Προς το περιεχόμενο

Ξεκινούν οι ανέπαφες πληρωμές στα ΜΜΜ, αρχικά σε λεωφορεία με διαδρομή προς το αεροδρόμιο


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
1 ώρα πριν, Rebelos2018 είπε

Αυτό που παραπονιούνται που δεν έχουν ιντερνετ στο μετρό ποτέ δεν το κατάλαβα. Είμαστε συνδεδεμένοι 23:40 ώρες την μέρα, τόσο μεγάλη διαφορά κάνουν αυτά τα 20 λεπτά;  

Τρομερά πράγματα.

Ναι την κάνουν! Από περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, μέχρι και πολύ πιο καθημερινά πράγματα.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Έχω κι εγώ μια απορία. Το Apple Pay δηλώνει έναν τυχαίο αριθμό κάρτας σε κάθε ανέπαφη και δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί μετά η συναλλαγή με τον αριθμό κάρτας. Το λέω γιατί μου έχει συμβεί να χρειαστεί επιστροφή χρημάτων και να μου λένε έναν άσχετο αριθμό κάρτας. (Ξέρω ότι θα αρχίσουν τα αστεία αλλά τι γίνεται πχ στο Λονδίνο που πολλοί έχουν iPhone;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, billxl είπε

Έχω κι εγώ μια απορία. Το Apple Pay δηλώνει έναν τυχαίο αριθμό κάρτας σε κάθε ανέπαφη και δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί μετά η συναλλαγή με τον αριθμό κάρτας. Το λέω γιατί μου έχει συμβεί να χρειαστεί επιστροφή χρημάτων και να μου λένε έναν άσχετο αριθμό κάρτας. (Ξέρω ότι θα αρχίσουν τα αστεία αλλά τι γίνεται πχ στο Λονδίνο που πολλοί έχουν iPhone;)

Kαι στο  google pay βγάζει άλλο νούμερο κάρτας στις αποδείξεις.Αν πας στις ρυθμίσεις του wallet βλέπεις τι νούμερο είναι αυτό καθώς είναι σταθερό για κάθε κάρτα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Kαι στο  google pay βγάζει άλλο νούμερο κάρτας στις αποδείξεις.Αν πας στις ρυθμίσεις του wallet βλέπεις τι νούμερο είναι αυτό καθώς είναι σταθερό για κάθε κάρτα.

 

 

Μου εμφανίζει τα τελευταία 4 ψηφία, δεν ξέρω πως θα είναι αυτό αποδεικτικό πληρωμής. Ίσως το μήνυμα συναλλαγής που στέλνει η τράπεζα; Τέσπα να δούμε πως θα δουλέψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, billxl είπε

Μου εμφανίζει τα τελευταία 4 ψηφία, δεν ξέρω πως θα είναι αυτό αποδεικτικό πληρωμής. Ίσως το μήνυμα συναλλαγής που στέλνει η τράπεζα; Τέσπα να δούμε πως θα δουλέψει.

Μια χαρά αποδεικτικό ειναι.Και με την καρτα να πλήρωνες δεν θα εμφάνιζε όλο το νούμερο στην δικιά σου απόδειξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, billxl είπε

Έχω κι εγώ μια απορία. Το Apple Pay δηλώνει έναν τυχαίο αριθμό κάρτας σε κάθε ανέπαφη και δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί μετά η συναλλαγή με τον αριθμό κάρτας. Το λέω γιατί μου έχει συμβεί να χρειαστεί επιστροφή χρημάτων και να μου λένε έναν άσχετο αριθμό κάρτας. (Ξέρω ότι θα αρχίσουν τα αστεία αλλά τι γίνεται πχ στο Λονδίνο που πολλοί έχουν iPhone;)

Δεν είναι άλλος αριθμός κάρτας σε κάθε συναλλαγή, κι εγώ έτσι νόμιζα αρχικά, είναι απλά μοναδικός ανά συσκευή. Τα 4 τελευταία ψηφία είναι πάντα ίδια αν δεις τις χάρτινες αποδείξεις, απλά είναι διαφορετικός από τον πραγματικό αριθμό της κάρτας.

