Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΠΑΙΔΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....

 

Επειδή έλειπα αυτό τον καιρό άνοιξα χθές το e-mail και ΝΟΜΙΖΩ πως έχω ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και χρειάζομαι την βοήθειά σας επειγόντως....

 

Πρίν κάποιο καιρό είχα κάνει Buy it now ένα κινητό το οποίο αμέσως την ίδια μέρα ο πωλήτής μου έστειλε refund γιατί έλεγε πως το paypal account δεν ήταν verified και πως ή address δν ήταν confirmed.... Εγώ πήρα τα λεφτά πίσω όλα ok και του άφησα και feedback σαν να μην συμβαίνει τπτ! Αλλά είδα το εξής τώρα.... plz help!!!!

 

" Dear ***8,

 

 

According to eBay's records, you have not yet responded to d.lodge's notification regarding your payment for item P990i EXCELLENT CONDITION. NETWORK FREE. UNLOCKED (#110139688124), which was filed on Jul-10-2007.

 

You may have already resolved this situation through email or paid for this item directly, but eBay has not yet been informed. Please respond using the link below so eBay can confirm your communication.

 

Please note that if you do not resolve this situation within seven days of the date the notification was sent, you may receive an Unpaid Item strike under eBay's Unpaid Item Policy. Also, if you don't respond and the case closes with an Unpaid Item strike against you, you will lose feedback privileges for this transaction.

 

You can still leave a feedback comment for this transaction, but the feedback rating that you choose will not appear, and will not count toward the seller's feedback score. An eBay administrative note will appear under your feedback comment explaining that you did not respond to the seller's notification.

 

Thank you for your patience and responsiveness in participating in this process.

 

 

Thank you,

eBay "

 

και στο account στο ebay λέει το εξής....

 

 

 

"Dear ****,

We are contacting you about the following item: P990i EXCELLENT CONDITION. NETWORK FREE. UNLOCKED (#110139688124)

 

The seller, d.lodge tells us you have mutually agreed not to complete the transaction (e.g. because you returned or are returning the item for a refund or because there was a misunderstanding) and has requested a credit for their eBay fees.

 

Please respond by Jul-17-2007 so eBay knows whether you have made this agreement.

 

Please note: Both you and the seller will still be able to leave feedback for each other regarding this transaction.

 

Thank you,

eBay"

 

Στο response μου έχει

 

 

Transaction: P990i EXCELLENT CONDITION. NETWORK FREE. UNLOCKED (#110139688124) sold by d.lodge on Jun-18-2007.

Dispute status: Your action needed.

eBay user d.lodge has told us that you have mutually agreed not to complete this transaction or that you are returning the item.

If you confirm that you have agreed not to complete the transaction or that you are returning the item , you will release the seller from any obligations they may have to you. eBay will not take any action against your account because of this.

Please note: Both you and the seller will still be able to leave feedback for each other regarding this transaction.

 

How would you like to respond?

I agreed not to complete this transaction and/or return the item.

 

The seller will be eligible for a refund of their eBay fees.

We have not made an agreement to cancel this transaction.

 

The seller will NOT be eligible for a refund of their eBay fees."

 

ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ 20 Ιουλίου τι κάνω....:( :( ::(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

ΠΑΙΔΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....

 

Επειδή έλειπα αυτό τον καιρό άνοιξα χθές το e-mail και ΝΟΜΙΖΩ πως έχω ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και χρειάζομαι την βοήθειά σας επειγόντως....

 

Πρίν κάποιο καιρό είχα κάνει Buy it now ένα κινητό το οποίο αμέσως την ίδια μέρα ο πωλήτής μου έστειλε refund γιατί έλεγε πως το paypal account δεν ήταν verified και πως ή address δν ήταν confirmed.... Εγώ πήρα τα λεφτά πίσω όλα ok και του άφησα και feedback σαν να μην συμβαίνει τπτ! Αλλά είδα το εξής τώρα.... plz help!!!!

 

" Dear ***8,

 

 

According to eBay's records, you have not yet responded to d.lodge's notification regarding your payment for item P990i EXCELLENT CONDITION. NETWORK FREE. UNLOCKED (#110139688124), which was filed on Jul-10-2007.

 

You may have already resolved this situation through email or paid for this item directly, but eBay has not yet been informed. Please respond using the link below so eBay can confirm your communication.

 

Please note that if you do not resolve this situation within seven days of the date the notification was sent, you may receive an Unpaid Item strike under eBay's Unpaid Item Policy. Also, if you don't respond and the case closes with an Unpaid Item strike against you, you will lose feedback privileges for this transaction.

