NickTG Δημοσ. πριν από 14 ώρες Δημοσ. πριν από 14 ώρες 1 minute ago, Exosia said: Εάν εδραιωθεί αυτή η τακτική - πρακτικά ενοικίασης - εφόσον το πολιορκούν τα λόμπι, τότε ο νόμος θα αλλάξει σε μια βραδιά. Θα επικαλεστούν την ασφάλεια, το καλό μας, τα παιδιά <think of the children>... Αμφιβάλεις; Πόσα θλιβερά πράγματα περνάνε ως νόμοι αυτές τις μέρες που ζούμε. Το έκαναν και πριν ώστε να μην περάσει αυτή η νομοθεσία αλλά πέρασε.
Chef_Alexander Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες No money, No honey. Προφανώς εκεί στη VW ψάχνουν τρόπους για να μαζέψουν το ρευστό που θα χάσουν από το κλείσιμο των εργοστασίων.
SabotazNic Δημοσ. πριν από 12 ώρες Δημοσ. πριν από 12 ώρες 19 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε Θα μπορούσα κάπως να το δεχτώ αν σου το πούλαγε με 201 και με μια εφάπαξ χρέωση το ξεκλείδωνες. Αν διαβαζες το αρθρο, θα εβλεπες οτι υπαρχει εφαπαξ χρεωση που ακολουθει το αμαξι, οχι τον ιδιοκτητη. Οχι οτι συμφωνω, απλα διορθωνω το παραπανω 14 ώρες πριν, polaki είπε Τώρα ας σηκώσετε χέρι όσοι από εσάς στα 18-30 σας είχατε δώσει κοντά 1000€ για Φίλτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση για να πάρετε 5-6 ψόφο άλογα και χαιρόσασταν κιόλας για τη φασαρία που κάνετε, απλά να ξέρουμε με πόσους ΔΕΝ έχει νόημα η συζήτηση. Ψιλο συμφωνω σε αυτο. Ποσα πιτσιρικια βλεπεις να σκανε λεφτα καθε μηνα σε κατι παπακια ή κατι κουβαδες για να παρουν κατι παραπανω (και συνηθως το σιγουρο παραπανω ειναι μονο ο θορυβος που πρηζουν) 1
doubleh Δημοσ. πριν από 11 ώρες Δημοσ. πριν από 11 ώρες 4 ώρες πριν, polaki είπε Απτο 2013 που έκανα την πρώτη συνδρομή Spotify, Napster και πρόσφατα YouTube που δίνει και το YouTube music έστω ας βάλουμε ένα μέσο όρο τα 12€ το μήνα. Επί 12 χρόνια μας βγαίνει 1700€. Ε δε νομίζω ότι θα είχα φτιάξει και καμιά αξιόλογη δισκοθήκη με 1700 ψωρόευρώ συγγνώμη δηλαδή. .... Ειχα ήδη «σωθεί» με το να αγοράζω για 1€ το κάθε τραγούδι που ήθελα, δηλαδή 3-4€ ανά άλμπουμ μέσω iTunes. Και όχι μόνο αυτό, αλλά να τα έχω ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ μαζί μου. Μη μπερδεύεστε ορισμένοι με τα δωρεάν κατεβασμένα MP3. Η σύγκριση της οποιαδήποτε streaming υπηρεσίας με τη ΝΟΜΙΜΗ κατοχή mp3 είναι απλά γελοία από άποψη κόστους. Το αν εσείς το επιλέγετε ή όχι είναι δικό σας θέμα. Οι καταναλωτές ήδη έχουν ψηφίσει εδώ και χρόνια και αυτό είναι το μοντέλο του SaaS. Από εξαναγκασμό μια φορά πάντως δεν το κάνουν, ακόμα επιλογές υπάρχουν για ιδιοκτησία. Καμια 200αρια άλμπουμ θα είχες. Δεν το λες κ τίποτα. Ειδικά μπροστά σε αυτό που θα εχεις αν σταματήσεις να πληρώνεις. Επίσης το να μπαίνεις στη διαδικασία να διαλέξεις τι θα πάρεις σου δείχνει κ τι πραγματικά θέλεις. Η αγορά έχει διαλέξει, αλλά δεν ξέρουμε το κριτήριο. Εγω πιστεύω πως οι επιλογές δεν είναι ουσιαστικές. Στην πράξη, το SaaS έχει επιβληθεί από τις εταιρείες κ υποστηριχτεί από την πλειοψηφία λόγω οικονομικής δυσκολίας, σε συνδυασμό με το εύκολο lifestyle. 1
mechpanos Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες Και παλιότερα πάντως στα θερμικά, έδινες 300€ στο βελτιωτή, για να σου "περάσει πρόγραμμα" να πάρεις +10-20 άλογα. Ε το ίδιο γίνεται στην κυριολεξία τώρα, απλά το κάνει επίσημα η vw. Είναι λίγο βλακεία πάντως σαν concept, αλλά το προτιμώ από το μαστροΜήτσο το βελτιωτή.
ponaei8anasi Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) Πριν κανα χρονο ειχα διαβασει ενα αντιστοιχο αρθρο για την BMW οπου ζηταγε συνδρομη για να ξεκλειδωσει την χρηση των θερμαινομενων καθισματων.Εχουν ξεφυγει οι Γερμανικες εταιρειες τα τελευταια χρονια. Μονο με εμπαργκο θα στρωσουν χαρακτηρα Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από ponaei8anasi
butters Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα Αναφορά σε κείμενο Εάν οι πελάτες επιθυμούν μια ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία, τώρα έχουν μια επιλογή να το κάνουν, Έχει εκφυλιστεί κάθε έννοια στην αυτοκίνηση. Ναι με το αμάξι που έχει ταμπούρα και ζυγίζει 1800 κιλά θα έχουν σπορ οδηγική εμπειρία. Δώστε άλογα στον λαό, να πατάει από το φανάρι μέχρι το σούπερ μάρκετ το γκάζι και να λέει πωωωω τι αμαξάρα έχω.
KostasKri Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα Το κακό πού είναι; θες να αγοράσεις το αμάξι και δεν σε αναγκάζει να πάρεις το πιο γρήγορο αν δεν ξέρεις αν το θες σίγουρα. Το δοκιμάζεις, και αν θες το παίρνεις στην πορεία. Δεν νομίζω να γινόταν κάτι τέτοιο αν το αγόραζες με άλλο κινητήρα. Μια χαρά μου ακούγεται να μπορείς να κάνεις τέτοια upgrades αφού το έχεις αγοράσει. Να γίνουν όλα τα αμάξια ένα καλούπι με τα πάντα μέσα και ας ξεκλειδώνεις αντί να γίνεται η παραμετροποίηση στο εργοστάσιο. Το ίδιο πράγμα είναι για τον καταναλωτή αν δεν αυξηθούν η τιμές στο βασικό μοντέλο.
Vasilisxd Δημοσ. πριν από 54 λεπτά Δημοσ. πριν από 54 λεπτά On 16/08/2025 at 23:45, Thessgr said: Δεν θέλουμε τα αυτοκινούμενα powerbank! Θέλουμε θερμικά ή έστω hybrid και οδηγική απόλαυση. Δεν θέλουμε να χαϊδεύουμε οθόνες και να ασχολούμαστε με άλλες συνδρομές! Newsflash, οποίο καινούργιο αμάξι και να πάρεις, οθόνες θα χαϊδεύεις. Οδηγική απόλαυση και ηλεκτρικό, πάνε μαζί.
nikosjc Δημοσ. πριν από 42 λεπτά Δημοσ. πριν από 42 λεπτά Για να υπάρχει συνδρομή σε κάτι, πρέπει να προσφέρεται και κάποια υπηρεσία από τον πάροχο. Πληρώνεις συνδρομή στο Spotify ή στο Netflix, επειδή σου δίνουν πρόσβαση σε χιλιάδες τραγούδια και ταινίες, τα οποία αν τα αγόραζες ξεχωριστά θα κόστιζαν μια περιουσία, ενώ εκείνοι τα έχουν ήδη πληρώσει και πληρώνουν. Πληρώνεις συνδρομή στο YouTube για να αποφύγεις τις διαφημίσεις, οι οποίες θα πλήρωναν για να είναι βιώσιμη η υπηρεσία. Πληρώνεις Cosmote TV/Nova επειδή έχουν έξοδα για να σου προσφέρουν ταινίες, αθλητικά γεγονότα κ.λπ. Η VW όμως τι ακριβώς σου προσφέρει; Έχει ήδη πληρώσει τον κινητήρα των 228 ίππων, τον έχει κοστολογήσει και φυσικά τον πουλάει με το πλήρες κέρδος της – απλώς τον παρουσιάζει ως 201 ίππων! Με άλλα λόγια, «κλέβει» 27 ίππους για να τους πουλήσει ξανά, και μάλιστα όχι εφάπαξ (που έστω θα είχε κάποια λογική), αλλά με συνδρομή. Δηλαδή εφ’ όρου ζωής, χωρίς κανένα απολύτως λόγο. Είναι γνωστό ότι σε πολλές εταιρείες δεν συμφέρει να κατασκευάζουν διαφορετικά προϊόντα τεχνολογίας με μικρές διαφορές στην απόδοσή τους, οπότε προτιμούν να «κλειδώνουν» δυνατότητες ώστε να διαμορφώνουν τεχνητά τις κατηγορίες απόδοσης (π.χ. στους επεξεργαστές). Εκεί, η διαφορά στο κόστος παραγωγής είναι μικρή, οπότε πουλάνε την ισχυρότερη εκδοχή εφάπαξ – συνήθως με σημαντικά υψηλότερο κέρδος, αλλά τουλάχιστον πληρώνεις μια φορά. Αντίθετα, το να σου ζητούν συνδρομή για την αύξηση της ιπποδύναμης ή για την ενεργοποίηση θερμαινόμενων καθισμάτων –εξοπλισμό που έχεις ήδη πληρώσει με την αγορά του οχήματος είναι απλά απαράδεκτο και κατά τη γνώμη μου παράνομο, γιατί σε αυτήν την περίπτωση δεν παρέχουν καμία υπηρεσία...
Leon3Isavros Δημοσ. πριν από 6 λεπτά Δημοσ. πριν από 6 λεπτά Αυτά τα ωραία κάνουν οι άπληστοι ceo κ όταν έρθουν τα κινέζικα ηλεκτρικά κ πάνε άπατα τα VW k λοιπά , θα σκούζουν σαν δαρμένα σκυλιά κ βρεγμένα γατιά ζητώντας δασμούς, κρατικά λεφτά, κ θα ψάχνουν που να ρίξουν κανα μνημονιο να αρμεξουν καναν τοκο κοντόφθαλμοι, άπληστοι κ εκτός τόπου κ χρόνου
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα