Πίνακας επιτευγμάτων
-
σε όλες τις περιοχές
- Όλες οι περιοχές
- Gadgets
- Αξιολογήσεις
- Αγγελίες
- Ερωτήσεις για τις Αγγελίες
- Reviews Αγγελιών
- Άρθρα Blog
- Σχόλια Blog
- Εικόνες
- Σχόλια Εικόνων
- Κριτικές Εικόνων
- Άλμπουμ
- Σχόλια Άλμπουμ
- Album Reviews
- Αρχεία
- Σχόλια για Αρχεία
- File Reviews
- Ειδήσεις
- Σχόλια
- Άρθρα
- Σχόλια
- Reviews
- Σχόλια
- Γεγονότα
- Σχόλια στα γεγονότα
- Κριτικές γεγονότος
- Θέματα
- Αναρτήσεις
- Ενημερώσεις κατάστασης
- Απαντήσεις κατάστασης
-
Εβδομάδας
-
Όλου του καιρού
26 Ιουλίου 2012 - 16 Σεπτεμβρίου 2025
-
Χρόνου
16 Σεπτεμβρίου 2024 - 16 Σεπτεμβρίου 2025
-
Μήνας
16 Αυγούστου 2025 - 16 Σεπτεμβρίου 2025
-
Εβδομάδας
9 Σεπτεμβρίου 2025 - 16 Σεπτεμβρίου 2025
-
Σήμερα
16 Σεπτεμβρίου 2025
- Προσαρμοσμένη Ημερομηνία
-
Όλου του καιρού
Δημοφιλές περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με τις περισσότερες αντιδράσεις από 09/09/2025 σε όλες τις περιοχές
-
Σε ενα κινητο να μετρανε το παχος μαζι με τις καμερες γιατι και εμενα τα ποδια μου ειναι λεπτα αλλα η κοιλια μου κανει σκια σε μικρο παιδι. 😂😂😂151 πόντοι
-
Πρώτη φορά στα χρονικά βγαίνει απαίσιο iPhone. Και εκτός από το υπερ-αντιαισθητικό εξόγκωμα, δε βγαίνει καν μαύρο! Είναι δυνατόν να έχει κραυγαλέο πορτοκαλί αλλά όχι... μαύρο;67 πόντοι
-
Θα βγούνε την πρώτη βδομάδα απ' την τροχαία να κόβουν κλήσεις μαζί με κάμερες από κανάλια για να δείξουμε στον κόσμο τα νέα μέτρα και μετά θα συνεχίσουμε όπως πριν43 πόντοι
-
Εγώ όμως βλέπω αστυνομικό στο περιπολικό να καπνίζει και την δημοτική αστυνομία να οδηγάει με το κινητό στο χέρι! Λογικά θα τους πάρουν τα διπλώματα και θα τους διαγράψουν από το σώμα ε;40 πόντοι
-
Θα κυκλοφορήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη και την Ασία, αλλά όχι στις ΗΠΑ. Αυτό που καθιστά το συγκεκριμένο μοντέλο αξιοσημείωτο είναι ότι σηματοδοτεί την πρώτη μεγάλη αλλαγή στον σχεδιασμό του πίσω μέρους της συσκευής εδώ και πάνω από πέντε χρόνια: μια οριζόντια μπάρα κάμερας, παρόμοια με αυτή των πρόσφατων Pixel της Google, και πλέον ακόμη και των iPhone. Η σειρά Xperia διατηρούσε τις κάμερες τοποθετημένες κάθετα σε μία γωνία από το πρώτης γενιάς Xperia 5 το 2019, με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως το Xperia Pro-I. Το νέο 10 VII επανεφευρίσκει αυτή τη σχεδιαστική γλώσσα με ένα οριζόντιο ζευγάρι καμερών τοποθετημένο σε μια υπερυψωμένη μπάρα σε σχήμα χαπιού που εκτείνεται κατά πλάτος της πίσω πλευράς του τηλεφώνου. Το ματ πλαστικό σώμα διατίθεται σε μαύρο, λευκό ή τιρκουάζ, και μοιάζει με κανένα προηγούμενο τηλέφωνο Xperia. Πάντως από την μπροστινή πλευρά, τα πράγματα είναι πιο αναγνωρίσιμα, με το χαρακτηριστικό παχύ πλαίσιο της Sony πάνω και κάτω από την οθόνη. Αυτό σημαίνει ότι το τηλέφωνο δεν είναι τόσο συμπαγές όσο θα υπονοούσε η οθόνη 6,1 ιντσών 120Hz, αλλά εξακολουθεί να είναι μικρότερο και ελαφρύτερο από τα περισσότερα. Επίσης, ακολουθώντας τα πρόσφατα μοντέλα Xperia 1, εγκαταλείπει την αναλογία 21:9 που αποτελούσε σήμα κατατεθέν, χρησιμοποιώντας πλέον τις πιο τετραγωνισμένες και παραδοσιακές αναλογίες 19.5:9. Υπάρχουν και κάποια άλλα χαρακτηριστικά που είναι τυπικά για τη Sony. Το πιο ευπρόσδεκτο για πολλούς θα είναι η υποδοχή ακουστικών 3,5mm, και το ίδιο κοινό πιθανότατα θα εκτιμήσει την επεκτάσιμη αποθήκευση microSD. Το μεγάλο πλαίσιο διαθέτει επίσης στερεοφωνικά ηχεία στο μπροστινό μέρος, και η κοινή πιστοποίηση IP65/68 είναι καλύτερη από αυτή που προσφέρουν οι περισσότεροι ανταγωνιστές. Υπάρχει επίσης ένα πλευρικό κουμπί κλείστρου κάμερας μονού σταδίου. Κατά τα άλλα, πρόκειται για ένα τυπικό smartphone μεσαίας κατηγορίας. Ο επεξεργαστής Qualcomm Snapdragon 6 Gen 3 δεν είναι ιδιαίτερα ισχυρός, και οι διπλές πίσω κάμερες — μια κύρια 50 megapixel και μια υπερευρυγώνια 13 megapixel — ακούγονται τυπικές για την τιμή του. Σύμφωνα με τη Sony, η μπαταρία των 5.000mAh θα διαρκεί για δύο ημέρες, αλλά η φόρτιση περιορίζεται σε ενσύρματη. Η τιμή του Xperia 10 VII έχει οριστεί στα €449 και είναι ήδη διαθέσιμο για προπαραγγελία στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, με την κυκλοφορία του να ξεκινά από τις 19 Σεπτεμβρίου. Η Sony πρόσφατα επανέλαβε ότι τα τηλέφωνα Xperia είναι "πολύ σημαντικά" για την εταιρεία, και αυτός ο επανασχεδιασμός αποτελεί πιθανώς ένδειξη δέσμευσης στη σειρά, με την ελπίδα να επεκταθεί και στο ναυαρχίδα μοντέλο του επόμενου έτους.39 πόντοι
