Προς το περιεχόμενο

H Tesla ανακοίνωσε τον αριθμό των οχημάτων που παρέδωσε στο πρώτο τέταρτο του 2024 και τα αποτελέσματα είναι αρνητικά


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Σπρωξε λιγο την Panasonic να βγαλει sodium μπαταρίες να ανεβασεις ταχύτητα φορτισης και να φτασεις 700+ χιλιόμετρα range, και μετα θα ξανα ανέβουν οι πωλήσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα του άρθρου η tesla έχει αυτά τα αποτελέσματα γιατί το τελευταίο τρίμηνο του 23 έχασε την πρωτοπορία στις παραδόσεις ηλεκτρικών από την BUD. Κατά τα λοιπά σχόλια υπάρχει πολύ μεγάλη παραπληροφοριση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ο καθένας λέει ότι του κατέβει . Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΔΕΝ έχουν μια μπαταρία. Επίσης δεν έχουν Service μόνο έλεγχο στα περιφερειακά και update. Φορτιζουν σε μια απλή πρίζα σουκο (αν κάνεις 60/70 χιλιόμετρα την ημέρα) το βάζεις στην πρίζα στις 11 το βράδυ στις 7 το πρωί είναι πάλι στο 100%. Είναι μερικά από αυτά που μπορώ να παραθέσω. Αν κάποιος πραγματικά ενδιαφέρεται να μάθει αν τελικά τον συμφέρει η αγορά ηλεκτρικού ας μπει σε μια αντιπροσωπία και η αλήθεια είναι πέσει σε έναν πωλητή που πραγματικά είναι ενημερωμένος θα πάρει τις σωστές απαντήσεις. Κάτι επιπλέον οι πωλήσεις tesla και γενικά τον ευρωπαϊκών αυτοκινήτων θα πέσουν ραγδαία για 2 λόγους. Η Κίνα έχει το 70% τον πρώτων υλών για την κατασκευή των μπαταριών κ δεύτερο η Κίνα αυτή την στιγμή έχει 7 Group εταιρειών με 4/5 sub μάρκες η κάθε μία από κάτω. Και κάποιοι μπορεί να μην το έχουν καταλάβει αλλά γίνεται πόλεμος μεταξύ USA και Κίνας. Ήδη μερικές από αυτές τις εταιρείες έχουν πατήσει το πόδι τους στην Ευρώπη και μερικές από αυτές στην Ελλάδα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, music_lover είπε

1. Είναι πανάκριβα ακόμα και με την επιδότηση.

2. Έχουν πολύ υψηλό κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους με μέσο όρο ζωής τα 8 με 10 έτη.

3. Η αυτονομία τους είναι περιορισμένη και επηρεάζεται από ένα σωρό αστάθμητους παράγοντες.

4. Δεν υπάρχουν αρκετοί δημόσιοι ή ιδιωτικοί σταθμοί φόρτισης.

5. Υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες στην εγκατάσταση οικιακών φορτιστών και επιπλέον κόστος εγκατάστασης αυτών.

6. Οι χρόνοι φόρτισης των μπαταριών τους είναι μεγάλοι.

7. Δεν υπάρχει πληθώρα επιλογών σε μοντέλα και εξοπλισμούς.

8. Το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα είναι αμφισβητήσιμο.

9. Το όποιο κέρδος εξοικονόμησης καυσίμου αντισταθμίζεται από το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους.

10. Η τεχνολογία τους μπορεί σύντομα να εγκαταλειφθεί από τους κατασκευαστές λόγο χρήσης άλλου είδους καύσιμου πχ υδρογόνο.

Ποια ακριβως ειναι τα #facts?

1. Κοστιζουν πανω κατω οσο ενα αντιστοιχης κατηγοριας ΙΧ. Ενα VW golf ξεκιναει απο τα 30κ. Μαλλον εσυ εχεις στο μυαλο σου αυτοκινητα τυπου fiat panda 999cc με πλαστικα τασια και μηδεν εξοπλισμο. Αν μεχρι εκει φτανει το μπατζετ σου τοτε οκ, αυτο ειναι αλλο προβλημα.

