Προς το περιεχόμενο

Πήδησε δόντι ο ιμάντας χρονισμού.


Bradner

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 minutes ago, Black Demis said:

Εσύ μπορεί ο τυπάς που είχε leasing όχι όπως και εγώ όταν μια φορά είχαμε leasing μπρος και κοφτές το πήγαινα ούτε λακκούβες ούτε τπτ δεν με έμοιαζαν.

Btw αν ήταν αστοχία δεν θα ήταν σε αυτή την κατάσταση ο ιμάντας, και δεύτερο αν ήταν αστοχία θα είχε σπάσει στης αρχές αρχές όχι μετά από 4 χρονια

Αυτό ναι. Αλλά αν ένα αμάξι είναι ταλαιπωρημένο θα πρέπει να υπάρχει μια ομοιόμορφη ταλαιπωρία στο αυτοκίνητο. 
Το αυτοκίνητο αν εξαιρέσεις κάποια σημαδάκια φανοποιειας ήταν πολύ κομπλέ. 
εμποιαζε για αμάξι με τα χιλιόμετρα που έλεγε μέσα. 
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 190
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, SaFiS είπε

Ειμαι στα 4μιση χρονια (ακομη περιμενουμε τα καινουργια)  με Yaris του 2019 και πριν λιγες μερες περασα τα 80k. Σιγουρα δεν ειμαι ο κανονας αλλα οχι οτι δεν γινεται…

ΟΚ υπαρχει και η μακροχρονια μισθωση,υπαρχει και το λισινγ στη μυκονο...........εναι που θα πεσεις.Στα 80κ καθε ποτε αλλαξες λαδια...........

Λογο δουλειας θα μπορουσα να πω πολλα πραγματα για το χωρο αλλα επειδή θα βγαλω πολλα απλυτα στη φορα δε θελω..

Επεξ/σία από filipprin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filipprin είπε

Θα σας δώσω και ενα τιπ.Ενα καινουργιο αυτοκινητο τα 4 πρωτα χρονια δεν περναει ΚΤΕΟ.Που σημαίνει οτι 200κ να γραψει δεν φαινονται πουθενα αν γυριστουν πισω.

Απο την άλλη λεασινγκ με 20κ το χρονο εντελως απιθανο.

Το δικο μου leasing ειχε 15.000χλμ τον χρόνο.
Leasing δεν εχουν μονο οι πωλητες. Το αντιθετο πια. Ειναι πολυ λιγοτεροι οι πωλητες που εχουν leasing , εναντι ολων των αλλων ποσοστιαια αναμεσα στο συνολο.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα διαβάσει ότι τα χιλιόμετρα καταγράφονται και σε κάτι αισθητήρες/εγκεφαλακια/κάτι του abs και δεν μπορεί να πειραχτεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, SagoniasSlutRos said:

Είχα διαβάσει ότι τα χιλιόμετρα καταγράφονται και σε κάτι αισθητήρες/εγκεφαλακια/κάτι του abs και δεν μπορεί να πειραχτεί.

Πως θα τα διαβάσω όμως από εκεί; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Bradner είπε

Αυτό ναι. Αλλά αν ένα αμάξι είναι ταλαιπωρημένο θα πρέπει να υπάρχει μια ομοιόμορφη ταλαιπωρία στο αυτοκίνητο. 
Το αυτοκίνητο αν εξαιρέσεις κάποια σημαδάκια φανοποιειας ήταν πολύ κομπλέ. 
εμποιαζε για αμάξι με τα χιλιόμετρα που έλεγε μέσα. 
 

 

Ειχε παρει φιλος μου το 2020 ενα Clio μοντελο 2016 με 200,000 χλμ.Το αυτοκινητο ηταν λες και μολις ειχε βγει απο το εργοστασιο,φθορα μηδεν,πουθενα.Βεβαια ειχε αρχισει να βγαζει ρουλεμαν τροχων,δισκο-πλατο και αλλα τετοια τα οποια ειναι φυσιλογικες φθορες λογω χλμ.Μολις το ειχε παρει,του ειχε αλλαξει κατευθειαν σετ ιμαντα-αντλια νερου,βαλβολιβες σασμαν και γενικα του ειχε κανει καλο σερβις αν και ειχε πληρες βιβλιο σερβις στο οποιο καταγραφοταν πχ αλλαγη ιμαντα και αντλιας στις 167.000 χλμ.