-
Ποια Ελλαδα; στην Ινδία το δίνουν ή όχι, αυτό μας καίει...36 πόντοι
-
Από μια επική ιστορία με μεταφορά στο Netflix...κατάντησε...ο Ηρακλής και η Ζήνα.33 πόντοι
-
Οι προπαραγγελίες ξεκινούν την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου, με διαθεσιμότητα από την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου (και στην Ελλάδα), σε τρεις νέες εντυπωσιακές αποχρώσεις: βαθύ μπλε, πορτοκαλί και ασημί. Ο unibody σχεδιασμός ξεχωρίζει για τη χρήση βουρτισμένου αλουμινίου, ενώ κατασκευάζεται με ελαφρύ κράμα αλουμινίου αεροδιαστημικής ποιότητας σειράς 7000 για να παρέχει πολύ καλύτερη θερμική απόδοση. "Το iPhone 17 Pro είναι μακράν το πιο ισχυρό iPhone που έχουμε κατασκευάσει ποτέ, με εντυπωσιακή νέα σχεδίαση που αναδομήθηκε από μέσα προς τα έξω για να μεγιστοποιήσει την απόδοση και να προσφέρει τεράστια αύξηση στη διάρκεια ζωής της μπαταρίας", δήλωσε ο Greg Joswiak, ανώτερος αντιπρόεδρος Παγκόσμιου Μάρκετινγκ της Apple. Σε επίπεδο οθόνης, τα μοντέλα διαθέτουν οθόνες 6,3 και 6,9 ιντσών αντίστοιχα, με Super Retina XDR display που προστατεύεται από Ceramic Shield 2. Για πρώτη φορά, το Ceramic Shield προστατεύει την πίσω πλευρά των συσκευών, παρέχοντας 4 φορές καλύτερη αντοχή στις ρωγμές από το πίσω γυαλί προηγούμενων μοντέλων. Όσον αφορά τη φωτογραφία, το iPhone 17 Pro και Pro Max διαθέτουν το καλύτερο σύστημα κάμερας της Apple με αισθητήρες υψηλότερης ανάλυσης μπροστά και πίσω - ισοδύναμο με οκτώ επαγγελματικούς φακούς. Συγκεκριμένα τρεις κάμερες 48MP Fusion καταγράφουν πιο λεπτομερείς εικόνες ενώ ξεωρίζει η αναβάθμιση του τηλεφακού από τα 12 στα 48M με αισθητήρα που είναι 56% μεγαλύτερος από την προηγούμενη γενιά. Το νέο οπτικό ζουμ 4x στα 100mm προσφέρει κλασικό φακό για πορτρέτα, ενώ το οπτικό ζουμ 8x στα 200mm, το μεγαλύτερο που υπήρξε ποτέ σε iPhone, παρέχει μεγαλύτερη εμβέλεια. Σε κορυφαίο επίπεδο αναμένεται και η εγγραφή βίντεο με υποστήριξη προηγμένων δυνατοτήτων βίντεο αφού και τα δύο μοντέλα είναι τα πρώτα smartphones που υποστηρίζουν ProRes RAW, Log 2 και genlock. Επίσης, τα μοντέλα εισάγουν εντελώς νέα κάμερα Center Stage που προάγει την εμπειρία φωτογραφίας και βίντεο. Η κάμερα Center Stage διαθέτει τον πρώτο τετράγωνο αισθητήρα κάμερας σε iPhone, προσφέροντας ευρύτερο οπτικό πεδίο και υψηλότερη ανάλυση - έως 18MP για φωτογραφίες. Σε ότι αφορά την αυτονομία τα iPhone 17 Pro και Pro Max διαθέτουν μεγαλύτερη μπαταρία ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα δύο μοντέλα διατίθενται αποκλειστικά με esim στο Μπαχρέιν, Καναδά, Γκουάμ, Ιαπωνία, Κουβέιτ, Μεξικό, Ομάν, Κατάρ, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ηνωμένες Πολιτείες και Αμερικανικές Παρθένους Νήσους. Τα συγκεκριμένα μοντέλα διαθέτουν ακόμα μεγαλύτερη μπαταρία, εκμεταλλευόμενα τον χώρο που κατείχε προηγουμένως η φυσική SIM κάρτα όπως αναφέρει η Apple. Το νέο iPhone 17 Pro θα ξεκινά από 1.099 δολάρια για 256GB αποθηκευτικό χώρο και το 17 Pro Max ξεκινά από 1.199 δολάρια με την ίδια χωρητικότητα. Κυκλοφορούν στις 19 Νοεμβρίου και σύντομα αναμένουμε την τιμή που θα ισχύσει στη χώρα μας. Ενημέρωση 10/9 - 12:50 - Οι τιμές που θα ισχύσουν στη χώρα μας είναι χαμηλότερες από την περσινή γενιά στην περίπτωση των Pro μοντέλων ενώ είναι ίδιες στα μοντέλα του Pro Max. Στην περίπτωση του iPhone 17 Pro, έχει πλέον καταργηθεί το μοντέλο των 128GB. Αναλυτικά: iPhone 17 Pro iPhone 17 Pro 256GB - €1349 (από €1369) iPhone 17 Pro 512GB - €1599 (από €1629) iPhone 17 Pro 1TB - €1869 (από €1889) iPhone 17 Pro Max iPhone 17 Pro Max 256GB - €1499 iPhone 17 Pro Max 512GB - €1759 iPhone 17 Pro Max 1TB - €2019 iPhone 17 Pro Max 2TB - €2549 (νέα έκδοση)31 πόντοι
-
Σε χώρα που ο δείκτης διαφθοράς είναι αρκετά ψηλά δεν πρέπει ο λαός να χαίρεται όταν του επιβάλλουν αυστηρότερες ποινές. Θα τις πληρώσουν αυτοί που δεν έχουν άκρες στο σύστημα ενώ αυτοί που κυρίως παρανομούν θα συνεχίσουν να το κάνουν χωρίς να νοιάζονται για τους άλλους. Έχω πολλά παραδείγματα από ανθρώπους που καθημερινά παραβιάζουν τον κ.ο.κ. γιατί γνωρίζουν ότι δεν θα τους επιβληθεί ποινή. Καθημερινά ακούμε για άλλους που τους επιβλήθηκαν ποινές αλλά συνέχισαν την παραβατική συμπεριφορά. Τους καταλογίζεται παράβαση και τους αφήνουν να κάνουν πάλι τα ίδια ή και χειρότερα. Ο κώδικας αυστηροποιήθηκε γιατί κάποιοι δεν κάνανε σωστά τη δουλειά τους. Δέχτηκαν να κάνουν τα στραβά μάτια στα πλουσιόπαιδα και σε όσους έχουν άκρες στο σύστημα με αποτέλεσμα να γίνουν δυστυχήματα που προκάλεσαν την κοινή γνώμη. Για να καθησυχάσουν οι πολιτικοί την κατακραυγή αυστηροποιήσανε τον νόμο. Πολύ σωστά θα κάνανε αλλά όχι στην ελληνική κοινωνία. Εδώ, αυτός που φωνάζει να αυστηροποιηθεί ο νόμος είναι ο ίδιος που θα κληθεί να πληρώσει και να παραδώσει δίπλωμα όταν δεν θα έχει γεμίσει το μπλοκάκι του ο αστυνομικός ενώ θα κάνει πως δεν είδε τον άλλο με το θηριώδες suv με τα φιμέ τζάμια. Πολλοί από αυτούς που φωνάζουν να μην ξαναδεί το φως του ήλιου όποιος μιλάει στο τηλέφωνο είναι οι ίδιοι που θα σκαρφιστούν κάθε λογής δικαιολογία όταν θα τους σταματήσει το όργανο της τάξης επειδή μιλούσαν και οι ίδιοι στο κινητό. Έχει τύχει σε όλους να μιλήσουμε για λίγο στο κινητό, να ξεπεράσουμε για λίγο κάποιο όριο ταχύτητας, να μη δούμε κάποιο STOP κρυμμένο πίσω από δέντρο κλπ. Πρέπει να επιβληθεί ποινή αλλά είναι μαζοχισμός να χαιρόμαστε που θα είναι όσο το δυνατό πιο εξοντωτική σε εμάς ενώ άλλοι μονίμως θα τη γλιτώνουν, θα προκαλούν με τη συμπεριφορά τους και θα προξενούν ατυχήματα ή και δυστυχήματα. Για άλλη μια φορά κάναμε νόμους όχι για να περιορίσουμε τα προβλήματα αλλά για να ικανοποιήσουμε την κοινή γνώμη. Μόνο όταν δω να ασχολούνται με τη διαπαιδαγώγηση του λαού, με την εισαγωγή της κυκλοφοριακής αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, με τη μετεκπαίδευση των εν ενεργεία οδηγών, με την υποχρεωτική παρακολούθηση σεμιναρίων από τους παραβάτες οδηγούς σχετικά με τις επιπτώσεις που θα είχε η συμπεριφορά τους και άλλα σχετικά, μόνο τότε θα με πείσει κάποιος ότι νοιάζεται πραγματικά για το πρόβλημα. Επίσης, θεωρώ ότι ακόμα και η βεβαιότητα μιας ποινής δρα πολύ πιο αποτελεσματικά από τη μικρή πιθανότητα να επιβληθεί μια πολύ αυστηρή ποινή. Πρέπει δηλαδή να ενταθούν οι έλεγχοι ακόμα και με τις ίδιες ποινές γιατί κανείς δεν θέλει να πληρώνει πρόστιμα καθημερινά. Θα αναγκαστεί να συνετιστεί. Μέχρι τότε, όσο πιο αυστηρός θα γίνεται ο νόμος τόσο θα επιβάλλονται μεγαλύτερες ποινές μόνο σε όσους δεν έχουν τις άκρες για να τις γλιτώσουν ενώ οι άλλοι θα απολαμβάνουν τα προνόμια που τους χαρίζει το σύστημα.30 πόντοι
-
Apple AI δεν εχουμε iPhone mirοring δεν εχουμε Τώρα δεν εχουμε και αλλη μια υπηρεσια σημαντικη στα Airpod (αν ταξιδευεις γαμάει) Είδη μου λειπει το πιξελ μου ε αντε γ*****ειτε29 πόντοι
-
Και γιατί δεν το κάνουν Xiaomi 18 να βγουν μπροστά?27 πόντοι
-
Είναι τρομακτικό το πόσος κόσμος οδηγάει με ένα κινητό στο χέρι. Σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας και οι μισοί/ες είναι με το κεφάλι σκυμμένο κάτω. Το έχω κάνει συνήθεια να κοιτάω το κεφάλι του πίσω πριν αλλάξω λωρίδα. Πραγματικά απορώ με την σιγουριά που αισθάνονται όταν δεν έχουν την απόλυτη προσοχή στον δρόμο.27 πόντοι
