Προς το περιεχόμενο

Κτέο και πρόστιμο


sonikk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, sonikk είπε

καλομελετα και ερχεται...σημερινο το αρθρο...και η τρικυμια θα ειναι ολη δικη σου....περαστικα σου!

''

''''Να αλλάξει τα πάντα στον έλεγχο των αυτοκινήτων από τα ΚΤΕΟ προσανατολίζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αλλά και του Περιβάλλοντος ώστε τα παλαιά οχήματα να περνούν από έλεγχο κάθε χρόνο!

Η ακριβής ηλικία των οχημάτων δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει καθώς οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων είναι δύο και η μία αφορά σε οχήματα με ηλικίες πάνω από 10 έτη (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2010) και η δεύτερη αφορά σε οχήματα με ηλικία άνω των 15 ετών (δηλαδή οχήματα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν το 2005).

Φυσικά αυτό που επιδιώκουν στην κυβέρνηση είναι να αναγκάσουν τους ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων να τα… παρατήσουν καθώς θα φορτωθούν άλλο ένα «χαράτσι» για να τους πιέσουν να αγοράσουν καινούριο.

Και πως θα πάρουν καινούριο με μισθό 500 ευρώ; Θα μας το εξηγήσουν; Ή μήπως σκέφτονται στην κυβέρνηση πως ο μέσος Έλληνας έχει 40 χιλιάρικα στην άκρη για να αγοράσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο;''''

Κανε λιγο rant ακομα .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν συμφέρει το κράτος να αναγκάσει την πληοψηφια των οδηγών να αποσύρουν τα οχήματα , γιατί κακά τα ψέματα αποφέρουν μεγάλο έσοδο στο κράτος από ασφάλειες- καύσιμα - τέλη κυκλοφορίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sonikk είπε

σημερινο το αρθρο

Δεν ειναι σημερινο, το εχω διαβασει εδω και παρα πολυ καιρο. 

Κινηση για εσοδα ειναι, σιγα μην τους νοιαζει ο γερασμενος στολος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα για τα έσοδα γίνονται, το κράτος δεν είναι φιλόπτωχο ταμείο, αν "αναγκάσει" τους πολίτες να ξεφορτωθούν τον γερασμένο στόλο οχημάτων με χαράτσι στο χαράτσι, η συντριπτική πληοψηφια δεν μπορεί να αγοράσει καινούργιο, οπότε η λογική λέει ότι θα την πληρώσουν αυτοί που θα συνεχίσουν να διατηρούν κάποιο όχημα. Χαμένο δεν θα βγει πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, sonikk είπε

Φυσικά αυτό που επιδιώκουν στην κυβέρνηση είναι να αναγκάσουν τους ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων να τα… παρατήσουν καθώς θα φορτωθούν άλλο ένα «χαράτσι» για να τους πιέσουν να αγοράσουν καινούριο.

Ε ναι, όσοι έχουν αυτοκίνητο 20 ετών πχ θα αναγκαστούν να το παρατήσουν, γιατί συμφέρει καλύτερα να δώσουν τουλάχιστον 10.000€ για καινούργιο παρά να πληρώνουν έξτρα 40€ ανά δεύτερο έτος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ε ναι, όσοι έχουν αυτοκίνητο 20 ετών πχ θα αναγκαστούν να το παρατήσουν, γιατί συμφέρει καλύτερα να δώσουν τουλάχιστον 10.000€ για καινούργιο παρά να πληρώνουν έξτρα 40€ ανά δεύτερο έτος...

Ενω οποιος εχει και αυτοκινητο 20ετιας εχει να διαθεσει ετσι ευκολα και 10χιλιαρο για καινουργιο...

Τετοια μετρα δε περνανε.Παλια αυτοκινητα εχει οποιος δεν εχει να παρει καινουργιο.Τον επιβαρυνεις πιο πολυ δηλαδη κιολας.

Με τους ταριφες γιατι δεν ασχολουνται πχ?

Που ενα avensis βγαζει πιο πολυ μαυριλα απο λιγνιτικη μοναδα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Dantε είπε

Ενω οποιος εχει και αυτοκινητο 20ετιας εχει να διαθεσει ετσι ευκολα και 10χιλιαρο για καινουργιο...

Τετοια μετρα δε περνανε.Παλια αυτοκινητα εχει οποιος δεν εχει να παρει καινουργιο.Τον επιβαρυνεις πιο πολυ δηλαδη κιολας.

Με τους ταριφες γιατι δεν ασχολουνται πχ?

Που ενα avensis βγαζει πιο πολυ μαυριλα απο λιγνιτικη μοναδα?

