Προς το περιεχόμενο

Starcraft 2


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πραγματικά υπέροχο παιχνίδι! Τρομερά γραφικά,τέλειο μενού, απίστευτη λεπτομέρεια στα πρόσωπα τον ηρώων!τρομερό gameplay όπως πρέπει για hardcore gaming και θεϊκές πίστες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Βγαίνει το Splinter Cell: Conviction και ορμάνε όλοι να τους φάνε επειδή το gameplay δεν είναι ίδιο με του Deus Ex 1. Consolitus, ουυυυυυ 666, το γαμήσατε, που είναι το γνωστό μας Splinter Cell, το κάνατε για τα λεφτά, μας πουλήσατε, είναι τα λόγια της της πλειοψηφίας του PC κοινού. Το ίδιο ισχύει για πολλά παιχνίδια όπως Ghost Recon, Deus Ex 2, Bioshock (που ήταν περισσότερο mainstream από το System Shock 2), Rainbow Six, κλπ κλπ.

 

Βγαίνει το SC2 που έχει ίδιο gameplay με το SC1. Ουυυυυυυυυυ, 666, μάπα, είναι δυνατόν το gameplay να είναι ίδιο, πάτε καλά;

 

Ε απλά LOL και τίποτα παραπάνω. Και η πλάκα είναι ότι από τα αρχικά gameplay videos φαινόταν πόσο πιστό είναι στο αυθεντικό. Ξέρατε πως και τι θα είναι πριν καν το αγοράσετε. Και να το πω απλά; Αυτό θέλαμε οι περισσότεροι (όπως το ίδιο ακριβώς ζητάμε σε αρκετά sequels που τα γ@μάνε ασυστόλως όπως Ghost Recon και Splinter Cell)

 

Τι σημασία έχει αν τα όντως πολύ καλά γραφικά των cutscenes είναι realtime? Μπορείς να ελέγξεις κάποιον χαρακτήρα στη διάρκειά τους; Είναι μέρος του gameplay? Από την σκοπιά ενός gamer δεν έχουν τίποτα περισσότερο να προσφέρουν από τα pre-rendered cinematics τα οποία όντως σπέρνουν και στα οποία όντως η blizzard έχει τρελή παράδοση... αλλά μέχρι κι αυτά τα τσιγγουνεύτηκε εν συγκρίσει π.χ. με το warcraft 3 (κατά τα άλλα, τρελά production values).

 

Όσον αφορά τα σχόλια των fanboys για sequels παιχνιδιών που άλλαξαν τη συνταγή, μπορώ να σου παραθέσω κι άλλα τόσα για παιχνίδια που έχουν κατηγορηθεί για στασιμότητα όταν μεταξύ των sequels μεσολάβησαν 2-3 χρόνια και όχι δεκαετία... Doom3? God of War? Call of Duty? Εκεί δεν είδα κανείς να υπερασπίζεται το ότι οι developers δεν θέλησαν να χαλάσουν τη συνταγή... Και μιλάμε για παιχνίδια των οποίων η εξέλιξη και οπτικά και σε gameplay ήταν μεγαλύτερη σε 2-3 χρόνια από μια δεκαετία στο starcraft. To θέμα είναι όχι αν υπάρχουν αλλαγές, αλλά αν είναι προς το καλύτερο. Και εκεί η blizzard έδειξε τρελή ατολμία επιλέγωντας να ικανοποιήσει τους Κορεάτες και λοιπούς zombie-fans αντί να φτιάξει ένα πραγματικά σύγχρονο rts που θα βούλωνε στόματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Doom3?

 

Το απόλυτο άκυρο. Το Doom3 δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με τα παλιά Doom. Στο Doom3 πήγαν για ένα κλειστοφοβικό στιλ, στο οποίο πρώτο λόγο είχε η ατμόσφαιρα και το σκοτάδι (κι ήταν ένας από τους λόγους που ΕΠΡΕΠΕ να το παίζεις νύχτα κι όχι μέρα). Πολλοί κατέκριναν την κίνηση αυτή και την έλεγαν στην iD που δεν έμεινε πιστή στο στιλ, στις ορδές από αντιπάλους και στον ξέφρενο ρυθμό των κλασικών Doom. Ακόμα και το level design δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με τα παλιότερα μέρη και χρειάστηκε να εμφανιστεί το Classic Doom 3 Mod για να χαρούν σαν μικρά παιδάκια μερικοί :P

 

PS: Και προσωπικά γουστάρω που το GoW παραμένει στο ίδιο στιλ με το πρώτο μέρος... ενώ το τελευταίο CoD το κατέκριναν οι περισσότεροι επειδή η IW κατακρεούργησε το MP μέρος της PC έκδοσης (με τους dedies και τις σχετικές βλακείες της) κι όχι επειδή είναι στο ίδιο στιλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι που δεν κατάλαβα.

Η εισαγωγή δείχνει έναν πρώην κατάδικο να του κολλάνε πάνω του μόνιμα την στολή του space marine. Άρα οι space marines είναι πρώην κατάδικοι. Πού υποτίθεται ότι ανήκει αυτός ο space marine της εισαγωγής, στο Dominion ή στην Confederacy;

Ο Raynor γιατί έχει τέτοιες μονάδες στην κατοχή του; Μήπως έχω χάσει κάτι από την υπόθεση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
PS: Και προσωπικά γουστάρω που το GoW παραμένει στο ίδιο στιλ με το πρώτο μέρος... ενώ το τελευταίο CoD το κατέκριναν οι περισσότεροι επειδή η IW κατακρεούργησε το MP μέρος της PC έκδοσης (με τους dedies και τις σχετικές βλακείες της) κι όχι επειδή είναι στο ίδιο στιλ

 

Ακριβώς αυτό εννοώ: όσοι παραπονιούνται για αλλαγές που έγιναν μεταξύ sequels, είναι ειτε:

A)τρελά fanboys που απλά δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα ποτέ

Β)gamers που παραπονιούνται δικαίως, όχι όμως για το ότι έγιναν αλλαγές, αλλά για το ότι έγιναν αλλαγές προς το χειρότερο που κατέστρεψαν ένα παιχνίδι που τους άρεσε.

 

Το να υπερασπίζεσαι λοιπόν την επιλογή της Blizzard να κρατήσει απαράλλαχτο gameplay με το επιχείρημα το κράξιμο που θα έτρωγε από τους fans σημαίνει πως:

A)η blizzard ενδιαφέρεται μόνο για τα fanboys που θα την έκραζαν έτσι κι αλλιώς ακόμη και αν άλλαζε κάτι προς το καλύτερο.

Β)η blizzard δεν είχε καμιά εμπιστοσύνη στις δυνατότητές και προτίμησε να μην αλλάξει τίποτα από το να κάνει καμιά μ@λ@κι@.

 

Όποιο σενάριο και να είναι το πραγματικό, η Blizzard δεν αξίζει το όλο "best developer evah" hype... Και το πιο σημαντικό είναι ότι αρχίζω να φοβάμαι μην έχουμε τα ίδια και στο diablo 3.

 

Και για το doom3 το άκυρο επιστρέφεται: το μεγαλύτερο κράξιμο το έφαγε η id γιατί το κράτησε old-school fps (corridor shooter, χωρίς alternative-fire στα όπλα, κλασικό healing με med-pacs, απλές κινήσεις του παίχτη με μόνο jump-crouch κτλ... μέχρι και για το ότι δεν μπορούσες να έχεις μονίμως on το φακό) και δεν είχε ενσωματώσει καμία από τις καινοτομίες των fps που είχαν γίνει στα χρόνια που μεσολάβησαν.

Επεξ/σία από kostool13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το εβαλα και γω το Starcraft,μου θυμιζει αρκετα το Warhammer

Να πω επισης οτι δεν εχω παιξει το πρωτο SC.....

Περιμενω την blizzard να βαλει in-game AA να βελτιωθουν λιγο τα πραγματα,οχι οτι εχω παραπονο απο επιδοσεις σφαιρα παει απλα σε μερικα σημεια ειτε εχεις ΑΑ ειτε οχι φενεται το ιδιο

Κανεις ομως βλεπω δεν παρατηρησε το night elf που χορευε στο bar :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτι που δεν κατάλαβα.

Η εισαγωγή δείχνει έναν πρώην κατάδικο να του κολλάνε πάνω του μόνιμα την στολή του space marine. Άρα οι space marines είναι πρώην κατάδικοι. Πού υποτίθεται ότι ανήκει αυτός ο space marine της εισαγωγής, στο Dominion ή στην Confederacy;

Ο Raynor γιατί έχει τέτοιες μονάδες στην κατοχή του; Μήπως έχω χάσει κάτι από την υπόθεση;

 

Εχω την εντυπωση πως ναι πολλοι ειναι πρωην καταδικοι....

Ο πρωτος ομως δεν ηταν ο Tycus ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Όποιο σενάριο και να είναι το πραγματικό, η Blizzard δεν αξίζει το όλο "best developer evah" hype... Και το πιο σημαντικό είναι ότι αρχίζω να φοβάμαι μην έχουμε τα ίδια και στο diablo 3."

 

Αυτο ξαναπεστο. Και μπορει οταν κυκλοφορησε το Starcraft να ηταν σημειο αναφορας για τα strategy games τοτε,μπορει το Starcraft ΙΙ να ειναι ενα πολυ καλο παιχνιδι τωρα αλλα η αναμονη τοσων χρονων μαλλον καταφερε ν΄ακυρωσει τις περισσοτερες απο τις προσδοκιες μας. Οσο για το Diablo 3,ουτε να το σκεφτομαι δε θελω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Well τα αρχικά σκάφη από την Γη, μετέφεραν τα "μπουμπούκια" αυτού εδώ του κόσμου, κατάδικους και λοιπά. Αν πάτε δε στο armory και διαβάσετε τα info των μονάδων θα καταλάβετε ακόμα περισσότερα. Για τους τύπους με τα φλογοβόλα (μου διαφεύγει η σωστή ονομασία) αναφέρει π.χ. ότι "μόλις το 50% από αυτούς είναι πυρομανείς" or something like that :>

 

Γι' αυτό να πα να.....αγαπηθούν οι terrans :lol:, φέρτε μου το campaign των zergs ωρε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουτε που ασχοληθηκα με το campaign, οπως και με το πρωτο sc.

 

Απο μερια multiplayer ειναι παρα πολυ καλο, θελει ομως λιγο φτιαξιμο στα hot keys επειδη παιζεις πολυ με αυτα, δε μπορει να εχει "c" "t" "g" "f" , καλυτερα να εβαζε τα κουμπια qwerty την πανω σειρα δηλαδη, να ειναι defaults να μη καθομαστε να τα φτιαχνουμε.

 

Σε κατι φασεις παραταω το mouse και παιζω πιανο στο keyboard

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

χαίρομαι που δεν γράφει για Silmarillion ο Killik, ο βιασμός των ονομάτων και τα engreek θα μου δημιουργούσαν εθισμό στα lexotanyl...

 

υγ.αφου το παιχνιδι θα βγει σαν τριλογια,αυτο σημαινει πως τελικα το νεο mmorgp της Βλιζζ θα ειναι για το Diablo? κριμα,θα προτιμουσα ενα scifi mmorpg παρα ενα ακομα fantasy απο την Μπλιζ.

 

όχι, η Blizzard έχει ανακοινώσει ότι το νέο της MMORPG δεν πρόκειται να είναι Warcraft/Starcraft/Diablo related...

 

τελείως καινούριο universe...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης το campaign ειναι στην ουσια 2 ιστοριες (3 αν βαλεις μεσα και τον κρυσταλο του Ζαρατουλ).Και προχωρας αναμεσα στις 2 ιστοριες παραλληλα αφου οπως ειπα τις αποστολες τις εκτελεις με ποια σειρα θες.Ομως εδω δημιουργει προβλημα με την συναισθηματικη φορτιση της καθε ιστοριας και με το relation του χαρακτηρα.

Κατά τη γνώμη σου, ποια θα ήταν η καλύτερη σειρά αποστολών (story-driven wise) για να παίξει κάποιος το campaign?

 

Εγώ δεν το ακούμπησα καθόλου και με ενδιαφέρει κυρίως το Campaign, εξ ου και η ερώτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...