Προς το περιεχόμενο

POCO X6 PRO 12GB/512GB στα 325 ευρώ @DHgate.


black66.gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, scirocco 13 είπε

Καλησπέρα, παραγγελία 25/3 από AliExpress, xiaomi plaza, 268 ευρώ το 512, παραλαβή σήμερα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το insomnia, to thread και τον ts. Μια ερώτηση, το εκκινησα χωρίς sim και πριν βάλω το wifi μου έβγαλε προτεινόμενη γλώσσα ελληνικά. Πως το ήξερε? Το προσωπικό μου θέμα ειναι οτι έφτιαξε το s20plus που είχα πρόβλημα και δεν ξέρω ακόμα αν αξίζει να έχω το poco ως κύριο τηλέφωνο. Θα το χρησιμοποιήσω λίγο και θα κρίνω.

ΔΕΝ ΦΟΡΤΙΖΕΙ το κινητό ουτε με το φορτιστή του , ουτε με αλλον

 Δείχνει ultra φόρτιση αλλά δεν φορτίζει. Καλή μου τύχη . Πρόλαβα Έσβησα ολα τα data για παν ενδεχόμενο σε περίπτωση επιστροφής.

Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω? Μηνυμα στον πωλητή ή στο AliExpress?

Επεξ/σία από scirocco 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 565
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

28 λεπτά πριν, scirocco 13 είπε

ΔΕΝ ΦΟΡΤΙΖΕΙ το κινητό ουτε με το φορτιστή του , ουτε με αλλον

 Δείχνει ultra φόρτιση αλλά δεν φορτίζει. Καλή μου τύχη . Πρόλαβα Έσβησα ολα τα data για παν ενδεχόμενο σε περίπτωση επιστροφής.

Ξέρει κανείς τι πρέπει να κάνω? Μηνυμα στον πωλητή ή στο AliExpress?

Δοκιμασες να το φορτισεις και κλειστο, και ανοιχτο; Αν οχι, δοκιμασε και τους δυο τροπους.

Αν συνεχιζει το προβλημα, πρωτα επικοινωνεις με τον πωλητη, σου δινει λυσεις, και αναλογα προχωρας.

Το κινητο ηρθε με την εργοστασιακη ζελατινα του εξω απο το κουτι, η οχι;

Επισεις δοκιμασε και αλλον ακομη φορτιστη αν εχεις, και με τους δυο τροπους που ανεφερα πιο πανω παντα.

Παντως πραγματικα πολυ περιεργο και λιγο προτογνωρο θα το ελεγα αυτο που σου συνεβη, τσεκαρε ξανα τα παντα πριν επικοινωνησεις με τον πωλητη

Αν θελεις ανεβασε μια φωτο οταν ειναι στη φορτιση το κινητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς φόρτιση και ανοικτό και κλειστό χωρίς αποτέλεσμα, με τον δικό του φορτιστή και με άλλους 2 επωνυμους που δουλεύουν μια χαρα. Οταν ειναι ανοιχτό δείχνει το fast charge και ότι ανεβαίνει το ποσό με τα δεκαδικά της φόρτισης, μολις κρίβεται η ένδειξη μενουν μονο οι διπλοί κεραυνοι φόρτισης αλλά δεν ανεβαίνει η μπαταρία. Το κινητό ηρθε στο κουτί του με μια απλή διαφανη ζελατίνα σφραγισμένο και όλα τακτοποιημένα και καθαρά μεσα. Δεν είχε κάποιο αυτοκόλλητο ή ταινία σαν σφράγισμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποση ωρα το αφησες να φορτιζει στον φορτιστη;

Παντως αυτο μου ακουγεται για προβλημα μπαταριας, χωρις βεβαια να ειμαι απολυτα σιγουρος

Πιθανον ελατωματικη μπαταρια

Παντως το περιεργο ειναι οτι διαβασα παρα παρα πολλα μυνηματα απο διαφορους αγοραστες, που το πηραν απο διαφορους πωλητες στο Aliexpress, και κανεις δεν ανεφερε προβλημα με το κινητο, που συνηθως το γραφουν αν εχει προβλημα με το που θα το παραλαβουν και λιγο μετα