-
Αυξηση συνδρομης 10% απο 1η Ιανουαριου.27 πόντοι
-
Τα παράπονα σου στην «καλή» Ευρώπη που οι ρυθμιστικές της αρχές έχουν τόση σχέση με τη τεχνολογία όσο ο γραφών με την ιατρική… Αλλά ναι, ξέχασα, σωθήκαμε με το type-c!! Όλα αυτά από έναν υπέρμαχο της Ευρώπης σε οτιδήποτε άλλο, αλλά τη τελευταία πενταετία τα έχει κάνει όλα ******λο!! Η Apple και η κάθε Apple πουλάει ένα προϊόν που αποδεδειγμένα τα πάντα λειτουργούν σε όλη την υπόλοιπη υφήλιο. Άρα το πρόβλημα είναι στη δικιά μας πλευρά και όχι στη δικιά τους.26 πόντοι
-
Δεν μου αρεσει. Θα το παρω και φετος μπουχαχαχαχαχαχα26 πόντοι
-
Τα πρόστιμα πλέον ξεκινούν από 350 ευρώ και μπορούν να φτάσουν έως και τις 8.000 ευρώ, ενώ συχνά συνοδεύονται από αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας, πινακίδων και ποινικές κυρώσεις σε περιπτώσεις σοβαρών ατυχημάτων. Σύμφωνα με τον νέο ΚΟΚ, για τη χρήση κινητού τηλεφώνου προβλέπονται πρόστιμα που κυμαίνονται από 350 ευρώ έως 4.000 ευρώ, καθώς και αφαίρεση άδειας για διάστημα έως και 8 ετών. Επιπλέον, σε περιπτώσεις ατυχημάτων, προβλέπονται ποινές κάθειρξης που μπορούν να φτάσουν έως και τα ισόβια. Μια από τις πιο σημαντικές αλλαγές είναι η πλήρης απαγόρευση χρήσης κινητού ακόμη και όταν το όχημα έχει σταματήσει προσωρινά, όπως σε φανάρι. Πλέον δεν επιτρέπεται η αποστολή ή ανάγνωση μηνυμάτων σε καμία περίπτωση προσωρινής στάσης. Η μόνη εξαίρεση αφορά σημεία όπου επιτρέπεται η κανονική στάση, όχι η προσωρινή ακινητοποίηση λόγω κίνησης ή φαναριών. Σε ότι αφορά τη χρήση hands-free, αυτή επιτρέπεται, αλλά με συγκεκριμένους όρους. Το κινητό πρέπει να είναι τοποθετημένο σε ειδική βάση ή να χρησιμοποιείται με ασύρματο ακουστικό αφού πλέον δεν επιτρέπονται αλώδια hands-free. Η χρήση του κινητού ως συσκευή πλοήγησης (GPS) παραμένει νόμιμη, εφόσον είναι τοποθετημένο σε ειδική βάση. Επίσης, το κινητό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για βιντεοσκόπηση (dash cam) ή ζωντανή μετάδοση, πάντα με την προϋπόθεση της σταθερής τοποθέτησης. Οι νέοι κανόνες επεκτείνονται και σε άλλες συσκευές. Τα smartwatch απαγορεύονται κατηγορικά κατά την οδήγηση. Παράλληλα, δεν επιτρέπεται η πληκτρολόγηση ή οπτική επαφή με την ενσωματωμένη οθόνη αφής του αυτοκινήτου, εκτός από λειτουργίες πλοήγησης. Σημαντική καινοτομία αποτελεί η δυνατότητα άρσης του απορρήτου σε περιπτώσεις τροχαίων ατυχημάτων για να διαπιστωθεί αν ο οδηγός χρησιμοποιούσε κινητό. Η διάταξη στοχεύει στην αποτροπή ατυχημάτων που προκαλούνται από απόσπαση προσοχής. Οι νέοι κανόνες ισχύουν για όλες τις κατηγορίες οδηγών - από ιδιώτες έως επαγγελματίες οδηγούς ταξί, φορτηγών και υπηρεσιών delivery και δεν υπάρχουν εξαιρέσεις ανάλογα με το είδος της εργασίας. Κατά τα άλλα, η μη χρήση κράνους ή ζώνης επιφέρει πλέον πρόστιμα από 350 ευρώ έως 2.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας για διάστημα έως και 12 μηνών. Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο ο οδηγός όσο και οι συνεπιβάτες τιμωρούνται εξίσου. Όσον αφορά την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, τα πρόστιμα κυμαίνονται από 350 ευρώ έως 4.000 ευρώ, με αφαίρεση άδειας για διάστημα έως και 10 ετών. Επιπρόσθετα, για υψηλά ποσοστά αλκοόλ προβλέπεται φυλάκιση έως 5 έτη, ενώ σε περιπτώσεις θανατηφόρων ατυχημάτων η ποινή μπορεί να φτάσει στην ισόβια κάθειρξη. Για την παράβαση του ορίου ταχύτητας, τα πρόστιμα φτάνουν έως τα 2.000 ευρώ με αφαίρεση άδειας για διάστημα έως 1 έτους. Ιδιαίτερα αυστηρές είναι οι κυρώσεις για τις κόντρες, όπου τα πρόστιμα αγγίζουν τις 8.000 ευρώ με αφαίρεση άδειας για 4 έτη. Η παράβαση STOP ή σηματοδότη επιφέρει πρόστιμα από 350 ευρώ έως 4.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας για διάστημα έως 8 ετών. Σε περιπτώσεις ατυχημάτων, προβλέπεται φυλάκιση που μπορεί να φτάσει έως και την ισόβια κάθειρξη. Η οδήγηση χωρίς δίπλωμα τιμωρείται με πρόστιμο από 1.000 ευρώ έως 4.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας διάρκειας έως 8 ετών και φυλάκιση έως 2 έτη. Για την παρακώλυση σιδηροδρόμων ή δημόσιας συγκοινωνίας επιβάλλονται πρόστιμα έως 4.000 ευρώ, αφαίρεση άδειας έως 8 έτη και κάθειρξη έως 20 έτη ή ισόβια σε περίπτωση ατυχήματος. Τέλος, για το παρκάρισμα σε θέσεις ΑμεΑ προβλέπονται πρόστιμα από 150 ευρώ έως 2.000 ευρώ και αφαίρεση άδειας διάρκειας έως 1 έτους.25 πόντοι
-
Θα το πω άλλη μια φορά, το ΑΙ είναι μια μεγάλη φούσκα. Όλα τα λεφτά πηγαίνουν εκεί αυτή τη στιγμή από επενδυτές, εταιρίες και πελάτες. Χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά διάφορα πληρωμένα ΑΙ μοντέλα και πολλές φορές μόνο ανακρίβειες και λανθασμένα αποτελέσματα λαμβάνω για απάντηση. Μπορεί να βοηθήσει σε κάποια βασικά πράγματα αλλά να αντικαταστήσει τον άνθρωπο δύσκολο, εκτός αν κάνει ο άλλος συνεχώς τα ίδια πράγματα, κοινώς μια ρουτίνα που μπορεί το ΑΙ να την μάθει και να την κάνει μόνο του.24 πόντοι
-
Ghostrunner 2: https://store.epicgames.com/en-US/p/ghostrunner-2 Monument Valley 2: https://store.epicgames.com/en-US/p/monument-valley-2-addd02 The Battle of Polytopia: https://store.epicgames.com/en-US/p/the-battle-of-polytopia-12fed623 πόντοι
-
Μου αρέσει που παίρνετε στα σοβαρά youtubers που δεν έχουν τις γνώσεις αλλα λένε ότι τους κατεβει -> JayzTwoCents23 πόντοι
-
Επιτέλους Τέρμα πια η πειρατεία. Τώρα θα μπορούμε όλοι αντί για 30 ευρώ αλλά μόνο με 29 να έχουμε συνδρομητική τηλεόραση23 πόντοι
-
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Προέδρου της Xiaomi, Lu Weibing, η νέα σειρά θα αποτελέσει το "σημαντικότερο άλμα προόδου" στην ιστορία της εταιρείας. Παρά τις προηγούμενες αναφορές που ήθελαν τη Xiaomi να ετοιμάζει τη σειρά Xiaomi 16 ως τις πρώτες συσκευές με τον επερχόμενο επεξεργαστή Snapdragon 8 Elite Gen 5 της Qualcomm, η εταιρεία αποφάσισε να αλλάξει την ονομασία της νέας σειράς ναυαρχίδων της. Η σειρά Xiaomi 17 θα αποτελείται από τρεις συσκευές που θα παρουσιαστούν αυτό το μήνα: το απλό Xiaomi 17, το Xiaomi 17 Pro και το Xiaomi 17 Pro Max. Για την ώρα δεν υπάρχει καμία αναφορά στο Xiaomi 17 Ultra, πιθανότατα επειδή αυτή η συσκευή δεν θα κυκλοφορήσει μέχρι το επόμενο έτος. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δημοσιοποιηθεί, το Xiaomi 17 θα είναι ένα compact τηλέφωνο υψηλών προδιαγραφών με τιμή που παραμένει αμετάβλητη σε σύγκριση με το περσινό Xiaomi 15. Το Xiaomi 17 Pro θα είναι μια ακόμη πιο premium compact συσκευή, ενώ το Xiaomi 17 Pro Max χαρακτηρίζεται ως το πιο εντυπωσιακό smartphone της Xiaomi στον τομέα της φωτογραφίας μέχρι σήμερα. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Xiaomi δεν προσπαθεί να κρύψει τους λόγους πίσω από την παράκαμψη της σειράς Xiaomi 16. Οι επερχόμενες συσκευές με τον επεξεργαστή Snapdragon 8 Elite Gen 5 συγκρίνονται με τη σειρά iPhone 17 και στόχος είναι να ανταγωνιστούν τις νέες συσκευές της Apple "με την ίδια γενιά και επίπεδο", εξισώνοντας ακόμη και την ονοματολογία των συσκευών της.22 πόντοι
-
Υπο φυσιολογικές συνθήκες - συνθήκες που δεν υπάρχουν σήμερα λόγω της πλύσης εγκεφάλου - ο σχεδιασμός αυτός θα ήταν η αντίστοιχη αισθητική αποτυχία του fiat Multipla. Πραγματικά δεν έχω δει μέχρι σήμερα ασχημότερο τηλέφωνο. Είναι βέβαια κι αυτό μια "πρωτιά".22 πόντοι
-
1000€ για να ζήσεις μονος σου, μονο αν ζεις σε δικό σου σπίτι και οχι σε ενοικιο, και πάλι δεν θα έχεις καποια ποιότητα ζωής, απλά θα ζεις για να πληρώνεις λογαριασμούς. Αν ζεις σε ενοικιο, τα 600€ ενοικιο για μια τρυπα 40τμ στην Κυψέλη sorry αλλά δεν το θεωρώ ποιότητα ζωής.21 πόντοι
-
