Προς το περιεχόμενο

περιεργη καταγγελια


megapaixtaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

48 λεπτά πριν, 3ise3ise είπε

Έτσι για την πληροφορία μόνο.

Άσο πάρκιν να έχει η πιλοτι η το οικόπεδο

Μπορεί να έχει μόνο μια ισοδο / έξοδο. Το μισό της πρόσοψης και εος τα δέκα μέτρα.αμα είναι γονια 2 μέχρι 10 μέτρα σύνολο. Και πρέπει να Πάρης Αδηα  από την τροχαία (16.500€) στην εφορία.

Η πινακίδα μιν πάρκαρετε πρέπει να γράφουν και τον αριθμό αδηας. Άλιμος είναι παράνομες 500€ πρόστιμο το κομμάτι.

Τα μάτια μας.....

  • Confused 1
  • Haha 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, mariosnik_ είπε

Μάλλον μιλάς για τίποτε μονοκατοικίες. Υπάρχουν και πολυκατοικιες στις οποίες δεν ισχύει σε καμία περίπτωση το φαινόμενο που γράφεις. Στην πολυκατοικία που μέναμε παλιά λχ υπάρχει γκαράζ για 20 θέσεις στάθμευσης με δύο εξόδους. Οι έξοδοι καταλαμβανουν περίπου 4 θέσεις συνολικά στο πεζοδρόμιο. Μην τρελαθούμε. Όπως και να έχει, το πάρκινγκ είναι υποχρεωτικό σε όλα τα νέα κτίρια πλέον, από την στιγμή που μπορεί κάποιος να αποκτήσει νόμιμα καλώς το πράττει. Για όσους δεν βρίσκουν θέσεις και γκρινιάζουν ας βελτιώσει το κράτος τα ΜΜΜ η να κάνει ασύμφορη την χρήση ΙΧ, δεν μας χωράνε ούτε η Αθήνα ούτε η Θεσσαλονίκη, δεν υπάρχει κάτι παραπάνω να πούμε 

οχι μιλαω για πολυκατοικιες, κοντα που μενω μαλιστα χτιστηκε φετος νεα πολυκατοικια (οποτε ουτε καν δικαιολογια οτι ειναι παλιο και τοτε τα φτιαχναν αλλιως κλπ κλπ). τα ιδια σκατα, εχει πιασει με τις εισοδους χωρο για 3.5 αμαξια για να μπουνε 4. αντε πες βαζουν και κανα παπι στους θαμνους.

αντιθετως αυτο που λες εσυ δεν εχω δει ποτε μου. ακομα και σε κατι τεραστιες 3φατσες (αν θυμαμαι καλα οι εισοδοι ηταν μονο στις 2 πλευρες) δε παιζει να χωραγανε πανω απο μια ντουζινα αμαξια η καθεμια και κλειναν το μισο στενο απο καθε πλευρα..

αυτη ειναι η εμπειρια μου απο τα λιγα χρονια που δουλεψα ως ταχυδρομος/ντελιβερι/κουριερ και μπαινοβγαινα στις πολυκατοικιες σε σχετικα φτωχες-μιρκομεσαιες γειτονιες. ισως περιοχες που εχουν μεγαλυτερη οικονομικη ανεση κανουν και μεγαλυτερα εργα για το παρκινγκ, δε το ξερω.

εγω υπερ ειμαι να μας σκισουν στους φορους και τα τελη οσους εχουμε αμαξια και τα εσοδα να τα κανει ΜΜΜ και ποδηλατοδρομους. μεχρι τοτε ομως με τις ωρες και τις διαδρομες που κανω για την εργασια μου δε μπορω να βασιστω στα ΜΜΜ δυστυχως, και ποδηλατο που δοκιμασα το παρατησα γιατι πραγματικα ετρεμα για τη ζωη μου..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1978 δεν υπηρχε πεζοδρομιο με βυθιση. Η βυθιση στα πεζοδρομια ειναι φρουτο 20-25 χρονων max.
Προφανως και δεν γινεται βυθιση πεζοδρομιου παντου. Αλλιως πειτε μου τι θα γινουν οι ριζες απο τα πευκα και τις νερατζιες που εχουν σηκωσει ολα τα πεζοδρόμια. Εδω δεν μπορουμε να μπουμε στα γκαραζ απο τις σηκωμενες πλακες, και ακουω για βυθιση...

Επισης ολοι οι νομοτυποι, αντι να ασχολουνται με τις ραμπες, να τηρησουν τα καταστατικα των πολυκατοικιων που υπογράψαν και να πανε να ασφαλισουν τα σπιτια τους για φωτια και σεισμο, μαζι με την αναλογια τους σε κοινοχρηστους χωρους, γιατι αρχιζουν και εμφανιζονται σπιτια που φουντωσαν και μενουν καμμενα για χρονια γιατι ηταν ανασφαλιστα.
Ειμαι ετοιμος να παω να ασφαλισω την μιση πολυκατοικια μου και να τα χρεωσω στα κοινοχρηστα, γιατι πολυ ασχολουμαστε με τριχες, αλλα οχι με την ουσια.

 

  • Like 2
  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreaspA είπε

Το 1978 δεν υπηρχε πεζοδρομιο με βυθιση. Η βυθιση στα πεζοδρομια ειναι φρουτο 20-25 χρονων max.
Προφανως και δεν γινεται βυθιση πεζοδρομιου παντου. Αλλιως πειτε μου τι θα γινουν οι ριζες απο τα πευκα και τις νερατζιες που εχουν σηκωσει ολα τα πεζοδρόμια. Εδω δεν μπορουμε να μπουμε στα γκαραζ απο τις σηκωμενες πλακες, και ακουω για βυθιση...

Επισης ολοι οι νομοτυποι, αντι να ασχολουνται με τις ραμπες, να τηρησουν τα καταστατικα των πολυκατοικιων που υπογράψαν και να πανε να ασφαλισουν τα σπιτια τους για φωτια και σεισμο, μαζι με την αναλογια τους σε κοινοχρηστους χωρους, γιατι αρχιζουν και εμφανιζονται σπιτια που φουντωσαν και μενουν καμμενα για χρονια γιατι ηταν ανασφαλιστα.
Ειμαι ετοιμος να παω να ασφαλισω την μιση πολυκατοικια μου και να τα χρεωσω στα κοινοχρηστα, γιατι πολυ ασχολουμαστε με τριχες, αλλα οχι με την ουσια.

 

Δεν ξερω αν αλλο πραγμα αναρωτιεσαι. Εχω δει στο εξωτερικό, στο κομμάτι που είναι οι ρίζες δεν βάζουν πλάκα πεζοδρομιου αλλα χωμα και απο επάνω κάτι σαν ξυλινο καπαλι, το οποιο και αισθητικά είναι όμορφο, σε κεντρικούς δρόμους σε πρωτεύουσες βάζουν κάτι σαν χρυσα σιδερενια καπακια, που ειναι ακομα πιο όμορφα.

Επεξ/σία από Manefs23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν, όσο εμείς εδώ - φίλοι γατάκια - φαγωνόμαστε για ένα ρείθρο, ο τύπος που έχτισε το ξενοδοχείο που κρύβει την Ακρόπολη συνεχίζει ακόμα και σήμερα να βγάζει λεφτά με το τσουβάλι από αυτό το παράνομο μεγαθήριο (Σφράγισαν τμήμα του ξενοδοχείου Coco-Mat που κρύβει την Ακρόπολη | ΕΦΣΥΝ (efsyn.gr) ). Ακόμα και με απόφαση του ΣτΕ δεν έχει κατεδαφιστεί ακόμα το υπερβάλλον ύψος...

μίλησε κανείς για νομιμότητα, πολεοδομικές παραβάσεις και τον δημόσιο χώρο ? 😮  τουμπεκί μάλλον όταν πρόκειται για τους πλούσιους και τους ισχυρούς.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Manefs23 είπε

Δεν ξερω αν αλλο πραγμα αναρωτιεσαι. Εχω δει στο εξωτερικό, στο κομμάτι που είναι οι ρίζες δεν βάζουν πλάκα πεζοδρομιου αλλα χωμα και απο επάνω κάτι σαν ξυλινο καπαλι, το οποιο και αισθητικά είναι όμορφο, σε κεντρικούς δρόμους σε πρωτεύουσες βάζουν κάτι σαν χρυσα σιδερενια καπακια, που ειναι ακομα πιο όμορφα.

Εχεις καποια φωτογραφια να καταλαβω περι τινος προκειται? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/4/2024 στις 7:58 ΠΜ, tzavardin είπε

Πότε ακριβώς θα καταλάβουμε πόσο κοστοβόρο, περίπλοκο και σπαστικο είναι το τρία αμάξια για κάθε οικογένεια και η έλλειψη μέσων μαζικής μεταφοράς;

Συγγνώμη που κάποιοι εργαζόμαστε 40χλμ μακριά και πρέπει συνέχεια να ταξιδεύουμε. (Και παράλληλα χρειάζεται αυτοκίνητο για τους υπολοίπους του σπιτιού ώστε να ικανοποιούνται οι δικές τους ανάγκες)

Το γεγονός ότι εσύ μπορείς να εξυπηρετείσαι με ΜΜΜ (και πολύ καλά κάνεις) δεν σημαίνει ότι μπορούν όλοι να εξυπηρετηθούν με αυτα. Δεν μένουμε όλοι κέντρο Αθήνας που υπάρχουν επαρκή δρομολόγια. Ή, ακόμα κι εάν μέναμε όλοι στην Αθήνα, δεν εργαζόμαστε εκεί. Βρες μου μια γραμμή που να συνδέει το Παγκράτι με την Ανάβυσσο, το Πόρτο Ράφτη με τους Θρακομακεδόνες, ή την Κερατέα με την Καλλιθέα. Όλα αυτά είναι εντός Αττικής, ε;

Επιπλέον, για να καλύψεις επαρκώς με ΜΜΜ μια μέση επαρχιακή περιοχή χρειάζεσαι τουλάχιστον τα δεκαπλάσια μέσα από αυτά του κέντρου, δεδομένου του πόσο αραιοκατοικημένες είναι.

Συνεπώς, το πρόβλημα δεν είναι το πόσα αυτοκίνητα έχουμε (εμείς τα πληρώνουμε άλλωστε, δεν μας χαρίζονται ούτε αυτά ούτε τα τέλη κυκλοφορίας τους), αλλά το γεγονός ότι μέχρι και σήμερα εγείρονται πολυκατοικίες δίχως αρκετές θέσεις στάθμευσης σε υπόγεια/πυλωτές. Και ίσως το γεγονός ότι στην Αθήνα έχει μαζευτεί κυριολεκτικά ο μισός+++ πληθυσμός ολόκληρης της χώρας.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Chachanoulis είπε

 

εγω υπερ ειμαι να μας σκισουν στους φορους και τα τελη οσους εχουμε αμαξια και τα εσοδα να τα κανει ΜΜΜ και ποδηλατοδρομους. μεχρι τοτε ομως με τις ωρες και τις διαδρομες που κανω για την εργασια μου δε μπορω να βασιστω στα ΜΜΜ δυστυχως, και ποδηλατο που δοκιμασα το παρατησα γιατι πραγματικα ετρεμα για τη ζωη μου..

κιαλλοι φοροι και τελη για τα αμαξια? νομιζεις οτι αν βαλουν κιαλλους φορους και τελη οτι το πρωτο πραγμα που θα κανουν ειναι να πανε να φτιαξουν ΜΜΕ? νομιζεις οτι αν ηθελαν να τα φτιαξουν δεν μπορουσαν? νομιζεις οτι δεν υπαρχουν ηδη κονδυλια απο την ευρωπη για τετοια θεματα? εδω μας δινουν χρηματα-κονδυλια και εμεις δεν τα παιρνουμε ,δεν τα αξιοποιουμε και μενουν εκει.και την αλλη χρονια μας λενε αφου δεν τα παιρνετε ειστε καλα,ας πανε σε αλλη χωρα.τετοιοι καφροι ειμαστε..γιατι τα εσπα και αλλα κονδυλια πανε ολα σε βιλλες ,αμαξια, ταξιδια κ.α των πονηρων προυχοντων.

και για να γινει πιο συγκεκριμενο  ο δημος ειναι μεσα οικονομικα εδω και 3 δεκαετιες και η τρυπα ειναι τοσο βαθια που ουτε 10 κονδυλια απο την ευρωπη δεν φτανουν για να κλεισει ,φαγωμενα απο ολους οσους θητευσαν και κανεις δεν τιμωρειται και μετα ερχεται ο δημος ερχεται και σου λεει παρανομεις.

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Chachanoulis είπε

 υπερ ειμαι να μας σκισουν στους φορους και τα τελη οσους εχουμε αμαξια και τα εσοδα να τα κανει ΜΜΜ και ποδηλατοδρομους. μεχρι τοτε ομως με τις ωρες και τις διαδρομες που κανω για την εργασια μου δε μπορω να βασιστω στα ΜΜΜ δυστυχως, και ποδηλατο που δοκιμασα το παρατησα γιατι πραγματικα ετρεμα για τη ζωη μου..

Ας φτιάξουν πρώτα τα ΜΜΜ ώστε να μη χρειαζόμαστε αυτοκίνητο για την ικανοποίηση των βασικών μας μετακινήσεων, και ΕΠΕΙΤΑ ας μας σκίσουν στους φόρους τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αν θέλουν. Το αντίστροφο όχι, και ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι γιατί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, magnam είπε

Συγγνώμη που κάποιοι εργαζόμαστε 40χλμ μακριά και πρέπει συνέχεια να ταξιδεύουμε. (Και παράλληλα χρειάζεται αυτοκίνητο για τους υπολοίπους του σπιτιού ώστε να ικανοποιούνται οι δικές τους ανάγκες)

Το γεγονός ότι εσύ μπορείς να εξυπηρετείσαι με ΜΜΜ (και πολύ καλά κάνεις) δεν σημαίνει ότι μπορούν όλοι να εξυπηρετηθούν με αυτα. Δεν μένουμε όλοι κέντρο Αθήνας που υπάρχουν επαρκή δρομολόγια. Ή, ακόμα κι εάν μέναμε όλοι στην Αθήνα, δεν εργαζόμαστε εκεί. Βρες μου μια γραμμή που να συνδέει το Παγκράτι με την Ανάβυσσο, το Πόρτο Ράφτη με τους Θρακομακεδόνες, ή την Κερατέα με την Καλλιθέα. Όλα αυτά είναι εντός Αττικής, ε;

Επιπλέον, για να καλύψεις επαρκώς με ΜΜΜ μια μέση επαρχιακή περιοχή χρειάζεσαι τουλάχιστον τα δεκαπλάσια μέσα από αυτά του κέντρου, δεδομένου του πόσο αραιοκατοικημένες είναι.

Συνεπώς, το πρόβλημα δεν είναι το πόσα αυτοκίνητα έχουμε (εμείς τα πληρώνουμε άλλωστε, δεν μας χαρίζονται ούτε αυτά ούτε τα τέλη κυκλοφορίας τους), αλλά το γεγονός ότι μέχρι και σήμερα εγείρονται πολυκατοικίες δίχως αρκετές θέσεις στάθμευσης σε υπόγεια/πυλωτές. Και ίσως το γεγονός ότι στην Αθήνα έχει μαζευτεί κυριολεκτικά ο μισός+++ πληθυσμός ολόκληρης της χώρας.

Χωρίς να λες τίποτα παράλογο θα σου δώσω μία άλλη οπτική.

Ναι μεν ΕΣΥ (εγώ, ο άλλος) πληρώνουμε τα αυτοκίνητά μας αλλά εν γνώσει μας (δεν έγινε κάτι ξαφνικά) μείναμε σε σπίτι/περιοχή που ΔΕΝ είχε τις απαιτούμενες θέσεις στάθμευσης. Επίσης συνειδητά πήραμε στην οικογένεια 2-3 αυτοκίνητα που "μας χρειάζονται" (αυτό σηκώνει πολύ συζήτηση για πολλές οικογένειες που γνωρίζω). Ενδεχομένως να μην πήραμε και τα πιο size friendly για την περιοχή που ζούμε/κινούμαστε αλλά αυτό που γουστάρουμε (λογικό, αφού όπως είπαμε εμείς το πληρώνουμε) και θέλουμε τώρα τον "από μηχανής θεό" (με την μορφή του κράτους, του δήμου και γενικά κάποιου "άλλου") να μας δώσει τη λύση. Και φυσικά χωρίς την όποια δική μας επιβάρυνση (το λέω γιατί στην περιοχή μου υπάρχει σοβαρό θέμα αλλά θα προτιμήσουν ΠΟΛΛΟΙ να καβαλήσουν πεζοδρόμιο και να "πετάξουν" το όποιο πεζό στο δρόμο αντί να πάνε στο parking της περιοχής καθώς είναι...με πληρωμή).

