Προς το περιεχόμενο

H Tesla ανακοίνωσε τον αριθμό των οχημάτων που παρέδωσε στο πρώτο τέταρτο του 2024 και τα αποτελέσματα είναι αρνητικά


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε

Η μπαταρία είναι μπαταρία. 

Αν πάνε οι αυτό αναφλεξεις ανάλογα με το μέγεθος τότε θα είχαν καεί όλα τα υποβρύχια, τα data center και οτιδήποτε άλλο έχει τεράστιες μπαταρίες. 

Αλλά περίεργως μόνο κάτι Samsung note 7 θυμάμαι... 

Άλλο να παράγεις ενέργεια για μία οθονούλα άλλο για αυτοκίνητα 2-2.5 τόνων. Αυτά έπρεπε να τα γνωρίζεις.

Spoiler

image.png.4cec3a851613685b6c7a298ef183d531.png

Φωτιά σε αεροδρόμιο στο Λονδίνο. Την είχαν τα μέσα, μετά την εξαφάνισαν όπως λένε κάποιοι κακοί συνωμοσιολόγοι αλλά ιδού ο ύποπτος. Και μάλλον δεν είναι πετρελαιοκίνητο.

Είχαμε και άλλη πιο πριν, σε άλλο πάρκινγκ πάλι στην Αγγλία. Δεκαπέντε μέτρα απόσταση από τα ηλεκτρικά να έχετε μήπως και σωθείτε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 minutes ago, Ntinaras said:

Η μπαταρία είναι μπαταρία. 

Αν πάνε οι αυτό αναφλεξεις ανάλογα με το μέγεθος τότε θα είχαν καεί όλα τα υποβρύχια, τα data center και οτιδήποτε άλλο έχει τεράστιες μπαταρίες. 

Αλλά περίεργως μόνο κάτι Samsung note 7 θυμάμαι... 

Τα αμαξια δεν είναι data center να έχουν συστοιχίες μπαταριων σε άπλετο χωρο και με ψύξη. Κινούνται στο χωρο. Σε χώρες σαν την Ελλάδα και με το φαινόμενο του θερμοκηπίου να αυξάνει, το καλοκαίρι σε άσφαλτο ψήνεις αβγα (στην κυριολεξία, ρίξε ενα και θα δεις). Επίσης για να κερδίσουν χώρο έχουν πολύ πυκνές τις μπαταρίες. Σκέψου τωρα να χτυπήσεις με θερμοκρασία Ελληνικού καύσωνα με 30χλ σε τοιχο.. Ενα απλο τρακάρισματακι. Ή με 15χλ με αμαξι που και αυτό κινηται με 15χλ. Θέλει πολύ μια απ τις 100δες μπαταρίες που είναι κουλούριασμενες δίπλα δίπλα να σκασει και να πάρουν ολες? 

Θα λυθούν αυτα λογικά με μπαταρίες που δεν σκανε, καλύτερη κατασκευή κλπ. Αλλά αυτή τη στιγμή είσαι beta tester. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Thresh είπε

Σίγουρα υπάρχουν ουκ ολίγοι "haters" ηλεκτρικών, σε απολύτα νούμερα παγκοσμίως, που προτιμούν το βρουμ βρουμ του κινητήρα και τo manual κιβώτιο ταχυτήτων και τα θεωρούν από τα "βασικά" κριτήριά επιλογής  τους. 😛

 

2 λεπτά πριν, Thresh είπε

Σίγουρα υπάρχουν ουκ ολίγοι "haters" ηλεκτρικών, σε απολύτα νούμερα παγκοσμίως, που προτιμούν το βρουμ βρουμ του κινητήρα και τo manual κιβώτιο ταχυτήτων και τα θεωρούν από τα "βασικά" κριτήριά επιλογής  τους. 😛

Υπάρχουν αυτόματα και στις συμβατικές εκδόσεις. Όσο για το hate το ίδιο μπορείς να πεις και για την άλλη πλευρά. Εφόσον υπάρχουν βάσεις για συζήτηση κανένα hate.

Το να θέλει κάποιος να οδηγεί με χειροκίνητο, τι να σου πω, γούστα είναι αυτά, μπορεί να θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο ή την απόλυτη εμπειρία. Στις περισσότερες περιπτώσεις σήμερα το αυτόματο είναι άλλο πράγμα. Ειδικά στην πόλη, δεν το συζητάμε.

5 λεπτά πριν, sndev είπε

μη βάζεις λόγια στο στόμα μου που δεν είπα η δεν υπονόησα. Άλλο άσχετος άλλο με διαστρεβλωμένη πληροφόρηση.  Φυσικά, δεν πρέπει απαιτητά να συμφωνούμε δε θα ταν υγιές απο εκει και περα όμως θα σου πρότεινα να ξαναδιαβάζεις το τρόπο που απάντησα στα επιχειρήματα σου.

