Προς το περιεχόμενο

H Tesla ανακοίνωσε τον αριθμό των οχημάτων που παρέδωσε στο πρώτο τέταρτο του 2024 και τα αποτελέσματα είναι αρνητικά


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 ώρες πριν, Armoral είπε

Πρέπει να υπάρχουν άπειρες φωτογραφίες από καμμένα Tesla μόνο. Γιατί βέβαια πριν τα ηλεκτρικά το γνωρίζαμε, δεν πλησιάζαμε βενζινάδικο, φωτιά με τη μία.

Με μια απλη αναζητηση burned tesla στο google

Screenshot-3.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, oldnew είπε

Τοτε πως η τεσλα ανακοίνωνει 650χλ αυτονομία και πάει 400 ενω αλλα ηλεκτρικά ανακοινώνουν 550 (λιγότερο) και πάνε 450 (περισσότερο απ το τεσλα). 

Η τεσλα κλέβει στην ονομαστική αυτονομία και εχει γίνει θέμα ηδη. Η διαφορά της ονομαστικής απ την πραγματική είναι μεγαλύτερη απο καθε αλλο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ. Παίζει να φάει και πρόστιμο .  Βασικά αν δεν είχε βισμα στην αμερικανική κυβέρνηση θα είχε φάει ηδη. 

 

O,τι βρισκω λενε κατα μεσο ορο -12% claimed vs real world.

https://insideevs.com/reviews/443791/ev-range-test-results/

https://www.consumerreports.org/cars/hybrids-evs/real-world-ev-range-tests-models-that-beat-epa-estimates-a1103288135/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Arkin είπε

Με μια απλη αναζητηση burned tesla στο google

Screenshot-3.png

Καλά μη βάλεις τα κινέζικα μέσα. Εκεί έχει πανηγύρι. Και στα ατυχήματα και στις "πωλήσεις".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, Ntinaras said:

Δηλαδη θεωρεις πως ποτε δε θα καταφερεις να αγορασεις καινουριο αυτοκινητο? Γιατι με την επιδοτηση παιρνεις καινουριο ηλεκτρικο με 24k.

γενικώς σύμφωνο σε οσα λες άλλα τα 24κ ενα 80% του πληθυσμού της χωράς δεν ειναι σε θέση να δώσουν

με χίλια ζόρια δίνουν 17 χιλιαρικα από τα οποία ειναι καμία 12 δάνειο για 9 10 χρονια και τα 5 6 που δίνουν προκαταβολή τα μαζεύουν όπως μπορουν (παιζει και χρονια)

δες σε τι χώρα ζούμε και τι έχει ο καθενας πίσω του........ περισσότεροι ότι παιρνουν τα δίνουν για να βγει ο μήνας άλλοι τόσοι εχουν το πολυ 3 4 χιλιαρικα στην τράπεζα........ και ετσι ειναι η πλειοψηφία............

βέβαια ένα 20% δεν ειναι ετσι αλλά με 20% δεν μπορει να αλλαξει κατή σε αυτόν τον τομέα

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω τόση ώρα τον πόλεμο μεταξύ petrol και electric και σκέφτομαι ότι μάλλον μόνο σε μένα μου αρέσουν και τα 2! Τι καθένα έχει τα δικά του θετικά και αρνητικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Black Demis είπε

γενικώς σύμφωνο σε οσα λες άλλα τα 24κ ενα 80% του πληθυσμού της χωράς δεν ειναι σε θέση να δώσουν

με χίλια ζόρια δίνουν 17 χιλιαρικα από τα οποία ειναι καμία 12 δάνειο για 9 10 χρονια και τα 5 6 που δίνουν προκαταβολή τα μαζεύουν όπως μπορουν (παιζει και χρονια)

δες σε τι χώρα ζούμε και τι έχει ο καθενας πίσω του........ περισσότεροι ότι παιρνουν τα δίνουν για να βγει ο μήνας άλλοι τόσοι εχουν το πολυ 3 4 χιλιαρικα στην τράπεζα........ και ετσι ειναι η πλειοψηφία............

