Προς το περιεχόμενο

Τρελοκομείο η WIND


Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Για να καταλάβετε για τι εταιρεία μιλάμε θα Σας πω ένα πράγμα το απόλυτο μπουρ@@λο.
Σήμερα κλείνω 22 μέρες χωρίς internet πλην τις 2 που είχα adsl.
Ξαναπαίρνω σήμερα και μου λένε ότι δεν ξέρουν ημερομηνία αποκατάστασης της βλάβης οπότε και ημερομηνία ενεργοποίησης με την αιτιολογία ότι ο οτε δεν τους ενημερώνει για την εξέλιξη,στα καπάκια παίρνω τους τεχνικούς του οτε τις περιοχής μου στον Άλιμο μιλάω με τον ίδιο άνθρωπο που είχα καλέσει και τις 2 προηγούμενες φορές ο οποίος μου λέει ότι είναι πράγματι ανοιχτή η βλάβη και μπορεί σήμερα το αργότερο αύριο να στείλει άνθρωπο στο καφάο να δεί τι γίνετε γιατί μάλλον δεν με έχουν κουμπώσει καλά ότι στο διάολο σημαίνει αυτό και ερωτώ εγώ γιατί μπόρεσα να μάθω πότε θα κινητοποιηθεί ο οτε και αυτοί όχι,μήπως λέω μήπως τους έχουν γραμμένους στα αρχ@@ια τους η η wind έχει γραμμένο έμενα;

 

 

Δεν είναι ακριβώς έτσι και όντως δεν ευθύνεται η Wind, όπως διαπίστωσες και από το δικό σου τηλεφώνημα ο ΟΤΕ δεν είχε κλείσει την βλάβη, ενώ η Wind από την πλευρά της την είχε δηλώσει όπως έπρεπε. Επίσης, το σύστημα του ΟΤΕ δεν ενημερώνει την διαδικασία επίλυσης παρά μόνο όταν λυθεί (στο λέω γιατί το έχω δει από τότε που δούλευα στην OTENET όταν OTENET και Connx ήταν δύο διαφορετικά πράγματα.) Τέλος, μίλησες με έναν υπάλληλο που στο σύστημα έβλεπε την βλάβη ανοιχτή και δεν είχε κανένα τηλέφωνο γνωστού τεχνικού ΟΤΕ.

 

Με το καλό όμως η σύνδεση και εύχομαι να το χαρείς το VDSL, οι ταχύτητες εμένα ακόμα και σήμερα μου φαίνονται εξωπραγματικές  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όπως αντιλαμβάνεσε δεν είναι δικό μου θέμα η όλη αυτή διαδικασία επικοινωνίας μεταξύ οτε-wind εγώ αυτό που ήθελα είναι να κάνω την δουλειά μου,θα μπορούσαν να μου εξηγήσουν ότι τα πράγματα είναι όπως τα λές και θα πήγαινα πάσο και θα έκανα τις κινήσεις που έκανα στο τέλος πιο νωρίς για να επισπευσθεί η ενεργοποίηση,πάντως απαράδεκτος ο τρόπος αυτός συνεργασίας παρόχου-οτε ταλαιπωρούν τον κόσμο μόνο και μόνο για να διευκολύνετε ο οτε.

 

Σε ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις και εύχομαι και σε σένα καλά κατεβάσματα.    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα τηλέφώνημα στη Wind, πάνω-κάτω ίδια απάντηση, περιμένουν ενημέρωση από ΟΤΕ για τη δημιουργία του νέου βρόχου, μου είπαν. Φυσικά, δε γνωρίζει κανείς το πότε. 8η ημέρα χωρίς καθόλου ίντερνετ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι εύκολο να ρίχνουμε τις ευθύνες στον ΟΤΕ αλλά γνωρίζουμε τις (οικονομικές) σχέσεις του με τους παρόχους;

Θυμόμαστε τα φέσια που έχει φάει από τους τυχάρπαστους παρόχους τύπου Altec, Vivodi κλπ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεώτερη ενημέρωση. Η wind έχει στείλει πάρα πολλά αιτήματα στον ΟΤΕ αλλά κανένα δεν έχει φτάσει ακόμα στους τεχνικούς της Ηλιούπολης με τους οποίους ξαναμίλησα. Μου είπαν, μάλιστα, ότι αυτό συμβαίνει, κολλάει πολλές φορές το αίτημα στα κεντρικά τους και αργεί να φτάσει σε αυτούς. Μόλις φτάσει, τότε σε 1 ή 2 μέρες αυτοί ολοκληρώνουν το βρόχο.... Όχι, δε φταίει ο ΟΤΕ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Η Wind έχει ανύπαρκτη εξυπηρέτηση, είναι πραγματικό τρελλοκομείο και φοράει φέσια σε καταναλωτές.

 

- Ήμουν παλαιότερα, κάποια στιγμή αντιλαμβάνομαι ότι έχουν πάρει 4 μήνες προκαταβολή με αλχημείες! Σταμάτησα να πληρώνω, πήγα στον νέο πάροχο και ζήτησα να γίνει η αλλαγή 2-3 μέρες πριν λήξει το 4μηνο, πράγμα που έγινε.

 

- Η Wind, επί 6 μήνες, έστελνε και ξαναέστελνε τον «εκκαθαριστικό» λογαριασμό. Πρώτα μου ζήτησαν να πληρώσω 6 μήνες, μετά 4, ακολούθως 2 (!!!). Στο εξάμηνο, αφού μίλησα πρώτα 6-7 φορές με εκπροσώπους της, και απείλησα ότι θα καταφύγω στην αρμόδια αρχή, ως εκ θαύματος ήρθε ο εκκαθαριστικός, μηδενικός λογαριασμός!

- Δύο φορές σε τηλέφωνο ισχυρίστηκαν ότι φταίει ο νέος πάροχος, γιατί δεν τους ενημέρωσε, λέει, για την αλλαγή, κάτι που αναίρεσαν στο τελευταίο τηλεφώνημα.

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως αντιλαμβάνεσε δεν είναι δικό μου θέμα η όλη αυτή διαδικασία επικοινωνίας μεταξύ οτε-wind εγώ αυτό που ήθελα είναι να κάνω την δουλειά μου,θα μπορούσαν να μου εξηγήσουν ότι τα πράγματα είναι όπως τα λές και θα πήγαινα πάσο και θα έκανα τις κινήσεις που έκανα στο τέλος πιο νωρίς για να επισπευσθεί η ενεργοποίηση,πάντως απαράδεκτος ο τρόπος αυτός συνεργασίας παρόχου-οτε ταλαιπωρούν τον κόσμο μόνο και μόνο για να διευκολύνετε ο οτε.

 

Σε ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις και εύχομαι και σε σένα καλά κατεβάσματα.    

 

Nα ρωτήσω κάτι , εσύ που έχεις wind vdsl από ΚΑΦΑΟ , έχεις fastpath κανονικά ?

 

Επειδή σε μένα , δεν μου βάζουν , που είμαι από Α/Κ. (DSLAM) :(

 

2962421390.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο οτε προσπαθεί να κάνει την ζωή δύσκολη στους υπόλοιπους  παρόχους και αρκετές φορές αγνοεί οδηγίες και αδιαφορεί για κυρώσεις.

 

Δυστυχώς ακόμη και σήμερα έτσι είναι, χάνοντας έδαφος από εταιρίες όπως η Wind η οποία προσφέρει χαμηλές χρεώσεις και πάγια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα αξιώθηκαν και μου έδωσαν adsl. Το vdsl θα καθυστερήσει λίγο, μου είπαν. Θέλω να πιστεύω ότι σε κάνα 10ήμερο θα το έχω. Το παληκάρι που ασχολήθηκε με την περίπτωσή μου από χθες, έκανε τα αυτονόητα, οι υπόλοιποι ... ό,τι να' ναι.

Επεξ/σία από kirileman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...