2. Αυτο εχει γινει Debunked απειρες φορες. Οι μπαταριες φθειρονται ελαχιστα. Κατα μεσο ορο 10% ανα 360.000 χλμ. Μαλλον εχεις κολλησει εσυ στη πρωτη γενια των nissan leaf.

3.Η αυτονομια τους ειναι υπεραρκετη για κινηση μεσα στη πολη, και πολλα μοντελα εχουν και πανω απο 500χλμ αυτονομια για σενα που σιγουρα πηγαινεις καθε μερα αθηνα θεσσαλονικη χωρις σταση ουτε για κατουρημα.

4. Εχεις δικιο, ειναι ελαχιστοι οι δημοσιοι

Spoiler

image.png.b8258ac20e70e7e325c6fa00a4c88bf0.png

5. Ποιες ειναι οι αντικειμενικες δυσκολιες? Οτι πρεπει να τραβηξεις καλωδιο στη πιλοτη? Η μονη δυσκολια που θα εχει καποιος ειναι αν εχει καποιους απο εδω μεσα για γειτονες. 

6. Τεραστιοι οι χρονοι φορτισης, μαλιστα,  σε 15 λεπτα εχεις φορτισει 250+ χλμ. Εγω παντως φορτιζω οσο κοιμαμαι οποτε ο χρονος που χανω για φορτιση ειναι 10 δευτερολεπτα ανα ημερα για να βγαλω το καλωδιο.

7. Υπαρχουν αρκετα μοντελα, σε ολες τις κατηγοριες. Δεν σε καλυπτει ουτε 1?

8. Ειναι χαοτικα καθαροτερα απο καθε αλλο ΙΧ.

9. Μπαταρια δε θα χρειαστει να αλλαξεις ποτε. Ασε που το κοστος ειναι πολυ μικροτερο απο το συνολικο οφελος καυσιμων.

10. Το υδρογονο ειναι η μεγαλυτερη μουφα που εχει υπαρξει ποτε. Ειναι χειροτερο και απο τα ηλεκτρικα και απο τα συμβατικα. Εχει μηδεν πλεονεκτηματα και απειρα μεινεκτηματα.

  • Like 2
  • Thanks 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ποια ακριβως ειναι τα #facts?

1. Κοστιζουν πανω κατω οσο ενα αντιστοιχης κατηγοριας ΙΧ. Ενα VW golf ξεκιναει απο τα 30κ. Μαλλον εσυ εχεις στο μυαλο σου αυτοκινητα τυπου fiat panda 999cc με πλαστικα τασια και μηδεν εξοπλισμο. Αν μεχρι εκει φτανει το μπατζετ σου τοτε οκ, αυτο ειναι αλλο προβλημα.

2. Αυτο εχει γινει Debunked απειρες φορες. Οι μπαταριες φθειρονται ελαχιστα. Κατα μεσο ορο 10% ανα 360.000 χλμ. Μαλλον εχεις κολλησει εσυ στη πρωτη γενια των nissan leaf.

3.Η αυτονομια τους ειναι υπεραρκετη για κινηση μεσα στη πολη, και πολλα μοντελα εχουν και πανω απο 500χλμ αυτονομια για σενα που σιγουρα πηγαινεις καθε μερα αθηνα θεσσαλονικη χωρις σταση ουτε για κατουρημα.

4. Εχεις δικιο, ειναι ελαχιστοι οι δημοσιοι

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.b8258ac20e70e7e325c6fa00a4c88bf0.png

5. Ποιες ειναι οι αντικειμενικες δυσκολιες? Οτι πρεπει να τραβηξεις καλωδιο στη πιλοτη? Η μονη δυσκολια που θα εχει καποιος ειναι αν εχει καποιους απο εδω μεσα για γειτονες. 

6. Τεραστιοι οι χρονοι φορτισης, μαλιστα,  σε 15 λεπτα εχεις φορτισει 250+ χλμ. Εγω παντως φορτιζω οσο κοιμαμαι οποτε ο χρονος που χανω για φορτιση ειναι 10 δευτερολεπτα ανα ημερα για να βγαλω το καλωδιο.

7. Υπαρχουν αρκετα μοντελα, σε ολες τις κατηγοριες. Δεν σε καλυπτει ουτε 1?

8. Ειναι χαοτικα καθαροτερα απο καθε αλλο ΙΧ.

9. Μπαταρια δε θα χρειαστει να αλλαξεις ποτε. Ασε που το κοστος ειναι πολυ μικροτερο απο το συνολικο οφελος καυσιμων.

10. Το υδρογονο ειναι η μεγαλυτερη μουφα που εχει υπαρξει ποτε. Ειναι χειροτερο και απο τα ηλεκτρικα και απο τα συμβατικα. Εχει μηδεν πλεονεκτηματα και απειρα μεινεκτηματα.

έτσι ακριβώς! 

Δυστυχώς οι petrolheads μάχονται κατα των ηλεκτρικών λες και έχουν μετοχές στις πετρελαϊκές.  
Οκ παιδιά σεβαστές οι απόψεις σας μη πάρετε ηλεκτρικό αφού δε σας κάνει, κανένα πρόβλημα, οι δρόμοι μας χωράνε όλους... (το πιθανότερο να μη χρειαστεί κιόλας αν τα υπολογίσετε καλά χρονικά) απλα μη μας ζαλίζετε άλλο με τις ανακρίβιες που αναπαράγετε και το hate που βγάζετε κάποιοι. Εκτίθεστε με όσα διαβάσατε απο τους clickbait τίτλους άρθρων.... 

Όσο αφορά τις επιδοτήσεις, να ψοφήσει η κατσίκα του διπλανού, κλασσική μιζέρια Έλληνα.... 

Επεξ/σία από pentraks
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, gregstar1 είπε

Στα του άρθρου η tesla έχει αυτά τα αποτελέσματα γιατί το τελευταίο τρίμηνο του 23 έχασε την πρωτοπορία στις παραδόσεις ηλεκτρικών από την BUD. Κατά τα λοιπά σχόλια υπάρχει πολύ μεγάλη παραπληροφοριση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ο καθένας λέει ότι του κατέβει . Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΔΕΝ έχουν μια μπαταρία. Επίσης δεν έχουν Service μόνο έλεγχο στα περιφερειακά και update. Φορτιζουν σε μια απλή πρίζα σουκο (αν κάνεις 60/70 χιλιόμετρα την ημέρα) το βάζεις στην πρίζα στις 11 το βράδυ στις 7 το πρωί είναι πάλι στο 100%. Είναι μερικά από αυτά που μπορώ να παραθέσω. Αν κάποιος πραγματικά ενδιαφέρεται να μάθει αν τελικά τον συμφέρει η αγορά ηλεκτρικού ας μπει σε μια αντιπροσωπία και η αλήθεια είναι πέσει σε έναν πωλητή που πραγματικά είναι ενημερωμένος θα πάρει τις σωστές απαντήσεις. Κάτι επιπλέον οι πωλήσεις tesla και γενικά τον ευρωπαϊκών αυτοκινήτων θα πέσουν ραγδαία για 2 λόγους. Η Κίνα έχει το 70% τον πρώτων υλών για την κατασκευή των μπαταριών κ δεύτερο η Κίνα αυτή την στιγμή έχει 7 Group εταιρειών με 4/5 sub μάρκες η κάθε μία από κάτω. Και κάποιοι μπορεί να μην το έχουν καταλάβει αλλά γίνεται πόλεμος μεταξύ USA και Κίνας. Ήδη μερικές από αυτές τις εταιρείες έχουν πατήσει το πόδι τους στην Ευρώπη και μερικές από αυτές στην Ελλάδα.

Λέγοντας service δεν εννοούμε αλλαγή λάδια, μπουζί, πλατίνες. Πες κάτι συνέβη, πέρασε νερό, στο εξωτερικό η Tesla αντίστοιχη περίπτωση δεν την κάλυψε, έπρεπε να προσέχει ο οδηγός έλεγε, για καιρικές συνθήκες έλεγε, με λίγα λόγια του ζητούσαν να πληρώσει τον κούκο αηδόνι.

Τα γεγονότα διαψεύδουν όσα λες, σιγά μη ρωτήσω τον άνθρωπο που κερδίζει το ψωμί του από αυτά και πιθανότατα επιδοτείται από την εταιρία του περισσότερο για αντίστοιχες πωλήσεις αν με συμφέρει ή όχι η αγορά αυτού του τύπου αυτοκινήτου. Αυτά ίσχυαν το 1960. Όποιος εμπιστεύεται αποκλειστικά υπαλλήλους σήμερα και δεν κάνει την έρευνά του  για να δει τι λένε χρήστες για το προϊόν που αγόρασαν, είναι άξιος της μοίρας του.

Σιγά μην περιμένω να φορτίσει 7 ώρες με καθαρή υποτίθεται ενέργεια που ως επί το πλείστον παράγεται από καύσιμες ύλες. Πάω βενζινάδικο, σε 3 λεπτά είμαι έτοιμος.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pentraks είπε

Όσο αφορά τις επιδοτήσεις, να ψοφήσει η κατσίκα του διπλανού, κλασσική μιζέρια Έλληνα.... 

Σε μία πτωχευμένη χώρα άλλες είναι οι προτεραιότητες όταν έχεις αυτά τα χάλια σε υγεία και παιδεία για παράδειγμα.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, pentraks είπε

έτσι ακριβώς! 

Δυστυχώς οι petrolheads μάχονται κατα των ηλεκτρικών λες και έχουν μετοχές στις πετρελαϊκές.  
Οκ παιδιά σεβαστές οι απόψεις σας μη πάρετε ηλεκτρικό αφού δε σας κάνει, κανένα πρόβλημα, οι δρόμοι μας χωράνε όλους... (το πιθανότερο να μη χρειαστεί κιόλας αν τα υπολογίσετε καλά χρονικά) απλα μη μας ζαλίζετε άλλο με τις ανακρίβιες που αναπαράγετε και το hate που βγάζετε κάποιοι. Εκτίθεστε με όσα διαβάσατε απο τους clickbait τίτλους άρθρων.... 

Όσο αφορά τις επιδοτήσεις, να ψοφήσει η κατσίκα του διπλανού, κλασσική μιζέρια Έλληνα.... 

Αντίστοιχα και εσείς σα να έχετε μετοχές κάνετε. Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που φωνάζουν για το θέμα και δεν είναι petrolheads. Και ναι δε θα πάρουμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο αν δε θέλουμε. Και θα σας ζαλίσουμε γιατί μας ζαλίζετε. Κανένα hate έλεος, όλα όσα ανέφερε ο music lover είναι πραγματικά στοιχεία αλλά ο πανταχού παρών και τα πάντα πληρών τα ξέρει όλα.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, dirtyshadow said:

καμια παραπληροφορηση παρα μονο αληθεια ειναι.

Επειδή δε μπορείς να αποκτήσεις κάτι μη προσπαθείς να πισείς τον εαυτό σου οτι είναι αλήθεια με λάθος επιχειρήματα. το να μη ταιριάζει στο προφίλ σου είναι μια άλλη τελείως κουβέντα. Προσωπικά δε πιστεύω οτι τα ηλεκτρικά ειναι για ολους κ ούτε έχουν το μέλλων που παρουσιάζεται.

θα απαντήσω πολυ πρόχειρα πιανομενος απο τα σχολια του @Armoral χωρίς να το γυρνάω στο προσωπικό μήπως το ψάξετε λιγο περισσότερο οχι για να σας πείσω αλλα για να εχετε μια άποψή πιο ολοκληρωμένη κ οχι την άποψή του καθε αουτο φρικη κ των click bate.

1 hour ago, sndev said:

Ρυπογόνα από την ημέρα κατασκευής τους (κατασκευή μπαταριών) μέχρι την ημέρα που θα αποσυρθούν.

Spoiler

image.png.2f5c5ac171ccb576b4dc36ec2d7f0408.png

Spoiler

image.png.b4eecc90d8e60b93756950c8feb4d26e.png

τα παραπάνω  έχουν μεσα κ τη παραγωγή οχημάτων κ τις μπαταρίες. τα σίτε που διαβάζετε λενε για το ποσο ρυπογόνα είναι τα Χ αλλα ποτε το αντίστοιχο στο Ψ. Βγάλτε μονοί σας συμπέρασμά. 

