nchatz Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου Μέσω εσωτερικής αλληλογραφίας, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, ‘Ιλον Μάσκ, ανακοίνωσε στους υπαλλήλους ότι η εταιρεία μειώνει το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό της κατά περισσότερο από 10% στο πλαίσιο μιας προσπάθειας μείωσης των δαπανών και βελτίωσης της αποδοτικότητας. Όπως αναφέρουν το Electrek και το Bloomberg News, με τον αριθμό των εργαζομένων της Tesla να ξεπερνά τις 140.000 στο τέλος του 2023, οι απολύσεις θα μπορούσαν να επηρεάσουν πάνω από 14.000 άτομα. Η απόφαση αυτή έρχεται την επομένη της ανακοίνωσης της Tesla για την πρώτη ετήσια μείωση των πωλήσεών της εδώ και τρία χρόνια, αντανακλώντας την ευρύτερη επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα. Η εταιρεία προειδοποίησε τους επενδυτές ότι η αύξηση των πωλήσεων το 2024 ενδέχεται να είναι σημαντικά χαμηλότερη από τον δηλωμένο στόχο της για ετήσια αύξηση 50%. Επιπλέον, η Tesla βρίσκεται σε μια μεταβατική φάση μεταξύ των κύκλων προϊόντων, με το ακριβό Cybertruck να εισέρχεται μόλις πρόσφατα στην παραγωγή και το δημοφιλές Model Y να πλησιάζει το τέταρτο έτος του χωρίς σημαντικές αναβαθμίσεις. Στο email του, ο Μασκ τόνισε τη σημασία της εξέτασης κάθε πτυχής της εταιρείας για τον εντοπισμό ευκαιριών περικοπής κόστους και βελτίωσης της παραγωγικότητας, καθώς η Tesla προετοιμάζεται για την επόμενη φάση ανάπτυξής της. Αναγνώρισε ότι η επέκταση της εταιρείας είχε ως αποτέλεσμα την επικάλυψη ρόλων και λειτουργιών εργασίας σε ορισμένους τομείς. Μετά τη διεξαγωγή μιας ολοκληρωμένης επανεξέτασης λειτουγίας του οργανισμού, η Tesla έλαβε την απόφαση να μειώσει τον παγκόσμιο αριθμό των εργαζομένων της κατά περισσότερο από 10%. Μεταξύ άλλων ο Μασκ εξέφρασε την απροθυμία του να προβεί σε αυτό το βήμα, αλλά τόνισε ότι είναι απαραίτητο για να διασφαλιστεί ότι η εταιρεία θα παραμείνει λιτή, καινοτόμος και «πεινασμένη για τον επόμενο κύκλο ανάπτυξης». Παρά την επίτευξη του ρεκόρ των 1,8 εκατομμυρίων παραδόσεων ηλεκτρικών οχημάτων το 2023, η Tesla ξόδεψε σημαντικό μέρος του έτους μειώνοντας τις τιμές στα πιο δημοφιλή μοντέλα της για να μετριάσει τις επιπτώσεις της αύξησης των επιτοκίων και της έντασης του παγκόσμιου ανταγωνισμού. Επιπλέον, δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η εταιρεία είτε εγκατέλειψε είτε ανέβαλε τα σχέδια για την ανάπτυξη ενός πιο προσιτού ηλεκτρικού οχήματος με τιμή εκκίνησης περίπου 25.000 δολάρια. Αντ' αυτού, η Tesla φαίνεται να επικεντρώνεται στη χρήση της πλατφόρμας που αναπτύσσεται για το συγκεκριμένο όχημα για την τροφοδοσία ενός φημολογούμενου ρομποτάξι, το οποίο ο Μασκ ανακοίνωσε ότι θα παρουσιαστεί στις 8 Αυγούστου. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
kinhthra Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου Εδώ έχει σχέση η Ελλάδα. Έχει πληρώσει για την απολύσει τους για να πάνε να δουλέψουν στα νησιά μια που έχει έλλειψη προσωπικού. 2
techon1 Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου Καμιά ελπίδα να είναι ο Elon μέσα σε αυτό το 10%; 1 1 14
anonymous999 Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου Πώς πάντα αντί να πουν το προφανές βάζουν φράσεις που προσβάλλουν τη νοημοσύνη του μέσου λάχανου σε αυτές τις ανακοινώσεις..."βελτίωση της παραγωγικότητας", "να γίνει καινοτόμος". Ε απολυσε τους όλους ρε μεγάλε αφού αυξάνει την παραγωγικότητα και φέρνει καινοτομία, γιατί μόνο το 10%? 16 3
