Προς το περιεχόμενο

Πίνακας επιτευγμάτων

  1. polaki

    polaki

    Members


    • Πόντοι

      59

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      7.189


  2. Snoob

    Snoob

    Super Moderators


    • Πόντοι

      39

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      7.904


  3. d4ydr33m3r

    d4ydr33m3r

    Members


    • Πόντοι

      35

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      7.144


  4. V.I.Smirnov

    V.I.Smirnov

    Members


    • Πόντοι

      22

    • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

      2.366


Δημοφιλές περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με τις περισσότερες αντιδράσεις σε 16/12/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. Επειδή είμαι στο κομμάτι του development, η αλήθεια είναι ότι ο πελάτης μπορεί να γκρινιάζει για τις καθυστερήσεις, αλλά εν τέλει καλύτερα να γκρινιάζει για καθυστέρηση παρά για προβλήματα. Το bottom line είναι ότι όταν ένα παιχνίδι δεν είναι έτοιμο, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ, ΤΕΛΟΣ. Οι μοναδικοί που έχουν ευθύνη σε όλο αυτό το ξεβράκωμα είναι οι μανατζαραίοι. Όταν οι developers (από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο super-wow software architect) σου λένε ότι δεν είναι έτοιμο, ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ, ΚΟΠΑΝΕ. Πάρε τώρα τη σφαλιάρα του χρηματιστηρίου μπας και νιώσεις. Δεν θα υπάρξει καλύτερο νέο απ'το να διαβάσουμε ότι το διοικητικό συμβούλιο απέλυσε τα top στελέχη που έβγαλαν στην κυκλοφορία το game πριν της ώρας του. Μακάρι κάποιοι να χάσουν τη θέση τους (και φυσικά ΔΕΝ αναφέρομαι στους devs), και δεν είναι καθόλου σκληρό αυτό που λέω. Αυτό τους αξίζει. Από κει και πέρα, ο χρήστης-gamer δεν μπορεί να έχει ευθύνη επειδή θέλει να παίξει day 1 το game. Ναι οκ, την πάτησε. Αλλά όχι ότι φταιει κιόλας.
    43 πόντοι
  2. "η ανάπτυξη ήταν εξαιρετικά δύσκολη" Λάθος. Δεν ήταν εξαιρετικά δύσκολη. Ήταν αδύνατη μέσα από το win32 διότι αυτό ήταν πολύ αργό για τα γρήγορα γραφικά που απαιτούνταν. Παιχνίδια στα windows με το win32 ήταν αδύνατο να γίνουν, εκτός αν επρόκειτο για την πασιέντζα και τον ναρκαλιευτή. To win32 παρείχε στους προγραμματιστές την ανεξαρτησία από το hardware, η οποία ήταν "ουράνιο δώρο" εκείνη την εποχή. Π.χ., για να εκτυπώσεις δεν χρειαζόταν πλέον να γράψεις κώδικα για συγκεκριμένα είδη εκτυπωτών, ούτε να λάβεις υπόψη περιπτώσεις ανάλυσης από τις κάρτες γραφικών για τραβήξεις μια γραμμή στην οθόνη - σε αντίθεση με το DOS. Ωστόσο, για να γίνει αυτό μεσολαβούσαν τα windows (αντίο στην άμεση πρόσβαση του hardware). Στα παιχνίδια όμως, η βραδύτητα που προξενούσε η μεσολάβηση του win32 ήταν καταστροφή, ειδικά για τα γραφικά. Το πρότυπο που υπήρχε τότε για τα 3D γραφικά ήταν το openGL, το οποίο ανέπτυσσαν και υποστήριζαν εταιρείες με μεγάλη παράδοση στα γραφικά όπως η Silicon Graphics, ήταν δε εκείνο που παραδοσιακά υιοθετούνταν από εταιρίες με ισχυρή βιομηχανική παρουσία (rendering σε πολύ σοβαρά λογισμικά όπως πεπερασμένα στοιχεία, work stations κλπ). Η ΜS αντί να υιοθετήσει το openGL, κάθησε κι έφτιαξε ένα δικό της interface για την άμεση πρόσβαση στο hardware των γραφικών (και όχι μόνον), το DirectX. Γιγάντιο έργο αλλά τελικά τα κατάφερε. Το directX βασιζόταν στο COM και, συγκριτικά με το openGL, αρχικά ήταν πιο δύσκολο στην εκμάθηση και πιο δύσχρηστο. Aκόμη χειρότερα, κάθε έκδοση του DirectX ΔΕΝ ήταν συμβατή με την προηγούμενη (ο κώδικας δεν γινόταν compile χωρίς σημαντικές αλλαγές) - σε αντίθεση με το openGL. Μια από τις ελάχιστες περιπτώσεις όπου η MS θυσίαζε (σχεδόν συστηματικά !) την προς τα πίσω συμβατότητα του interface που έφτιαχνε για να το εξελίσσει. Κάθε φορά έπρεπε να μάθεις και να αλλάξεις ένα σωρό λεπτομέρειες. Το debate μεταξύ openGL & directX κράτησε πάνω από μια δεκαετία, με το DirectX τελικά να ξεπερνάει τεχνολογικά το openGL και να γίνεται mainstream για την κατασκευή παιχνιδιών. Άλλο ένα μεγάλο κατόρθωμα της MS, από κάποιες απόψεις όχι απαραιτήτως καλό.... -
    21 πόντοι
  3. Δωρεάν το παιχνίδι Prison Architect στο https://www.gog.com Επιπλέον δωρεάν ένα DLC (thnx ExTaCy1337) : https://www.gog.com/game/prison_architect_cleared_for_transfer
    20 πόντοι
  4. Ως νομικός σύμβουλος τεχνολογικού δικαίου (χαιρετίσματα από Δουβλίνο) θα σου πω ότι κάνεις λάθος. Οι πρακτικές των big-tech είναι αθέμιτες, τόσο από άποψη ανταγωνισμού, όσο και από άποψη βλάβης των συγχρονών δημοκρατιών. Αν θέλεις μπορώ να σου το εξηγήσω και επιστημονικά. Αν βαριέσαι, δες απλά το social dilemma και το big hack στο Netflix. Ή διάβασε το βιβλίο The Age of Surveillance Capitalism της Shoshana Zuboff. Ή αν θες μία μικρή version του βιβλίου της, διάβασε αυτό το άρθρο: https://www.theguardian.com/books/2019/oct/04/shoshana-zuboff-surveillance-capitalism-assault-human-automomy-digital-privacy Ελπίζω να ασχοληθείς με το θέμα και να αλλάξεις γνώμη, διότι οι αθέμιτες πρακτικές των big tech αποτελούν έναν από τους μεγαλύτερους κινδύνους της κοινωνίας μας σήμερα.
    15 πόντοι
  5. Λογικά όχι. Μέχρι τώρα ούτε τηλεόραση, ραδιόφωνο, router, 4G,3G,2G, καλώδια ΔΕΗ, σεσουάρ κτλ έχουν πληρώσει κάτι.
    15 πόντοι
  6. Το προβλημα δεν ειναι στο να αντιμετωπιζεις τους ενοχλητικους παιχτες, η το να "κανεις το παιχνιδι ασφαλεστερο". Αυτο το δευτερο γινεται ευκολα σχετικα. Δεν βαζεις σεξουαλικο περιεχομενο στα παιχνιδια σου, κ αυτοματα εχεις ξεφορτωθει 99% του θεματος. Οπως ηταν το gaming για τα προηγουμενα 30 χρονια. Μετα τι μενει? Να μην βαζεις συμβολα των δυναμεων του Αξονα μεσα. Αυτο ειναι το τελευταιο 1%. Δεν νομιζω να χρειαζεται ειδικη συμφωνια για αυτα...... Ηταν ηδη το "κατεστημενο" απο τοτε που φτιαχτηκαν υπολογιστες ως πριν λιγα χρονια. Οσο για το πρωτο, λιγη αυτοματοποιηση/ΑΙ στο chat του παιχνιδιου κ στο forum, συνδυασμενο με λιγες ποινες αποκλεισμου/διαγραφης κ τελειωσε κ εκει το ζητημα. Αντε να χρειαστεις μερικους mods παραπανω να ελενχουν. Αλλα βλεπεις, το θεμα δεν ειναι να κανουμε αυτο που λεμε.... Να κανουμε το gaming "ασφαλεστερο".... Οταν τα περισσοτερα παιχνιδια σε βαζουν στην θεση ενος πρωταγωνιστη που ειναι ενας κοπριτης που σπαει κεφαλια, συναλλασεται ναρκωτικα, κλεβει αμαξια, κ ζει σαν καταδικος που μολις βγηκε απο φυλακη μεγιστης ασφαλειας (βλεπε cyberpunk - GTA series ειναι δυο μονο απο τα παμπολα που υπαρχουν), οταν το ιδιο το παιχνιδι προαγει εναν σεξουαλικο τροπο ζωης μιας καποιας κατευθυνσης (παραδειγμα το Last of Us, αλλα θα ερθουν κ αλλα), η οταν απροκαλυπτα μεσα σε αυτο κανεις χρηση τοξικων ουσιων (παλι βλεπουμε cyberpunk, Last of Us για παραδειγματα), ειναι το λιγοτερο ψευδεπιγραφο (με μια γερη δοση ειρωνιας) να λες οτι νοιαζεσαι για το well being των παιχτων, κ ιδιως των παιδιων.... Δεν ειναι μεγιστα ειρωνικο να πουλας ενα παιχνιδι που προπαγανδιζει τον εγκληματικο τροπο ζωης στο κοινο του (μεταξυ αυτου κ σε παιδακια του δημοτικου) κ μετα να το παιζεις αποστολος των εθνων, διακυρησοντας την αντιθεση σου στην..... "τοξικοτητα"??? (λολ, τι παει να πει τοξικοτητα? απο ποτε οι ηλιθιοι των promotional departments των εταιριων παιχνιδιων γιναν ειδικοι στην κοινωνιολογια?) Δλδ, ειναι οκ στο παιχνιδι σου να σπας κοκκαλα με ροπαλα του μπειζμπωλ, βριζοντας σαν λαχαναγορητης κ καπνιζοντας μπαφους, αλλα κανει κακο να λεμε ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ που καποιες εταιριες δεν γουσταρουν, γιατι τους χαλαει το image αναμεσα απ τις υπολοιπες woke εταιριουλες που λυμαινονται τον χωρο..... Ειναι οκ να πουλας παιχνιδι που σκοτωνεις κατα συρροην ατομα, αλλα κατα τ αλλα εισαι ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ !!!!!! χαχαχαχα!!! Τυφλα ναχει ο Αισχυλος, μετα απο αυτα αλλαζει η ενοια του ορισμου της κωμωδιας..... Ποιος Ευριπιδης κ Αριστοφανης μου λες τωρα..... Εδω τωρα θα μας μαθουν τι σημαινει θεατρο η Sony, η Nintendo κ η μικρομαλακη....... Αυτο που βρωμαει ομως ειναι οτι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ζητησε απ τους κυριους υπευθυνους αυτων των εταιριων να κανουν κατι! Ουτε καποια κυβερνηση μεσολαβησε, ουτε καποια εκκλησια μιλησε, ουτε καποιος συλλογος γονεων, ουτε κανενας..... Φυσικα (!!!), αν ζηταγε καποιος απο αυτους κατι, τοτε θα ηταν προσπαθεια λογοκρισιας, περιορισμος της τεχνης κ φασιστικη φυμωση της ελευθεριας του λογου!!! Οχι!! Ολα αυτα τα κανουν απο μονες τους οι εταιριουλες του τιλτου...... Κ η ερωτηση που δημιουργειται στο μυαλο του καθε σκεπτομενου ειναι- απο ποτε καποιος διορισε τις εταιριες κονσολων ειδημονες στο τι ειναι καλο για εμας??? Απο ποτε αυτο-καλουνται να κρινουν κ να επιβαλουν δεδομενα στο τι ειναι "μισος" κ "τοξικο" για του λογου μας? Κ πανω απ ολα, ποιος ρωτησε εμας για το ΤΙ ΕΙΝΑΙ παρενοχληση κ εκμεταλευση? Καναν ποτε καποια δειγματοληψια κ δεν το μαθαμε? Ρωτησαν ποτε καποιον? Ποιος τους ζητησε να βαλουν εξτρα χαλιναρια στο gaming? Κανενας. Ολοι καταλαβαινουμε τι ειναι ολο αυτο το θεατρο..... Πρωτα ηταν το Χολυγουντ κ οι παλιες γελοιες εταιριες των μιντια. Μετα μπηκαν στον χορο κ οι μεγαλες του διαδυκτιου (google, facebook κλπ). Τωρα σειρα εχουν οι κονσολες. Ολοι στην ομορφη πανδεσια των woke/progressive μιντια, στο τρελο κ ομορφο πανηγυρι της παγκοσμιοποιησης.... Αναμενομενο ηταν. Οι ιδιες εταιριες εχουν μερισματα κ ηδη παιζουν σε αλλες μορφες επικοινωνιας (δλδ. ηδη ειναι στο επαγγελμα του ταιζματος με πολτο την μαζα), οποτε τι να περιμενει κανεις..... Λιγοτερες δικαιολογιες θα ηταν καλυτερα. Να βγαιναν απλα κ να λεγαν "επιτρεπεται να λες αυτα κ απαγορευεται να λες εκεινα -ετσι! γιατι στο λεμε εμεις κ αυτο σου ειναι αρκετο!!", με φωνη σε γνησιο επαναστατικο, λαικο, εργατικο τονο!! (κ μετα να τρως κ μια ροπαλια, για να μπεις πιο καλα στην ατμοσφαιρα).
    15 πόντοι
  7. Δωρεάν το Prison Architect στο GOG για τις επόμενες 72 περίπου ώρες.
    13 πόντοι
  8. αυτούς που τις αγοράζουν φυσικά, ο άλλος που πουλά τα φύκια έχει γίνει πλούσιος
    12 πόντοι
  9. Δεν ξερω ποιον να λυπηθώ αυτον που πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες ? Οι αυτους που τις αγοράζουν ?
    12 πόντοι
  10. Αναγκαστικά γυρίσαμε λίγο τη nzxt για να χωρέσουν όλες οι ραμ
    12 πόντοι
  11. Δεν θέλω να ευλογήσω τα γένια μου και να περιαυτολογω αλλά πολύ νωρίς κιόλας όταν πουλησα την TUF 3080 μου την έδωσα όσο έπρεπε.. Ενώ άνετα θα μπορούσα να βγάλω κέρδος. Στον άνθρωπο είναι.. Δεν κάνω ότι δεν θέλω να μου κάνουν. Πιστεύω στην καλή θέληση. Τουλάχιστον μεταξύ χρηστών γιατί η εταιρεία είναι άλλο πράγμα..
    11 πόντοι
  12. Οταν τρακαρεις εναν "ασημαντο" NPC με το αμαξι σου το να συνεχιζει την πορεια του σαν να μην τρεχει τιποτα στοιχίζει σε immersion. Οταν κοκκαλωνεις το αμαξι στην μεση του δρομου και ολοι απο πισω κανουν απλα το ιδιο πισω στοιχιζει σε immersion. Οταν οι NPC σε εναν δρομο εξαφανιζονται μολις στριψεις το κεφαλι σου μακρια τους και οταν ξαναγυρισεις το κεφαλι στην προηγουμενη θεση εχουν γινει νεοι NPC respawn σε τελειως τυχαιες θεσεις αυτο στοιχιζει σε immersion. Η σωστη αλληλεπιδραση με το περιβαλλον σε αυτα τα παιχνιδια ειναι το Α και το Ω. Αλλιως αμα θελεις αλληλεπιδραση μονο με βασικουν NPCs παιξε Beyond two souls, Detroid, η τα παιχνιδια της Telltale. Σαν Open world RPG το πουλαει η CD Project. Και εναν ανοιχτο κοσμο θα πρεπει να υπαρχει μια ανεκτη αλληλεπιδραση με ολα τα στοιχεια του κοσμου, αλλιως το immersion παει περιπατο. Ολα τα παραπανω τα εκανε καλυτερα σε προπροηγουμενης γενιας μηχανηματα η Rockstar. Οπως ξαναεγραψα μου αρεσει πολυ το Cyberpunk και δεν μετανοιωνω καθολου για την αγορα του. Αλλα παιδια δεν ειναι το νεο προγραμματιστικο θαυμα. Το αντιθετο σε αρκετα, δομικα, χαρακτηριστικά χανει παρα πολυ.
    10 πόντοι
  13. Βαλε και το DLC που δινουν δωρο για το συγκεκριμενο game: Prison Architect - Cleared For Transfer DLC
    9 πόντοι
  14. Διαφωνώ. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για να προπαραγγείλει κανείς. Κατ' αρχάς, δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Υπάρχουν παιχνίδια που δεν θα είχαν υπάρξει χωρίς τις προπαραγγελίες. Προφανώς όχι τέτοια μεγαθήρια όπως το Cyberpunk, αλλά εγώ απαντώ στο "ποτέ" και στο "τίποτα". Κατά δεύτερον, δεν νομίζω πως μπορεί κανείς να δηλώνει αιφνιδιασμένος για το ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι έχει θέματα. Όποιος είχε παρακολουθήσει στοιχειωδώς την πορεία ανάπτυξης του παιχνιδιού, ρεαλιστικά δεν μπορεί να μην υποψιαζόταν ότι θα είχε θέματα το παιχνίδι με την κυκλοφορία. Τα παραπάνω δεν αποτελούν συγχωροχάρτι για την εταιρία, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αρχίσουν και οι καταναλωτές να χρησιμοποιούν τις πληροφορίες που έχουν. Προσωπικά, αν είχα μηχάνημα που να μπορεί να τρέξει το παιχνίδι (ή προοπτική να αποκτήσω άμεσα), τότε ναι θα το είχα προπαραγγείλει. Έχοντας, όμως, πλήρη συναίσθηση πως θα έπαιρνα στα χέρια μου ένα ανώριμο προϊόν.
    8 πόντοι
  15. Μαλλον καποιοι δεν εχουν καταλαβει επειδη βλεπουν το μεγεθος του χαρτη και μια δυο πλατειες αδειες, το vast amount of NPCs στην πολυεπιπεδη πυκνοτητα των τεραστιων κτιριων.. Δεν ξερω τι σχεδιαστικο θαυμα περιμενουμε καμια φορα αλλα σιγουρα οπως πολυ ευστοχα διαβασα καπου πριν καποιες σελιδες, δεν εχω sympathy για ολους αυτους που τα θελουν ολα σε ενα παιχνιδι του 2020 και να παιζει και τελεια στην 3ετη τους καρτα με rt τετοιου επιπεδου και την μεση cpu για τα σημερινα δεδομενα και h/w.. Να μιλας για το μεγαλο αριθμο των bugs να πω μαζι σου, να θες να παιξεις κατι που ουτε ο ιδιος δεν καταλαβαινεις τι επεξεργαστικους πορους απαιτει, περα απο εργατικο δυναμικο για να γινει εφικτο ειναι κατι αλλο..
    8 πόντοι
  16. Ακριβώς, τι να τα κάνω τα 100 "fetch" quest σε sandbox όταν μπορώ να έχω 10 ποιοτικά quest σε open-world. Αντίο Bethesda, το Witcher 3 πάτησε το Skyrim, και το Cyberpunk με όλα τα θέματα του πάτησε το Fallout. Aμα η Bethesda δεν κάνει ριζικές αλλαγές, είναι νεκρά τα upcoming RPG τους. Στην τελική μια ζωή το community τους σώζει. Από τις χειρότερες εταιρίες ever, η CDPR ακόμα και με το πρόσφατο φιάσκο παρεμένουν άγγελοι μπροστά τους.
    7 πόντοι
  17. Μιλάμε γενικά; Γενικά, όπως προανέφερα, υπάρχουν παιχνίδια που αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν χάρη (και) στις προπαραγγελίες. Οι προπαραγγελίες δεν είναι μόνο χρήματα για τους devs, είναι και όπλο σε διαπραγμάτευση με παραγωγούς, για συμφωνίες με ηλεκτρονικά καταστήματα κτλ. Είναι και ψυχολογική στήριξη. Συγκεκριμένα, για το Cyberpunk: Πρόκειται για μια εταιρία που έχει αποδείξει πως φτιάχνει παιχνιδάρες, της υποστηρίζει με πραγματικά DLC και όχι cosmetics της κακιάς ώρας, κι έχει τα κότσια, αντί να καθίσει πάνω στην επιτυχία και να βγάζει το ίδιο παιχνίδι σε άλλο setting κάθε χρόνο, να τολμάει και να παρουσιάζει κάτι σύνθετο και διαφορετικό. Εγώ, αυτούς τους ανθρώπους, θέλω να τους στηρίζω. Όπως στήριξα τη Larian με το BG3 (όχι οικονομικά, δεν έχει ανάγκη την παραγγελία μου, προφανώς) γνωρίζοντας πως πάω σε ΕΑ και δεν θα έχω όλο το υλικό, συν τα όποια τεχνικά θέματα, έτσι, αν είχα μηχάνημα που να μπορεί να υποστηρίξει το Cyberpunk στοιχειωδώς, θα το είχα προπαραγγείλει. Στήριξη, οικονομική (ελάχιστη, το ξέρω) και ψυχολογική, που προσωπικά τη θεωρώ ανεκτίμητη. Δείχνεις στον άλλο με τρόπο έμπρακτο και μετρήσιμο, με το πορτοφόλι σου, πως τον πιστεύεις: ξέρεις πως θα φτιάξει κάτι εξαιρετικό και, κόντρα στη γκρίνια για τις αναβολές και στα άρθρα για τις καθυστερήσεις και στα παράπονα ανθρώπων που δεν μπορούν να διαβάσουν ούτε μια ανακοίνωση και να καταλάβουν τι πραγματικά γράφει, εσύ είσαι στο πλευρό τους. Γιατί έχουν αποδείξει με τη διαδρομή τους πως το αξίζουν. Γι' αυτούς τους λόγους προπαραγγέλνω, όταν και όπου κρίνω. Όχι στα τυφλά και -δυστυχώς, με την κρίση που βιώνουμε- όχι παντού όπου θα ήθελα. Αλλά, όσο μπορώ. Δεν φταίνε οι προπαραγγελίες, ούτε εξ ορισμού, ούτε γενικά, για τα όποια προβλήματα του χώρου. Οι προπαραγγελίες είναι ένα εργαλείο, και ως εργαλείο απαιτεί σύνεση στο χειρισμό του, τόσο από αυτόν που το διαθέτει όσο και από αυτόν που επιλέγει να το χρησιμοποιήσει. Επομένως, διαφωνώ με τους γενικούς αφορισμούς πως "δεν προπαραγγέλνουμε ποτέ και τίποτε".
    7 πόντοι
  18. Photoshop All You Need To Know 13.5 hours on-demand video
    7 πόντοι
  19. ΜΕΓΑΛΗ εταιρεία γιατί ακριβώς είναι? Επειδή έβγαλε μία σειρά από games? Ουτέ καν σενάριο δικό τους δεν είχαν φτιάξει, τα δικαιώματα αγόρασαν για το λογοτέχνημα Witcher για τα οποία δώσανε μόνο 9500$. Έγιναν μάγκες απ'το πουθενά. Όχι και μεγάλη εταιρεία, λίγο ρεαλιστές ας είμαστε...
    7 πόντοι
  20. Δεν υποσχέθηκε επιστροφή χρημάτων (πέρα από τις αγορές που έγιναν στο δικό της κατάστημα). Είπε πως αν δεν θέλετε να περιμένετε, κοιτάξτε να κάνετε refund και αν δεν βγάλετε άκρη επικοινωνήστε μαζί μας, να δούμε πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Αν δεν έκανε επιστροφές στο δικό της κατάστημα, ναι, θα υπήρχε θέμα. Για τα refunds αναφέρομαι, όχι για το αν έπρεπε να βγει το παιχνίδι τώρα ή όχι (που, σε PC που το παρακολουθώ, μια χαρά το βλέπω, αλλά ως θεατής προφανώς δεν είναι το ίδιο).
    7 πόντοι
  21. Είπα να στολίσω... xfce4 με εικονίδια ukui και θέμα Cinnamox-Rosso-Cursa
    7 πόντοι
  22. Σε ηλικία 55 ετών απεβίωσε ο Eric Engstrom, ο ένας εκ των τριών ανθρώπων που ανέπτυξαν το DirectX API για λογαριασμό της Microsoft, βάσει δημοσιεύματος της Wall Street Journal. Όπως αναφέρεται, ένας πρόσφατος τραυματισμός ήταν η αιτία για μια χειρουργική επέμβαση, η οποία πέτυχε όμως στην πορεία προέκυψαν επιπλοκές τις οποίες ο Engstrom δεν κατάφερε να ξεπεράσει. Παρέα με τους Alex St. John και Craig Eisler, ο Engstrom ήταν ένας από τους τρεις "Beastie Boys" της Microsoft, όπως τους αποκαλούσαν οι συνάδελφοί τους το μακρινό 1994. Με τα Windows 95 στον ορίζοντα, οι προγραμματιστές παιχνιδιών της εποχής δεν ήταν πρόθυμοι να μεταφέρουν τα παιχνίδια τους από το περιβάλλον MS-DOS στο νέο λειτουργικό καθώς η ανάπτυξη ήταν εξαιρετικά δύσκολη ενώ υπήρχαν και θέματα συμβατότητας. Η Microsoft είχε ξεγράψει τα Windows ως πλατφόρμα για παιχνίδια. Ο St. John έφτιαξε την ομάδα του μαζί με τους Engstrom και Eisler και, δίχως την υποστήριξη της Microsoft, ανέλαβαν να φέρουν εις πέρας ένα project που αποσκοπούσε στο να κάνει ευκολότερη τη δημιουργία παιχνιδιών για Windows. Μέσα σε μερικούς μήνες, είχαν σημειώσει σημαντική πρόοδο και το 1995 κυκλοφόρησε η πρώτη εκδοχή του DirectX. Έχοντας αλλάξει σκεπτικό, η Microsoft πλησίασε τον John Carmack της id Software και του πρότεινε να μεταφέρει το Doom από MS-DOS σε Windows 95, εντελώς δωρεάν και δίχως να αλλάξουν χέρια τα δικαιώματα του παιχνιδιού. Το Doom κυκλοφόρησε το 1996 ως το πρώτο παιχνίδι DirectX και όσα ακολούθησαν είναι γνωστά. Η Microsoft έφτασε μάλιστα σε σημείο να συζητά με τη SEGA το ενδεχόμενο χρήσης των Windows CE στο (τότε) επερχόμενο SEGA Dreamcast. Βέβαια, στο άκουσμα των λέξεων "DirectX" και "κονσόλα", ο συνειρμός είναι ένας: Xbox. Το DirectX ήταν τα θεμέλια της παρθενικής κονσόλας της Microsoft, μέσω της οποίας εισήλθε πλήρως στον κόσμο του