 

You can still leave a feedback comment for this transaction, but the feedback rating that you choose will not appear, and will not count toward the seller's feedback score. An eBay administrative note will appear under your feedback comment explaining that you did not respond to the seller's notification.

 

Thank you for your patience and responsiveness in participating in this process.

 

 

Thank you,

eBay "

 

και στο account στο ebay λέει το εξής....

 

 

 

"Dear ****,

We are contacting you about the following item: P990i EXCELLENT CONDITION. NETWORK FREE. UNLOCKED (#110139688124)

 

The seller, d.lodge tells us you have mutually agreed not to complete the transaction (e.g. because you returned or are returning the item for a refund or because there was a misunderstanding) and has requested a credit for their eBay fees.

 

Please respond by Jul-17-2007 so eBay knows whether you have made this agreement.

 

Please note: Both you and the seller will still be able to leave feedback for each other regarding this transaction.

 

Thank you,

eBay"

 

Στο response μου έχει

 

 

Transaction: P990i EXCELLENT CONDITION. NETWORK FREE. UNLOCKED (#110139688124) sold by d.lodge on Jun-18-2007.

Dispute status: Your action needed.

eBay user d.lodge has told us that you have mutually agreed not to complete this transaction or that you are returning the item.

If you confirm that you have agreed not to complete the transaction or that you are returning the item , you will release the seller from any obligations they may have to you. eBay will not take any action against your account because of this.

Please note: Both you and the seller will still be able to leave feedback for each other regarding this transaction.

 

How would you like to respond?

I agreed not to complete this transaction and/or return the item.

 

The seller will be eligible for a refund of their eBay fees.

We have not made an agreement to cancel this transaction.

 

The seller will NOT be eligible for a refund of their eBay fees."

 

ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ 20 Ιουλίου τι κάνω....:( :( ::(

 

I agreed not to complete this transaction and/or return the item.

 

The seller will be eligible for a refund of their eBay fees.

 

Διάλεξα αυτή την επιλογή και απο τί είδα νομίζω το dispute έκλεισε... τζάμπα αγχώθηκα μάλλον... :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

EDIT: Διέγραψα το post μου γιατί μεταφέρθηκε και έμεινε αναπάντητο.

 

Κρίμα να μεταφέρονται σοβαρές ερωτήσεις σε αχανές θέματα,και να χάνονται..

και από την άλλη..και να αιωρούνται ανούσιες ερωτήσεις σε φρεσκοανοιγμένα θέματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά πόσες μέρες κάνατε να λάβετε κάτι από Αμερική με usps;

Αν καθυστερεί κάτι στο τελωνείο σημαίνει ότι μπορεί να μην έχει ελεγχθεί ακόμα ή ότι θα επιβαρυνθεί με δασμούς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά πόσες μέρες κάνατε να λάβετε κάτι από Αμερική με usps;

Αν καθυστερεί κάτι στο τελωνείο σημαίνει ότι μπορεί να μην έχει ελεγχθεί ακόμα ή ότι θα επιβαρυνθεί με δασμούς;

 

α)Και 1 1/2 μήνα...

β)Ετοιμάσου να βάλεις το χέρι στην τσέπη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα σε όλους,

 

Πρώτη φορά ποστάρω στο insomnia αν και το παρακολουθώ πολύ συχνά και πραγματικά πρέπει να πώ συγχαρητήρια σε όλο το κόσμο που γράφει γιατί το forum αποτελέι πλέον την πιο αξιόπιστη πηγή για να συζητήσεις το πρόβλημα σου. Το ίδιο ισχύει κγια το συγκεκριμένο thread.

 

Λοιπόν έχω το εξής πρόβληαμ με αγορά που έκανα από το ebay:

 

Πήρα ένα καινούργιο bleutooth car kit της Sony ericsson HCB-100 το μοντέλο, από Hong Kong με paypal. To shipping πολύ γρήγορο δεν λέω αλλά όταν το άνοιξα συνειδητοποιώ ότι το carkit που ήρθε είναι μια καλοσχεδιασμένη μαϊμού του αυθεντικού πιθανότητα κινέζικο!

 

Αμέσως τα πήρα και του στέλνω μήνυμα μέσα από το ebay όπου ζητάω πίσω τα λεφτά γιατί είναι counterfeit και παράλληλα του κάνω και negative feedback και του γράφω στο μαιλ ότι θα ανοίξω dispute αν δεν μου τα δώσει.