kurkosdr Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου (επεξεργασμένο) Πλέον στην αγορά των EVs έχουν εισέλθει κολοσσοί όπως η Hyundai και η BYD και η Tesla αισθάνεται την πίεση. Πλέον "λαθάκια" όπως πόρτες πορτμπαγκάζ που μπάζουν νερά, υπερβολικά μεγάλα κενά μεταξύ των πάνελ, και κακό after sales δεν δικαιολογούνται. Και έτσι πρέπει να είναι, τα EVs δεν είναι πλέον "πείραμα" αλλά mainstream προϊόντα. Επεξ/σία 15 Απριλίου από kurkosdr 11 1
kurkosdr Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, anonymous999 είπε Ε απόλυσε τους όλους ρε μεγάλε αφού αυξάνει την παραγωγικότητα και φέρνει καινοτομία, γιατί μόνο το 10%? Αυτό που υπονοείται εμμέσως πλην σαφώς είναι ότι υπάρχει ένα 10% του εργατικού δυναμικού που μπορεί να απολυθεί χωρίς να επηρεαστεί η παραγωγικότητα και η καινοτομία, άρα η παραγωγικότητα και η καινοτομία ανά υπάλληλο θα αυξηθεί. Αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι ότι τα (σχεδόν) τζάμπα δανεικά τελειώσαν, λόγω αύξησης του επιτοκίου από την ΕΚΤ και την κεντρική τράπεζα των ΗΠΑ σημαίνει ότι τα δανεικά έχουν πλέον κόστος, συν το ότι στην περίπτωση της Tesla η αγορά των EVs έχει γίνει πιο ανταγωνιστική. Οπότε κόβουν αυτό το 10% του εργατικού δυναμικού που θεωρούν ότι μπορούν να κόψουν χωρίς να υπάρξει ουσιαστική ζημιά στην παραγωγικότητα και την καινοτομία. Επεξ/σία 15 Απριλίου από kurkosdr 5 1
Dinos1973 Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου (επεξεργασμένο) Μα είπαμε ότι τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον …..γιατί ανεβάζετε τέτοια άρθρα; Είναι γνωστό ότι η αγάπη για τα ηλεκτρικά στην Ευρώπη διαρκεί όσο διαρκούν τα λεφτά των φορολογουμένων που πάνε σε επιδοτήσεις. Όταν τελειώσουν τα χρήματα για επιδοτήσεις παπαλα !!! Επεξ/σία 15 Απριλίου από Dinos1973 4
Hacker?pcs Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου (επεξεργασμένο) - Ακροδεξιοί, συνομοσιολόγοι και λοιποί δεν αγοράζουν EV γιατί δεν υπάρχει κλιματική αλλαγή κτλ κτλ - Πανέξυπνος Μασκ το έχει γυρίσει σε φουλ ακροδεξιά - Οι υπόλοιποι που ενδιαφέρονται δεν αγοράζουν Tesla γι' αυτό και κοιτάνε άλλες ανταγωνιστικές λύσεις - Μασκ: 😮 Επεξ/σία 15 Απριλίου από Hacker?pcs 2
stefanos_th Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου 4 minutes ago, Dinos1973 said: Μα είπαμε ότι τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον …..γιατί ανεβάζετε τέτοια άρθρα ;;; μα ειναι το μελλον . οχι η tesla, αλλα η xiaomi. 3
Armoral Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου 5 λεπτά πριν, stefanos_th είπε μα ειναι το μελλον . οχι η tesla, αλλα η xiaomi. Τίποτα από τα δύο δεν είναι το μέλλον. 3
hyperspaced Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου (επεξεργασμένο) Αυτά είναι συνηθισμένα πράγματα για τις μεγάλες εταιρείες στην Αμερική. Και αυτό καλό κάνει, γιατί δεν δημιουργεί εταιρείες-φαντάσματα αλλά εταιρείες που αναδιοργανώνονται, εξελίσσονται, μεγαλώνουν και προσλαμβάνουν εκ νέου εργαζομένους. Απλά εδώ μας κάνει εντύπωση γιατί στην Ελλάδα υπάρχει ακόμα η αντίληψη του πατερούλη (είτε λέγεται Κράτος, είτε Εργοδότης). Να πεθάνει η εταιρεία αρκεί να μην απολυθεί ο υπάλληλος. Τελικά και η εταιρεία πεθαίνει και ο υπάλληλος απολύεται (βλ. Λάρκο, ΟΣΕ, Ολυμπιακή, Πίτσος κλπ..). Επεξ/σία 15 Απριλίου από hyperspaced 4
BertaJourdan Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου Ε, προφανως αποφασισανε και οι <<μεγαλοι>> να ασχοληθουν με το αθλημα. 2
Hacker?pcs Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου 9 minutes ago, hyperspaced said: Τελικά και η εταιρεία πεθαίνει και ο υπάλληλος απολύεται Όπως το Twitter; 1
hyperspaced Δημοσ. 15 Απριλίου Δημοσ. 15 Απριλίου 16 λεπτά πριν, Hacker?pcs είπε Όπως το Twitter; Όπως αυτοί εδώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα