάνει στο κράου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Θεωρητικά.

Πρακτικά χαλάνε γλυστρες ,τεντωτήρες και ξεκινάει απο θόρυβο και φτάνει στο κράου.

ολα τα καδενατα αυτοκινητα φιλων και οικογενειας φτασανε 300κ και καδενα δεν εσπασε ποτε σε κανεναν. ρωτιστε και μαστορες να σας πουν 

γενικα καδενεσ δεν σπανε.... θορυβο κανουν αλλα δεν σπανε 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, kostakis81 είπε

ολα τα καδενατα αυτοκινητα φιλων και οικογενειας φτασανε 300κ και καδενα δεν εσπασε ποτε σε κανεναν. ρωτιστε και μαστορες να σας πουν 

γενικα καδενεσ δεν σπανε.... θορυβο κανουν αλλα δεν σπανε 

Δεν χρειάζεται να σπάσουν. Αν λασκάρει ο τεντωτήρας, ή σπάσει καμια γλύστρα μπορεί να "πηδήξει" δόντια. και να κάνει ζημιά. Δεν είναι απλά μια αλυσίδα, έχει ολόκληρο σύστημα γύρω της. Η αλυσίδα αλλάζει προληπτικά οταν αλλάζεις το σύστημα γύρω της, γιατι πολύ απλά δεν υπάρχει λόγος να βάλεις την ιδια. Μικρό κόστος διαφορά, και στην τελική έχεις κάνει ολη τη διαδικασία, γιατι να αφήσεις την παλιά;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, kostakis81 said:

ολα τα καδενατα αυτοκινητα φιλων και οικογενειας φτασανε 300κ και καδενα δεν εσπασε ποτε σε κανεναν. ρωτιστε και μαστορες να σας πουν 

γενικα καδενεσ δεν σπανε.... θορυβο κανουν αλλα δεν σπανε 

Ναι δεν σπάνε, αλλά μπορεί να πηδηξουν δόντι, χαλανε τεντωτηρες κτλ.

Συνήθως το κόστος για αλλαγή είναι αρκετά μεγαλύτερο από ιμάντα. Και είναι αρκετά συνηθισμένο να αλλαχτεί στα 200-300κ χλμ. 

Στα ίδια χιλιόμετρα αλλάζεις 2 ιμάντες συνήθως σετ με αντλίες κτλ με ίδιο κοστος και είσαι πιο σίγουρος. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, papp0us είπε

Δεν χρειάζεται να σπάσουν. Αν λασκάρει ο τεντωτήρας, ή σπάσει καμια γλύστρα μπορεί να "πηδήξει" δόντια. και να κάνει ζημιά. Δεν είναι απλά μια αλυσίδα, έχει ολόκληρο σύστημα γύρω της. Η αλυσίδα αλλάζει προληπτικά οταν αλλάζεις το σύστημα γύρω της, γιατι πολύ απλά δεν υπάρχει λόγος να βάλεις την ιδια. Μικρό κόστος διαφορά, και στην τελική έχεις κάνει ολη τη διαδικασία, γιατι να αφήσεις την παλιά;

 

Σωστά.Oταν θα  δώσεις πάνω απο χιλιάρικο για να κάνεις όλη την εργασία δεν θα λυπηθείς 100 ευρώ για νέα αλυσίδα , που πιθανότατα θα  έχει ξεχειλώσει .

Οπως και όταν αλλάζουμε ιμάντα αλλάζουμε και τρόμπα νερού για να αποφύγουμε την ίδια εργασία αργότερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, Bradner said:

Καλημέρα σε όλους. 
 

Για των ιστορία ρωτησα στην αντιπροσωπεία τι θα μπορούσα να κάνω για να το αποφύγω. 
Μου απάντησαν ότι και να ανοίγαμε το καπάκι δεν θα φαινόταν κάτι μιας και το κόψιμο που βλέπετε έγινε τη στιγμή της αστοχίας. 
Πιο πριν δεν Ακουγόταν τίποτα, όλα καλά. 
 

Το κόστος όπως είπα θα το αναλάβει ο μάντρας σε δικό του συνεργείο, μιας και είχα εγγύηση. 

