Προς το περιεχόμενο

Η Tesla απολύει "περισσότερο από το 10%" του εργατικού δυναμικού της


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Μόλις τώρα, Hacker?pcs είπε

Μόνο που αυτοί δεν είναι υπό διάλυση όπως το Twitter/X

Μιλάμε για εταιρείες που απολύουν εργαζομένους ώστε να επιβιώσουν. Αν το Twitter δεν απέλυε κόσμο, θα είχε κλείσει μια ώρα αρχύτερα.
Τί να κάνουμε, έτσι κάνουν στα σοβαρά κράτη. Δεν είναι σοβιετικιστάν όπως εδώ.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, hyperspaced said:

Μιλάμε για εταιρείες που απολύουν εργαζομένους ώστε να επιβιώσουν. Αν το Twitter δεν απέλυε κόσμο, θα είχε κλείσει μια ώρα αρχύτερα.
Τί να κάνουμε, έτσι κάνουν στα σοβαρά κράτη. Δεν είναι σοβιετικιστάν όπως εδώ.

Το βρήκες, έχει πρόβλημα επιβίωσης η Google, η Amazon και η Nike😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε

Το βρήκες, έχει πρόβλημα επιβίωσης η Google, η Amazon και η Nike😂😂

Τυπική εφηβική αντίληψη Ελλαδιστάν.
Λες να είναι σαδιστές και να επενδύουν ένα σωρό λεφτά στο να εκπαιδεύουν υπαλλήλους και μετά να τους απολύουν;  

Εντάξει έχεις δίκιο, στην Ελλάδα το κάνουμε καλύτερα

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και άργησε με τα κινούμενα ψυγεία που πουλάει. Όλα ελαττώματα και αυτανάφλεξη είναι . Καιρός για να μπουν τα πράγματα στην θέση τους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Μα είπαμε ότι τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον …..γιατί ανεβάζετε τέτοια άρθρα; Είναι γνωστό ότι η αγάπη για τα ηλεκτρικά στην Ευρώπη διαρκεί όσο διαρκούν τα λεφτά των φορολογουμένων που πάνε σε επιδοτήσεις. Όταν τελειώσουν τα χρήματα για επιδοτήσεις παπαλα !!! 

Εν τω μεταξύ στην ΕΕ βρίσκονται σε πανικό επειδή η BYD ετοιμάζεται να πουλήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε τιμές βενζινοκίνητου, αλλά μερικοί νομίζουν ότι δεν είναι το μέλλον.

Για το άλλο, αν συμφωνήσουμε ότι το CO2 που προέρχεται από ορυκτά κάυσιμα αποτελεί μια μορφή ρύπου που προκαλεί ζημιά στο κλίμα του πλανήτη, δεν θα πρέπει να φορολογείται ως ρύπος; Και δεν θα πρέπει να υπάρχουν κίνητρα για την σταδιακή μετάβαση σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας που δεν εκλύουν CO2;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Αυτά είναι συνηθισμένα πράγματα για τις μεγάλες εταιρείες στην Αμερική. Και αυτό καλό κάνει, γιατί δεν δημιουργεί εταιρείες-φαντάσματα αλλά εταιρείες που αναδιοργανώνονται, εξελίσσονται, μεγαλώνουν και προσλαμβάνουν εκ νέου εργαζομένους.

Απλά εδώ μας κάνει εντύπωση γιατί στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα η αντίληψη του πατερούλη (είτε λέγεται Κράτος,  είτε Εργοδότης). Να πεθάνει η εταιρεία αρκεί να μην απολυθεί ο υπάλληλος. Τελικά και η εταιρεία πεθαίνει και ο υπάλληλος απολύεται (βλ. Λάρκο, ΟΣΕ, Ολυμπιακή, Πίτσος κλπ..).

Έτσι είναι, ουπς... Μα στο πρώτο google search;; 

Elon Musk's growing empire is fueled by $4.9 billion in government subsidies - Los Angeles Times https://www.latimes.com/business/la-fi-hy-musk-subsidies-20150531-story.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Αυτά είναι συνηθισμένα πράγματα για τις μεγάλες εταιρείες στην Αμερική. Και αυτό καλό κάνει, γιατί δεν δημιουργεί εταιρείες-φαντάσματα αλλά εταιρείες που αναδιοργανώνονται, εξελίσσονται, μεγαλώνουν και προσλαμβάνουν εκ νέου εργαζομένους.

Απλά εδώ μας κάνει εντύπωση γιατί στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα η αντίληψη του πατερούλη (είτε λέγεται Κράτος,  είτε Εργοδότης). Να πεθάνει η εταιρεία αρκεί να μην απολυθεί ο υπάλληλος. Τελικά και η εταιρεία πεθαίνει και ο υπάλληλος απολύεται (βλ. Λάρκο, ΟΣΕ, Ολυμπιακή, Πίτσος κλπ..).