gaming, έχοντας ήδη θέσει γερές βάσεις στο PC. Μάλιστα, το Xbox βαφτίστηκε έτσι χάρη στο DirectX - η τελική του ονομασία προέρχεται από το λεκτικό "DirectX Box". Ο Engstrom είχε ασχοληθεί και με άλλα projects στην εταιρεία, όπως τα Windows Mobile, προτού φύγει λέγοντας απλά πως «βαρέθηκε» αλλά σημειώνοντας πως πήρε σημαντικά μαθήματα όσο εργάστηκε εκεί, όπως η πειθαρχεία. Προσωπική υπόθεση ήταν η εταιρεία Wildseed που ο ίδιος ίδρυσε, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των ασύρματων τεχνολογιών, των κινητών τηλεφώνων όπως και των περιφερειακών τους.
    6 πόντοι
  23. C++ Programming Step By Step From Beginner To Ultimate Level
    6 πόντοι
  24. Ξεκίνησαν οι εκπτώσεις στο GOG, μέχρι 4/1/21: https://www.gog.com/news/the_winter_sale_brings_you_fun_for_the_holiday_season
    6 πόντοι
  25. Ο κόσμος δεν λέει να χωνέψει ότι δεν παίρνουμε ποτέ pre-order, τίποτα. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε γίνει αν ο κόσμος απλά περίμενε τα review του παιχνιδιού για την πλατφόρμα που θέλουν. Όσοι λέτε ότι το παιχνίδι είναι μάπα σε performance, έχετε εν μέρει δίκιο, όμως το game development δεν είναι απλή υπόθεση και μάλιστα το συγκεκριμένο παιχνίδι πρέπει να έχει σπάσει τα κοντέρ για το τι χρειάζεται για να τρέχει όπως το φαντάστηκαν.
    6 πόντοι
  26. Εκ του ασφαλούς δινώ και εγω πίσω εκατομμύρια στα λόγια.........
    6 πόντοι
  27. Λίγο άδικα αυτά τα συγκριτικά. Άλλο το focus του GTA άλλο το focus του Cyberpunk το οποίο είναι πιο παραδοσιακό RPG. Η οδήγηση στο Cyberpunk παίζει προφανώς δευτερεύων ρόλο. Σε πόσα κτίρια μπορείς να μπεις και να εξερευνήσεις στο GTA?
    6 πόντοι
  28. Κάνεις κριτική στον αρθρογράφο άρθρου άλλου site, ότι spoiler-ιάζει το τέλος, γράφοντας εδώ το spoiler? Ευχαριστούμε! Εν πάση περίπτωση, ναί, το άρθρο προιδεάζει τον παίκτη για το τέλος, οπότε καλό είναι όποιος θέλει να διαβάσει το άρθρο να το ξέρει.
    6 πόντοι
  29. Πολύ ωραίο και αναλυτικό review από τα παιδιά στο ragequit https://ragequit.gr/reviews/item/cyberpunk-2077-pc-review/
    6 πόντοι
  30. https://www.kotsovolos.gr/mobile-phones-gps/mobile-phones/aksesouar-kiniton/202285-dji-osmo-mobile-3 Gimbal (σταθεροποιητής λήψης βίντεο) για κινητά, από Κωτσόβολο στα 79 ευρώ. Σκρουτζ από 97 ευρώ. https://www.skroutz.gr/s/19895420/DJI-Osmo-Mobile-3.html Έχει βγει και το 4 πλέον, αλλά και το 3 είναι πολύ κοντά (η βασική διαφορά είναι η μαγνητική επαφή).
    5 πόντοι
  31. Δεν ειναι μονο αυτο , πλεον υπαρχει παραιτηση και αλαγη σχεδιασμου. Κωτσοβολος και ps5 καλο πασχα, καιβαλε, παμε για xbox η pc. Εγω παραγγειλα 15μετρο καλωδιο hdmi για να συνδεω το pc στην tv και να παιζω καναπεδατος τα χριστουγεννα τα του xbox pass (χωρις πλακα)
    5 πόντοι
  32. Πουρναράκη τον πήγαινα πολύ όταν ήταν στον Άλφα και μετέδιδε μαζί με Παλομπαρίνι. Αλήθεια. Χίλιες φορές από την τριάδα φωτιά της ΕΡΤ. Αλλά ανέκαθεν είχε συμπάθειες. Επίσης, με τις προβλέψεις έχει θέμα. Στην αρχή της σεζόν είχε προβλέψει ότι ο Μπόττας θα έχει αντικατασταθεί στα μισά αλλά τελικά θα είναι και το 2021 στην Μερκ, ο Φέττελ είτε θα αποχωρήσει στο τέλος της σεζόν είτε θα ηττηθεί από τον Στρολλ αν πάει στην ΑΜ(!), ο Αλόνσο θα κάτσει στην Φ1 ένα χρόνο και μετά θα φύγει επειδή δεν είναι ανταγωνιστικός γι' αυτό το επίπεδο πλέον (δεν είναι ο Ναντο και είναι ο Οκόν) και άλλα τέτοια ωραία. Τον Νάντο ποτέ μου δεν τον γούσταρα, αλλά αυτά που έκανε το 2010 και το 2012 με τη Φερράρι είναι απίστευτα. Δεν γίνεται να διεκδικείς πρωτάθλημα με το 3ο-4ο σε δυναμική μονοθέσιο. Επίσης, οδηγό που νικά τον Σούμι (έστω και με μονοθέσιο cheat, όπως ήταν εκείνη η Ρενό) μόνο να τον σέβεσαι μπορείς. Και τέλος πάντων ισχύει αυτό: Από το να έχουμε τα βουτυρόπαιδα που κλείνουν μία από τις 20 θέσεις με τα γκαφρά, χίλιες φορές Νάντο μέχρι τα 50 του. Προφανώς όσοι είναι εκεί έχουν γερά πορτοφόλια, αλλά τέλος πάντων κάποιοι είναι και οδηγοί. Και ο Νάντο έχουμε δει ότι ακόμα και με τη Μακλάρεν δεν είχε θέμα να σπάει τα νεύρα στους οδηγούς των top-tier μονοθεσίων (θυμάμαι τον Σεμπ να γκρινιάζει στο team radio το 2018 όταν ο Άλονσο δεν τον άφηνε να του ρίξει γύρο ή να δίνει μάχη στα ίσα (όσο μπορούσε) με τον Χαμ στο Μεξικό πάλι το 2018). Λείπει πολύ από τη σημερινή Φ1 αυτό το μενταλιτέ. Γκώσαμε με οδηγούς που κάνουν τόλουπ μόνοι τους στις κατατακτήριες στην γραμμή εκκίνησης-τερματισμού και οδηγούς που δεν μπορούν να περάσουν μία Φερράρι που έχει χειρότερα ελαστικά και κλαίγονται για την καύση του λαδιού.
    5 πόντοι
  33. "Για την καταβολή του τιμήματος, κάθε πάροχος έχει την επιλογή να πληρώσει το πλήρες ποσό τις επόμενες 10 ημέρες ή εναλλακτικά να προκαταβάλλει το 30% και το υπόλοιπο σε 9 ετήσιες δόσεις, με την πρώτη να εξοφλείται τον Ιανουάριο του 2024" Αυτό το τελευταίο κομμάτι έχει πολύ πλάκα...Φαντάζομαι θα είναι σε μεγάλο δίλημμα οι CEO των εταιριών....Να πληρώσω 120-130 μύρια σε δέκα μέρες ή να δώσω τώρα 35 και τα υπόλοιπα σε βάθος 12 χρόνων;;;; 😂😂
    5 πόντοι
  34. Παρέλαβα και εγώ το πρωί και από Vodafone (7/11- easy mail) και από πλαίσιο (19/11 δικό του φορτηγο) ! Με μισή ώρα διαφορά! Το πρώτο πληρωμένο από πρώτη μέρα για εμένα, το δεύτερο για έναν φίλο αντικαταβολή . Overall το πλαίσιο έκανε την καλύτερη και σωστότερη δουλειά μακράν
    5 πόντοι
  35. Παρ' οτι υπάρχουν πολλοί (κι εγώ μέσα σε αυτούς) που απολαμβάνουν το παιχνίδι νομίζω ότι όσοι κράζουν καλά κάνουν. Ask and you shall receive... Το παιχνίδι έχει πολλά θέματα και είναι κρίμα ένας τόσο όμορφος κόσμος να έχει τόσες ελλείψεις και ένα τόσο καλά δομημένο gameplay να μην έχει πχ καλύτερο ΑΙ η RPG elements για να σε τραβήξει ακόμη περισσότερο στον άρτιο (αισθητικά έστω) κόσμο του. Το ευχάριστο είναι ότι υπάρχει η βάση για ένα φανταστικό παιχνίδι αλλά για την ώρα το 2077 δεν είναι όσο καλό θα μπορούσε ή θα έπρεπε να είναι. Νομίζω σε αυτό συμφωνούμε πάνω-κάτω όλοι.
    5 πόντοι
  36. Επί της ουσίας, σφοδρό κατηγορώ βλέπω από όλους, αλλά για ενημερώστε με, έχει κάποια εταιρεία κάνει παρόμοια κίνηση στο παρελθόν; Δεν καταλαβαίνω επίσης την πολιτική τους. Αφού δεν ήταν έτοιμο/ δεν θα γίνει ποτέ έτοιμο για αρχαίο hardware, γιατί δεν είπαν, κάνουμε το launch για τούμπανα PC και όσοι τρέχετε καφετιέρες, περιμένετε; Μεγάλωσε και η CDR και κάνει βλακείες. Όταν πουλάς preorder με το κιλό αυτά παθαίνεις βέβαια. Είσαι υπόλογος.
    5 πόντοι
  37. Σε κανενα, μονο να πατας NPC μπορεις και μεχρι εκει.🤣🤣🤣 Τεραστια σχεση εχει, δεν πειραζει που δεν το καταλαβαίνετε εσεις που το συγκρινεται με GTA.
    5 πόντοι
  38. Τη rockstar σε open world games δε τη πιανει κανενας
    5 πόντοι
  39. Αυτο που φρικαρουν πολλοι με τον χωρο του SSD δεν το καταλαβαινω εγω .Για μενα ειναι υπεραρκετος .Εχω μεσα αυτη την στιγμη Valhalla ,No man Sky ,Cyberpunk ,Jedi fallen order και εχω ελευθερα 350 gb περιπου . Γενικα δεν ειχα ποτε θεμα σβηνω -γραφω κλαιν και παιζω και πολλα παιχνιδια μεσα στον χρονο ετσι .100αρα συνδεση κτλπ .Ποτε δεν εχω βαλει εξωτερικο σκληρο ουτε οταν ειχα αργη συνδεση .
    5 πόντοι
  40. Δεν βγάζουν νόημα αυτά που λες. Απο την μια το παιχνίδι είναι έκτρωμα με Ε κεφαλαίο και αυτό το κατάλαβες απο τις 3 ώρες που ασχολήθηκες. Που σε 3 ώρες ούτε στο κλίμα δεν προλαβαίνεις να μπεις. Και απο την άλλη θα του δώσεις ευκαιρία αν μπει Ray Tracing. Που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το gameplay ή με το ίδιο το game. Χωρίς να έχω κάτι μαζί σου, οκ άστο πραγματικά. Αν δεν σου αρέσει δεν σου αρέσει δεν χρειάζεται να προκαλείς την λογική μας όμως με αυτά που γράφεις. Πες δεν γουστάρω γιατί έτσι και να τελειώνει το θέμα.
    5 πόντοι
