stefanidisg Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 14 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε Δεν υπάρχει κανένα βελάκι διπλά στο ποσό όπως βλέπεις και στη φώτο. Και αν εννοείς το manage κουμπί πάνω από το ποσό και την δεν σου δίνει την επιλογή να διαλέξεις πιο θα κάνει την ισοτιμία απλά από πια κάρτα να πάρει τα λεφτά. Αφού έχει βελάκι δίπλα από το ποσό 1
stefanidisg Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 Δημοσ. 15 Μαΐου 2020 15 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε Όχι δεν έχει. Την φώτο που ανέβασα πιο πάνω την είδες? Πες μου που βλέπεις κάποιο βελάκι κοντά στο ποσό? Αυτό τι είναι στον πορτοκαλί κύκλο.
sarantatessera Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Δημοσ. 16 Μαΐου 2020 Πειραματιζόμουν λίγο με τις ρυθμίσεις πληρωμών μου μέσω PayPal και έβαλα σε ανενεργή κατάσταση την πληρωμή του Netflix. Τώρα όμως δεν μπορώ να το γυρίσω στην ενεργή. Έχει κανείς καμιά ιδέα πώς θα το κάνω, μιας και αν δεν το καταφέρω λογικά δεν θα πληρωθεί η μηνιαία συνδρομή μου στο Netflix;
Hiddenite Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Καλημέρα, στις 24 Μαΐου έκανα ( πρώτη μου φορά) αμφισβήτηση- αίτηση μέσω PayPal για επιστροφή χρημάτων λόγω μη παράδοσης παραγγελίας. Έγραψα ένα μακροσκελές κείμενο με τις απόψεις μου και στα ελληνικά και στα αγγλικά και πρόσθεσα κάποια screen shot. Μέχρι και σήμερα δεν έχει αλλάξει κάτι. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση του πωλητή. Πώς θα εξελιχθεί αυτό; Πότε βγαίνει το πόρισμα; Πότε επιστρέφονται τα χρήματα εαν ισχύουν οι απόψεις μου;
alfeios Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 3 λεπτά πριν, Hiddenite είπε Καλημέρα, στις 24 Μαΐου έκανα ( πρώτη μου φορά) αμφισβήτηση- αίτηση μέσω PayPal για επιστροφή χρημάτων λόγω μη παράδοσης παραγγελίας. Έγραψα ένα μακροσκελές κείμενο με τις απόψεις μου και στα ελληνικά και στα αγγλικά και πρόσθεσα κάποια screen shot. Μέχρι και σήμερα δεν έχει αλλάξει κάτι. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση του πωλητή. Πώς θα εξελιχθεί αυτό; Πότε βγαίνει το πόρισμα; Πότε επιστρέφονται τα χρήματα εαν ισχύουν οι απόψεις μου; Πότε εκανες την αμφισβήτηση ;
Hiddenite Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Γράψε λάθος. 14 Μαΐου εννοώ. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2020 από Hiddenite 1
LaMereda Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 3 ώρες πριν, Hiddenite είπε Καλημέρα, στις 24 Μαΐου έκανα ( πρώτη μου φορά) αμφισβήτηση- αίτηση μέσω PayPal για επιστροφή χρημάτων λόγω μη παράδοσης παραγγελίας. Έγραψα ένα μακροσκελές κείμενο με τις απόψεις μου και στα ελληνικά και στα αγγλικά και πρόσθεσα κάποια screen shot. Μέχρι και σήμερα δεν έχει αλλάξει κάτι. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση του πωλητή. Πώς θα εξελιχθεί αυτό; Πότε βγαίνει το πόρισμα; Πότε επιστρέφονται τα χρήματα εαν ισχύουν οι απόψεις μου; Όταν ξεκινάς ένα dispute αρχικά το paypal δίνει κάποιο χρόνο στον πωλητή να απαντήσει, νομίζω είναι γύρω στις 10 ημέρες. Δες μέσα από το dispute θα αναγράφει κάπου πότε μπορείς να το κάνεις escalate to a paypal claim, μόνο τότε παίρνει θέση το paypal και ελέγχει τα στοιχεία!! Οπότε προσοχή να μην το αφήσεις έτσι. 1
Hiddenite Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, LaMereda είπε Όταν ξεκινάς ένα dispute αρχικά το paypal δίνει κάποιο χρόνο στον πωλητή να απαντήσει, νομίζω είναι γύρω στις 10 ημέρες. Δες μέσα από το dispute θα αναγράφει κάπου πότε μπορείς να το κάνεις escalate to a paypal claim, μόνο τότε παίρνει θέση το paypal και ελέγχει τα στοιχεία!! Οπότε προσοχή να μην το αφήσεις έτσι. Μέχρι τις 3 Ιουνίου με προτρέπει να λύσουμε μεταξύ μας την διαφορά. Απλά μου έκανε εντύπωση που δεν έχει απαντήσει ο πωλητής ( Banggood). Θα περιμένω, ευχαριστώ.
achilles_g_ Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 Δημοσ. 19 Μαΐου 2020 (επεξεργασμένο) Θέλω να αγοράσω κάτι από Τσεχία. Ο πωλητής έχει την πληρωμή σε δολάρια (1230$). Με συμφέρει να ορίσω σαν κύριο νόμισμα το δολάριο και να αφήσω την μετατροπή να την κάνει η τράπεζα? (πληρωμή με χρεωστική Εθνικής) Επεξ/σία 19 Μαΐου 2020 από achilles_g_
alfeios Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 22 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε Μόλις παρέλαβα την νέα κάρτα μου από alpha bank και ενώ την έχω ενεργοποίηση από το alhabnk web app και πήρα και τηλέφωνο το alpha web banking support για να τσεκάρω ότι είναι πραγματικά ενεργοποιημένη και μου είπαν ότι είναι κανονικά. Πάω λοιπόν στο paypal να κάνω update τα νέα στοιχεία και ενώ εισάγω την νέα ημερομηνία λήξης της κάρτας και το νέο 3 ψήφιο security code που έχει από πίσω η κάρτα μου βγάζει συνεχώς το παρακάτω μήνυμα. Και το τηλέφωνο support έχει αλλάξει? Γιατί παλιότερα νομίζω έπρεπε να καλέσω ένα 10 ψήφιο νούμερο ενώ τώρα μου βγάζει αυτό: 2103002172 Και εκτός αυτού μου βγάζει το κλασικό ηχογραφημένο μήνυμα σχετικά με τον covid-19 και μου κλείνει την γραμμή. Οταν λες παρελαβες την νεα σου καρτα τι εννοεις ? Οτι εληξε η παλια και εγινε ανανεωση ? Μπηπς εχεις καταχωρησει στο paypal την παλια με ιδιο αριθμο;
alfeios Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 1 ώρα πριν, Paragontas-x είπε Εννοώ ότι παρέλαβαν τη νέα κάρτα γιατι έληξε η παλιά. Και είχα καταχωρημένη την παλια με το τότε αριθμό security και ημερομηνία λήξης. Αν εννοείς τον 16 ψηφίο κωδικό που έχει πάνω ή νέα κάρτα τοτε έχει ακριβώς τον ίδιο με την παλια αφού αυτό το νούμερο δεν αλλάζει ποτέ κάθε φορά που σου στέλνουν την νέα κάρτα όπως δεν αλλάζει και το pin που έχεις βάλει στη κάρτα. Κανε update στην παλιά. Οχι προσθηκη καρτας
asdfnikos Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 25 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε Αυτό δοκίμασα και δεν το δεχότανε μου έβγαζε συνέχεια το παραπάνω μήνυμα. Με βάση τις οδηγίες που αναφέρει το ίδιο το paypal έκανα remove card και δοκιμάζω τώρα να ξανά εισάγω τη νέα αλλά δεν την δέχεται μου κάνει decline card. Τι στο καλό συμβαίνει πια?? Και η ειρωνεία σε όλο αυτό είναι ότι ενώ παλιότερα με κάποια πιο σοβαρά θέματα refund που είχα έπαιρνα ένα τηλέφωνο και όλα λυνόντουσαν πλέον λόγο covid-19 και τηλέφωνο που παίρνω ακούω ένα ηχητικό μήνυμα και η γραμμή κλείνει. Μια ομορφιά τι να πω. Χάλασε και το paypal. Χρήματα έχει η κάρτα μέσα σωστά;
asdfnikos Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 6 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε Εννοείτε ότι έχει αλλά τελικά δεν έφταιγε το paypal. Αναμενόμενο με τις Ελληνικές τράπεζες - υπηρεσίες αφού είναι για Έκατσα στην πολύ ωραία περίπτωση νέα κάρτα κατευθείαν από τον ταχυδρομικό φάκελο να είναι απομαγνητισμένη αφού δοκίμασα πριν κάνα μισάωρο να κάνω κατάθεση σε 2 alpha atm αλλά δεν. Μου πέταξε την κάρτα έξω. Μετά από επικοινωνία με το web banking μου είπαν θα εκδώσουν νέα κάρτα και ας ελπίσουμε αυτή να μην είναι απομαγνητισμένη. Fan fact: Το ξέρετε ότι για κάθε ενεργοποίηση κάρτας σας χρεώνουν 5 ευρώ? Η Απομαγνητηση της κάρτας Δεν έχει σχέση με της online αγορες. Τωρα για το χαράτσι ειναι 5-6 ευρώ ανάλογα την Τράπεζα η χρέωση επανέκδοσης κάρτας και ισχύει εδω και καιρό 1
alfeios Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 Δημοσ. 20 Μαΐου 2020 5 λεπτά πριν, asdfnikos είπε Η Απομαγνητηση της κάρτας Δεν έχει σχέση με της online αγορες. Τωρα για το χαράτσι ειναι 5-6 ευρώ ανάλογα την Τράπεζα η χρέωση επανέκδοσης κάρτας και ισχύει εδω και καιρό Συμφωνω και στα δυο. Μολις ηθελα να τα γραψω αλλα με προλαβες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα