Προς το περιεχόμενο

Έχει μειωθεί η ζήτηση εργαζόμενων στην πληροφορική;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι φοιτητής πληροφορικής στο 3 έτος και αυτό τον καιρό άρχισα λίγο να ρίχνω μια ματιά σε site με αγγέλλεις εργασίας και με έκανε μεγάλη εντύπωση ότι οι αγγελίες πληροφορικής όλων των ειδικοτήτων είναι αισθητά μειωμένες! (δεν δικαιολογούν καθόλου το χαρακτηρισμό "επάγγελμα του μέλλοντος") Ακόμα και οι αγγελίες για προγραμματιστές έχουν πέσει κατά πολύ. Τώρα όταν θα πάρω το πτυχίο μου δεν ξέρω πως θα είναι η κατάσταση, αλλά τώρα παρατηρώ ότι θα δυσκολευτώ πολύ να βρω δουλεία στην πληροφορική (δεν μιλάω με συγκεκριμένη ειδικότητα γιατί πιστεύω ότι είναι πολυτέλεια στην Ελλάδα να λες ότι ψάχνω δουλειά μόνο ως AI developer) εσείς έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 486
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Οχι δεν εχουν μειωθει. Υπαρχουν μεγαλες εταιρειες που εχουν θεσεις και ξερουν οτι δεν θα μπορεσουν να τις καλυψουν γιατι δεν υπαρχουν αρκετα ατομα. Εμπειρικα απο τον κυκλο μου ξερω οτι εχουν πεσει λιγο οι μισθοι για mid και mid/senior σε σχεση με το 2022.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα το έλεγα. Σίγουρα όμως ναι, υπάρχει πολύ μεγάλος κορεσμός στις θέσεις Junior. Ούτε τα λεφτά είναι ιδιαίτερα καλά ούτε σε προσλαμβάνουν τόσο εύκολα μιας και φτάσαμε πια οι ενδιαφερόμενοι να είναι περισσότεροι από τις ανοιχτές θέσεις. Αυτό που λέω αστειευόμενος καμία φορά, σήμερα και η κουτσή Μαρία κυνηγάει τον προγραμματισμό γιατί της έχουν πουλήσει τα social media χαλαρή δουλειά, πολλά λεφτά, remote/hybrid συνθήκες κτλ. Ε προφανώς αυτό έχει αντίκτυπο στην αγορά.

Από την άλλη Οκ, αυτό συμβαίνει σε σχεδόν όλα τα επαγγέλματα. Ίσως δυσκολευτείς στην εύρεση πρώτης εργασίας αλλά μόλις αρχίσεις να γράφεις προϋπηρεσία όλα θα τσουλήσουν πολύ εύκολα.