 

Μου απάντησε σήμερα ότι αυτός τα αγοράζει από άλλον και αν είναι όντως μαιμού μας κορόιδεψε και τους δύο και να μην ανησυχώ για τα λεφτά και θα τα πάρω αρκεί να του το στείλω πίσω και να αποσύρω το αρνητικό σχόλειο.

 

Εγώ του απάντησα ότι δεν αποσύρω το feddback αν δεν πάρω full refund και ότι το προιον του το στ΄λενω αν θέλει και του γραψά τις διαφορές που είδα από το γνήσιο μαζί με ένα λινκ με φωτό του original για να το ψάξει και αυτος.

 

Τελικά να του το στείλω? Αν ναί τα έξοδα αποστολής τα βάζω από την τσέπη μου? Υπάρχει πιθανότητα να βγάλω άκρη ή τα έχασα τα φράγκα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@gthe Από την ώρα που κοτσάρισες την αρνητική σ' έναν πωλητή αυτός χάνει τελείως την όποια εμπιστοσύνη θα μπορούσε να σου δείξει. Έδρασες κακώς και τώρα μην περιμένεις έλεος..

 

Λογικά θα επιβαρυνθείς εσύ με τα έξοδα για να το στείλεις πίσω και στη συνέχεια θα σου επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος χωρίς τα έξοδα αποστολής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@gthe Από την ώρα που κοτσάρισες την αρνητική σ' έναν πωλητή αυτός χάνει τελείως την όποια εμπιστοσύνη θα μπορούσε να σου δείξει. Έδρασες κακώς και τώρα μην περιμένεις έλεος..

 

Λογικά θα επιβαρυνθείς εσύ με τα έξοδα για να το στείλεις πίσω και στη συνέχεια θα σου επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος χωρίς τα έξοδα αποστολής.

 

Όταν λες μόνο την αξία εννοεις την αξία + τα έξοδα που το έστειλε πρώτη φορά και θα φάω εγώ τα έξοδα να του το στείλω πίσω φαντάζομαι.

 

Μιας και έδρασα κακώς όπως λες η ερώτηση είναι τι θα μπορούσα να κάνω? Πόσο σίγουρο είναι ότι θα πάρω πίσω τα φραγκα (έστω χωρίς το extra shiiping) και δεν θα πάρει απλά αυτός και πίσω το προιόν και θα με γράψει κανονικά?

Έπρεπε λες να το πάω πιο λάου? Ρε παιδιά άμα δεν τους κάνουμε και κάνα αρνητικό θα πουλάνε και ότι τους καπνίσει ακόμα περισσότερο.

 

Πάντως αν δεν μου κάνει full refund με ευκολία υπάρχει και dispute + paypal customer protection διαδικασία για να διεκδικήσεις όλο το ποσό στην οποία βέβαια από ότι διάβασα η αρνητική είναι προυπόθεση. Δουλεύουν αυτά η τρίχες?

 

Αν κάποιος έχει μπλέξει σε αντίστοιχη ιστορία ας πει αν θέλει που κατέληψε τελικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπάρχει κάποιος τρόπος να δω αν ο πωλητής είναι online ή αν έχει διαβάσει το μύνημα που του έστειλα? του εχω στείλει ένα μύνημα για μια δημοπρασία που λείγει σε λίγες ώρες από το πρωί και δέν έχει απαντήσει ακόμη. μου φένετε πως κάνει τον κινέζο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες μόνο την αξία εννοεις την αξία + τα έξοδα που το έστειλε πρώτη φορά και θα φάω εγώ τα έξοδα να του το στείλω πίσω φαντάζομαι.

 

Μιας και έδρασα κακώς όπως λες η ερώτηση είναι τι θα μπορούσα να κάνω? Πόσο σίγουρο είναι ότι θα πάρω πίσω τα φραγκα (έστω χωρίς το extra shiiping) και δεν θα πάρει απλά αυτός και πίσω το προιόν και θα με γράψει κανονικά?

Έπρεπε λες να το πάω πιο λάου? Ρε παιδιά άμα δεν τους κάνουμε και κάνα αρνητικό θα πουλάνε και ότι τους καπνίσει ακόμα περισσότερο.

 

Πάντως αν δεν μου κάνει full refund με ευκολία υπάρχει και dispute + paypal customer protection διαδικασία για να διεκδικήσεις όλο το ποσό στην οποία βέβαια από ότι διάβασα η αρνητική είναι προυπόθεση. Δουλεύουν αυτά η τρίχες?