Βασικα μονο εναν αγοραστη ειδα που ανεβασε δυο φωτο με προβλημα στην οθονη στα χρωματα στο poco x6 pro οπως δειχνουν οι φωτο του, αλλα κρατω πολλες επιφυλαξεις για τις φωτο που ανεβασε, γιατι βγαζουν ενα πολυ καλοστημενο photoshop, δηλ μια ζωγραφια που ενα εμπειρο ματι την καταλαβαινει

18 λεπτά πριν, scirocco 13 είπε

Δυστυχώς φόρτιση και ανοικτό και κλειστό χωρίς αποτέλεσμα, με τον δικό του φορτιστή και με άλλους 2 επωνυμους που δουλεύουν μια χαρα.

Αφησε το κλειστο το κινητο στη φορτιση, αρκετη ωρα, αστο κανα διωρο "τουλαχιστον", τελειως "κλειστο" το κινητο, μετα ανοιξε το, και γραψε αν φορτισε η οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

(Αυτο το γραφω μηπως εφαγε καποιο "σκαλωμα" η μπαταρια και με περισσοτερες ωρες στον φορτιστη "ξεκολλησει - επανελθει" . Ναι οσο και αν φαινεται περιεργο υπαρχει πιθανοτητα να συμβει σε καινουρια μπαταρια και να επανελθει με τον συγκεκριμενο τροπο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, scirocco 13 said:

Δυστυχώς φόρτιση και ανοικτό και κλειστό χωρίς αποτέλεσμα, με τον δικό του φορτιστή και με άλλους 2 επωνυμους που δουλεύουν μια χαρα. Οταν ειναι ανοιχτό δείχνει το fast charge και ότι ανεβαίνει το ποσό με τα δεκαδικά της φόρτισης, μολις κρίβεται η ένδειξη μενουν μονο οι διπλοί κεραυνοι φόρτισης αλλά δεν ανεβαίνει η μπαταρία. Το κινητό ηρθε στο κουτί του με μια απλή διαφανη ζελατίνα σφραγισμένο και όλα τακτοποιημένα και καθαρά μεσα. Δεν είχε κάποιο αυτοκόλλητο ή ταινία σαν σφράγισμα.

κανεις πληρη επαναφορα το κινητο και το σβηνεις για 1ωρα. του βαζεις φορτιστη ΣΒΗΣΤΟ να δεις αν η μπαταρία ανεβάζει ποσοστό. Αν ανεβάζει με 1-2 επαναφορά εργοστασιακών θα στρώσει. 

σπάνια να έρθει κινητό με ελλατωματική μπαταρία. τα τσεκάρουν πριν τα πακετάρουν. μάλλον στο πέρασμα της ρομ έφαγε κόλλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, greekfragma είπε

τα τσεκάρουν πριν τα πακετάρουν.

Καλα, σιγα μη τα τσεκαρουν ολα, αντε να τσεκαρουν κανα δυο απο καθε παρτιδα, σιγα μη τα παιρνουν ενα ενα και τα τσεκαρουν, δεν παιζει αυτο, και ειδικα η xiaomi κι ολας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/2/2024 στις 7:00 ΜΜ, SeNNinhA είπε

Για αυτό ακριβώς το λόγο δεν ασχολούμαι πια με τα Xiaomi. Για όλο το bloatware που κουβαλάνε

Πολλά από αυτά τα apps, έστω μέσω adb φεύγουν.

10 ώρες πριν, makhs5 είπε

Κανονικα εννοειτε πρεπει να καλυπτεται και απο αυτους, απλα θελουν κυνηγημα για να στρωσουν

Νομίζω ότι όσο και να τους κυνηγήσεις, νομικά είναι καλυμμένοι. Αν δεις λένε ότι είναι επίσημος εισαγωγεας και όχι αντιπρόσωπος. Οπότε εγγύηση σου δίνει μόνο για αυτά που έφεραν οι ίδιοι.

Παρόλα αυτά, από περιέργεια μπορεί να κάνω μια ερώτηση με το IMEI.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που καταλαβα μετα απο αρκετα χρονια εμπειριας αγορων απο προσφορες ειναι οτι τα προιοντα σε προσφορα  ειναι Β διαλογης εμπορικα προιοντα με ισως καποιο ελλατωματακι...που τα εργοστασια το ξερουν γιαυτο και τα δινουν πιο φθηνα σε καποια μαγαζια και εμεις τσιμπαμε ...απλα και αυτα πρεπει να πουληθουν να φευγουν και οχι να πετιουνται...δυστυχως στις προσφορες υπαρχει μεγαλο ρισκο οτι κατι κρυβεται - μην σου τύχει και μπλεξεις με εγγυήσεις κλπ ταλαιπωρια

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ

  • Confused 4
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, agap είπε

αυτο που καταλαβα μετα απο αρκετα χρονια εμπειριας αγορων απο προσφορες ειναι οτι τα προιοντα σε προσφορα  ειναι Β διαλογης εμπορικα προιοντα με ισως καποιο ελλατωματακι...που τα εργοστασια το ξερουν γιαυτο και τα δινουν πιο φθηνα σε καποια μαγαζια και εμεις τσιμπαμε ...απλα και αυτα πρεπει να πουληθουν να φευγουν και οχι να πετιουνται...δυστυχως στις προσφορες υπαρχει μεγαλο ρισκο οτι κατι κρυβεται - μην σου τύχει και μπλεξεις με εγγυήσεις κλπ ταλαιπωρια

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ

Δεν ξέρω αν πρόκειται για προσφορες ή την πραγματική τιμή η οποία έρχεται με το ένα καλό καπέλο στην Ελλάδα και νομίζουμε ότι έχουμε κάνει την τρελή αγορά στο εξωτερικό..Προσωπικά διαφωνώ σε αυτό που λες γιατί ανά τακτά χρονικά διαστήματα βγαίνουν προσφορές ή κουπόνια από καταστήματα φυσικά ή μη..Τώρα πιθανόν να μην έχω την εμπειρία σου οπότε αν έχεις συγκεκριμένα παραδείγματα και για αρκετές τέτοιου είδους προσφορές με ελαττώματα,πάω πάσο. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο Infoquest μολις ελαβα απαντηση για την εγγυηση, διαβαστε τι μου απαντησαν, δεν ειναι καλα τα νεα για ολους, απο οπου κι αν τα αγορασαμε "εκτος απο αυτους" :

 

Καλημέρα σας καλή εβδομάδα,
Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας προσκομίσατε, η συσκευή με αριθμό ΙΜΕΙ --------------- φαίνεται να έχει
εισαχθεί από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και βάσει συστήματος κατασκευαστή μπορούμε να αναλάβουμε την
επισκευή της.

Η εταιρία «Info Quest Technologies Μ.A.E.B.E.», είναι ο επίσημος διανομέας προϊόντων της εταιρίας XΙΑΟΜΙ


στην Ελλάδα και βάση των συμβατικών της υποχρεώσεων με την εν λόγω κατασκευάστρια εταιρία, παρέχει

τεχνική υποστήριξη αποκλειστικά για τα προϊόντα, τα οποία έχουν εισαχθεί στην Ελληνική αγορά από την ίδια

την Info Quest Technologies Μ.A.E.B.E και έχουν διανεμηθεί εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Σημειώνεται ότι, τα προϊόντα αυτά, διακρίνονται από τους συγκεκριμένους Σειριακούς Αριθμούς που φέρουν,
περιέχουν, δε, στη συσκευασία τους έντυπο εγγύησης με το λογότυπο της Info Quest Technologies Μ.A.E.B.E, για
την ενημέρωση των καταναλωτών.


"""""Όσο δε αφορά τα προϊόντα της ως άνω κατασκευάστριας εταιρίας, που δεν έχουν διατεθεί στην ελληνική αγορά
από την Info Quest Technologies Μ.A.E.B.E. δεν υπάρχει δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης από την εταιρία μας,
κατά τα ως άνω και θα πρέπει να απευθυνθείτε προς τούτο, στο σημείο πώλησής τους."""""

 

Με λιγα λογια ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ σε οσα εχουν εισαχθει απο ευρωπαικη χωρα ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ Η INFOQUEST ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.