Παιδιά, έχουμε έναν -εξαιρετικό- NBAer, που όμως μετά από εκείνο το καταπληκτικό πρωτάθλημα (για διάφορους λόγους) δεν. Κι έχουν περάσει 4 χρόνια από τότε και πάμε για τα 5. Μετά, καθοριστικοί καλοί μας παίχτες είναι στα σχολάσματα, οι νεότεροι για διάφορους λόγους έχουν πολύ περιορισμένη συμμετοχή και παραστάσεις (για να μην πω ικανότητες), και έχουμε και κάτι τελείως guest star παρουσίες. Πού πάνε να μανουριάσουν σε σχολασμένο παιχνίδι με ένα λεπτό στο χρονόμετρο και αναγκάζουν τον προπονητή να τους αποσύρει... Οι Τούρκοι κατέβηκαν με Σενγκούν (7 χρόνια νεότερος του Γιάννη και με πολύ λιγότερο επιβαρυμένο κορμί) κι άλλους 4 με παραστάσεις ΝΒΑ. Δεν υπάρχει σύγκριση καν σε επίπεδο υλικού. Κατέβηκαν διαβασμένοι, ό,τι άποψη κι αν έχει κανείς για τον Αταμάν είναι σαφώς εμπειρότερος του Σπανούλη, μπλόκαραν τελείως το -ούτως ή άλλως πλήρως μονοδιάστατο- παιχνίδι μας. Και η σεμνή τελετή έλαβε τέλος. Μην ψάχνουμε τώρα φαντάσματα και θεωρίες συνομωσίας. Δώσαμε, λέει, το παιχνίδι στους Τούρκους (σε ποιους; Στους ΤΟΥΡΚΟΥΣ) για να μην παίξουμε με τους Γερμανούς και υποστούμε βαριά ήττα. Γιατί ήταν πίπουλο η ήττα από τους Τούρκους. Θέλω να πω, δεν έχει καν λογική αυτό. Άτιμο πράγμα η πίκρα και καταλαβαίνω την ανάγκη για παρηγοριά, αλλά απείρως χειρότερη από μια βαριά ήττα είναι μια βαριά ήττα που θα αποδοθεί σε βουντού και φαντάσματα και δήθεν στησίματα. Υ.Γ. Τουλάχιστον ήταν τόσο καταλυτική η κυριαρχία των Τούρκων που οι τραγικοί σχολιαστές περιορίστηκαν σε 4-5 σπόντες για τη διαιτησία. Φανταστείτε, με τέτοια διαφορά, και πάλι βρήκαν να ψελίσουν βλακείες. Γι' αυτό έγραφα πριν για την ανάγκη να υπάρξει ρεαλιστική αποτίμηση του τι και γιατί συνέβη, και τι μπορούμε να κάνουμε από τώρα και στο εξής.20 πόντοι
-
Μην αρχίσουμε τις θεωρίες συνομωσίας, παρακαλώ. Αναμετρηθήκαμε με σαφώς καλύτερη ομάδα, την οποία ήταν αδύνατο να νικήσουμε με ηρωϊκά γιουρούσια του ενός, και ό,τι προαιρείστε από τους υπόλοιπους. Με το μπάσκετ που παίξαμε σε όλο το τουρνουά, το αποτέλεσμα είναι περίφημο. Η Ελλάδα, έχει την ευκαιρία να φύγει με μετάλλιο από μια διοργάνωση όπου έπαιξε μπάσκετ επιεικώς μέτριο. Αν μας έλεγαν πριν τη διοργάνωση, θα βγείτε σίγουρα τέταρτοι και μπορεί και να πάρετε χάλκινο, θα στήναμε πάρτι. Είμαστε η τρίτη καλύτερη ομάδα στην Ευρώπη αυτή τη στιγμή; Ούτε γι' αστείο. Είναι πολύ βολικό το format, απλά. Μας έκατσαν τα πράγματα κάτι παραπάνω από ευνοϊκά στον όμιλο και στις διασταυρώσεις, στην πρώτη αναμέτρηση με σαφώς ανώτερη ομάδα ξεγυμνώθηκαν όλα τα προβλήματα. Αν γίνει (δεν λέω από τους "δημοσιογράφους", αυτοί ζουν στην κοσμάρα τους) μια σοβαρή ανάλυση του τι πραγματικά συνέβη, και πώς μπορούμε και πρέπει να πορευτούμε από εδώ και πέρα, το κέρδος θα είναι πολύ μεγαλύτερο ακόμη και από μια -αντικειμενικά ανέλπιστη- τρίτη θέση.20 πόντοι
-
20 πόντοι
-
Από το 2016, η Tesla ισχυριζόταν ότι όλα τα οχήματά της σε παραγωγή θα ήταν ικανά να επιτύχουν μη εποπτευόμενη αυτόνομη οδήγηση. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Elon Musk υποσχόταν κάθε χρόνο από το 2018 ότι αυτό θα συνέβαινε μέχρι το τέλος του έτους. Η εταιρεία πωλούσε μάλιστα ένα πακέτο λογισμικού, γνωστό ως "Full Self-Driving Capability" (FSD), έναντι έως και 15.000 δολαρίων, υποσχόμενη ότι το προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού θα γινόταν πλήρως αυτόνομο μέσω ενημερώσεων λογισμικού over-the-air. Σχεδόν μια δεκαετία αργότερα, η υπόσχεση δεν έχει ακόμη εκπληρωθεί. Η Tesla έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι όλα τα οχήματα που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2016 και 2023 δεν διαθέτουν το κατάλληλο υλικό για να παρέχουν μη εποπτευόμενη αυτόνομη οδήγηση όπως είχε υποσχεθεί. Ο Musk έχει συζητήσει την αναβάθμιση των υπολογιστών σε αυτά τα οχήματα για να ικανοποιήσει τους ιδιοκτήτες, αλλά δεν υπάρχει μέχρι σήμερα συγκεκριμένο σχέδιο υλοποίησης. Παρόλο που είναι αδιαμφισβήτητο ότι η Tesla υποσχέθηκε δυνατότητες μη εποπτευόμενης αυτόνομης οδήγησης στους αγοραστές του FSD μεταξύ 2016 και 2023, η αυτοκινητοβιομηχανία έχει πλέον ενημερώσει τους σχετικούς ισχυρισμού της και τώρα πωλεί μόνο "Full Self-Driving (Supervised)" στους πελάτες. Τα ψιλά γράμματα αναφέρουν ότι δεν καθιστά το όχημα "αυτόνομο" και δεν το υπόσχεται ως χαρακτηριστικό. Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι που αγοράζουν σήμερα το FSD δεν αγοράζουν πραγματικά τη δυνατότητα μη εποπτευόμενης αυτόνομης οδήγησης όπως έκαναν οι προηγούμενοι αγοραστές. Επιπλέον, το διοικητικό συμβούλιο της Tesla μόλις υπέβαλε ένα νέο, πρωτοφανές πακέτο αποζημίωσης CEO προς έγκριση από τους μετόχους, το οποίο θα μπορούσε να δώσει στον Musk έως και 1 τρισεκατομμύριο δολάρια σε δικαιώματα προαίρεσης μετοχών (stock options), με την προϋπόθεση επίτευξης ορισμένων ορόσημων. Ένα από αυτά τα ορόσημα είναι η Tesla να έχει "10 εκατομμύρια ενεργές συνδρομές FSD". Εκ πρώτης όψεως, αυτό θα ήταν ελπιδοφόρο για τους αγοραστές του FSD, καθώς μέρος της αποζημίωσης του Musk θα εξαρτιόταν από την εκπλήρωση των υποσχέσεων του FSD. Ωστόσο, η Tesla έχει αλλάξει τον ορισμό του FSD στο πακέτο αποζημίωσης με έναν εξαιρετικά ασαφή ισχυρισμό: "FSD σημαίνει ένα προηγμένο σύστημα οδήγησης, ανεξάρτητα από τη μάρκετινγκ ονομασία που χρησιμοποιείται, το οποίο είναι ικανό να εκτελεί εργασίες μεταφοράς που παρέχουν αυτόνομη ή παρόμοια λειτουργικότητα υπό καθορισμένες συνθήκες οδήγησης." Η Tesla τώρα θεωρεί το FSD μόνο ως ένα "προηγμένο σύστημα οδήγησης" που θα πρέπει να είναι "ικανό να εκτελεί εργασίες μεταφοράς που αποδεικνύουν αυτόνομη ή παρόμοια λειτουργικότητα". Η τρέχουσα έκδοση του FSD, η οποία απαιτεί συνεχή εποπτεία από τον οδηγό, θα μπορούσε εύκολα να ταιριάζει σε αυτή την περιγραφή. Συνεπώς, το FSD πλέον δεν συνοδεύεται από την αρχική υπόσχεση ότι οι ιδιοκτήτες Tesla θα μπορούσαν να κοιμηθούν στα οχήματά τους και να ξυπνήσουν στον προορισμό τους - μια υπόσχεση που ο Musk χρησιμοποίησε για χρόνια για να πουλήσει οχήματα Tesla.20 πόντοι
-
Ζωή για την στιγμή που θα δίνει 5 ευρώ στον περαστικό για να φυσήξει και να πάρει μπρος το αμάξι 😂18 πόντοι
-
Εντωμεταξύ μάζεψαν από τους δρόμους όποιον γέρο περνούσε να παρουσιάσει τα νέα προιόντα; Νέους ανθρώπους δεν έβρισκαν;18 πόντοι
-
"Παράλληλα, δεν επιτρέπεται η πληκτρολόγηση ή οπτική επαφή με την ενσωματωμένη οθόνη αφής του αυτοκινήτου, εκτός από λειτουργίες πλοήγησης." Μονο εμενα μου φαινεται υπερβολη αυτο? Πως θα το δουν καν αυτο? Ωραια μεν τα νεα μετρα, σιγουρα βοηθανε ως ενα σημειο αλλα νομιζω οτι δεν το μελετησαν και πολυ σωστα το θεμα.17 πόντοι
-
Κλασσική κλάψα της Google, ποιός όμως έφερε το διαδίκτυο σε αυτή την κατάσταση;, ποιός ενθαρύνει το AI slop γιατί πουλάει;, είναι το λιγότερο ειρωνικό ότι κλαίγεται αυτός που έφτιαξε τους κανόνες.17 πόντοι
-
Απλο 17 καλυτερο deal με 120hz απο ολη τη σειρα θα τραβηξει αρκετο κοσμο και απο τα Pro λογω τιμων με 256 αρχικη.Πολυ καλη και η φωτεινοτητα. Air κακο γενικα deal θελει εξτρα αξεσουαρ για να εχει κανεις αξιοπρεπη αυτονομια. Πολυ κοντα η τιμη του με το Pro αρα κακο deal στο συνολο. Pro/Max 256 αρχικη και εδω το design δεν λεει και πολλα...., το βαρος αυξηθηκε στα 206γρ (δεν μειωθηκε) και το αλουμινιο ναι μεν δινει καλυτερη διαχειριση στις θερμοκρασιες αλλα ειναι πιο κατω απο το τιτανιο. Θα πρεπει να τα δουμε απο κοντα για το design σε καποιο καταστημα.....αν και η 1η εντυπωση δεν δειχνει κατι καλυτερο. Μεγαλο συν η αυτονομία στα νεα Pro σε σχεση με προηγ.σειρες. Προ-παραγγελιες απο Παρ 12 Σεπ τιμες επισημα * Ελλαδα οτι τιμες δινει η Ιταλια κατα προσεγγιση. Apple Γερμανια https://www.apple.com/de/shop/buy-iphone/iphone-17-pro 17 949 Air 1199 Pro 1299 Max 1449 Apple Ιταλια https://www.apple.com/it/shop/buy-iphone/iphone-17-pro 17 979 Air 1239 Pro 1339 Max 148917 πόντοι
-
Επιτέλους! Ακόμη μια τράπεζα στην οποία δεν έχω ούτε ένα ευρώ να καταθέσω! Ναι!17 πόντοι
-
Τουλάχιστον έζησσαν οι σφαίρες16 πόντοι
-
16 πόντοι
-
χαλαρωστε λιγο ρε. με 1500 ζεις ανετα και με οικογενεια. με 1000 ζεις και μονος δεν ειναι προβλημα, προφανως δεν εχουμε 2016 και τα εξοδα ειναι 3πλασια πλεον αλλα οχι σε τετοιο βαθμο που να θες 1500ε.16 πόντοι
-
Ναι η κακιά η ΕΕ φταίει πάλι. Όχι ότι το live translation μεταφέρει τη φωνή ενός ανθρώπου στους σέρβερ της απλλ, χωρίς τη συγκατάθεσή του...16 πόντοι
-
Αποτελώντας μία ακόμη λειτουργία του Apple Intelligence, το "Live Translation with AirPods" δεν θα είναι διαθέσιμο αν ο χρήστης βρίσκεται φυσικά στην ΕΕ και ο Apple λογαριασμός του ανήκει σε περιοχή της ΕΕ. Η Apple δεν αναφέρει συγκεκριμένο λόγο για τον περιορισμό, αλλά οι νομικές και κανονιστικές πιέσεις φαίνεται να είναι οι πιο πιθανές αιτίες. Ειδικότερα, ο Νόμος περί Τεχνητής Νοημοσύνης της ΕΕ και ο Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (GDPR) επιβάλλουν αυστηρές απαιτήσεις για τον τρόπο προσφοράς υπηρεσιών ομιλίας και μετάφρασης. Οι ρυθμιστικές αρχές ενδέχεται να θέλουν να μελετήσουν πώς λειτουργεί το Live Translation και πώς αυτό επηρεάζει την ιδιωτικότητα, τη συγκατάθεση, τη ροή δεδομένων και τα δικαιώματα των χρηστών. Η Apple θα θέλει επίσης να διασφαλίσει ότι το σύστημά της συμμορφώνεται πλήρως με αυτούς τους κανόνες πριν ενεργοποιήσει τη λειτουργία σε λογαριασμούς της ΕΕ. Η λειτουργία Live Translation, που παρουσιάστηκε κατά την ανακοίνωση των AirPods Pro 3, θα είναι διαθέσιμη και σε παλαιότερα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων των AirPods 4 με Active Noise Cancellation και των AirPods Pro 2. Το Live Translation επιτρέπει την επικοινωνία χωρίς χέρια, επιτρέποντας στους χρήστες να μιλούν φυσικά ενώ φορούν τα AirPods. Για συνομιλίες με χρήστες που δεν χρησιμοποιούν AirPods, το iPhone μπορεί να εμφανίζει μεταγραφές οριζόντια, δείχνοντας μεταφράσεις στην προτιμώμενη γλώσσα του άλλου ατόμου. Η λειτουργία γίνεται ακόμα πιο ισχυρή όταν και οι δύο συμμετέχοντες στη συνομιλία φορούν συμβατά AirPods με ενεργοποιημένο το Live Translation. Το Active Noise Cancellation μειώνει αυτόματα την ένταση του άλλου ομιλητή, βοηθώντας τους χρήστες να επικεντρωθούν στον μεταφρασμένο ήχο διατηρώντας παράλληλα τη φυσική ροή της αλληλεπίδρασης. Η νέα λειτουργία Live Translation απαιτεί AirPods ενημερωμένα με το τελευταίο firmware για να συνδεθούν με ένα iPhone με ενεργοποιημένο το Apple Intelligence που τρέχει iOS 26 ή νεότερη έκδοση, επομένως υποστηρίζονται τα μοντέλα iPhone 15 Pro και νεότερα. Η Apple δοκιμάζει το firmware παράλληλα με τις ενημερώσεις beta του iOS 26, και αναμένουμε ότι το firmware θα κυκλοφορήσει την ίδια ημέρα με την επίσημη κυκλοφορία του iOS 26 στις 15 Σεπτεμβρίου. Η λειτουργία υποστηρίζει μετάφραση σε πραγματικό χρόνο μεταξύ Αγγλικών (ΗΒ και ΗΠΑ), Γαλλικών, Γερμανικών, Πορτογαλικών (Βραζιλίας) και Ισπανικών. Η Apple σχεδιάζει να προσθέσει υποστήριξη για Ιταλικά, Ιαπωνικά, Κορεατικά και Κινεζικά (απλοποιημένα) αργότερα φέτος. Παραμένει ασαφές πότε θα αρθεί ο περιορισμός για την ΕΕ και τους σχετικούς λογαριασμούς Apple.16 πόντοι
-
Τόσο έκαναν και τα προηγούμενα…16 πόντοι
-
Με διαφορά η πιο κομπλεξική εταιρία σε ολόκληρη την βιομηχανία. Όχι γιατί προστατεύει τα δικαιώματα της προφανώς, αλλά γιατί επιμένει να κυνηγάει μεμονωμένους χρήστες με σκοπό όχι απλά να τους τιμωρήσει, αλλά να τους καταστρέψει τις ζωές. Και η πλάκα είναι ότι δεν σταματάνε πουθενά οι τύποι, ίχνος ντροπής δεν έχουν. Μέχρι και ένα μπακάλικο στην Costa Rica με το όνομα Super Mario έχουν κυνηγήσει.16 πόντοι
-
Αν όμως όλοι μείνουν άνεργοι ποιος θα αγοράζει τα προιόντα AI;.16 πόντοι
-
Επιτοκιο 3% στα πρωτα 1000€ και 0% απο 1001€ και ανω. Δεν ασχολουμαι.16 πόντοι
Ο πίνακας επιτευγμάτων έχει ρυθμιστεί σε UTC/GMT+00:00