Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 minute ago, Exosia said:

Εάν εδραιωθεί αυτή η τακτική - πρακτικά ενοικίασης - εφόσον το πολιορκούν τα λόμπι, τότε ο νόμος θα αλλάξει σε μια βραδιά. Θα επικαλεστούν την ασφάλεια, το καλό μας, τα παιδιά <think of the children>...

Αμφιβάλεις; Πόσα θλιβερά πράγματα περνάνε ως νόμοι αυτές τις μέρες που ζούμε.

Το έκαναν και πριν ώστε να μην περάσει αυτή η νομοθεσία αλλά πέρασε.

 

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Θα μπορούσα κάπως να το δεχτώ αν σου το πούλαγε με 201 και με μια εφάπαξ χρέωση το ξεκλείδωνες.

Αν διαβαζες το αρθρο, θα εβλεπες οτι υπαρχει εφαπαξ χρεωση που ακολουθει το αμαξι, οχι τον ιδιοκτητη. Οχι οτι συμφωνω, απλα διορθωνω το παραπανω

14 ώρες πριν, polaki είπε

Τώρα ας σηκώσετε χέρι όσοι από εσάς στα 18-30 σας είχατε δώσει κοντά 1000€ για Φίλτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση για να πάρετε 5-6 ψόφο άλογα και χαιρόσασταν κιόλας για τη φασαρία που κάνετε, απλά να ξέρουμε με πόσους ΔΕΝ  έχει νόημα η συζήτηση. 

Ψιλο συμφωνω σε αυτο. Ποσα πιτσιρικια βλεπεις να σκανε λεφτα καθε μηνα σε κατι παπακια ή κατι κουβαδες για να παρουν κατι παραπανω (και συνηθως το σιγουρο παραπανω ειναι μονο ο θορυβος που πρηζουν)

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, polaki είπε

Απτο 2013 που έκανα την πρώτη συνδρομή Spotify, Napster και πρόσφατα YouTube που δίνει και το YouTube music έστω ας βάλουμε ένα μέσο όρο τα 12€ το μήνα. Επί 12 χρόνια μας βγαίνει 1700€.

Ε δε νομίζω ότι θα είχα φτιάξει και καμιά αξιόλογη δισκοθήκη με 1700 ψωρόευρώ συγγνώμη δηλαδή.

....

Ειχα ήδη «σωθεί» με το να αγοράζω για 1€ το κάθε τραγούδι που ήθελα, δηλαδή 3-4€ ανά άλμπουμ μέσω iTunes.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά να τα έχω ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ μαζί μου.

Μη μπερδεύεστε ορισμένοι με τα δωρεάν κατεβασμένα MP3. Η σύγκριση της οποιαδήποτε streaming υπηρεσίας με τη ΝΟΜΙΜΗ κατοχή mp3 είναι απλά γελοία από άποψη κόστους.

Το αν εσείς το επιλέγετε ή όχι είναι δικό σας θέμα.  

Οι καταναλωτές ήδη έχουν ψηφίσει εδώ και χρόνια και αυτό είναι το μοντέλο του SaaS.

Από εξαναγκασμό μια φορά πάντως δεν το κάνουν, ακόμα επιλογές υπάρχουν για ιδιοκτησία. 

Καμια 200αρια άλμπουμ θα είχες. Δεν το λες κ τίποτα. Ειδικά μπροστά σε αυτό που θα εχεις αν σταματήσεις να πληρώνεις. 

Επίσης το να μπαίνεις στη διαδικασία να διαλέξεις τι θα πάρεις σου δείχνει κ τι πραγματικά θέλεις. 

Η αγορά έχει διαλέξει, αλλά δεν ξέρουμε το κριτήριο. Εγω πιστεύω πως οι επιλογές δεν είναι ουσιαστικές. Στην πράξη, το SaaS έχει επιβληθεί από τις εταιρείες κ υποστηριχτεί από την πλειοψηφία λόγω οικονομικής δυσκολίας, σε συνδυασμό με το εύκολο lifestyle. 

  • Like 1
Δημοσ.

Και παλιότερα πάντως στα θερμικά, έδινες 300€ στο βελτιωτή, για να σου "περάσει πρόγραμμα" να πάρεις +10-20 άλογα. Ε το ίδιο γίνεται στην κυριολεξία τώρα, απλά το κάνει επίσημα η vw. Είναι λίγο βλακεία πάντως σαν concept, αλλά το προτιμώ από το μαστροΜήτσο το βελτιωτή.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν κανα χρονο ειχα διαβασει ενα αντιστοιχο αρθρο για την BMW οπου ζηταγε συνδρομη για να ξεκλειδωσει την χρηση των θερμαινομενων καθισματων.Εχουν ξεφυγει οι Γερμανικες εταιρειες τα τελευταια χρονια. Μονο με εμπαργκο θα στρωσουν χαρακτηρα

Επεξ/σία από ponaei8anasi
  • Like 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Εάν οι πελάτες επιθυμούν μια ακόμη πιο σπορ οδηγική εμπειρία, τώρα έχουν μια επιλογή να το κάνουν, 

Έχει εκφυλιστεί κάθε έννοια στην αυτοκίνηση. Ναι με το αμάξι που έχει ταμπούρα και ζυγίζει 1800 κιλά θα έχουν σπορ οδηγική εμπειρία. Δώστε άλογα στον λαό, να πατάει από το φανάρι μέχρι το σούπερ μάρκετ το γκάζι και να λέει πωωωω τι αμαξάρα έχω.

Δημοσ.

Το κακό πού είναι; θες να αγοράσεις το αμάξι και δεν σε αναγκάζει να πάρεις το πιο γρήγορο αν δεν ξέρεις αν το θες σίγουρα. Το δοκιμάζεις, και αν θες το παίρνεις στην πορεία. Δεν νομίζω να γινόταν κάτι τέτοιο αν το αγόραζες με άλλο κινητήρα.

Μια χαρά μου ακούγεται να μπορείς να κάνεις τέτοια upgrades αφού το έχεις αγοράσει. Να γίνουν όλα τα αμάξια ένα καλούπι με τα πάντα μέσα και ας ξεκλειδώνεις αντί να γίνεται η παραμετροποίηση στο εργοστάσιο. Το ίδιο πράγμα είναι για τον καταναλωτή αν δεν αυξηθούν η τιμές στο βασικό μοντέλο.

Δημοσ.
On 16/08/2025 at 23:45, Thessgr said:

Δεν θέλουμε τα αυτοκινούμενα powerbank! Θέλουμε θερμικά ή έστω hybrid και οδηγική απόλαυση. Δεν θέλουμε να χαϊδεύουμε οθόνες και να ασχολούμαστε με άλλες συνδρομές!

Newsflash, οποίο καινούργιο αμάξι και να πάρεις, οθόνες θα χαϊδεύεις. Οδηγική απόλαυση και ηλεκτρικό, πάνε μαζί.  

Δημοσ.

Για να υπάρχει συνδρομή σε κάτι, πρέπει να προσφέρεται και κάποια υπηρεσία από τον πάροχο. Πληρώνεις συνδρομή στο Spotify ή στο Netflix, επειδή σου δίνουν πρόσβαση σε χιλιάδες τραγούδια και ταινίες, τα οποία αν τα αγόραζες ξεχωριστά θα κόστιζαν μια περιουσία, ενώ εκείνοι τα έχουν ήδη πληρώσει και πληρώνουν. Πληρώνεις συνδρομή στο YouTube για να αποφύγεις τις διαφημίσεις, οι οποίες θα πλήρωναν για να είναι βιώσιμη η υπηρεσία. Πληρώνεις Cosmote TV/Nova επειδή έχουν έξοδα για να σου προσφέρουν ταινίες, αθλητικά γεγονότα κ.λπ.

Η VW όμως τι ακριβώς σου προσφέρει; Έχει ήδη πληρώσει τον κινητήρα των 228 ίππων, τον έχει κοστολογήσει και φυσικά τον πουλάει με το πλήρες κέρδος της – απλώς τον παρουσιάζει ως 201 ίππων! Με άλλα λόγια, «κλέβει» 27 ίππους για να τους πουλήσει ξανά, και μάλιστα όχι εφάπαξ (που έστω θα είχε κάποια λογική), αλλά με συνδρομή. Δηλαδή εφ’ όρου ζωής, χωρίς κανένα απολύτως λόγο.

Είναι γνωστό ότι σε πολλές εταιρείες δεν συμφέρει να κατασκευάζουν διαφορετικά προϊόντα τεχνολογίας με μικρές διαφορές στην απόδοσή τους, οπότε προτιμούν να «κλειδώνουν» δυνατότητες ώστε να διαμορφώνουν τεχνητά τις κατηγορίες απόδοσης (π.χ. στους επεξεργαστές). Εκεί, η διαφορά στο κόστος παραγωγής είναι μικρή, οπότε πουλάνε την ισχυρότερη εκδοχή εφάπαξ – συνήθως με σημαντικά υψηλότερο κέρδος, αλλά τουλάχιστον πληρώνεις μια φορά.

Αντίθετα, το να σου ζητούν συνδρομή για την αύξηση της ιπποδύναμης ή για την ενεργοποίηση θερμαινόμενων καθισμάτων –εξοπλισμό που έχεις ήδη πληρώσει με την αγορά του οχήματος είναι απλά απαράδεκτο και κατά τη γνώμη μου παράνομο, γιατί σε αυτήν την περίπτωση δεν παρέχουν καμία υπηρεσία...

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτά τα ωραία κάνουν οι άπληστοι ceo κ όταν έρθουν τα κινέζικα ηλεκτρικά κ πάνε άπατα τα VW k λοιπά , θα σκούζουν σαν δαρμένα σκυλιά κ βρεγμένα γατιά ζητώντας δασμούς, κρατικά λεφτά, κ θα ψάχνουν που να ρίξουν κανα μνημονιο να αρμεξουν καναν τοκο 

κοντόφθαλμοι, άπληστοι κ εκτός τόπου κ χρόνου 

Δημοσ.

Πωλείται ID.3 ατρακάριστο με όλα τα dlc...

35 minutes ago, nikosjc said:

Εκεί, η διαφορά στο κόστος παραγωγής είναι μικρή, οπότε πουλάνε την ισχυρότερη εκδοχή εφάπαξ – συνήθως με σημαντικά υψηλότερο κέρδος, αλλά τουλάχιστον πληρώνεις μια φορά.

Αντίθετα, το να σου ζητούν συνδρομή για την αύξηση της ιπποδύναμης ή για την ενεργοποίηση θερμαινόμενων καθισμάτων –εξοπλισμό που έχεις ήδη πληρώσει με την αγορά του οχήματος είναι απλά απαράδεκτο και κατά τη γνώμη μου παράνομο, γιατί σε αυτήν την περίπτωση δεν παρέχουν καμία υπηρεσία...

Ε και στους ηλεκτροκινητήρες η διαφορά κόστους είναι αντίστοιχα ασήμαντη (δε μιλάμε για κινητήρες εσωτερικής καύσης).

To be fair (διαφωνώ με αυτές τις τακτικές προφανώς) σου δίνουν και τη δυνατότητα για εφάπαξ αγορά.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mordred είπε

Πωλείται ID.3 ατρακάριστο με όλα τα dlc...

Ε και στους ηλεκτροκινητήρες η διαφορά κόστους είναι αντίστοιχα ασήμαντη (δε μιλάμε για κινητήρες εσωτερικής καύσης).

To be fair (διαφωνώ με αυτές τις τακτικές προφανώς) σου δίνουν και τη δυνατότητα για εφάπαξ αγορά.

Το point είναι ότι το πληρώνεις εφάπαξ. Καταλαβαίνω να σου προσφέρουν δύο οχήματα με τον ίδιο κινητήρα και στο ένα να σου έχουν περιορισμένες - τεχνητά - επιδόσεις και (συνήθως) λιγότερα αξεσουάρ και το άλλο να είναι με πλήρεις επιδόσεις και κάποια εξτραδάκια σε αξεσουάρ και να στο χρεώνουν μια φορά στην αγορά. Αλλά με συνδρομή; Ως υπηρεσία, ως τι..;  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...