therock Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2012 Έχω σε αναμονή 3 items από eBay Ευρώπης. Έμαθα πως κάθε παραγγελία έχει ένα tracking number, μέσω του οποίου μπορείς να παρακολουθείς (περίπου) πού βρίσκεται η παραγγελία σου. Σ' αυτές τις τρεις παραγγελίες, δεν υπάρχει κανένα tracking number. Ούτε αν μπω στις παραγγελίες στο eBay account, ούτε και αν τις δω στο PayPal. Γιατί? Μπορεί κάποιος να μου δώσει μία πιθανή εξήγηση? Κατσε τι εννοεις? Που πειρμενεις να το δεις? Στον πωλητη το ζητας και στο δινει, αν και εφοσον παρεχεται για καποια συγκεκριμενη αγορα...
Pinball1 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Παιδιά το "proof of delivery" στα ελληνικά είναι η απόδειξη παραλαβής σωστά; Και επιβαρύνει τον αποστολέα έτσι;
Padaz Bloody Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2012 Έχω σε αναμονή 3 items από eBay Ευρώπης. Έμαθα πως κάθε παραγγελία έχει ένα tracking number, μέσω του οποίου μπορείς να παρακολουθείς (περίπου) πού βρίσκεται η παραγγελία σου. Σ' αυτές τις τρεις παραγγελίες, δεν υπάρχει κανένα tracking number. Ούτε αν μπω στις παραγγελίες στο eBay account, ούτε και αν τις δω στο PayPal. Γιατί? Μπορεί κάποιος να μου δώσει μία πιθανή εξήγηση? Κάτι που αγόρασα από Αγγλία, δεν έγραφε ούτε tracking number, ούτε ότι έχει γίνει dispached, σε μερικές αγορές βέβαια αυτές οι πληροφορίες φαίνονται και μάλιστα παρακολουθείς την εξέλιξη της αποστολής του αντικείμενου αυτόματα. Δεν ισχύει όμως αυτό για όλες τις αγορές, φαίνεται εξαρτάται από τη μέθοδο αποστολής, δεν ξέρω γιατί ακριβώς. Ας πει και κάποιος που το κατέχει καλύτερα Εγώ πάντως εχθές του ζήτησα να μου πει tracking number για να είμαι πιο ήσυχος, αλλά και να μπορώ να συννενοηθώ καλύτερα με ΕΛΤΑ. Στείλε ένα e-mail στον πωλητή και ζήτα του το και εσύ για να είσαι οκ από τη μεριά σου. Κακό δεν κάνει να το έχεις κάπου γραμμένο.
johnyb98 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2012 Στείλε ένα e-mail στον πωλητή και ζήτα του το και εσύ για να είσαι οκ από τη μεριά σου. Κακό δεν κάνει να το έχεις κάπου γραμμένο. Και στους τρεις πωλητές ζήτησα να μου στείλουν tracking number, αλλά κανείς τους δε φιλοτιμήθηκε !! Και οι τρεις ακριβώς το ίδιο μήνυμα (μεταξύ άλλων σαχλαμάρων):we are sorry for the inconvenience. Τι πρόοδος εν έτει 2012, ε;;;
DioNiSis_000 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 9 Φεβρουαρίου 2012 για να δωσει καποιος πωλητης tracking number πρεπει να το εχει στειλει συστημενο, κατι που εχει υψηλοτερο κοστος απο οτι απλο. στην απλη αποστολη δεν υπαρχει tracking number. αν θελεις tracking number πρεπει να το ζητας κατα την αγορα ή πριν και πληρωνεις το εξτρα κοστος. οι περισσοτεροι πωλητες δινουν δωρεαν tracking number μονο σε ακριβα αντικειμενα πχ απο 20-30ευρο και πανω. εγω προσωπικά δεν το ζηταω ποτε γιατι ενημερωνεται παρα πολυ καθηστεριμενα οποτε μου ειναι και αχρηστο, μπορει δηλαδη μου εχει ερθει το αντικειμενο και στο tracking να λεει οτι ειναι ακομα στο τελωνειο της κινας.
SpirtouLisS Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2012 βρε παιδια μια συμβουλη απο τους κατεχοντες τους τροπους προστασια του αγοραστη πιο πολυ απο εμενα. αγορασα πριν 18 μερες μια οθονη απο αγγλια για να επισκευασω ενα παλιο σχετικα κινητο pda και η οθονη αναφεροταν ως καινουργια 30ευρω μαζι με τα μεταφορικα. το θεμα ειναι οτι η ''καινουργια'' που ηρθε ειναι εμφανως μεταχειρισμενη με σημαδια γρατζουνιων στο digitizer και λιγδας. το ακομα χειροτερο ειναι οτι η καλωδιοταινια που συνδεει οθονη με πλακετα κινητου επειδη μαλλον την αφαιρεσε απο μεταχειρισμενο κινητο καποιος ανιδεος εχει σκιστει και απο τις δυο πλευρες με αποτελεσμα να εχει κοπει μια διαδρομη χαλκου και αναβοσβηνει το backlight της καθως δε κανει καλη επαφη. του εστειλα μηνυμα δεν εχει απαντησει 2 μερες. εχω τραβηξει φωτογραφιες την οθονη και την καλωδιοταινια οπου φαινονται τα παντα. το θεμα ειναι οτι αν θα μου ζητησει να την επιστρεψω δεν εχει νοημα γιατι θα χασω 10 ευρω μεταφορικα και θα πληρωσω και αλλα 10 ευρω να τη στειλω αγγλια... ενω εμφανως με εξαπατησε και προφανως δεν τον εμπιστευομαι οτι θα μου κανει refund εφοσον ηδη μου την εφερε μια φορα πλασαροντας κατι σαν καινουργιο ενω ειναι μεταχειρισμενο και αχρηστο. αν δουλευε δε θα μιλουσα καν θα ελεγα νταξ...ας ειναι. να κανω μια αναφορα στο ebay? θα βγει κατι? ο πωλητης εχει καλο feedback και μονο απο πωλησεις καπου 98% αλλα εχει και μερικα αρνητικα οτι είτε δεν εστειλε προιον είτε ηταν χαλασμενο-σπασμενο. edit:μολις τωρα απαντησε με στυλακι ''διαβασες τη περιγραφη του προιοντος πριν το αγορασεις?'' του απαντησα ναι. το εχεις κανει listing ωσ ''καινουργιο'' και φυσικα δεν αναφερεις οτι ειναι αχρηστο και με σκισμενη καλωδιοταινια...εμπλεξα με τρομπα
g_alkis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2012 Άνοιξε case στο ebay. 98% με παραπάνω από 1 αρνητικές δεν είναι καλό feedback πωλητή. Ίσως δικαιωθείς λόγω αυτών των αρνητικών.
SpirtouLisS Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2012 Άνοιξε case στο ebay. 98% με παραπάνω από 1 αρνητικές δεν είναι καλό feedback πωλητή. Ίσως δικαιωθείς λόγω αυτών των αρνητικών. μου εστειλε μηνυμα οτι στην περιγραφη αναφερει στο προιον GRADE B και απο κατω διευκρινιζει στο grade b οτι ισως το προιον εχει γρατζουνιες. και οτι απο αυτο λεει επρεπε να καταλαβω οτι ειναι μεταχειρισμενο. αλλα αυτος δεν αναφερει πουθενα τη λεξη μεταχειρισμενο. ποσο μαλλον για κατεστραμμενο αχρηστο προιον το listing ειναι για καινουργιο προιον καθαρα. μου εστειλε μηνυμα οτι για να κανει refund θελει να στειλω το προιον πισω. αλλα 5 ευρω τωρα να στειλω το προιον πισω και ΑΝ κανει refund.το προιον το αγορασα 23/1 και τα περιθωρια αν δε κανει το refund (θελει 10-15 μερες το απλο επιστολικο για αγγλια)θα ειναι πολυ στενα....
g_alkis Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2012 Κανονικά τα grade b πρέπει να είναι στις κατηγορίες Refurbished ή New (other). Αν το είχε στην κατηγορία New αυτό είναι εκτός κανονισμών. Άνοιξε case.
antuansupra Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Να ρωτήσω και εγω κατι....οταν ο πωλητής λέει οτι θα σου κανει refund, θα ερθει κάποιο μήνυμα ή πως το επιβεβαιώνεις?
DioNiSis_000 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2012 ερχεται εμαιλ απο την paypal. επίσης αν μπεις στη σελιδα του paypal στο ιστορικο των αγορων σου και βρεις τη συναλαγη οταν ειχες κανει την αγορα θα λεει refunded.