Η Ολυμπιακή συνεχίζει και ζει, ούτε καν πείραξαν το brand. Απλά ξεπουλήθηκε σε εταιρεία η οποία πήρε επιδοτήσεις για άγονη γραμμή και έκανε μονοπώλιο σε πολλούς εγχώριους προορισμούς με ελάχιστα αεροπορικά ναύλα €180 ανά πτήση (π.χ. Κάρπαθος, Αστυπάλαια και πολλά άλλα). Α, επίσης πήρε και 120 εκατομμύρια ευρώ με την πρώτη "κακή στιγμή" λόγω Covid. Από το ελληνικό κράτος φυσικά. 

Η Πίτσος είναι Γερμανική εταιρεία από το 1977, σε ποσοστό > 60%. H εταιρεία παρέμεινε ανοικτή ως δέσμευση της Siemens στα πλαίσια διακανονισμού που έγινε το 2012 για το γνωστό σκάνδαλο. Η εταιρεία θα είχε φύγει για Τουρκία (όπως και έκανε), γιατί η ελληνική αγορά που αντιπροσώπευε το 70% των πωλήσεων είχε πατώσει. Οι Γερμανοί άφησαν την Πίτσος να πεθάνει (και μάλιστα αθέτησαν και τη συμφωνία), o Μπακατσέλος προσπαθεί να την κρατήσει ζωντανή. 

 

Το αν είναι υγιής η απόλυση του 10% των εργαζομένων της Tesla, θα φανεί στην πορεία. Το παρακάτω πάντως, δεν το λες και υγιές.

Αναφορά σε κείμενο

Η εταιρεία προειδοποίησε τους επενδυτές ότι η αύξηση των πωλήσεων το 2024 ενδέχεται να είναι σημαντικά χαμηλότερη από τον δηλωμένο στόχο της για ετήσια αύξηση 50%.

Στην επόμενη 5ετία θα δούμε τι θα συμβεί με τα EV και το κατά πόσο είναι εφικτή η μαζική χρήση τους, ακόμη και σε οικονομικά αναπτυγμένες χώρες. Και μαζί με αυτό θα δούμε που θα είναι η Tesla, που θα είναι οι Ευρωπαίοι και που θα είναι και οι Ασιάτες κατασκευαστές.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, butters είπε

Α, επίσης πήρε και 120 εκατομμύρια ευρώ με την πρώτη "κακή στιγμή" λόγω Covid. Από το ελληνικό κράτος φυσικά. 

Τα οποία επέστρεψε.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποιοι αμφιβάλλουν για το ποιό είναι το μέλλον δεν έχουν παρά να ρίξουν μία ματιά στο παρακάτω νήμα:

 

Και εκεί ο OP προέβλεπε ότι η Tesla είναι μούφα, η όλη ιστορία με τα ηλεκτρικά είναι απάτη που θα πάει άπατη, κτλ, κτλ, κτλ.

Την συνέχεια την ξέρουμε όλοι. Ας κάτσουμε όμως αναπαυτικά και ας ξανακάνουμε αυτή την κουβέντα μετά από 2-3 χρόνια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, butters είπε

Απλά ξεπουλήθηκε σε εταιρεία

Κάτι το οποίο σου βγάζει ζημιές ~350εκ ευρώ το χρόνο (όσες δηλαδή έβγαζε η κρατική Ολυμπιακή) όταν το πουλάς δεν το "ξεπουλάς", το ξεφορτώνεσαι.

4 ώρες πριν, butters είπε

η οποία πήρε επιδοτήσεις για άγονη γραμμή και έκανε μονοπώλιο σε πολλούς εγχώριους προορισμούς με ελάχιστα αεροπορικά ναύλα €180 ανά πτήση (π.χ. Κάρπαθος, Αστυπάλαια και πολλά άλλα).

οι επιδοτήσεις για την άγονη γραμμή δίνονται με μειοδοτικό διαγωνισμό, και τις περισσότερες τις πήρε η Sky Express και όχι η Aegean:
https://www.capital.gr/epixeiriseis/3692310/elixe-i-proti-aeromaxia-ton-agonon-grammon-sti-sky-express-6-kai-stin-olympic-air-4/

Άρα αυτό που το είπες ότι τα πήρε η Aegean είναι ψέμα.

Επίσης μερικές πρώην "άγονες γραμμές" αποχαρακτηρίστηκαν λόγω ανταγωνισμού.

Τώρα για τα €180 ανά πτήση αν κάποια εταιρεία νομίζει ότι μπορεί να το κάνει φθηνότερα ας συμμετάσχει στο μειοδοτικό διαγωνισμό, η κυβέρνηση επιδοτεί μέχρι ενός ορίου τις "άγονες γραμμές" αλλά δεν είναι ο πατερούλης σου να σου πληρώνει τα αεροπορικά εισιτήρια.

4 ώρες πριν, butters είπε

 Α, επίσης πήρε και 120 εκατομμύρια ευρώ με την πρώτη "κακή στιγμή" λόγω Covid. Από το ελληνικό κράτος φυσικά.