βέβαια ένα 20% δεν ειναι ετσι αλλά με 20% δεν μπορει να αλλαξει κατή σε αυτόν τον τομέα

Δεν γινεται να εισαι και φτωχος και early adopter. Οταν ημουν φοιτητης, θυμαμαι που αγορασα τον πρωτο μου ssd καπου το 2009, ιντελ 40gb, μεταχειρισμενο, γιατι αλλιως δεν εβγαινα. Και τον ειχα οριακα για το OS. Ετσι ειναι παντα στην αρχη μια νεα τεχνολογια. 

Αλλα αν δεν κανει καποιος το beta testing, το προιον δεν θα φτασει ποτε να γινει προσιτο για την μαζα.

Ο early adopter χρυσοπληρωνει το προιον γιατι πληρωνει πολυ μεγαλο ποσοστο της αρχικης επενδυσης και του r&d. 

Σε 5 χρονια που θα εχουν κανει αποσβεση οι κατασκευαστες τα ηλεκτρικα θα ειναι πολυ πιο φτηνα, ασε που θα εχει γεμισει η αγορα μεταχειρισμενα και θα μπορεις να παρεις και με 15κ.

Ενα mg4 που κανει 32κ τωρα καινουριο, το παιρνεις 24κ με επιδοτηση.

Τι παιρνεις καινουριο με 24κ σε αυτη τη κατηγορια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 minutes ago, Ntinaras said:

Δεν γινεται να εισαι και φτωχος και early adopter. Οταν ημουν φοιτητης, θυμαμαι που αγορασα τον πρωτο μου ssd καπου το 2009, ιντελ 40gb, μεταχειρισμενο, γιατι αλλιως δεν εβγαινα. Και τον ειχα οριακα για το OS. Ετσι ειναι παντα στην αρχη μια νεα τεχνολογια. 

Αλλα αν δεν κανει καποιος το beta testing, το προιον δεν θα φτασει ποτε να γινει προσιτο για την μαζα.

Ο early adopter χρυσοπληρωνει το προιον γιατι πληρωνει πολυ μεγαλο ποσοστο της αρχικης επενδυσης και του r&d. 

Σε 5 χρονια που θα εχουν κανει αποσβεση οι κατασκευαστες τα ηλεκτρικα θα ειναι πολυ πιο φτηνα, ασε που θα εχει γεμισει η αγορα μεταχειρισμενα και θα μπορεις να παρεις και με 15κ.

Ενα mg4 που κανει 32κ τωρα καινουριο, το παιρνεις 24κ με επιδοτηση.

Τι παιρνεις καινουριο με 24κ σε αυτη τη κατηγορια?

δεν ειναι θεμα early adopting εκει, λόγο κατασκευής της (υλικα) μπαταρια ειναι και θα παραμείνει για πάντα ακριβή αν δεν αλλαξει τεχνολογια
ετσι πρακτικά η τιμές που βλέπουμε πάνω κατω ειναι αυτές που θα μεινουν

δεν παιζει να ξανά δούμε όχημα με 17 18 χιλιαρικα καινουργιο με αυτονομία ανα γέμισμα καμαι 600 χιλομετρα που τα κάνεις ολα (η αλλιώς όχημα του λαου)
ετσι πρακτικά στης φτοχες χωρες οπως ελλαδα η "ανακυκλωση" παλιών οχηματων θα πανε σε αλλο level

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Η "επιδοτηση" πρακτικα ειναι σαν να το αγοραζουν εν μερει χωρις φπα.

ενα ηλεκτρικο που πωλειται 50.000, μετα την επιδοτηση παει στα 42.000, αν ηταν χωρις φπα θα ηταν καπου 40.000

οποτε δεν πληρωνει κατι το κρατος, απλα εισπραττει λιγοτερο φπα. Και ο λογος αυτων των διευκολυνσεων ειναι για να γινουν πιο προσιτα ωστε να δεχτει καποιος να κανει beta testing.

Αν σου φαινεται αδικο αυτο, τοτε πρεπει να ακυρωσουμε ΟΛΕΣ τις επιδοτησεις : market pass, fuel pass, travel pass, toursm 4 all, φωτοβολταικων, εξοικονομω, εφκα κτλ.

Θελεις?

Σοβαρά; Δηλαδή το κράτος είναι όσα βγάλω; Το κράτος κάνει προϋπολογισμό τα λεφτά που δεν παίρνει από το τεσλα τα πληρώνει άλλος. Και δυστυχώς συνήθως αυτοί που δεν έχουν και μαζί με τους μεγαλοαπατεώνες ορίζουν τα ανείσπρακτα έσοδα του προϋπολογισμού. Αντί να κατεβάσουμε τους συντελεστές ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης δίνουμε επιδοτήσεις και απαλλαγές σε οχήματα που κάνουν 10αδες χιλιάδες ευρώ.

Ναι να ακυρώσουμε τα διαφορά pass γιατί στην ουσία είναι επιδότηση της αισχροκέρδειας αντί να βάλουν εκ. Ευρώ πρόστιμα στα καρτέλ. 

Δεν θέλω να κυκλοφορώ με αμάξι 50.000 ενώ μπορώ να πληρώσω το ΦΠΑ και τις απαλλαγές και 5 χλμ από εμένα να υπάρχει κόσμος που παλεύει για ένα πιάτο φαΐ και πληρώνει 300 ευρω ρεύμα και 700ευρω ενοίκιο για τρώγλες. Επιδοτούν πράγματα που εξ ορισμού απευθύνονται σε πιο οικονομικά ευκατάστατους και αφήνουν την φέτα να πετάει στα 10€ το κιλό. Λες και αν πάνε το ΦΠΑ στο 6% για τα βασικά τρόφιμα εγώ που έχω θα πάρω κάνα βαρέλι φέτα κάθε μήνα να τρώω και 60 κιλά μακαρόνια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Dimitris_1981 είπε

Σοβαρά; Δηλαδή το κράτος είναι όσα βγάλω; Το κράτος κάνει προϋπολογισμό τα λεφτά που δεν παίρνει από το τεσλα τα πληρώνει άλλος. Και δυστυχώς συνήθως αυτοί που δεν έχουν και μαζί με τους μεγαλοαπατεώνες ορίζουν τα ανείσπρακτα έσοδα του προϋπολογισμού. Αντί να κατεβάσουμε τους συντελεστές ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης δίνουμε επιδοτήσεις και απαλλαγές σε οχήματα που κάνουν 10αδες χιλιάδες ευρώ.

Ναι να ακυρώσουμε τα διαφορά pass γιατί στην ουσία είναι επιδότηση της αισχροκέρδειας αντί να βάλουν εκ. Ευρώ πρόστιμα στα καρτέλ. 

Δεν θέλω να κυκλοφορώ με αμάξι 50.000 ενώ μπορώ να πληρώσω το ΦΠΑ και τις απαλλαγές και 5 χλμ από εμένα να υπάρχει κόσμος που παλεύει για ένα πιάτο φαΐ και πληρώνει 300 ευρω ρεύμα και 700ευρω ενοίκιο για τρώγλες. Επιδοτούν πράγματα που εξ ορισμού απευθύνονται σε πιο οικονομικά ευκατάστατους και αφήνουν την φέτα να πετάει στα 10€ το κιλό. Λες και αν πάνε το ΦΠΑ στο 6% για τα βασικά τρόφιμα εγώ που έχω θα πάρω κάνα βαρέλι φέτα κάθε μήνα να τρώω και 60 κιλά μακαρόνια.

Ο κοσμος που παλευει για ενα πιατο φαι εχει την δυναμη καθε 4 χρονια να αλλαξει πολλα πραγματα, επιλεγει να μην αλλαζει τιποτα, οποτε προβλημα του. Ας υποστει τις συνεπειες.

Αφου εσυ δεν θελεις να κυκλοφορεις με 50κ αμαξι, μην κυκλοφορεις, μπορεις να αγορασεις το αυτοκινητο σου χωρις να παρεις την επιδοτηση, δεν σε υποχρεωνει κανεις. 

38 λεπτά πριν, Black Demis είπε

δεν ειναι θεμα early adopting εκει, λόγο κατασκευής της (υλικα) μπαταρια ειναι και θα παραμείνει για πάντα ακριβή αν δεν αλλαξει τεχνολογια
ετσι πρακτικά η τιμές που βλέπουμε πάνω κατω ειναι αυτές που θα μεινουν

δεν παιζει να ξανά δούμε όχημα με 17 18 χιλιαρικα καινουργιο με αυτονομία ανα γέμισμα καμαι 600 χιλομετρα που τα κάνεις ολα (η αλλιώς όχημα του λαου)
ετσι πρακτικά στης φτοχες χωρες οπως ελλαδα η "ανακυκλωση" παλιών οχηματων θα πανε σε αλλο level

https://skills.ai/tesla-car-prices-analysis/

Model 3 witnessed a general decrease in average price from $66,000 in 2018 to around $42,490 in 2024.