Και να ήταν, η λειτουργία ΜΜΜ (Express Transit) δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, GoMaR είπε

Αρα να μη γινει το προγραμμα για να λεμε σε 5 χρονια 15 χρονια πισω απο το εξωτερικο ;
Δε καταλαβαινω την λογικη ορισμενων.

Χαλαρωσε που δε καταλαβαινεις και τη λογικη. Το οτι εγινε τωρα δε σημαινει οτι δεν  αργησε πολυ. Αυτο σχολιαζω, οχι οτι το φερανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Dead-Poet είπε

Εγώ θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ την Ath.Ena Card (είμαι περιστασιακός χρήστης), και απορώ επίσης για ποιο λόγο δεν έχουν φροντίσει, τόσα χρόνια, να μπορεί να μπαίνει αυτή στο wallet του κινητού ή του smartwatch.

Νομίζω πως η τρέχουσα υλοποίηση κρατά τα εισιτήρια στην κάρτα, γράφει δηλαδή το πότε ακυρώνονται στην ίδια την κάρτα, δεν είναι online το σύστημα, γι αυτό και δεν μπορείς να την "φορτίσεις" online και πρέπει να πας σε τερματικό ή να έχεις κατάλληλο τηλέφωνο με nfc για να "φορτίσεις" την κάρτα. Θυμήθηκα την τραγική στιγμή παλιότερα που έκανα εγγραφή στο site και αγόρασα online εισιτήρια μόνο και μόνο για να μου πει, "ευχαριστούμε, τώρα βρείτε ένα εκδοτήριο-τερματικό για να ολοκληρώσετε την φόρτιση" 😶 - απλά δεν το ξαναέκανα έτσι. Οι περιορισμοί του iOS ίσως και να μην βοηθούσαν στην περίπτωσή αυτή, αν και κάρτες transit ή loyalty υποστηρίζονται γενικώς, μάλλον με άλλη υλοποίηση όμως.

Με την χρήση καρτών θα πρέπει να είναι online το σύστημα, οπότε θα πρέπει να μπορεί να αναβαθμιστεί και η λειτουργία του Ath.Ena card, αν και θεωρώ πως κάτι θα βρουν για να το αποφύγουν γιατί θα μπορούσαν να το έχουν ανακοινώσει και αυτό.

Το software από μόνο του δεν θα έπρεπε να παρουσιάζει τόσα challenges. To παρουσιάζουν σα να είναι rocket science. Κοτσάρουν κι ένα "ψηφιακή εποχή" σε κάθε δελτίο τύπου για να ψαρώνει ο κόσμος...

23 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Θα πρέπει να το ξαναπερνάς όταν κατέβεις ωστε να σε χρεώνει ανάλογα την διαδρομή;

Και πέρσι-πρόπερσι που είχε ανακοινωθεί πρώτη φορά το σύστημα αυτό δεν υπήρχε καμία απάντηση σε αυτό το ερώτημα. 

Όποιος έχει μπει σε τραμ/λεωφ. ξέρει πως, ειδικά όταν έχει αρκετό κόσμο, το να βγεις και να χτυπήσεις το εισιτήριο είναι σχεδόν αδύνατον.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή η μόνη εμπειρία μου είναι το Χ93 απο αφετηρία σε τέρμα (και προς τις δύο κατευθύνσεις ) κάποιος που κατεβαίνει πριν το τέρμα πληρώνει όλο το εισιτήριο ή λιγότερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προπερσι στην Σιγκαπούρη (ατυχές παράδειγμα με Ελλάδα το ξερω), χτυπουσα την καρτα για να μπω μετρο η λεωφορείο και στην εξοδο την ξαναχτυπουσα και την επομενη ημερα εμφανιζόταν η χρεωση αναλογα με την διαδρομή. Κατι σαν check in - check out 

 

Τώρα αν δεν είχε χρήματα η κάρτα δεν ξερω τι θα γινόταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, georgepre10 είπε

Προπερσι στην Σιγκαπούρη (ατυχές παράδειγμα με Ελλάδα το ξερω), χτυπουσα την καρτα για να μπω μετρο η λεωφορείο και στην εξοδο την ξαναχτυπουσα και την επομενη ημερα εμφανιζόταν η χρεωση αναλογα με την διαδρομή. Κατι σαν check in - check out 

 

Τώρα αν δεν είχε χρήματα η κάρτα δεν ξερω τι θα γινόταν.