  41. 5900x στην croshair x470 ολα auto αφου δεν πιανει και τπτ αλλο 😜 μονο ram oc.. γενικα δεν ξερω πιστευω οτι θελει νεα bios ελπιζω να βγουν
    5 πόντοι
  42. Respect φίλε μου. Κάθισες και έγραψες όλο αυτό το κείμενο και μπράβο σου, συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενά σου. Η υποκρισία των εταιριών σε όλο της το μεγαλείο. Δεν πα να 'χει το game βία, σεξ, προώθηση πολιτικών και λοιπών ατζεντών, κ.τ.λ., τις εταιρίες της πειράζει αν κάποιος από τους gamers πει σε κάποιον άλλο gamer ''fuck'', ''cunt'', ''asshole'', κ.τ.λ. Γελάει ο κόσμος δηλάδη με αυτά που διαβάζουμε...
    5 πόντοι
  43. Έχουν κουράσει όλοι πλέον.. Όλο τα ίδια και τα ίδια.
    4 πόντοι
  44. Εντωμεταξύ το Vampire των 1000 προβλημάτων και bug είναι από τα αγαπημένα μου παιχνίδια. Έχουμε μάθει να αγνοούμε πλήρως το σενάριο και το gameplay και κράζουμε μια εταιρεία που μέχρι και σήμερα βγάζει ΜΟΝΟ ποιότητα, επειδή κάποια textures σε κονσόλες 10ετίας αργούν να φορτώσουν... Τα day one releases ΠΑΝΤΑ έχουν προβλήματα σε ΟΛΑ τα παιχνίδια. Όποιος δε θέλει να το δεχτεί ας περιμένει λίγο, δεν έγινε και τπτ χόμπυ είναι δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης. Αλλά γεμίσαμε Karens που θέλουν να μιλήσουν στον manager. Στο κάτω κάτω σε όποιον δεν αρέσει ας πάρει κανα FIFA και κάνα Call of Duty που εδώ και μια δεκαετία βγάζουν το ίδιο παιχνίδι ξανά και ξανά...
    4 πόντοι
  45. Θα την ξαναγράψουν εκ του μηδενός την ΑΙ αν χρειαστεί, φίλτατοι, να είστε σίγουροι για αυτό. Δεν υπάρχει περίπτωση να λανσάρουν ποτέ Multiplayer στο οποίο οι NPCs και η Αστυνομία είναι τόσο "βασικοί" όσο είναι τώρα. Απλά αυτό μάλλον θα γίνει σε ορίζοντα 2ετίας. Και, για τον ίδιο λόγο, σίγουρα θα εισάγουν και 3rd Person mode (το οποίο προς το παρόν δεν υπάρχει γιατί δεν έχουν φτιάξει τα κατάλληλα character models ακόμα). Αλλά θα χρειαστεί να ξαναοργανώσουν Motion Capture συνεδρίες για να γίνει αυτό. Υπάρχει πάντα και το ενδεχόμενο η ΑΙ να κόπηκε τελευταία στιγμή επειδή δεν θα άντεχαν να την σηκώσουν οι last-gen κονσόλες. Περίπτωση στην οποία η μελλοντική επανεισαγωγή της θα είναι πολύ ευκολότερη.
    4 πόντοι
  46. For what it's worth ανακοινώθηκαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στο Βέλγιο για το 2020. Φέτος ήταν η χειρότερη χρονιά της αγοράς, πωλήθηκαν 425000 καινούργια αυτοκίνητα μέχρι τις 14/12, τέτοιο νούμερο είχε να δει η αγορά από το μακρινό 1997 που είχαν πωληθεί σχεδόν 400000 κομμάτια. Συγκριτικά το 2019 έγιναν πάνω από 550000 νέες ταξινομήσεις. Όπως είχαμε γράψει και παλιότερα η αγορά του μεταχειρισμένου επωφελήθηκε της κρίσης καθώς οι πωλήσεις έμειναν σταθερές (και λίγο αυξημένες σε σχέση με πέρσι). Το τοπ-20 των μοντέλων διαμορφώθηκε ως εξής όπου στις 3 πρώτες θέσεις έγινε μεγάλη μάχη): 1. VOLKSWAGEN GOLF (για μια ακόμα χρονιά...7709 κομμάτια) 2. RENAULT CLIO (πολύ κοντά με 7508) 3. MERCEDES A CLASS (7426 νέες Α μέσα στο 2020, ήταν μάλιστα το πιο ευπώλητο μοντέλο μέχρι τον Ιούνιο) 4. VOLVO XC40 (6600, για δεύτερη χρονιά που το made in Belgium SUV πλασάρεται στην πρώτη πεντάδα) 5. SKODA OCTAVIA 6. CITROEN C3 7. PEUGEOT 208 8. RENAULT CAPTUR 9. VOLKSWAGEN POLO 10. BMW X1 11. OPEL CORSA 12. BMW 1 SERIES 13. HYUNDAI TUCSON 14. BMW 3 SERIES 15. DACIA DUSTER 16. PEUGEOT 2008 17. DACIA SANDERO 18. FORD FOCUS 19. MERCEDES CLA 20. VOLKSWAGEN T-ROC Αντίστοιχα και η ελληνική αγορά δεν είδε καλύτερες μέρες. Μέχρι δυο βδομάδες πριν είχαν γίνει 74500 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων, πολύ χαμηλότερα από τις 107000 που είχαν γίνει πέρσι. Δεν ξέρω αν υπάρχουν νούμερα για μοντέλα όμως, με γρήγορο ψάξιμο είδα μόνο συνολικά για μάρκες όπου κλασική αξία η Toyota είναι στην κορυφή.
    4 πόντοι
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε UTC/GMT+00:00
  • Δημιουργία νέου...