Κάποιοι από αυτούς έχουν να τα διαθέσουν έτσι εύκολα, δεν πρόκειται να το κάνουν όμως για να γλιτώσουν μια επιβάρυνση της τάξης των 20€/έτος, αυτό λέω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το point μου είναι ότι αν θελήσουν να τα κάνουν ασύμφορα τα αυτοκίνητα των 10+ ετών ώστε να αναγκάσουν τον κόσμο με το ζόρι να τα ξεφορτωθεί, χωρίς σαν χώρα να έχει την οικονομία και προοπτικές να προσφέρει στην συντριπτική πληοψηφια των πολιτών μισθούς ώστε να μπορέσουν να αγοράσουν καινούριο όχημα, οι περισσότεροι θα παραδώσουν πινακίδες και θα βγάλουν εκτός κυκλοφορίας τα οχήματα τούς. Και μαντέψτε μετά ποιος θα επιβαρυνθεί την χασουρα από τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, βενζίνες, που προσφέρουν ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό στο κράτος. Αυτοί που θα συνεχίσουν να έχουν στην κατοχή τους όχημα και κυκλοφορούν στους δρόμους...

Και δεν μιλάμε για +40€ τον χρόνο, αυτό είναι αμελητέο για να κάνει κάποιον να ξεφορτωθεί το αυτοκίνητο τού, αν και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν και από αυτούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/10/2020 στις 8:58 ΜΜ, NiKoSmile είπε

Πίνουν καφέ, και βγαίνουν να κλείσουν τους δρόμους όταν είναι να κυκλοφορήσουν κάποιοι διάσημοι. Δε ζητάν κάρτα καυσαερίων. Επίσης δεν υπάρχουν πλέον κλιμάκια με φορητό αναλυτή.

πριν λιγη ωρα Καισαριανη:

 

Τα προστιμα βροχη απο τα    "δεν υπαρχουν κλιμακια με φορητο αναλυτη"..

Μαλιστα ο Ζητας ειχε καλο ματι και λοκαρε ιχ απο ετη 1990-2000

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

πριν λιγη ωρα Καισαριανη:

Τα προστιμα βροχη απο τα    "δεν υπαρχουν κλιμακια με φορητο αναλυτη"..

Μαλιστα ο Ζητας ειχε καλο ματι και λοκαρε ιχ απο ετη 1990-2000

Θεσσαλονίκη τίποτα ακόμα, έλεγχοι μηδέν. Σιγά που πήγες στο κεφάλι του Ζητά για να δεις αν ρίχνει πρόστιμα, εσύ απλά είδες από μακρυά να συμπληρώνουν τα έγγραφα ελέγχου... Εκτός και αν έφαγες εσύ κανένα :P.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι να γίνεται σωστός έλεγχος στο ΚΤΕΟ,ώστε αμάξια με φθαρμένα ελαστικά,τελειωμένα φρένα και αμορτισέρ,φώτα που τυφλωνουν τους άλλους,είτε επειδή δεν είναι σωστά ρυθμισμένα είτε επειδή είναι παρανομα,μαϊμού led και xenon,επειδή ο Έλληνας θέλει να βάζει ότι του αρέσει,άσχετα αν αυτό απαγόρευεται για δημόσιο δρόμο,και οτιδήποτε aftermarket έχει πάνω,να έχει έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο,

να κόβονται με συνοπτικες διαδικασίες.Ειτε είναι 5 ετών είτε είναι 25.

Για να βάλω στο ένα αμάξι μου στη Γερμανία,ζαντολαστιχα που δεν ήταν στην εργοστασιακή διάσταση,εξάτμιση aftermarket,ελατήρια χαμηλωματος και αποστάτες τροχών,έπρεπε να έχω για το καθένα από αυτά τα ανάλογα χαρτιά ότι επιτρέπονται για δημόσιο δρόμο ,έπρεπε να περάσουν όλα αυτά ΚΤΕΟ,και όλες οι αλλαγές γράφτηκαν ρητά στην άδεια οδήγησης.

Εννοειται ότι ελέγχθηκαν και όλα τα άλλα,φρένα,φώτα,αμορτισέρ,ζώνες και ένα κάρο αλλά πράγματα με πολύ λεπτομέρεια.

Όταν το έβαλα ελληνικές πινακίδες και πέρασε ελληνικό ΚΤΕΟ,ούτε καν τα είδαν αυτά,και φυσικά τίποτα δεν γράφτηκε στην άδεια.

Ας κάνουν λοιπόν αντικειμενικούς ελέγχους στα ΚΤΕΟ,και ας ρίξουν τσουχτερά πρόστιμα σε όποιον δεν συμμορφώνεται.

Υπάρχουν αμάξια 15-20 ετών που κόστιζαν τότε πάνω από 50 χιλιάρικα και είναι πιο ακριβά στη συντήρηση από έναν καινούριο κουβά των 15 χιλιάδων με 7 χρόνια εγγύηση .Και πολλοι από αυτούς έχουν και από ένα καινούριο αμαξι,και τα συντηρούν άριστα.

Οπότε το όλο θέμα είναι να γίνεται ο σωστός έλεγχος στο ΚΤΕΟ.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Θεσσαλονίκη τίποτα ακόμα, έλεγχοι μηδέν. Σιγά που πήγες στο κεφάλι του Ζητά για να δεις αν ρίχνει πρόστιμα, εσύ απλά είδες από μακρυά να συμπληρώνουν τα έγγραφα ελέγχου... Εκτός και αν έφαγες εσύ κανένα :P.

μονος σου τα γραφεις μονος σου γελλας

Φανταζομαι αν εχεις οχημα θα ειναι ανασφαλιστο (σιγα να μη τρακαρω εγω η οδηγαρα), χωρις ΚΤΕΟ (αφου δε χανει λαδια) και λαστιχα απο το ιντερνετ κινεζικα γιατι τα βρηκες προσφορα.

Περι θεματος: Στον ελεγχο για τα καυσαερια ο αστυνομος κοιταζε τις εκπομπες που ειχε κατεγραψει το ΚΤΕΟ ομως σε αρκετους εκανε και επιτοπιο ελεγχο

(βεβαια βρηκαν και λαβρακια χωρις καν ΚΤΕΟ που αποτι καταλαβα το προστιμο ειναι 400 ευρ)

Υ.Γ: Μπορεις να δεις το οχημα μου σε αλλο θεμα για να δεις αν εχω θεμα με καυσαερια ή με με καποιο κανονισμο

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

μονος σου τα γραφεις μονος σου γελλας

Φανταζομαι αν εχεις οχημα θα ειναι ανασφαλιστο (σιγα να μη τρακαρω εγω η οδηγαρα), χωρις ΚΤΕΟ (αφου δε χανει λαδια) και λαστιχα απο το ιντερνετ κινεζικα γιατι τα βρηκες προσφορα.

Περι θεματος: Στον ελεγχο για τα καυσαερια ο αστυνομος κοιταζε τις εκπομπες που ειχε κατεγραψει το ΚΤΕΟ ομως σε αρκετους εκανε και επιτοπιο ελεγχο

(βεβαια βρηκαν και λαβρακια χωρις καν ΚΤΕΟ που αποτι καταλαβα το προστιμο ειναι 400 ευρ)

Υ.Γ: Μπορεις να δεις το οχημα μου σε αλλο θεμα για να δεις αν εχω θεμα με καυσαερια ή με με καποιο κανονισμο

Γιατί παρεξηγήθηκες; Απλά δεν μπορώ να ακούω ανακρίβειες για πρόστιμα βροχή και παραμύθια λες και είσαι το δεξί χέρι της τροχαίας ή καθόσουν παρέα με τον Ζητά όλη μέρα στους ελέγχους και έκοβες εσύ τα πρόστιμα. Εφόσον δεν έχεις πραγματικά στοιχεία καλύτερα μη λες τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Γιατί παρεξηγήθηκες; Απλά δεν μπορώ να ακούω ανακρίβειες για πρόστιμα βροχή και παραμύθια λες και είσαι το δεξί χέρι της τροχαίας ή καθόσουν παρέα με τον Ζητά όλη μέρα στους ελέγχους και έκοβες εσύ τα πρόστιμα. Εφόσον δεν έχεις πραγματικά στοιχεία καλύτερα μη λες τίποτα.

μα ημουν βρε αδελφε ολη μερα διπλα τους, εγω φταιω που ηρθαν διπλα εκει που δουλευουμε να στησουν το μπλοκο?

μαλλον εσυ κρινεις χωρις να διαβαζεις προσεκτικα

 

Επισης Ε#$λογιες τυπου δεν υπαρχουν ελεγχοι επειδη δε τους εχουμε πετυχει ειναι ακυρες

και εγω δεν εχω τυχει σε μπλοκο εδω και δεκαετια αλλα δε θα γραψω ή θα πω οτι δε γινονται..

απο την αλλη αναρωτιεμαι τα τελευταια χρονια πως ειναι δυνατον για παραδειγμα πριν 20 χρονια υπηρχαν παντα τροχονομοι σε κεντρικους δρομους (ή πιο παλια σε σταθερα σημεια) και τωρα βγαινουν εφημεριδες ή αλλα ΜΜΕ να γραψουν με το δικιο τους για τροχονομους που δουλευουν λες και ειναι τουριστικο αξιοθεατο. Φανταζομαι ολα πλεον εχουν τη κατιουσα ετσι και τα ΚΤΕΟ/σοβαροι ελεγχοι

Επεξ/σία από vamvakoolas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...