Αυτο ισχυει για ολους μας, απλα σας μπερδεψανε η μπερδευτηκατε εσεις οπως σας τα ειπανε στο τηλ η σε email

@Black66.gr

Και

@Fulgore

Αυτη ειναι η πραγματικοτητα.

Επεξ/σία από makhs5
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καπου στην 8η με 9η σελιδα ειχα αναφερει το προβλημα της εγγύησης για αγορα xiaomi απο σκρουτζομαγαζα, και οτι πρεπει να αγοραστει περνώντας απο την εδω εισαγωγικη. Καποια παιδια μου ειπαν οτι το ελεγξαν οποτε θυμαμαι οτι εγραψα οτι παω πασο εαν αλλαξαν οι οδηγιες.

Ελπιζω πάντως να κανω λάθος. Αλλά οκ ρε παιδιά δεν είναι και σαραβαλάκι τα κινητά αυτά να χαλάσουν οπωσδήποτε. 

Απλά απολαύστε τα. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, miltostammy είπε

Καπου στην 8η με 9η σελιδα ειχα αναφερει το προβλημα της εγγύησης για αγορα xiaomi απο σκρουτζομαγαζα, και οτι πρεπει να αγοραστει περνώντας απο την εδω εισαγωγικη. Καποια παιδια μου ειπαν οτι το ελεγξαν οποτε θυμαμαι οτι εγραψα οτι παω πασο εαν αλλαξαν οι οδηγιες.

Ελπιζω πάντως να κανω λάθος. Αλλά οκ ρε παιδιά δεν είναι και σαραβαλάκι τα κινητά αυτά να χαλάσουν οπωσδήποτε. 

Απλά απολαύστε τα. 

 

Βασικα οτι κινητο εχω παρει ως τωρα, κανενα δεν μου χαλασε, δεν ξερω αν ειναι θεμα τυχης η οχι, αλλα εγγυηση δεν χρειαστηκα ποτε σε κανενα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Π@π@ριές λένε στην Infoquest. Φαίνεται της έγιναν ερωτήσεις από πολλούς και κατάλαβαν ότι έχουν αγοραστεί πολλές συσκευές απ' έξω, και θέλουν να ξεφορτωθούν κάποιους ή να σταματήσουν με αυτόν τον τρόπο την επί πλέον εισαγωγή. Εμένα μου είπαν ξεκάθαρα ότι η συσκευή μου ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ από εγγύηση και όχι ότι μπορούν να την αναλάβουν επί πληρωμή.

Το γράφει άλλωστε και στο επίσημο site της Xiaomi. 

Μια απλή ανάγνωση αρκεί. Όποιος θέλει ρωτάει κάποιον γνωστό του δικηγόρο, η στέλνει mail κατευθείαν στην Xiaomi. 

https://www.mi.com/global/support/warranty/gr/

"Τα προϊόντα που δεν έχουν εισαχθεί από την Xiaomi ή με τη συγκατάθεση της Xiaomi στην αγορά του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου / Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελευθέρων Συναλλαγών και/ή δεν έχουν κατασκευαστεί νομίμως από την Xiaomi και/ή δεν έχουν αποκτηθεί νομίμως από την Xiaomi ή κάποιον επίσημο πωλητή της Xiaomi δεν καλύπτονται από την παρούσα εμπορική εγγύηση. Σύμφωνα με το εκάστοτε εφαρμοστέο δίκαιο, ενδέχεται να επωφελείστε από άλλες εγγυήσεις, όπως για παράδειγμα από τη νόμιμη εγγύηση του μη επίσημου εμπόρου λιανικής πώλησης, ο οποίος πώλησε το προϊόν. Κατά συνέπεια, ενδέχεται να χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον έμπορο λιανικής πώλησης από τον οποίο αγοράσατε το Προϊόν."

Δηλαδή με δύο λόγια εφόσον είναι εισαγόμενα στην ΕΕ από επίσημους πωλητές ισχύει η ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ εγγύηση.

Καμμία Infoquest δεν είναι πάνω από τους Ευρωπαϊκούς νόμους ή τους κανόνες της μαμάς εταιρείας.

Επεξ/σία από black66.gr
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...