1 hour ago, Armoral said:

έχουν σοβαρά θέματα με το service τους όταν χρειασθεί θα πρέπει να πάρεις νέο ή να πληρώσεις μπαταρία, μέρη χρυσά,

Προβλήματα με τα service υπάρχουν οταν βαζεις χεράκι.. σαν τον τυπο που το ανατίναξε αλλα κανείς στα αρθρα  δεν έγραψε οτι το πηρε μεταχειρισμένο και με πειραγμένο λογισμικό κ με Boost εξτρα αλογα με ενα μηχανισμο. τα 20 000 δολάρια που μοιάζουν ουαου  που ζητούσε η τεσλα ήταν εκτος της μπαταρίας για να επαναφέρει  τα οριτζιναλ  παρτ κ να ξαναδώσει εγγύηση. 

όσο για τη μπαταρία στη 10ετια δείχνουν τα data 10% πτώση στα 250 000 κμ. 

Spoiler

image.png.c89b7e479bc06ae6d085337f22a93fa3.png

 τα data ειναι από model s και χ αντι να βγάζει 400 κμ θα βγάζει 360 που λεει ο λογος , Αυτό δε σημαίνει αλλαγή μπαταρίας. 

και επειδή κ εγω έχω τις αμφιβολίες μου οταν διαβάζω γενικότητες με γραφήματα αν Θέλετε το δικο μου στα 2.5 ετη και  20 000 κμ  ( και δειτε οτι η χρήση DC που του έκανα δεν ηταν καθόλου μικρή.) 

τωρα σε νούμερα εχασα 25κμ .. οκ να χασω 80 σε 10 χρόνια θα αλλαξω μπαταρία? κλαιν..  πιο πιθανόν να χω αλλάξει όχημα.. και ο καθε εγω.

 

Spoiler

image.png.e6f90a41fb2536e93d545184e2ff301d.png

 

1 hour ago, Armoral said:

καταστρέφουν τους δρόμους και τις γέφυρες καταπονώντας τους λόγω σημαντικά μεγαλύτερου βάρους, περιορίζουν σημαντικά την αυτονομία

αυτο το καταστρέφουν ειναι λιγο ακραίο αλλα οκ το δέχομαι έχουν μεγαλύτερο βάρος κ καταπονούν τους δρομους. τα φορτηγα έχουν περισσοτερο βάρος αλλα δε θα μπω σε τέτοια διαδικασία σύγκρισης. Ας βάλουν τελη (που θα βαλουν) ώστε να γίνεται συντήρηση. η αυτονομία είναι κάτι σχετικό.

1 hour ago, Ntinaras said:

κινδυνεύεις να καείς εσύ μέσα ή να κάψεις σπίτι, πλοία, parking

 

Spoiler

image.png.4c862b83b897f605f3bedb5ff35e5b89.png

δε θα σχολιάσω το 25 per 100 000 αλλα οτι κανένας δεν γράφει το αντίστοιχο στα υπόλοιπα.

Ακόμα κ ο τρόπος των 25 που πήραν ειναι αμφιλεγόμενος καθώς δεν μπουρλοτιαζουν έτσι γτ μπορούν αλλά προηγείτο ακραία ταρζανικη  χρήση πχ να το κάνουν υποβρύχιο σε θαλασσινό νερό για πάνω απο 15-20 λεπτά. τεσπα αλλη κουβέντα αυτη.

1 hour ago, sndev said:

να μολύνεις την ατμόσφαιρα με θανατηφόρα τοξικά αέρια από μία φωτιά που πρακτικά δε σβήνει.

καλα εδω δε ξέρω κατα ποσο ισχυει τα θανατηφόρα τοξικά ειναι σαν να σου απανταει κάποιος να απαγορευτουν σε κλειστά παρκινγ τα θερμικά γτ γκαζια κ καρκινος. 

