Προς το περιεχόμενο

"Κακή" αγορά used αυτοκινήτου / Τρακαρισμένο και "τροποποιημένο" - Τι μπορώ να κάνω;


giantzeron

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, kinq1 είπε

Οταν το αγόρασε, δεν κοίταξε τον αριθμό πλαισίου και αριθμό κινητήρα να είναι αυτά που αναγράφονται στην άδεια; Πάντα να κάνετε αυτόν τον έλεγχο, μη βρεθείτε με κανένα κλεμένο όχημα και μπλέξετε άσχημα.

Αυτό είναι το σωστό σχόλιο.

Άδεια από 1000αρι, απαλλοτριωμένο 1300αρι και έγινε η δουλειά. Ή 1300αρι που βγήκε ολική στο εξωτερικό και το έφεραν εδώ και το έβαλαν σε κυκλοφορία με άδεια 1000ριου ή και οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. 

8 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Πως περασε ΚΤΕΟ αυτο το οχημα,πριν γινει η  συναλλαγη;

Ρητορική η ερώτηση?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

56 λεπτά πριν, kostis444t είπε

ο εμπορας φοβάται να κάνει τέτοια παιχνίδια με δικαστήρια και παρόμοια ....μην βγεί βρώμα για την επιχείρησή του (μιλάμε για σωστό εμπορα και οχι λαμόγιο...γιατι φοβάται και τα αντίποινα αν πέσει σε κανα τρελό αγοραστή ...πχ τυχαίος ...εμπρησμός στα αμάξια που εχει εξω στην επιχείρησή του -κατέβασμα τζαμαρίας κλπ κλπ ,και ο εμπορος βάσει του νόμου δίνει 6μήνες γραπτή εγγύηση οπότε ειναι πολυ πιο ευκολο απο τον τυχαίο ιδιώτη ...

Πάντως ο ποινικός κώδικας δεν διαχωρίζει μεταξύ ιδιώτη και επαγγελματία. Με μια βεβαίωση από αντιπροσωπία, εύκολα κερδίζεται μια δίκη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τον τσιμπας και του εξηγεις τα του κινητηρα κια λες αν δεν το "παρει" πισω και σου δωσει τα χρηματα θα πας δικαστικα κλπ κλπ.

Ισως και αυτος να μην το γνωριζει , να την εφαγε και αυτος .

Αλλα καλου κακου συμβουλεψου δικηγορο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, giantzeron είπε

Αρχικα ηταν τρακαρισμενο και επισκευασμενο - Αγνωστο το ποσο τρακαρισμενο αλλα απο οτι μας ειπαν  ειδαν τα σημαδια απο οπου το τραβηξαν για να το επαναφερουν. Επιπλεον ομως...ηταν δηλωμενο 1000αρι αλλα φοραει 1300 κυβικα κινητηρα. Επισης στο τυπικο συμφωνητικο που εγινε μεταξυ τους σε καποιο καφε  συμφωνησαν οτι η αγοραπωλησια εγινε στο 1/3 της τιμης ( 3ο λαθος )

 

2 ώρες πριν, giantzeron είπε

Εμενα η βασικη μου ανησυχια οπως και η δικη της ειναι ΑΝ το αμαξι - λογω της οποιας επαναφορας εγινε μετα το τρακαρισμα - ειναι ικανο να κυκλοφορησει με ασφαλεια στο δρομο και ΑΝ σε καποιο αλλο ενδεχομενο μελλοντικο τρακαρισμα -  καθως ειναι νεα οδηγος - ισως θεσει τη ζωη της σε μεγαλυτερο κινδυνο.

 

Αυτο θα ηθελε γνωριζει πως μπορει να το μαθει με υπευθυνοτητα απο καποιο συνεργειο..

Η καταστροφολογία της καταστροφολογίας εδώ μέσα.

Αρχικά το ότι έχει σημάδια απο καλίμπρα δεν σημαίνει ότι έχει γίνει επαναφορά, θα μπορούσε να ηταν ένα απλό τρακάρισμα και να έγινε μόνο έλεγχος με την καλίμπρα. Στις αντιπροσωπείες συνηθίζουν να παρουσιάζουν το χειρότερο σενάριο για να είναι καλυμμένοι.

Το τι ήταν δηλωμένο στο παρελθον δεν εχει σημασία!

Μπορεί ο νέος κινητήρας να έχει δηλωθεί κανονικά, το θέμα είναι τι λέει η άδεια. Αν το αμαξι φορούσε από το εργοστάσιο 1000ρι και έγινε κανονικά η αλλαγή σε 1300ρι δεν παίζει κανένα ρόλο. Μήπως απλά σας ενημέρωσαν στην αντιπροσωπεία για αυτό το γεγονός;

Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να πάτε σε ενα σοβαρό συνεργείο που να ξέρει καλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Εξ αποστάσεως εκτιμήσεις δεν γίνονται.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Nabuko είπε

Αυτό είναι το σωστό σχόλιο.

Άδεια από 1000αρι, απαλλοτριωμένο 1300αρι και έγινε η δουλειά. Ή 1300αρι που βγήκε ολική στο εξωτερικό και το έφεραν εδώ και το έβαλαν σε κυκλοφορία με άδεια 1000ριου ή και οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που δεν μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. 

Ρητορική η ερώτηση?

Αν ήρθε απο εξωτερικό με αλλαγμένη αδήλωτη μηχανή τότε δεν πέρναγε το πρώτο υποχρεωτικό κτεο πριν πάρει πινακίδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Ukforthemoment said:

Αν ήρθε απο εξωτερικό με αλλαγμένη αδήλωτη μηχανή τότε δεν πέρναγε το πρώτο υποχρεωτικό κτεο πριν πάρει πινακίδες.

περασε κανονικα το 22... τωρα το "πως" περασε ειναι αγνωστο....  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αν ήρθε απο εξωτερικό με αλλαγμένη αδήλωτη μηχανή τότε δεν πέρναγε το πρώτο υποχρεωτικό κτεο πριν πάρει πινακίδες.

Δεν έγραψα κάτι τέτοιο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Yaris εισαγωγής με αλλαγμένη μηχανή που έχει μπει καλίμπρα πρέπει να έχει περισσότερα χλμ και απο το τηλεσκόπιο  James Webb .

ο οπαπ δινει 1.05 να ειναι και ασπρο με πλαστικα τασια και να ανηκε σε εταιρεια ενοικιασης.

 

ΕΥΚΑΙΡΙΑ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χλωμό. Δεν θυμάμαι νοικιάρικα mk2. Για αυτή την γενιά μιλάμε:

screenshot-322.png

Oτι έδωσε 6Κ για ένα τέτοιο με ξεπερνά. Ακόμα και άψογο να ήταν θα είχε τουλάχιστο 180Κ χλμ και βεβαίως 17 χρόνια στην πλάτη. Εντελώς λάθος αγορά. Πόσο μάλλον με τα προβλήματα που έχει. Και σε αυτό φταίει ο μύθος του Yaris. Ενώ υπάρχουν πολύ καλύτερα αυτοκίνητα με 6Κ η συγκεκριμένη τα αγνόησε για να πάρει το "αξιόπιστο". 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να διπλοτσεκαρεις τον αριθμο πλαισιου γιατι συνηθως καποιοι αγοραζουν τετοια τρακαρισμενα σε ξεφτιλα τιμη και τα κανουν ταμπελα με αλλα αμαξια. ισως για αυτο να φοραει αλλο κινητηρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 minutes ago, giantzeron said:

περασε κανονικα το 22... τωρα το "πως" περασε ειναι αγνωστο....  

όπως περνάνε και αυτά που έχουν βγάλει το φίλτρο dpf...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με τον αριθμό πλαισίου είναι μια ενέργεια που Θα πρέπει να γίνεται οπωσδήποτε. Για την ακρίβεια, να αναζητείται η σταμπα επί του αμαξώματος (όχι το ταμπελακι). Πλείστες οι περιπτώσεις διαφορετικού αριθμού πλαισίου επί του αμαξωματος και της άδειας κυκλοφορίας, ιδιαίτερα σε Smart.

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Dinos1973 είπε

όπως περνάνε και αυτά που έχουν βγάλει το φίλτρο dpf...

Και αυτό μόνο και μόνο γιατί δεν έχουν τα μηχανήματα τα κτεο να ελέγξουν καυσαερια σε euro6 ντιζελ.Απλά πατάνε skip στα βήματα  στην διαδικασία ελέγχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, giantzeron said:

Μπορούμε να μάθουμε από καλό συνεργείο πόσο μεγάλη ζημιά έχει υποστεί από το τρακάρισμα και αν είναι ασφαλές;

Κάνε το πιο απλό. Βάλε το VIN στο google. Θα εκπλαγείς από τι μπορείς να βρεις. Ιδίως φωτογραφίες από το τρακαρισμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει παραγινει το κακο με τους μαντραδες στο ελλαδισταν. στο βωμο του κερδους πουλανε τα πιο σαπια αμαξια της ευρωπης. 

Θελει μεγαλη προσοχη πριν αγορασεις. Να συμβουλευτεις δικηγορο που εχει προηγουμενη εμπειρια με θεματα αυτοκινητων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...