από τα οποία τα 85εκ ευρώ τα πήρε πίσω από τα warrants, κάτι το οποίο αποκλείεται να μην το πήρε το αυτί σου αν παρακολουθείς τον τομέα, οπότε να λες ότι πήρε 120εκ ευρώ είναι ψέμα.

Δηλαδή σε περίοδο πανδημίας (που πήραν λεφτά από την κυβέρνηση μέχρι και τα κομμωτήρια), η κυβέρνηση έδωσε το 1/10 από το όσα έριχνε στη μονίμως ζημιογόνο κρατική Ολυμπιακή κάθε χρόνο.

Θα πεις και άλλα ψέματα ή να το λήξουμε εδώ;

Επειδή μερικοί ελπίζετε ακόμα να χωθείτε "κάπου" στο δημόσιο δεν σημαίνει ότι έχουμε υποχρέωση να ακούμε τις μπαρούφες σας.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, kurkosdr είπε

Κάτι το οποίο σου βγάζει ζημιές ~350εκ ευρώ το χρόνο (όσες δηλαδή έβγαζε η κρατική Ολυμπιακή) όταν το πουλάς δεν το "ξεπουλάς", το ξεφορτώνεσαι.

οι επιδοτήσεις για την άγονη γραμμή δίνονται με μειοδοτικό διαγωνισμό, και τις περισσότερες τις πήρε η Sky Express και όχι η Aegean:
https://www.capital.gr/epixeiriseis/3692310/elixe-i-proti-aeromaxia-ton-agonon-grammon-sti-sky-express-6-kai-stin-olympic-air-4/

Άρα αυτό που το είπες ότι τα πήρε η Aegean είναι ψέμα.

Επίσης μερικές πρώην "άγονες γραμμές" αποχαρακτηρίστηκαν λόγω ανταγωνισμού.

Τώρα για τα €180 ανά πτήση αν κάποια εταιρεία νομίζει ότι μπορεί να το κάνει φθηνότερα ας συμμετάσχει στο μειοδοτικό διαγωνισμό, η κυβέρνηση επιδοτεί μέχρι ενός ορίου τις "άγονες γραμμές" αλλά δεν είναι ο πατερούλης σου να σου πληρώνει τα αεροπορικά εισιτήρια.

από τα οποία τα 85εκ ευρώ τα πήρε πίσω από τα warrants, κάτι το οποίο αποκλείεται να μην το πήρε το αυτί σου αν παρακολουθείς τον τομέα, οπότε να λες ότι πήρε 120εκ ευρώ είναι ψέμα.

Δηλαδή σε περίοδο πανδημίας (που πήραν λεφτά από την κυβέρνηση μέχρι και τα κομμωτήρια), η κυβέρνηση έδωσε το 1/10 από το όσα έριχνε στη μονίμως ζημιογόνο κρατική Ολυμπιακή κάθε χρόνο.

Θα πεις και άλλα ψέματα ή να το λήξουμε εδώ;

Επειδή μερικοί ελπίζετε ακόμα να χωθείτε "κάπου" στο δημόσιο δεν σημαίνει ότι έχουμε υποχρέωση να ακούμε τις μπαρούφες σας.

Πολύ σωστά τα λες. Δυστυχώς στην Ελλάδα η αριστερίλα και ο σοβιετισμός ακόμα ζουν και βασιλεύουν στην κοινωνία, με τραγικά αποτελέσματα. 

  • Like 4
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας σηκώσει και κανένα tweet που θα αναρωτιέται γιατί η τάδε χώρα έχει πρόβλημα με το δημογραφικό της και ποιοι λόγοι συντρέχουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, butters said:

Στην επόμενη 5ετία θα δούμε τι θα συμβεί με τα EV και το κατά πόσο είναι εφικτή η μαζική χρήση τους, ακόμη και σε οικονομικά αναπτυγμένες χώρες. Και μαζί με αυτό θα δούμε που θα είναι η Tesla, που θα είναι οι Ευρωπαίοι και που θα είναι και οι Ασιάτες κατασκευαστές.

Στην Ευρώπη τουλάχιστον και στην γύρο περιοχές καθος ο κόσμος δεν έχει πολλά φράγκα σαν σύνολο θα απλωθεί ο Κινέζος με τα ηλεκτρικά λόγο μειωμένης τημης καθος πέφτει τρελή επιδότηση από το κράτος τους, έτσι πουλάνε πολύ παραπάνω σε λιγότερο κόστος για να εξαφανίσουν τον ανταγωνισμό.

Βενζίνη όπως πάει θα είναι απλησίαστη λόγο ότι το καινούργιο ευρω φέρνει και άλλες απαιτήσεις και αλλαγές εκτοξεύοντας και άλλο το κόστος (θα δεις κάτι τρελό φάση ένα polo 30 και χιλιάρικα γυμνό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...