στο θεμα της φωτιάς που δε σβήνει είναι το Μονό που με βρίσκει σύμφωνο. Αλλά εδω ύπαρχει απάντησή 25/100 000.. κ υπό προϋποθέσεις. 

1 hour ago, sndev said:

προϊόντα της μόδας και κάτσε εσύ ψάξε για φορτιστές να περιμένεις δύο ώρες για να κάνεις κάτι που χρειάζεται 3 λεπτά.

εδω ειναι αλλη νοοτροπία που ειτε σου ταιριάζει είτε δε σου ταιριάζει. Φορτίζεις σπίτι σου. Όσο κοιμάσαι έκτος αν το θελει κάποιος κ στον ύπνο του. Τώρα αν είσαι κάπου στο δρόμο σίγουρα δε θες 3ς ώρες.

Σε DC της Προκόπης από 15% σε 80% ( 365 km + υπόλοιπο 15 %)  έγινε σε 35 λεπτα. 

Spoiler

image.png.1e0262e9a59736741580dfbd4b8a8542.png

Εδω να κλείσω ξαναλέγοντας..

τα ηλεκτρικά δεν είναι για όλους. δεν γίνεται να βρεθούν 5 μύρια πρίζες στην Αττική. αν δεν έχεις πάρκινγκ με δικη σου φόρτιση απλα το ηλεκτρικό δεν ειναι επιλογή και για αυτο το λογο δε θα μονοπωλήσει  (γνωμη μου). οσοι μπορουν να αποκτήσουν ειναι τυχεροί αλλά ως εκεί.

αυτο όμως απεχει πολύ απο τον ορο σκουπίδια 

 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, alexiosdimitriadis είπε

fact check:

 

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Screenshot 2024-04-05 at 16.51.47.jpeg

 

Μην ποσταρεις τετοια και του χαλας το ονειρο, γιατι θα σου πει οτι εχεις και phd στην ενεργεια.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, music_lover είπε

1. Είναι πανάκριβα ακόμα και με την επιδότηση.

2. Έχουν πολύ υψηλό κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους με μέσο όρο ζωής τα 8 με 10 έτη.

3. Η αυτονομία τους είναι περιορισμένη και επηρεάζεται από ένα σωρό αστάθμητους παράγοντες.

4. Δεν υπάρχουν αρκετοί δημόσιοι ή ιδιωτικοί σταθμοί φόρτισης.

5. Υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες στην εγκατάσταση οικιακών φορτιστών και επιπλέον κόστος εγκατάστασης αυτών.

6. Οι χρόνοι φόρτισης των μπαταριών τους είναι μεγάλοι.

7. Δεν υπάρχει πληθώρα επιλογών σε μοντέλα και εξοπλισμούς.

8. Το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα είναι αμφισβητήσιμο.

9. Το όποιο κέρδος εξοικονόμησης καυσίμου αντισταθμίζεται από το κόστος αντικατάστασης των μπαταριών τους.

10. Η τεχνολογία τους μπορεί σύντομα να εγκαταλειφθεί από τους κατασκευαστές λόγο χρήσης άλλου είδους καύσιμου πχ υδρογόνο.

1. To Tesla Model 3, με την επιδότηση, κάνει όσο ένα Focus 1.5 Diesel.
2. Δεν κρατάνε τόσο. Τόση είναι η εγγύηση. Με την ίδια λογική, οι θερμικοί κινητήρες θέλουν αντικατάσταση μετά από 3 χρόνια. Και αν η μπαταρία χρειαστεί αντικατάσταση, την καλύπτει η εγγύηση.
3. Σωστό, εν μέρη. Η αυτονομία τους καλύπτει το 99% των περιπτώσεων.
4. Υπάρχουν και αυξάνονται διαρκώς. Για εμένα πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει μια ενιαία εφαρμογή φόρτισης για όλες τις εταιρίες.
5. Στα νέα σπίτια, κανένας. Στα παλιότερα υπάρχουν, αλλά ξεπερνιούνται. Ο φορτιστής επιδοτείται και αυτός και δεν έχει και τόσο τεράστιο κόστος.
6. Στους οικιακούς φορτιστές χαμηλής τάσης, ναι. Αλλά τα 2/3 του 24ωρου κοιμόμαστε ή δουλεύουμε.
7. Όλο και αυξάνονται. Ο εξοπλισμός των ηλεκτρικών είναι υπέρ πλήρης.
8. Μπορεί ναι, αλλά μιλάμε για μια χώρα που έχει 300 ημέρες τον χρόνο ήλιο, άπειρες ακτογραμμές και βουνά με αέρα και έχουμε δαιμονοποιήσει τις ΑΠΕ και θέλουμε να καίμε λιγνίτη.
9. Όχι, δες το 2.
10. Με την ίδια ένοια που ήρθε η ώρα να εγκαταλειφθούν τα θερμικά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Ποια ακριβως ειναι τα #facts?