 

Αν κάποιος έχει μπλέξει σε αντίστοιχη ιστορία ας πει αν θέλει που κατέληψε τελικά.

 

Όπως είπε και ο φίλος giankyr κακώς έπραξες!

1) Πρώτα στέλνουμε email στον πωλητή με το προβλημά μας!!

 

2) Αν απαντήσει και συμφωνήσει του στέλνουμε πίσω το αντικείμενο αν το ζητήσει και περιμένουμε να του φτάσει α)ή για να μας στείλει καινούργιο β)ή για να μας δώσει τα λεφτά μας πίσω εφόσον αυτό που λέμε (δεν δουλέυει,δεν είναι original) αληθεύει.

 

3) Αν δεν απαντήσει σε 3-4 εμαιλ και έχοντας περάσει 3-4 μέρες (δεν ειναι υποχρεωμένοι να είναι 24 ώρες στο pc απο πάνω) τον κάνουμε καταγγελεία στο ebay-paypal και λογικά θα βρεθεί τρόπος και θα πάρουμε τα λεφτά μας πίσω.

 

Αν έχεις πληρώσει εσύ 30 ευρώ για ένα αντικείμενο μαζί με τα μεταφορικά, και είναι χαλασμένο κτλ, πληρώνεις μόνο τα λεφτά της επιστροφής του αντικειμένου (όσα είναι ...10 ευρώ μέσω όρο για μικρό αντικείμενο!Εγώ τόσα είχα πληρώσει μια φορά που έστειλα κάτι σε hong kong). Οπότε θα έχεις πληρώσει συνολικά 40 ευρώ και θα πάρεις πίσω τα 30!! Ζημία ..10 ευρώ!!

 

Τώρα αν αυτό είναι πολύ για μερικούς ... ας κρατήσουν το χαλασμένο αντικείμενο και ας έχουν ζημία 30 ευρώ! Είναι όπως το βλέπει κανείς :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ρωτησω κατι

χτες χτυπησα ενα αντικειμενο στο e-bay που ειχε οριο κατωτερης τιμης το οποιο δεν επιασα.

μετα το τελος της δημοπρασιας μου ηρθε mail για Second Chance Offer το αγορασα σε πολλη χαμηλη τιμη του εστειλα τα λεφτα και σημερα μου εστειλε το παρακατω e-mail

 

Herewith we inform you of the revocation of the contract. The 2nd Chance

offer has been issued by mistake. As soon as we became aware of the wrong

offer, we refunded your money through paypal. We also initiated the cancellation

in ebay and inform you by sending this message. Please be aware we have the

right to revoke a contract according to German and International Laws. If

a legal contract contains an error, it can be revoked by the seller.

 

και απο το e-bay το παρακατω

 

The seller, seben-europe tells us you have mutually agreed not to complete the transaction (e.g. because you returned or are returning the item for a refund or because there was a misunderstanding) and has requested a credit for their eBay fees.

 

Please respond by Aug-06-2007 so eBay knows whether you have made this agreement.

 

Please note: Both you and the seller will still be able to leave feedback for each other regarding this transaction.

 

μπορει να ακυρωσει την αγορα γιατι ειναι χαμηλη η τιμη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Second Chance Offer προφανώς έγινε κατά λάθος και τα ο πωλητής μόλις το κατάλαβε σε ενημέρωσε, έκανε refund και ειδοποίησε το eBay. Δεν θα μπορούσε να κάνει καλύτερα εφόσον υπήρχε και reserve price στο αντικείμενο..!

 

Ξεκίνα ξανά το ψάξιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω θα απανταγα στο ebay οτι ΔΕΝ συμφωνησα για τιποτα, το συμφωνησε μονος του και οτι αισθανεσαι αδικημενος και απογοητευμενος απο το ebay

αν ειναι ετσι τοτε και εγω θα χτυπαω οτι βρισκω μπροστα μου και την αλλη μερα που θα το ξανασκεφτω θα τους στελνω email λεγοντας του οτι βαση Ελληνικων νομων εχω δικαιομα υπαναχωρησης της αγορας οποτε λυπαμαι δεν αγοραζω, θα μου εριχνε η οχι αρνητικη; (και με το δικιο του)

 

(δεν αμφισβητω οτι εχει δικαιωμα να μην πουλησει αλλα εχει το δικαιωμα ο φιλος να του ριξει μια αρνητικη για να ειναι πιο προσεκτικος την αλλη φορα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...