Καθώς:

  αυτα που έγραψα έχουν να κανουν με νούμερα  στατιστικές κ ερευνες και οχι αμφιλεγόμενες απόψεις μπορεί κ απο μη καλοπληρωμένων "δημοσιογράφων" η διαίσθησή "πελατών" . Να στο τραβήξω στα άκρα να καταλάβεις τι εννοώ , εμπειρία εχει και ο ηλικιωμένος στο ΑΤΜ που δε ξέρει να το χρησιμοποιήσει. 

Στεναχωριέμαι, οχι για το χρόνο που έχασα ψάχνοντας να βρω στατιστικά αλλα γτ δεν έκατσες να τα διαβάσεις. εκτος αν δεν πάτησες απο τη βιασύνη σου στα σποιλερ.

ουτε εγω πιστεύω οτι θα σώσουμε κανένα περιβάλλον προσωπικά δε πιστεύω καν σε κλιματικη αλλαγη αυτο ομως δεν εχει να κανει με το αλλο ακρο που παρουσιάζεται περί μόλυνσης καταστροφων κτλ. Επίσης στη "προπαγάνδα" κάνεις δε λεει παρε ακριβό όχημα απλα αυτα υπάρχουν τωρα. Σε άλλες χώρες έχει κ με 25 000 που λέει ο λόγος.

btw to mg ξεκινάει απο 33 000 προ επιδότησης. Αυτό επειδή αναφέρεις για 70 κ 150 000. 

για το περιβάλλον σου απάντησα κανε ενα κοπο κ ξαναδιάβασε οσα έγραψα μαζι με τα σποιλερ.

Αν εννοείς την οικονομία στη τσέπη μας ενα όχημα, όποιο όχημά, δεν ειναι επένδυση απο εκει κ περα το ηλεκτρικό ακομα κ τώρα σε βάθος 10ετιας είναι πιο οικονομικό απο τη στιγμη που καποιος θα αγοράσει νεο όχημα.

Αν εννοείς την πραγματική οικονομία η κίνηση χρήματος με αγορα νεου προιοντος  δημιουργεί θέσεις εργασίας φπα κτλ. δε θελω να το αναπτύξω περισσότερο ξεφεύγουμε

δε ξερω τι ειναι αυτο που μου λες κ με έκανες quote 

 

 

Διαστρεβλωμένη πληροφόρηση μπορεί να έχεις και εσύ κάλλιστα. Το να το υποθέτεις για εμένα, σημαίνει ότι θεωρείς ότι εσύ γνωρίζεις και εγώ όχι. Άρα άσχετος.

Το θέμα μας είναι αν αυτό που ζούμε έχει να  κάνει με αυτό που μας λένε, αν ισχύουν όσα μας λένε και αν υπάρχει κάτι άλλο σαν τελικός σκοπός. Βέβαια, αυτά είναι συνωμοσιολογικά, αλλά που ξέρεις κάτι μπορεί να υπάρχει.

Το MG παρουσιάσθηκε τώρα, ούτε για το συμβατικό δε θα έδινα τα χρήματα που ζητά και είναι και σε πολύ δυνατές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, πόσο μάλλον σε ηλεκτρικό. Άσε να κάνουν το beta testing άλλοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
5 minutes ago, Armoral said:

 

Υπάρχουν αυτόματα και στις συμβατικές εκδόσεις. Όσο για το hate το ίδιο μπορείς να πεις και για την άλλη πλευρά. Εφόσον υπάρχουν βάσεις για συζήτηση κανένα hate.

Το να θέλει κάποιος να οδηγεί με χειροκίνητο, τι να σου πω, γούστα είναι αυτά, μπορεί να θέλει να έχει τον απόλυτο έλεγχο ή την απόλυτη εμπειρία. Στις περισσότερες περιπτώσεις σήμερα το αυτόματο είναι άλλο πράγμα. Ειδικά στην πόλη, δεν το συζητάμε.

Ναι αλλά ο "petrolhead" συνήθως δεν επιλέγει αυτόματο.

Γούστα ναι, αλλά αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει επιλογή στα ηλεκτρικά, αυτόματο με το στανιό σωστά?

Οπότε ανάλογα το πόσο το θέλει το χειροκίνητο, μπορεί να επηρεάζει και την άποψή του γι' αυτά κι ας μην το αποκαλύπτει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Armoral είπε

Άσε με εμένα, πες δεν είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα.