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, magnam είπε

Ας φτιάξουν πρώτα τα ΜΜΜ ώστε να μη χρειαζόμαστε αυτοκίνητο για την ικανοποίηση των βασικών μας μετακινήσεων, και ΕΠΕΙΤΑ ας μας σκίσουν στους φόρους τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αν θέλουν. Το αντίστροφο όχι, και ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι γιατί.

Οσα μμμ και να βαλουν, οσο αψογα και να ειναι, ο ελληναρας μια ζωη με το ιχ θα θελει να πηγαινει, και να παρκαρει κι απεξω για να το βλεπει και να χαιρεται.

Γιατι αν ισχυαν αυτα που λες, στο κεντρο δεν θα υπηρχε ιχ ουτε για δειγμα ειδικα τις ωρες αιχμης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, mitsos_z είπε

θα το εκφράσω άλλη μια φορά πιο "χύμα"...

στο Χ δρόμο γειτονιάς (όπου Χ οποιοσδήποτε μη κεντρικός δρόμος σε περιοχή πυκνής δόμησης) ψάχνεις να παρκάρεις και βρίσκεις  : τις ψάθινες καρέκλες που έβαλε ο μπάρμπας από το μαγαζί γιατι "περιμένω φορτηγό να ξεφορτώσει", τα μεταλλικά διαφημιστικά που έβαλε το περίπτερο  για να μη παρκάρεις δίπλα του, ένα σκάμα και γύρω κορδέλα που άφησε ένας εργολάβος μιας δεκο εδώ και 2 εβδομάδες, μεταλλικές ταμπέλες επί του οδοστρώματος "χώρος στάθμευσης πελατών κρεοπωλείου/συνεργείου/κουρείου", μεταλλικές ξεχαρβαλωμένες ράμπες που μπορεί να σου σκίσουν τα λάστιχα, παρατημένα οχήματα άσπρα από τη σκόνη... και μέσα σε όλο αυτό το χάος έρχεται κάποιος και σου λέει "εδώ έβαλες 200κυβ. εκατοστά τσιμέντο χωρίς προδιαγραφές...ξήλωσε το γρήγορα αλλιώς θα αμολήσω όλο τον κρατικό μηχανισμό επάνω σου"...

αν αυτό δε το βλέπετε σαν θέατρο του παραλόγου, i rest my case...

7 ώρες πριν, mitsos_z είπε

λοιπόν, όσο εμείς εδώ - φίλοι γατάκια - φαγωνόμαστε για ένα ρείθρο, ο τύπος που έχτισε το ξενοδοχείο που κρύβει την Ακρόπολη συνεχίζει ακόμα και σήμερα να βγάζει λεφτά με το τσουβάλι από αυτό το παράνομο μεγαθήριο (Σφράγισαν τμήμα του ξενοδοχείου Coco-Mat που κρύβει την Ακρόπολη | ΕΦΣΥΝ (efsyn.gr) ). Ακόμα και με απόφαση του ΣτΕ δεν έχει κατεδαφιστεί ακόμα το υπερβάλλον ύψος...

μίλησε κανείς για νομιμότητα, πολεοδομικές παραβάσεις και τον δημόσιο χώρο ? 😮  τουμπεκί μάλλον όταν πρόκειται για τους πλούσιους και τους ισχυρούς.

 

Ο κάθε πολίτης οφείλει να συμμορφώνεται με τους νόμους και τις διατάξεις του κράτους και του δήμου.

Το ότι υπάρχουν κι αλλού παράνομοι, δεν σημαίνει αφενώς πως η δική σου παρανομία είναι λιγότερο ποινικά κολάσιμη, και αφετέρου πως θα πρέπει όοολοι οι υπόλοιποι να διορθώσουν πρώτα την παρανομία τους, πριν καταδεχθείς πως πρέπει κι εσύ να συμμορφωθείς. Δυστυχώς το εθνικό μας σπορ δεν είναι η ατομική υπευθυνότητα, αλλά το να δείχνουμε παντού αλλού με το δάχτυλο εκτός από τον εαυτό μας. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 03/04/2024 at 00:26, megapaixtaras said:

το θεμα εχει ως εξης.εχουμε πυλωτη με αποκλειστικη χρηση  παρκιγνκ με συμβολαιο εδω και 40 χρονια που εγινε η οικοδομη.

για να μπεις απο τον δρομο στην πυλωτη ,οπως ολη η ελλαδα ,φτιαξαμε ραμπα απο τσιμεντο που ενωσαμε με το πεζοδρομιο..ηρθαν χθες 2 υπαλληλοι του δημου και κολλησαν ενα χαρτι που λεει οτι αυτο ειναι παρανομο,μετα απο 40 χρονια το θυμηθηκαν,και οτι πρεπει να γκρεμιστει απο εμας και αν θελουμε μετα να βγαλουμε νομιμη αδεια,με ενα τονο χαρτια,και ενα ποσο ωστε να εχουμε νομιμη εισοδο. αν δεν γινει απο εμας μεσα σε 30 μερες θα γινει απο τον δημο και θα πληρωσουμε εμεις.εντω μεταξυ αυτο γινεται μονο σε 1 οδο.δλδ αν εισαι σε γωνια και εχει και στις 2 πλευρες παρκινγκ ,μονο για την μια θεση εχουν απαιτηση ,και φωτογραφια,για την αλλη οχι.ρωτησαμε γιατι γινεται αυτο και μας ειπαν οι υπαλληλοι οτι θα γινει σε ολο τον δημο μετα.

βεβαια μεσα στην αναφορα στο χαρτι αναφερει οτι αυτο εγινε μεσω καταγγελιας στον ιστοτοπο 4mycity που χρησιμοποιουν ολοι οι δημοι, που εγινε απο καποιον .πηγε ενας φιλος μου που τον αφορα και εκεινον και του ειπαν οτι εγινε καταγγελια και δεν μπορουσαν να την αγνοησουν.

τελικα αντιφασκουν.απο την μια λενε οτι ειναι θεμα καταγγελιας και απο την αλλη λενε οτι ειναι ενα εργο του δημου που θα γινει σε ολο τον δημο.

γινεται αυτο σε καποιον αλλο δημο στην ελλαδα? πως σας φαινεται να θυμουνται κατι που εγινε πριν 40 χρονια τωρα ξαφνικα μετα απο μια καταγγελια?

 

Ποτε δεν ειναι αργα! Στη χωρα αυτη μονο οταν υπαρχει επωνυμη καταγγελια ξεκιναει ο ελεγχος! Αλλα επειδη οι περισσοτεροι απο εμας δεν κανουν (που να μπλεξω τωρα ,κλπ) γιαυτο ειμαστε σε ολους τους τομεις 50 χρονια(τουλαχιστο) πισω απο την Δ.Ευρωπη και 100 απο τις ΗΠΑ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, mitsos_z είπε

Ακόμα και με απόφαση του ΣτΕ δεν έχει κατεδαφιστεί ακόμα το υπερβάλλον ύψος..

Offtopic Oι αποφάσεις του ΣτΕ και γενικά οι δικαστικές αποφάσεις ισως δεν έχουν εφαρμογή σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Π.χ. το ΣτΕ ειχε αποφασισει προσφατα οτι λανθασμένα η πρωην υπουργος Παιδείας, άλλαξε ένα κανονικο γυμνάσιο Λυκειο σε πειραματικό, αφου δεν υπήρχαν πολλά ομορα, ωστόσο η απόφαση του υπουργείου διεκπαιρεώθηκε κανονικά, αφου η υπουργός έχει ασυλία. Μπορει να ισχυει το ιδιο για τον επιχειρηματία

Αρα γενικά το οτι ο πολίτης οφειλει να συμορφωνεται με τους νομους του κράτους ειναι το σωστό σε μια ουτοπική κοινωνία που όλοι θα ηταν ισοι απέναντι στον νομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά απο 6 σελίδες του θέματος καταλαβαίνεις ότι στην Ελλάδα μπορείς να κάνεις ότι γουστάρεις αρκεί να περάσουν 40 χρόνια και να μην ασχοληθεί κανείς. Μετά είσαι νόμιμος ως δια μαγείας και μάλιστα αναρωτιέσαι γιατί το θύμηθηκαν μετά από 40 χρόνια! 🤦‍♂️

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...