Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οσοι παραπονουντε για τα γραφικα και διαφορα μικροπραγματα απλα δεν καταλαβαινουν το σκεπτικο της blizzard που αλλωστε το δηλωσε απο την αρχη οτι σκοπος του παιχνιδιου ειναι να γινει e-sport και να ενωσει ολες τις rts communities σε ενα game ,μαζι και τους κορεατες, για να γινει αυτο το παιχνιδι πρεπει να χρειαζεται καποιο skill και να ειναι οσο πιο balance γινεται .Η blizzard δεν εδωσε πολυ σημασια στο sp αν δειτε τα γραφικα πριν 1 χρονο ειναι σχεδον ιδια οι περισσοτερες αλλαγες αφορουν το mp κομματι αν ηθελε να κανει γραφικα και πιο πολλες αποστολες μπορουσε να το κανει πολυ ευκολα,επενδυσαν πιο πολυ στο mp που ειναι η ουσια του sc2, ειναι αδικο να κρινουμε το sc2 με βαση το sp ενω η blizzard δουλεψε υπερδιπλασιο χρονο το mp.Εμενα δεν θα με πειραζε να μην υπηρχε καν sp.

 

ενα παιχνιδι το κρινεις απο ολες τις μεριες που περιεχει και το sp ειναι το 1/2 του αρα....

αν ηταν να μν βαζαν τοτε απλουστατα δν θα ηταν συνεχεια του 1 γτ δν θα ειχε συνεχεια το story...!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συγνώμη φιλάρα εγώ δε συμφωνώ με το σκεπτικο που λες και αυτά που ισχυρίζεται η Blizzard. Αν ήθελε όντως να ενώσει όλα τα RTS communties στο THE Title, τότε θα βγαζε ένα Starcraft II όπως το βλέπουμε κ τέλος, και θα το βγαζε πριν καιρό... Οταν σου ανακοινώνει Τριλογία... = αρμέγμα γελάδας, τότε χαίρω πολύ και απαιτήσεις θα χεις απτο Single και απτα γραφικά. To οτι βγάζεις ενα competitive-(my ass) τίτλο με γραφικά του πρόπερσυ δε το δικαιολογεί καθόλου όταν δε βλέπεις αλλού καινοτομίες.... δλδ είναι στη πράξη ένα SC1 με ελάχιστες αλλαγές. Ας έβγαζε ένα remake του 1 με τεχνολογικές επιτεύξεις στυλ 16:9 αναλύσεις μεγάλες, 5.1 ήχο κτλ . To SC2 κατ εμε δεν έχει βασικά πράγματα που θα πρεπε να χει το THE competitive RTS παιχνίδι που ερχόταν να καθιερωθεί στον χώρο. Δε ξέρω αν το χει αναφέρει άλλος πιο πρίν αλλά καινοτομίες που έχουν οι σειρές dawn of war και το company of heroes δε τις έχει ούτε κατα διάνοια το SC2 .

 

Το νέο Battlenet είναι που βγάζω το καπέλο, καθώς και το single player του παιχνιδιού στη φάση του πόσο σε βάζει μέσα στην ατμόσφαιρα. Διότι αποστολές κτλ πάνω κάτω ίδιες είναι σόλα τα fps-RTS παιχνίδια τα τελευταία 8 χρόνια.

 

Δε θέλω να γράψω άλλα διότι μπορει να υπάρχουν πράγματα που δεν εχω βρεί - δει ακόμα , αν κ θα πρεπε να χω διαβάσει αναφορά αυτών κάπου.

 

Peace out

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήρθε

Force Majeure. Blizzard shall not be liable for any delay or failure to perform resulting from causes outside the reasonable control of Blizzard, including without limitation any failure to perform hereunder due to unforeseen circumstances or cause beyond Blizzard's control such as acts of God, war, terrorism, riots, embargoes, acts of civil or military authorities, fire, floods, accidents, strikes, or shortages of transportation facilities, fuel, energy, labor or materials.

Ημαρτον!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

πρώτη φορα την βλέπεις αυτή την φράση? πρέπει να υπάρχει χαλαρά σε όλες τις εγγυήσεις ηλεκτρονικών προϊόντων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι βέβαια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έπρεπε να τσεκουρώσουν τα μισά units. (το οποίο είναι το μόνο κουλό που βρίσκω στο παιχνίδι εκτός του cheesy story :P)

 

Κοιτα, πολλες μοναδες που δουλευαν καλα στο πρωτο θα ηταν overpowered στο δευτερο game. Για παραδειγμα τα Goliath και τα wraith, αν σκεφτεις ποσο σπανιες ειναι στους Terran οι μοναδες που χτυπανε εδαφος-αερα, θα ηταν εντελως overpowered. Επισης οι Medics υπηρχαν στο early Alpha του παιχνιδιου αλλα μαλλον κριθηκαν λιγο imba για T1 unit, σκεψου οτι με 2 barracks (ενα με reactor και αλλο ενα με tech lab) θα μπορουσες να κανεις MMM, ενω τωρα θες και Factory->Starport και παρ'ολα αυτα ειναι παρα πολυ δυνατο tactic, σκεψου ποσο imba θα ηταν αν ειχες τις παλιες medics.

 

Αυτο που λεω ειναι οτι στο Balance πρεπει να σκεφτεις παρα πολλα πραγματα, γι'αυτο δεν ειναι παραλογο που λειπουν πολλες μοναδες κατα την γνωμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καντε το κοπο και διαβάστε ένα topic που περιγράφει με άλλο τρόπο το SC2 , ελληνικότατο απο φίλο ...

http://www.callofduty.gr/games-that-arenot-cod/starcraft-ii-or-how-you-can-do-nothing-and-succeed/?topicseen

 

Δε παιζει να χει γραφτει καμία καλύτερη παρομοίωση ποτέ ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καντε το κοπο και διαβάστε ένα topic που περιγράφει με άλλο τρόπο το SC2 , ελληνικότατο απο φίλο ...

http://www.callofduty.gr/games-that-arenot-cod/starcraft-ii-or-how-you-can-do-nothing-and-succeed/?topicseen

 

Δε παιζει να χει γραφτει καμία καλύτερη παρομοίωση ποτέ ...

 

Θεος ο τυπος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χα, τρομερος. Γελασα τρελα με το "ΟΒΟΒΟ ΜΑΛΙΑΝΓΚΑ ΔΕΣ ΓΡΑΦΙΚΑ". Κατα τα αλλα διαφωνω που λεει οτι το παιχνιδι δεν εχει performance προβληματα και crashes. Εχει απο αυτα το Strarcraft 2 και μαλιστα εκει που μετραει, στη μαχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καθε race εχει τελειως διαφορετικα units αλλα το strategy καταληγει σε unit spam. Ολες οι μαχες ακομα και σε high level (απ' οτι ειδα σε μερικα demo) καταληγουν σε unit spam' date=' blobing και attack move. Σιγουρα θελει "skill" για να παιξεις σε higher level αλλα δεν θα το καρατηριζα micro sensitivie. Ειναι περισσοτερο macro sensitive, να εχεις δηλαδη μια γερη οικονομια και αμυνα προκειμενου να μπορεις να υποστηριξεις ενα μεγαλο στρατο παρα να κανεις το μεγιστο δυνατον με ενα μικρο (σχετικα) αριθμο units. Ειναι δηλαδη το αναποδο του Warcraft 3.

Abilities ειναι μηδαμινα. Το καθε race εχει το πολυ 2 spellcasters με γενικης χρησης abilities και τα υπολοιπα ειναι καθαρα unit buffs. Καποια units κανουν blink, καποια boostαρουν το damage τους για λιγο αλλα δεν ειναι though sensitive abilities. Δεν χρειαζεται να τα ριξεις την καταλληλη στιγμη ή καποιο εντονο micro. Κυριως υπαρχει ελειψη σε AoE abilities που θα μπορουσαν να βοηθησουν εναντιων του blobing.

Η τελικη εικονα ενος multiplayer game ειναι μια γερη οικονομια και ενα blob απο διαφορα units αρκετα μεγαλο για να γονατιζει ati 5870 σε crossfire και η μονη αντεπιθεση ειναι ενα αντιστοιχως μεγαλο blob. Στο παλιο, τουλαχιστον, δεν ηταν απολυτως δυνατο λογω του χειρισμου. Υπηρχε 12 units limit σε καθε selection ή control group, επομενως ηθελε καποιο micro για να κουνησεις και να δωσεις attack orders σε 50 units. Στο SC2 ομως δεν υπαρχει τετοιο οριο και, οι περισσοτεροι, πολυ απλα groupαρουν ολα τους τα units και rightclickαρουν πανω σε οτι θελουν να πεθανει.[/quote']

 

 

Ναι, αν ακολουθησεις την "στρατηγικη" του τυπα στο multiplayer μπορεις να εισαι 50:50 σε bronze που οι περισσοτεροι πιστευουν οτι με το να χτιζουν 30 κανονια πισω απο το choke αμυνονται αποτελεσματικα...

Βασικα επρεπε να σταματησω να διαβαζω στο "Ολες οι μαχες ακομα και σε high level (απ' οτι ειδα σε μερικα demo)", εχει πλακα να εισαι τοσο απολυτος για κατι που δεν εχεις παιξει ποτε και απλα εχεις δει "καποια demo". Γενικα το skirmish vs normal pc δεν εχει καμια σχεση με το skirmish vs very hard pc που με την σειρα του δεν εχει σχεση με το ladder.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όντος Θεός ο τύπος αλλά:

το b.net crashare στο launch (εγώ περίμενα σχεδόν 2 ώρες για να δει ο client ότι το account μου είχε active SC2 copy), απαράδεκτο αν σκεφτείς ότι δεν με είχαν καλέσει στη beta :P

 

δεν έχω να διαφωνήσω σε κάτι άλλο, το game μου άρεσε και είναι TOP αλλά αν το βάλεις πλάι στο SC1 τότε ο παλιός κερδίζει hands-down

sad but true, ομώς ποιος ασχολείται με όλα αυτά τώρα που έχουμε το SC2???

 

υγ: πότε βγαίνει το επόμενο επεισόδιο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποψεις υπάρχουν πολλές

Αρκετοί ενθουσιάστηκαν άλλοι πάλι περίμεναν κάτι περισσότερο...

Το τι γραφικά έχει ή το βάθος της campaign σιγά σιγά θα μπούνε σε δέυτερη μοίρα και το παιχνίδι πλέον θα συζητιέται γι'αυτο που σίγουα αξίζει και δεν είναι άλλο απο το Multiplayer κομμάτι του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αποψεις υπάρχουν πολλές

Αρκετοί ενθουσιάστηκαν άλλοι πάλι περίμεναν κάτι περισσότερο...

Μία παράμετρος που "υποσυνείδητα" επηρεάζει τις κριτικές και δεν είδα να την αναφέρει ΚΑΝΕΙΣ, είναι ότι την εποχή του SC1 δεν υπήρχε η βιομηχανία gaming όπως την ξέρουμε σήμερα. Τότε λίγα και καλά παιχνίδια, τώρα πολλά και στην πλειοψηφεία μάπα.

 

Το αποτέλεσμα της σημερινής fast-foodαδικης βιομηχανίας είναι ότι ο gamer ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ θα συγκινηθεί με ένα παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...