Εσύ πιστεύεις ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα που να προκύπτει από την κατασκευή/χρήση/καταστροφή/ανακύκλωση ηλεκτρικών οχημάτων και θεωρείς ότι όλο αυτό το κλίμα που έχει καλλιεργηθεί έχει να κάνει αποκλειστικά με το περιβάλλον και με το "διοξείδιο του άνθρακα";

Σίγουρα υπάρχει θέμα, απ' όσο ξέρω δεν είναι κρυφό. Ένα ηλεκτρικό με 0 χλμ έχει κοστίσει στο περιβάλλον περισσότερο από ένα συμβατικό με 0 χλμ. Στα 5-10-20 χρόνια όμως, θεωρώ πως το συμβατικό θα έχει ρυπάνει περισσότερο.

Δεν ξέρω αν έχει να κάνει αποκλειστικά με το περιβάλλον, ξέρω ότι θα έπρεπε. Αν ταυτόχρονα παίζουν άλλα συμφέροντα από πίσω, δε το γνωρίζω, αλλά δε νομίζω να υπερισχύουν των πετρελαιάδων έτσι κι αλλιώς, τουλάχιστον όχι ακόμα.

Όσο για το προσωπικό μου γούστο, προτιμώ ξεκάθαρα μπεντζίνα, ειδικά στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Αλλά δεν καταλαβαίνω την έχθρα, δε σ' αρέσει, μη το παίρνεις. Αν το πρόβλημα είναι η επιδότηση, βγάζει νόημα περιβαλλοντολογικά, σίγουρα περισσότερο από κάτι ρήτρες αναπροσαρμογής ή τέλη κυκλοφορίας ταυτόχρονα με διόδια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, Thresh said:

Ναι αλλά ο "petrolhead" συνήθως δεν επιλέγει αυτόματο.

Γούστα ναι, αλλά αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει επιλογή στα ηλεκτρικά, αυτόματο με το στανιό σωστά?

Οπότε ανάλογα το πόσο το θέλει το χειροκίνητο, μπορεί να επηρεάζει και την άποψή του γι' αυτά κι ας μην το αποκαλύπτει.

H επιτάχυνση που δίνει ενα καλο ηλεκτρικό, φτάνει για να διαγράψει καθε επιθυμία για κιβώτιο ταχύτητων για το 95%. Ακομα και ο καγκουρας ηλεκτρικό θέλει αν δεν εχει τα υπόλοιπα μειον. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Just now, oldnew said:

H επιτάχυνση που δίνει ενα καλο ηλεκτρικό, φτάνει για να διαγράψει καθε επιθυμία για κιβώτιο ταχύτητων για το 95%. Ακομα και ο καγκουρας ηλεκτρικό θέλει αν δεν εχει τα υπόλοιπα μειον. 

Δεν διαφωνώ, αλλά σίγουρα θα πετύχουμε κόσμο που και με περιορισμένα μειονεκτήματα (σε σχεση με τώρα), δεν θα θέλει και πάλι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Thresh είπε

Ναι αλλά ο "petrolhead" συνήθως δεν επιλέγει αυτόματο.

Γούστα ναι, αλλά αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει επιλογή στα ηλεκτρικά, αυτόματο με το στανιό σωστά?

Οπότε ανάλογα το πόσο το θέλει το χειροκίνητο, μπορεί να επηρεάζει και την άποψή του γι' αυτά κι ας μην το αποκαλύπτει.

Νομίζω ότι σήμερα έχει αλλάξει το κλίμα υπέρ του αυτόματου. Το βασικό πρόβλημα που διακρίνω είναι η πολύ μεγάλη διαφορά στο κόστος μεταξύ των εκδόσεων. Το 2008 πχ από βενζίνη χειροκίνητο σε πετρέλαιο αυτόματο ή ακόμη και βενζίνη αυτόματο έχει διαφορά. Και μιλάμε για σχετικά οικονομικό μοντέλο τώρα με τις τιμές που έχουμε σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Armoral είπε

Άλλο να παράγεις ενέργεια για μία οθονούλα άλλο για αυτοκίνητα 2-2.5 τόνων. Αυτά έπρεπε να τα γνωρίζεις.

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.4cec3a851613685b6c7a298ef183d531.png

Φωτιά σε αεροδρόμιο στο Λονδίνο. Την είχαν τα μέσα, μετά την εξαφάνισαν όπως λένε κάποιοι κακοί συνωμοσιολόγοι αλλά ιδού ο ύποπτος. Και μάλλον δεν είναι πετρελαιοκίνητο.

Είχαμε και άλλη πιο πριν, σε άλλο πάρκινγκ πάλι στην Αγγλία. Δεκαπέντε μέτρα απόσταση από τα ηλεκτρικά να έχετε μήπως και σωθείτε.

 

Και ακόμα μεγαλύτερη για ένα υποβρύχιο. Αλλά περίεργως το kursk δεν βυθίστηκε από τις μπαταρίες του. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ενώ όλα τα άλλα που έγραψα είναι είδη πρώτης ανάγκης. 

Οι διακοπές είναι είδη πρώτης ανάγκης. 

Η ανακαίνιση είδος πρώτης ανάγκης. 

Τα φ/β είδος πρώτης ανάγκης 

Τα παλαιότερα ιχ ήταν είδος πρώτης ανάγκης αλλά ξαφνικά τώρα δεν είναι. 

Και γαμω τις λογικές. 

Αυτό συμβαίνει μόνο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; οι άλλες συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες δεν αυτό αναφέρονται; Το κινητό σου δουλεύει με βενζίνη δηλαδή; 

Γενικεύεις και μπερδεύεις,το θέμα που σχολιάζουμε είναι το τεσλα που είναι ηλεκτρικό .Δεν θα αναλύσω σε αυτό το νημα ολες τις επιδοτήσεις που δίνει  το κράτος.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Lucifer είπε

Σίγουρα υπάρχει θέμα, απ' όσο ξέρω δεν είναι κρυφό. Ένα ηλεκτρικό με 0 χλμ έχει κοστίσει στο περιβάλλον περισσότερο από ένα συμβατικό με 0 χλμ. Στα 5-10-20 χρόνια όμως, θεωρώ πως το συμβατικό θα έχει ρυπάνει περισσότερο.

Δεν ξέρω αν έχει να κάνει αποκλειστικά με το περιβάλλον, ξέρω ότι θα έπρεπε. Αν ταυτόχρονα παίζουν άλλα συμφέροντα από πίσω, δε το γνωρίζω, αλλά δε νομίζω να υπερισχύουν των πετρελαιάδων έτσι κι αλλιώς, τουλάχιστον όχι ακόμα.

Όσο για το προσωπικό μου γούστο, προτιμώ ξεκάθαρα μπεντζίνα, ειδικά στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Αλλά δεν καταλαβαίνω την έχθρα, δε σ' αρέσει, μη το παίρνεις. Αν το πρόβλημα είναι η επιδότηση, βγάζει νόημα περιβαλλοντολογικά, σίγουρα περισσότερο από κάτι ρήτρες αναπροσαρμογής ή τέλη κυκλοφορίας ταυτόχρονα με διόδια.

Μα δεν είπα ότι θέλω, προσπαθώ με όσα μαθαίνω να δείξω ότι δεν είναι όλα ρόδινα και γίνεται μεγάλη προσπάθεια για να μη φανεί αυτό. Κάθε άλλο. Και αυτό κάτι πρέπει να λέει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, oldnew είπε

Τα αμαξια δεν είναι data center να έχουν συστοιχίες μπαταριων σε άπλετο χωρο και με ψύξη. Κινούνται στο χωρο. Σε χώρες σαν την Ελλάδα και με το φαινόμενο του θερμοκηπίου να αυξάνει, το καλοκαίρι σε άσφαλτο ψήνεις αβγα (στην κυριολεξία, ρίξε ενα και θα δεις). Επίσης για να κερδίσουν χώρο έχουν πολύ πυκνές τις μπαταρίες. Σκέψου τωρα να χτυπήσεις με θερμοκρασία Ελληνικού καύσωνα με 30χλ σε τοιχο.. Ενα απλο τρακάρισματακι. Ή με 15χλ με αμαξι που και αυτό κινηται με 15χλ. Θέλει πολύ μια απ τις 100δες μπαταρίες που είναι κουλούριασμενες δίπλα δίπλα να σκασει και να πάρουν ολες? 

Θα λυθούν αυτα λογικά με μπαταρίες που δεν σκανε, καλύτερη κατασκευή κλπ. Αλλά αυτή τη στιγμή είσαι beta tester. 

Αν ήταν έτσι θα είχαν καεί τα πάντα στην Καλιφόρνια και στο Dubai. 

Οι μπαταρίες έχουν συστήματα ψύξης. 

Μόνο η πρώτη γενιά nissan leaf δεν είχε και γι αυτό έχει φάει τόσο hate κιόλας. 

Αλλά φωτιά δεν έπιαναν, απλά είχαν απαράδεκτο degradation. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Και ακόμα μεγαλύτερη για ένα υποβρύχιο. Αλλά περίεργως το kursk δεν βυθίστηκε από τις μπαταρίες του. 

Καλά εντάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, geo3001 είπε

Γενικεύεις και μπερδεύεις,το θέμα που σχολιάζουμε είναι το τεσλα που είναι ηλεκτρικό .Δεν θα αναλύσω σε αυτό το νημα ολες τις επιδοτήσεις που δίνει  το κράτος.

 

 

Άρα το πρόβλημα σου είναι εσένα μόνο η επιδότηση των tesla? 

Άρα το πρόβλημα σου είναι ότι δεν μπορείς να λάβεις αυτή την επιδότηση. 

Νταξει, λογική η γκρίνια τότε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...