1. Κοστιζουν πανω κατω οσο ενα αντιστοιχης κατηγοριας ΙΧ. Ενα VW golf ξεκιναει απο τα 30κ. Μαλλον εσυ εχεις στο μυαλο σου αυτοκινητα τυπου fiat panda 999cc με πλαστικα τασια και μηδεν εξοπλισμο. Αν μεχρι εκει φτανει το μπατζετ σου τοτε οκ, αυτο ειναι αλλο προβλημα.

2. Αυτο εχει γινει Debunked απειρες φορες. Οι μπαταριες φθειρονται ελαχιστα. Κατα μεσο ορο 10% ανα 360.000 χλμ. Μαλλον εχεις κολλησει εσυ στη πρωτη γενια των nissan leaf.

3.Η αυτονομια τους ειναι υπεραρκετη για κινηση μεσα στη πολη, και πολλα μοντελα εχουν και πανω απο 500χλμ αυτονομια για σενα που σιγουρα πηγαινεις καθε μερα αθηνα θεσσαλονικη χωρις σταση ουτε για κατουρημα.

4. Εχεις δικιο, ειναι ελαχιστοι οι δημοσιοι

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.b8258ac20e70e7e325c6fa00a4c88bf0.png

5. Ποιες ειναι οι αντικειμενικες δυσκολιες? Οτι πρεπει να τραβηξεις καλωδιο στη πιλοτη? Η μονη δυσκολια που θα εχει καποιος ειναι αν εχει καποιους απο εδω μεσα για γειτονες. 

6. Τεραστιοι οι χρονοι φορτισης, μαλιστα,  σε 15 λεπτα εχεις φορτισει 250+ χλμ. Εγω παντως φορτιζω οσο κοιμαμαι οποτε ο χρονος που χανω για φορτιση ειναι 10 δευτερολεπτα ανα ημερα για να βγαλω το καλωδιο.

7. Υπαρχουν αρκετα μοντελα, σε ολες τις κατηγοριες. Δεν σε καλυπτει ουτε 1?

8. Ειναι χαοτικα καθαροτερα απο καθε αλλο ΙΧ.

9. Μπαταρια δε θα χρειαστει να αλλαξεις ποτε. Ασε που το κοστος ειναι πολυ μικροτερο απο το συνολικο οφελος καυσιμων.

10. Το υδρογονο ειναι η μεγαλυτερη μουφα που εχει υπαρξει ποτε. Ειναι χειροτερο και απο τα ηλεκτρικα και απο τα συμβατικα. Εχει μηδεν πλεονεκτηματα και απειρα μεινεκτηματα.

Ερώτηση (1) Για μία πλήρη φόρτιση όλο το βράδυ (με σχεδόν άδεια την μπαταρία του αυτοκινήτου) πόσες KWh γράφει ο μετρητής της ΔΕΗ?. Ερώτηση (2) Για μια πλήρη φόρτιση σε ένα σταθμό στον δρόμο (με σχεδόν άδεια την μπαταρία του αυτοκινήτου) πόσα ευρώ πληρώνετε?. Ερώτηση (3) Πόσα χιλ. περίπου βγάζει το αυτοκίνητο αυτό μέχρι την επόμενη φόρτιση (με σχεδόν άδεια την μπαταρία του αυτοκινήτου)?.

Επεξ/σία από toxoths73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...