Πιστευω οτι δεν του ειχαν γυρισει τα χλμ,βεβαια μπορει να ειχε και 300.000χλμ,ποιος ξερει.Το ειχε παρει 2.000€ σχεδον πιο κατω απο αντιστοιχα που ειχαν ~100.000 χλμ αλλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι η κατασταση του,ακομα και μετα απο τοσες χιλιαδες χλμ ηταν αριστη,πραγματικα πολυ απλα διοτι ηλικιακα ηταν σχεδον καινουργιο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, LouCi4er said:

Ειχε παρει φιλος μου το 2020 ενα Clio μοντελο 2016 με 200,000 χλμ.Το αυτοκινητο ηταν λες και μολις ειχε βγει απο το εργοστασιο,φθορα μηδεν,πουθενα.Βεβαια ειχε αρχισει να βγαζει ρουλεμαν τροχων,δισκο-πλατο και αλλα τετοια τα οποια ειναι φυσιλογικες φθορες λογω χλμ.Μολις το ειχε παρει,του ειχε αλλαξει κατευθειαν σετ ιμαντα-αντλια νερου,βαλβολιβες σασμαν και γενικα του ειχε κανει καλο σερβις αν και ειχε πληρες βιβλιο σερβις στο οποιο καταγραφοταν πχ αλλαγη ιμαντα και αντλιας στις 167.000 χλμ.

Πιστευω οτι δεν του ειχαν γυρισει τα χλμ,βεβαια μπορει να ειχε και 300.000χλμ,ποιος ξερει.Το ειχε παρει 2.000€ σχεδον πιο κατω απο αντιστοιχα που ειχαν ~100.000 χλμ αλλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι η κατασταση του,ακομα και μετα απο τοσες χιλιαδες χλμ ηταν αριστη,πραγματικα πολυ απλα διοτι ηλικιακα ηταν σχεδον καινουργιο.

Σε αυτή τη περίπτωση δεν ξέρω αν θα μπορούσα να καταλάβω τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου. 
Δεν μπορώ να αποκλείσω κανένα σενάριο μιας και εγώ θεωρώ πολύ τραγικό ότι αστόχησε ένα τόσο σημαντικό εξάρτημα τόσο γρήγορα. 
 

Απο την άλλη ότι μπαίνει σε γραμμή παραγωγής έχει ένα ποσοστό 5-10% να αστοχήσει. 
 

Αν δεν είχα την εγγυηση της μάντρας σίγουρα κινιομουν πιο αποφασιστικά στο κομμάτι της αντιπροσωπείας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, filipprin said:

ΟΚ υπαρχει και η μακροχρονια μισθωση,υπαρχει και το λισινγ στη μυκονο...........εναι που θα πεσεις.Στα 80κ καθε ποτε αλλαξες λαδια...........

Λογο δουλειας θα μπορουσα να πω πολλα πραγματα για το χωρο αλλα επειδή θα βγαλω πολλα απλυτα στη φορα δε θελω..

Σε εταιρια δουλευω που απ’οσο γνωριζω εχουν πανω απο 100 αυτοκινητα ολα μισθωμενα στην Avis. Τα σερβις αναγκαστικα γινονται βαση προγραμματος, το μονο καλο οτι παω σε επισημο μιας και εργαζομαι στην επαρχια και λογω σχεσεων με το συνεργειο δεν παιζει μαγειριο π.χ. να μην γινει αλλαγη λαδιων, κτλ. ΚΤΕΟ περασε στα χερια μου, οποτε αν εχουν σκοπο να γυρισουν χλμ. προφανως θα το κανουν αφου το επιστρεψω (περιμενουμε ακομη τα καινουργια, αρχισαν να ερχονται σιγα σιγα)…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, Bradner said:

Αυτό ναι. Αλλά αν ένα αμάξι είναι ταλαιπωρημένο θα πρέπει να υπάρχει μια ομοιόμορφη ταλαιπωρία στο αυτοκίνητο. 
Το αυτοκίνητο αν εξαιρέσεις κάποια σημαδάκια φανοποιειας ήταν πολύ κομπλέ. 
εμποιαζε για αμάξι με τα χιλιόμετρα που έλεγε μέσα. 
 

 

Μπα στα 4 χρονια δεν θα δεις ταλαιπωρία παντού,

Πχ ένα αμάξι που είναι 12 χρόνια με 70 χιλιάδες χιλομετρα θα είναι σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ένα αμάξι 4 χρονών και 200.000 χιλομετρα στο οποίο εμφανές ζημιές θα είναι ελάχιστες και ότι βγάζει θα είναι ποιο αόρατο και λόγο χιλιομέτρων ενό στο στο άλλο θα αρχίσει να ζητάει λόγο ηλικίας όχι ψαλίδια όχι αναρτήσεις όχι το ρνα όχι το; άλλο (φθορά χρόνου)

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω κι εγώ 2 χαζά για την κουβέντα:

Η audi έχει ηλεκτρονικό βιβλίο service. Οπότε τα πραγματικά χιλιόμετρα μπορούν εύκολα να ελεγχθούν με βάση το τελευταίο service που έγινε στην αντιπροσωπία.

Προ δεκαετίας η audi έδινε για τον ιμάντα 10 έτη/210Κ χιλιόμετρα, μετά μείωσε το χρονικό διάστημα, μπορεί να ελεγχθεί εύκολα από το βιβλίο του αυτοκινήτου.

Ο ιμάντας του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι beefy που λένε στο χωριό μου, διπλάσιος σε πλάτος από κάτι γαλλικά που έχω υπόψη μου και καλά προστατευμένος, το αυτοκίνητο έχει κι έξτρα ποδιά από κάτω.

O EA288 του άτυχου φίλου είναι από τους αξιόπιστους κινητήρες του group κατά γενική ομολογία.

Το κόστος αλλαγής σετ ιμάντα χρονισμού και αντλίας νερού, στην αντιπροσωπία πλησίαζε τα 1000 ευρώ πριν 2-3 χρόνια.

Στους μαντράδες καταλήγουν τα "Β" αυτοκίνητα από τις εταιρίες leasing. Τα "καλά" συνήθως τα πουλάνε απ ευθείας οι εταιρίες.

Δεν μου φαίνεται κι εμένα σαν αστοχία του ιμάντα, όπως ανέφεραν και κάποιοι φίλοι παραπάνω. Αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, νομίζω ότι κάτι έγδερνε τον ιμάντα. 

ΥΓ. Αν ο μαντράς δέχθηκε εύκολα να καλύψει μια τόσο δαπανηρή επισκευή τιμώντας την εγγύηση, ή πολύ καλός και τίμιος είναι, ή κάτι παραπάνω από εμάς ξέρει...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν έχεις κάποιον γνωστό σε ασφαλιστική, μπορεί απλά με τις πινακίδες να ελέγξει τυχόν ατυχήματα.

Στην περίπτωση που έχει γίνει κάποιο ατύχημα, θα καταγράφηκαν και τα χιλιόμετρα τα οποία είχε την συγκεκριμένη ημερομηνία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Axelq said:

Εάν έχεις κάποιον γνωστό σε ασφαλιστική, μπορεί απλά με τις πινακίδες να ελέγξει τυχόν ατυχήματα.

Στην περίπτωση που έχει γίνει κάποιο ατύχημα, θα καταγράφηκαν και τα χιλιόμετρα τα οποία είχε την συγκεκριμένη ημερομηνία.

Δυστυχώς δεν έχω κάποιον. 
 

Εγγυηση ατρακάριστο για τα δομικά σημεία έχω. Όποτε αν είχε κάποιο ατύχημα θα ήταν μικρό ατύχημα. 
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Bradner είπε

Ναι 

καλα κρασια. στα λιζινγ ειναι που δεν αλλαζουν τιποτα. τα πας βολτα για σερβις και τα παιρνεις με απλη συμπληρωση λαδιου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 minutes ago, xsterg said:

καλα κρασια. στα λιζινγ ειναι που δεν αλλαζουν τιποτα. τα πας βολτα για σερβις και τα παιρνεις με απλη συμπληρωση λαδιου.

Δεν ξέρω κατά ποσόν ισχύει αυτό. Ότι πρέπει να αλλαχτεί αλλάζεται για να μην χαθεί η εγγυηση, αν δεν χρειάζεται κάτι άλλαγμα δεν το αλλάζουν, λογικό είναι! ´

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...