Στην Audi μου είπαν ότι ήταν αστοχία υλικού. 
Ελλαττωματικο εξάρτημα που αστόχησε. Παρόλα αυτά όπως βλέπεις στη φωτό ένας πλαστικός ιμάντας είναι, σιγά μην αντέχει 200κ χιλ. 

Η μάντρα είναι μεγάλο κατάστημα ή μικρό της γειτονιάς? 

Στο καλύπτει χωρίς πολλά πολλά? 

Σου έχουν δώσει διάγνωση σύνολο ζημιάς? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Γράφτηκαν αρκετές υπερβολές μέχρι για αλλαγή μοτέρ. Παιδιά χαλαρώστε! Εμένα μου κόπηκε εντελώς ο ιμάντας και δεν άνοιξε ρουθούνι. Μόνο κάποιες βαλβίδες μου στράβωσε, βέβαια το μοτέρ ανοίχτηκε και ελέγχθηκε έγινε και ένα ψιλοπλάνισμα καπακιού και μέχρι εκεί. 

Για τον ιμάντα είναι λίγα τα χιλιόμετρα αλλά συμβαίνει, δεν τρέχει τίποτα. Καλό θα ήταν να αλλαχθούν όλα τα παρελκόμενα, τεντωτήρες κλπ. Κάτι από αυτά μπορεί να την έκανε και όχι ο ίδιος ο ιμάντας!

Πόσο καιρό πριν, αν δεν γίνει σωστή δουλειά που περιλαμβάνει και αλλαγή των κουζινέτων του στροφάλου μετά από 5-10000 χιλιόμετρα μπορεί να στραβώσει μπιέλα, , η ακόμα χειρότερα να την ακούσει κάποιο θρος και μετά να είναι για πέταμα το μοτέρ, ο κραδασμός όπου έφαγε ολόκληρος ο μοχλοβραχίονας  κάπου πήγε, δεν είναι ορατά τα συμπτώματα άμεσα και εξαρτώνται και από τον αριθμό των χιλιομέτρων, το φορτίο και τις στροφές του κινητήρα την στιγμή της βλάβης και φυσικά μπορεί η ζημιά να μεγάλωσε με τις προσπάθειες να βάλει πάλι μπροστά τον κινητήρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, imr said:

Η μάντρα είναι μεγάλο κατάστημα ή μικρό της γειτονιάς? 

Στο καλύπτει χωρίς πολλά πολλά? 

Σου έχουν δώσει διάγνωση σύνολο ζημιάς? 

Είναι μεγάλη μάντρα, θα το επισκευάσουν χωρίς πολλά πολλά μέχρι στιγμής τουλάχιστον. 
 

Δεν έχουν κάνει ακόμα διάγνωση το μόνο που ξέρω είναι τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας. 
 

Οταν θα πάρω και τη δίκη τους διάγνωση / εκτίμηση κόστος θα τα αναφέρω. 
 

Το σουπερ περίεργο είναι ότι δεν άναψε ούτε ένα λαμπάκι. Να σε προϊδεάσει ότι κάτι σοβαρό συνέβη να μην προσπαθείς να το βάλεις μπροστά. 
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Bradner said:

Είναι μεγάλη μάντρα, θα το επισκευάσουν χωρίς πολλά πολλά μέχρι στιγμής τουλάχιστον. 
 

Δεν έχουν κάνει ακόμα διάγνωση το μόνο που ξέρω είναι τα λεγόμενα της αντιπροσωπείας. 
 

Οταν θα πάρω και τη δίκη τους διάγνωση / εκτίμηση κόστος θα τα αναφέρω. 
 

Το σουπερ περίεργο είναι ότι δεν άναψε ούτε ένα λαμπάκι. Να σε προϊδεάσει ότι κάτι σοβαρό συνέβη να μην προσπαθείς να το βάλεις μπροστά. 
 

Παλι καλά που δεν σου κάνουν πολλά πολλά. 

Πριν το πάρουν πάρε μια επίσημη διάγνωση από την αντιπροσωπεία για τι χρειάζεται, βαλβίδες, αν είναι οκ ο κορμός κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...