Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν υπάρχει νόμος, υπάρχει κοινοτική οδηγία. Πρακτικά, αν η κυβέρνηση δει ότι την οφελεί η αύξηση σε σχέση με το πρόστιμο που θα πληρώσει για παραβίαση της κοινοτικής οδηγίας (όπως συμβαίνει με τα τέλη που βάζει στα εισαγώμενα μεταχειρισμένα) θα το κάνει.

 

Όσοι βάλατε να παρακάλατε να μην αυξηθεί πολύ γρήγορα ο αριθμός αυτών που έχουν ;)

 

Αυτή η κοινοτική οδηγία υπάρχει κάπου για να δούμε τι ακριβώς αναφέρει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει νόμος, υπάρχει κοινοτική οδηγία.

 

Μάλλον περί μυθεύματος πρόκειται.Ειδάλλως θά υπήρχε ή εν λόγω οδηγία κορνιζαρισμένη σέ ευδιάκριτο σημείο σέ όλα τά συνεργεία τοποθέτησης συσκευών υγραερίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το βρίσκω απίθανο.

 

Την ίδια ερώτηση έκανα κι εγώ πριν 2-3 μήνες εδώ και κάποιος είπε ότι υπάρχει κοινοτική οδηγία. Κανείς δεν την έχει ποτέ βέβαια ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον παραμύθι των εγκαταστατών είναι για να μας πιάσουν πελάτες παραπλανώντας μας.... Αν υπήρχε αυτό που λένε θα το είχαν βάλει στα συνεργεία τους σε μέγεθος πανό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό πού λές δέν τεκμηριώνεται από πουθενά.Αν έχεις κάποιο νόμο πού τό αναφέρει παράθεσέ τον.Τό καλοκαίρι πού ήμουν Κρήτη πουλόύσαν τό υγραέριο πρός 0,96 τό λίτρο.

 

Ναι αλλα και η βενζινη στην κρητη φτανει το 1.75 αρα και αυτο που λεσ δεν τεκμηριωνεται. φηλικα autogazkremis.webs.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα και η βενζινη στην κρητη φτανει το 1.75 αρα και αυτο που λεσ δεν τεκμηριωνεται. φηλικα autogazkremis.webs.com

 

Που τέτοια τύχη. Μάλλον έχεις καιρό να έρθεις εδώ κάτω. :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαλι μαυρο γενικα παντως!

ασπρη μερα δεν προκειται να δουμε στην τιμη της βενζινης απο τους ανεγκεφαλους!

αλλου ζουν!

αλλου παταν!

και αλλου βρισκονται!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μασημένη τροφή θέλετε...

Λίγο googlάρισμα ΔΕ βλάπτει!

 

Μερικά χρήσιμα links:

New Directive 2003/96/EC on Energy Taxation : http://ec.europa.eu/taxation_customs/taxation/excise_duties/energy_products/legislation/index_en.htm

 

 

Ερώτηση: Κίνητρα για τα αυτοκίνητα με υγραέριο (LPG) : http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?type=WQ&reference=E-2009-4997&language=EL

 

Απάντηση: http://www.europarl.europa.eu/sides/getAllAnswers.do?reference=E-2009-4997&language=EL

 

 

EXCISE DUTY TABLES: http://ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/taxation/excise_duties/energy_products/rates/excise_duties-part_II_energy_products-en.pdf'>http://ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/taxation/excise_duties/energy_products/rates/excise_duties-part_II_energy_products-en.pdf

 

Part II – Energy products and Electricity: http://ec.europa.eu/taxation_customs/resources/documents/taxation/excise_duties/energy_products/rates/excise_duties-part_II_energy_products-en.pdf

Σελ. 38 αναφέρει τί ισχύει για LPG

 

 

Εβδομαδιαίο Δελτίο Τιμών Καυσίμων στην Ευρωπαϊκή Ένωση:

http://ec.europa.eu/energy/observatory/oil/bulletin_en.htm

 

Σχετικά με το πού αναφέρεται οτι είναι οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης να παραμείνει η χαμηλότερη επιβάρυνση του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο, αλλά είναι γεγονός οτι πολλά κράτη έχουν θεσπίσει διάφορα κίνητρα μειωμένης επιβάρυνσης με φόρους (π.χ. η Γερμανία μέχρι το 2018), ώστε να ενθαρύνουν με αυτό τον τρόπο τη χρήση καυσίμων που συμβάλουν λιγότερο στο φαινόμενο του θερμοκηπίου (μέσω της μείωσης εκπομπών CO2), υπακούοντας στην Οδηγία 2003/96/EC (το link για την Οδηγία αναφέρεται πιο πάνω).

Και είναι γεγονός οτι το LPG έχει όντως μειωμένους ρύπους μέχρι 20%. Καθώς είναι υποχρέωση όλων των κρατών της Ε.Ε. να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων, θα ήταν εντελώς παράλογο να αυξηθεί σε κάποιο κράτος μέλος της Ε.Ε. η τιμή του υγραερίου πολύ περισσότερο απ' ότι είναι ο μέσος όρος στην Ε.Ε.

Και αυτή τη στιγμή οι τιμές του υγραερίου κυμαίνονται μεταξύ 0,773 ευρώ στη Γαλλία και 0,501 (στη Σλοβακία).

Οι παρακάτω τιμές είναι σε ευρώ ανά 1000 λίτρα

 

Belgium (EUR) 609.00

Bulgaria (BGN) 575.38

Czech Republic (CZK) 586.58

Estonia (EEK) 632.73

France (EUR) 772.70

Germany (EUR) 627.96

Hungary (HUF) 726.84

Italy (EUR) 660.89

Latvia (LVL) 548.27

Lithuania (LTL) 596.65

Luxembourg (EUR) 553.05

Netherlands (EUR) 733.00

Poland (PLN) 581.19

Portugal (EUR) 682.00

Romania (RON) 554.36

Slovakia (EUR) 501.00

Slovenia (EUR) 695.86

Spain (EUR) 605.38

 

Το οτι δεν αναφέρεται καν η Ελλάδα, είναι ενδεικτικό οτι είναι εξαιρετικά χαμηλή η κατανάλωση (ζήτηση) υγραερίου...

Άλλωστε το ίδιο υγραέριο χρησιμοποιείται τόσο για κίνηση, όσο και για οικιακή ή επαγγελματική χρήση, οπότε θα ήταν και πάλι, πολύ δύσκολο να διαφοροποιηθεί η τιμή ιδιαίτερα μόνο για τα αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

0,70 στα Γιάννενα...αύξηση 5 λεπτά τους τελευταίους 4 μήνες

η μόνη λύση είναι η αύξηση του ανταγωνισμού...

αν δεν ανοίξουν πρατήρια...θα συνεχίσει η εκμετάλλευση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ποιο κιτ 5 ης ειναι καλυτερο ?...ποιο αξιοπιστω και σταθερο ποια μαρκα δεξαμενη?...ολα αυτα εχουν σημασία διαβαζουμε ενα 4 ης γενια αλλα δεν διευκρινιζουν ποιο ακριβος κιτ ..μπορει καποιος να αναφερει καποια κιτ συνολικα και ποιες δεξαμενες υπαρχουν διαθεσιμες για να μπορουμε να επιλεξουμε

οχι απλα 5 ης γενιας χωρις να ξερουμε ακριβως ...

σκοπευω να βαλω στο peugeot 307 1.4 μοδ 2003

αν γνωριζετε και το σημειο που μπορω να το βαλω ...αν δεν κανει να το ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΤΕ στο φορουμ στείλτε πμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ: http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upload/Catalogus_Peugeot_NL.pdf μπορείς να κατεβάσεις τον κατάλογο της Vialle για σύστημα 5ης γενιάς, με όλα όσα προβλέπονται για το αυτοκίνητό σου. Αναφέρει δύο μεγέθη δεξαμενής 67 και 55 λίτρων. Το σύστημα είναι προδιαγραφών Euro3 (όπως μαλλον είναι και το αυτοκίνητό σου με βενζίνη).

Η Vialle έχει 1-2 αντιπροσώπους στην Ελλάδα εκ των οποίων η Subaru Ελλάς είναι ο ένας (που μάλλον τοποθετεί μόνο στα Subaru Forester).

Δες τους συνεργάτες της εδώ: http://www.vialle.nl/lpg-producten/verkooppunten-inbouwcentra/locaties-verkooppunten.html?L=1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Εδώ: http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upload/Catalogus_Peugeot_NL.pdf μπορείς να κατεβάσεις τον κατάλογο της Vialle για σύστημα 5ης γενιάς, με όλα όσα προβλέπονται για το αυτοκίνητό σου. Αναφέρει δύο μεγέθη δεξαμενής 67 και 55 λίτρων. Το σύστημα είναι προδιαγραφών Euro3 (όπως μαλλον είναι και το αυτοκίνητό σου με βενζίνη).

Η Vialle έχει 1-2 αντιπροσώπους στην Ελλάδα εκ των οποίων η Subaru Ελλάς είναι ο ένας (που μάλλον τοποθετεί μόνο στα Subaru Forester).

Δες τους συνεργάτες της εδώ: http://www.vialle.nl/lpg-producten/verkooppunten-inbouwcentra/locaties-verkooppunten.html?L=1

 

ευχαριστω φιλε ...αν υπαρχει και καποια αλλη εταιρια να μπορουμε να ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ?....

αν και βρήκα αυτο αλλα ειναι σκόρπια μεσα....και δεν βρήκα κατι συγκεκριμένο για το δικο μου ...απλα πολλεσ μαρκεσ απο gas set ... http://www.autogasparts.eu/webshop/docs/webshop.asp?type=startpage

εδω ειναι οι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ μαρκες

 

JLM Valve Saver Kit, Stako, GZWM, AEB, BRC, Century, Ceodeux, Eurogas, Impco, Lovato, Marini, Nollfs, Vialle, Prins, Tartarini, Tomasseto, Teleflex, Valtek, Lovato, Landi, Landi Renzo, electronic Valve-Protector, OMVL, Teleflex, Koltec Necam, Rail, Poliauto, GOK, Truma, Alugas, Moremo, OMB, Electronic Valve Saver Kit, Zavoli

 

 

μετα απο φιλτραρισμα των εταιριων που αναφερα ειδα οτι για τεποζιτα, εταιριες με ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ και τετοια ειναι η Stako, GZWM και για 4 ης η 5 ης γενιας παμε zavoli ,icom που δεν αναφερεται ,prins, vialle oi υπόλοιπες μαλλον εχουν διαφορα εξαρτήματα που χρειαζετε η μετατροπή ..αν μπορει καποιος να συμπλήρωση τη λιστα για να μπορουμε να γνωριζουμε οταν καποιος μας δινει προσφορα να ξερουμε τι θα μας βαλει ...οχι απλα 4 ης η 5ης γενιας

Επεξ/σία από xaris-cd
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το πού αναφέρεται οτι είναι οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης να παραμείνει η χαμηλότερη επιβάρυνση του υγραερίου σε σχέση με τη βενζίνη, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο

 

Γιατί δεν υπάρχει ;)

 

Και είναι γεγονός οτι το LPG έχει όντως μειωμένους ρύπους μέχρι 20%. Καθώς είναι υποχρέωση όλων των κρατών της Ε.Ε. να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων, θα ήταν εντελώς παράλογο να αυξηθεί σε κάποιο κράτος μέλος της Ε.Ε. η τιμή του υγραερίου πολύ περισσότερο απ' ότι είναι ο μέσος όρος στην Ε.Ε.

 

Ναι, άμα μυριστούν παραδάκι, αυτό θα τους εμποδίσει. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...