 

Αν ηταν οπως τα ελεγες τα ηλεκτρικα θα κοστιζαν τωρα  ακριβως οσο κοστιζαν πριν 6 χρονια, αλλα δεν ισχυει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 minutes ago, Ntinaras said:

Ο κοσμος που παλευει για ενα πιατο φαι εχει την δυναμη καθε 4 χρονια να αλλαξει πολλα πραγματα, επιλεγει να μην αλλαζει τιποτα, οποτε προβλημα του. Ας υποστει τις συνεπειες.

Αφου εσυ δεν θελεις να κυκλοφορεις με 50κ αμαξι, μην κυκλοφορεις, μπορεις να αγορασεις το αυτοκινητο σου χωρις να παρεις την επιδοτηση, δεν σε υποχρεωνει κανεις. 

https://skills.ai/tesla-car-prices-analysis/

Model 3 witnessed a general decrease in average price from $66,000 in 2018 to around $42,490 in 2024.

 

Αν ηταν οπως τα ελεγες τα ηλεκτρικα θα κοστιζαν τωρα  ακριβως οσο κοστιζαν πριν 6 χρονια, αλλα δεν ισχυει.

Προφανος και θα υπάρχει διαφορά αλλά ποτέ πτώση στης τιμές που αναφέρω, το να πέσει κάτι από 60 στα 40 είναι αδιάφορο γισ τους περρισοτρρους καθος ούτε το ρνα μπορούν να δώσουν ούτε το άλλο το να βγει ένα όχημα με ίδιες δυνατότητες και αυτονομία με ένα σύγχρονο μεκ τον 17 18 χιλιάδων πχ swift αυτό θα ενδιέφερε πολύ κόσμο, αλλά πρακτικά είναι αδύνατον λόγο κόστους της μπαταρίας με δεδομένη τεχνογνωσία καθος μπαταρία με τέτοια αυτονομία κάνει όσο ολόκληρο αμάξι που προανέφερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Black Demis είπε

Προφανος και θα υπάρχει διαφορά αλλά ποτέ πτώση στης τιμές που αναφέρω, το να πέσει κάτι από 60 στα 40 είναι αδιάφορο γισ τους περρισοτρρους καθος ούτε το ρνα μπορούν να δώσουν ούτε το άλλο το να βγει ένα όχημα με ίδιες δυνατότητες και αυτονομία με ένα σύγχρονο μεκ τον 17 18 χιλιάδων πχ swift αυτό θα ενδιέφερε πολύ κόσμο, αλλά πρακτικά είναι αδύνατον λόγο κόστους της μπαταρίας με δεδομένη τεχνογνωσία καθος μπαταρία με τέτοια αυτονομία κάνει όσο ολόκληρο αμάξι που προανέφερα

Αφου ειναι αδιαφορο για τους περισσοτερους ας μην παρουν ηλεκτρικο. Να πανε να παρουν swift το οποιο ξεκιναει απο 18.500. 

Φανταζομαι κι εσυ αμα ειχες 4 ατομα οικογενεια swift θα παιρνατε ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, Ntinaras said:

Αφου ειναι αδιαφορο για τους περισσοτερους ας μην παρουν ηλεκτρικο. Να πανε να παρουν swift το οποιο ξεκιναει απο 18.500. 

Φανταζομαι κι εσυ αμα ειχες 4 ατομα οικογενεια swift θα παιρνατε ε?

για αρχη αν κάνεις 2 παιδιά χωρίς να εχεις μια δεν σκέφτεσαι για μπροστα (αυτοκίνητο ειναι το λιγοτερο που θα χρειαστει να σκεφτείς) οπως κανουν και στην ελλαδα εξαλου κανουν 2 3 παιδιά και δεν την βγαζουν πέρα και αγοράζουν με 5 6 χιλιαρικα αμαξια 25 χρονών τεράστια μόνο και μόνο για να χωρέσουν όλοι μέσα και το αμάξι σκορπάει κομμάτι κομμάτι στον δρομο........... και οχι αλλη επηλογη δεν εχουν  (αν εξαιρέσουμε να παει να κλέψει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...