Μπορεί στο έμπα να δεσμευε όλο το ποσό και μετά να το άλλαζε στο πραγματικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Μπορεί στο έμπα να δεσμευε όλο το ποσό και μετά να το άλλαζε στο πραγματικό.

Μάλλον αυτό είναι το σωστό και επικρατέστερο σενάριο. Όπως με τα διόδια μεταβλητής χρέωσης. Μπαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο σου χρεώνει όλο το ποσό και άλογα το που θα βγεις σου πιστώνει το υπόλοιπο αναλογικά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/4/2024 στις 9:40 ΜΜ, Socratis_g είπε

Το έκανα σε 3 θείτσες προχτές στα άνω Πατήσια, περάσανε τελικά σε άλλον και μετά γύρισε η τελευταία και με μούτζωσε!!! Χαχαχα ελλαδαρα μπουρδέλο σε όλα.

Πραγματικά έχουν αποθρασυνθεί! Εγώ έχω οικεία πρόσωπα που δεν περνάνε με εισιτήρια και παρά το γεγονός ότι δικαιούνται έκπτωση 50%, απλώς και μόνο από μία μαλα@%^# νοοτροπία που παράγεται από ιδεοληπτικές εμμονές! Όσο "χαϊδεύεται" η αλητεία, τόσο χειρότερα καταλήγει η κατάσταση!

Με τέτοιο λαϊκισμό, τι να ευδοκιμήσει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 25/04/2024 at 15:28, Dead-Poet said:

Ακριβώς αυτό. Δεν αναφέρεται πουθενά, ούτε το εγγυάται κάποιος, ότι π.χ. το 10+1 θα εξακολουθήσει να ισχύει. Προσωπικά μου φαίνεται δύσκολο, ειδικά για τους περιστασιακούς χρήστες, να "θυμάται" το σύστημα τον αριθμό της κάρτας πληρωμών ώστε στο 11ο "πέρασμα" της κάρτας από τον καρταναγνώστη να υπάρχει μηδενική χρέωση. Άσε που αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξει ο αριθμός της κάρτας (π.χ. έληξε η παλιά, ή αλλάζεις συσκευή οπότε στο νέο Apple ή Google wallet εγγράφεται με νέο αριθμό) ξεκινάς από μηδενική βάση το μέτρημα των "περασμάτων". Ακόμα και αν δεν έχει λήξει η φυσική κάρτα, οι εικονικές που μπαίνουν στα wallets έχουν άλλο αριθμό αυτή στο κινητό, άλλη στο smartwatch.

Αυτό τώρα έχει να κάνει με τις μετακινήσεις σε 1 ημέρα ή θα έλεγα λίγες μέρες παραπάνω φαντάζομαι, πχ κόμιστρα όπως 24ωρο, 1+1 που σου κάνει έκπτωση κτλ. Απλά έχει να κάνει με την χρήση, αν κάποιος θέλει να έχει την έκπτωση του 1+1 θα πρέπει να μετακινηθεί 2 φορές σε μια μέρα. Αν κάποιος θέλει να μετακινηθεί με έκπτωση όλο το μήνα ε φορτίζει την athena card. Θα δέιξει κιόλας, ο ΟΑΣΑ θα πρέπει να ενημερώσει το κοινό για το τι έκπτωση θα έχει.

πχ η TFL λέει αυτό Travel as much as you like in one day or week (Monday to Sunday) and we'll cap your fares so you don't pay more. 

Επίσης ερωτήσεις του τύπου, αν θα έχω μπαταρία κτλ που βλέπω νομίζω δεν έχουν κάποιο νόημα, αν δεν θες υπάρχουν και τα εισιτήρια και είσαι ήσυχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...