Padaz Bloody Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 ok το θέμα έχει ως εξής όπως είχα αναφέρει και σε κάποιο προηγούμενο post αν κοιτάξετε 2-3 σελίδες πιο πίσω: Έκανα μ@λ@κι@ και αγόρασα κάτι αξίας περίπου 100€ (πρόκειται για μία κονσόλα wii) με paypal στο ebay uk από πωλητή που είχε μόνο 15 αξιολογήσεις (ναι δεν πρόσεξα ότι είχε τόσες λίγες αξιολογήσεις) αλλά βέβαια όλες θετικές 100%. Να πω ότι είμαι λίγο καινούριος στο θέμα ebay, για αυτό δεν κοίταξα πρώτα το προφίλ του πωλητή πριν κάνω προσφορά, βέβαια άλλη φορά δεν την ξαναπατάω έτσι. Το θέμα είναι ότι τον πληρωσα 10/1/12. Για 9 μέρες δεν μου απαντούσε στα e-mail που τον ρωτούσα σχετικά για πότε θα το στείλει το wii, και γενικά είχε εξαφανιστεί. Στις 19/1/12 μου απαντάει ότι το έστειλε και ότι θα το παραλάβω σε 5- 10 μέρες. Και ότι έρχεται από Αγγλία το δέμα. Μου ζήτησε συγνώμη που δεν απάνταγε και μου είπε ότι είχε φύγει για το σπίτι του στην Ιρλανδία γιατί έπρεπε να πάει σε μία κηδεία (εγώ δεν το πιστεύω, μάλλον δικαιολογία ήταν με δουλεύει αλλά τέσπα). :worry: 7/2/12 του στέλνω μύνημα να κάνει ένα τηλέφωνο στο ταχυδρομείο του να ρωτήσει εάν το δέμα έφτασε στην Ελλάδα και γενικά για το πότε θα πρέπει να το περιμένω. Επίσης τον παρακάλεσα να μου δώσει και τον κωδικό αποστολής του ταχυδρομείου (tracking information). Μου απάντησε αμέσως, δηλαδή την επόμενη μέρα και μου είπε ότι μέχρι 12/2/12 θα λείπει σε μία δουλειά και δεν θα είναι στο σπίτι του. Μόλις φτάσει σπίτι, θα μου στείλει μύνημα για να μου πει τον κωδικό αποστολής (tracking information). Εχθές του ξαναστέλνω ένα e-mail και του λέω ότι χρειάζομαι τον αριθμό δελτίου αποστολής και αν γίνεται να πάρει ο ίδιος τηλέφωνο στο ταχυδρομείο του για να ρωτήσει τι γίνεται με το δέμα κτλπ Να πω ότι σε αυτό το διάστημα από 10/1/12 έχω αγοράσει από Αγγλία στο ebay συνολικά 2-3 πραγματάκια από άλλους πωλητές που το κάθε ένα για να έρθει από Αγγλία έκανε περίπου μία εβδομάδα. Μου κάνει εντύπωση γιατί αργεί το συγκεκριμένο δέμα από αυτόν τον πωλητή. Το open dispute στο paypal για να πάρω τα χρήματά μου πίσω πρέπει να γίνει μέσα σε διάστημα 40 ημερών? Στην περίπτωσή μου μέχρι 20/2/12, δηλαδή έχω ακόμα 5 μέρες? Να τον αναφέρω με αρνητική αξιολόγηση και κατευθείαν dispute στο paypal για να πάρω τα λεφτά μου πίσω ή να περιμένω άλλες 2-3 μέρες, νομίζω ότι φαίνεται ξεκάθαρα πια ότι το παληκάρι με δουλεύει κανονικά, και θέλει να περνάνε οι μέρες επίτηδες για να λήξει και το δικαίωμά μου για open dispute στο paypal, εσείς τι λέτε? Παιδιά τα φώτα σας, οποιαδήποτε γνώμη θα είναι μεγάλη βοήθεια για εμένα. Μία nintendo wii κονσόλα πήρα. Να και το link. http://www.ebay.co.u...984.m1438.l2649 Να και το προφίλ του Άγγλου πιτσιρίκου στο ebay: http://feedback.ebay...ms=positive_365
Padaz Bloody Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2012 Έκανα dispute σήμερα στο paypal, μου έβγαλε ένα μύνημα ότι έχω δικαίωμα να κάνω και claim μέχρι 1/3/12. Το claim να το κάνω στα καπάκια ή να περιμένω καμία εβδομάδα λέτε? Φαντάζομαι το claim είναι για να αποφασίσει το ίδιο το paypal ποιός έχει δίκιο και να πάρω τα λεφτά μου πίσω εφόσον δεν έβγαλα άκρη με τον πωλητή, καλά τα λέω? Να αφήσω και μία αρνητική αξιολόγηση ή όχι ακόμα? Η αξιολόγηση πρέπει να έχει μπει σε κάποιο χρονικό διάστημα γιατί μετά δεν θα μπορώ να βάλω? Αν ναι πόσο είναι αυτό? 40 μέρες όπως και στο open a dispute για paypal?
Padaz Bloody Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2012 Μου απάντησε σήμερα ότι δεν βρίσκει το tracking number στο σπίτι του και ότι αν δεν έχει έρθει η κονσόλα σε 5 μέρες θα μου επιστρέψει τα χρήματα πίσω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα