Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια μολις εκανα την πρωτη μου αγορα απο το ebay. Κατι φθηνο παρηγγειλα απο ενα πωλητη απο το Hong kong με positive feedback 98.2

Σε καποιο σημειο στην σελιδα του προιοντος λεει

 

''If you haven't received your item and this situation lasts to the 40th day, please do contact us. A FULL REFUND will be issued to you with NO EXCUSE. We do not want to give you a bad buying experience even when the shipping is out of our control.''

 

Θελω να ρωτησω αν υπαρχει καποιο οριο στις μερες για να του δωσω π.χ. αρνητικη κριτικη ή να αναφερω στο ebay οτι κατι δεν πηγε καλα κλπ.

 

Γιατι καπου μου φαινεται πως ειχα διαβασει πως οτι ειναι να γινει πρεπει να γινει μεσα στις 30 πρωτες μερες. Παιζει να κανω και λαθος βεβαια...

Οι 40 μερες που λεει αυτος για να επικοινωνησω μαζι του αν κατι δεν παει καλα ειναι ok?

 

το οριο για να το αναφερεις ειναι 45 μερες. καλο ειναι μετα τις 30 μερες να στελνεις ενα μηνυμα στον πωλητη αν δεν το εχεις λαβει, θελει και καποιο χρονο να απαντα στα μηνυματα λογο διαφορας ωρας, πολλων εμαιλ κλπ. μην το αφηνεις τελευταια στιγμη, μπορει να το λυσετε μεταξυ σας, οπως λεει και ο συγκεκριμένος οτι κανει refund στις 40 μερες.

 

στο myebay στο ιστορικο των αγορων σου οταν περασουν 30 μερες και δεν εχεις δωσει την κριτικη σου για καποια αγορα, εμφανιζει μια ειδοποιηση σε περίπτωση που ξεχασες να τη δωσεις και σου λεει και την τελευταία ημερα που μπορεις να το αναφερεις στο ebay σε περιπτωση που κατι πηγε στραβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα κι από εμένα!

Πρώτο ποστ-πρώτη απορία.. :rolleyes:

 

Παρήγγειλα από έναν τύπο στο ebay ένα φόρεμα και μου στείλε λάθος νούμερο..

Το παραδέχθηκε και μου είπε να του το στείλω πίσω για να μου το αλλάξει.

Σε αυτή την περίπτωση και αφού η υπαιτιότητα είναι του πωλητή,ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής;Τόσο για να του το στείλω πίσω όσο και για να μου στείλει το σωστό νούμερο. :mellow:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα κι από εμένα!

Πρώτο ποστ-πρώτη απορία.. :rolleyes:

 

Παρήγγειλα από έναν τύπο στο ebay ένα φόρεμα και μου στείλε λάθος νούμερο..

Το παραδέχθηκε και μου είπε να του το στείλω πίσω για να μου το αλλάξει.

Σε αυτή την περίπτωση και αφού η υπαιτιότητα είναι του πωλητή,ποιος επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής;Τόσο για να του το στείλω πίσω όσο και για να μου στείλει το σωστό νούμερο. :mellow:

 

 

ο πωλητής κανονικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γεια σας. εχω ενα θεμα με το ebay... Ενω εχω κανει αρκετες αγορες ξαφνικα τωρα παω να κανω log in και μου βγαζει ενα νεο παραθυρο που ζηταει τα παρακατω στοιχεια... δειτε την φωτογραφια.

 

Τι παιζει? ξερει κανεις? :whistle:

 

fsdfsdn.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^^^Πολύ πιθανόν το κόβω να περάσει απο τελωνείο...

 

 

 

 

 

 

Ερώτηση έχετε καθυστερήσεις στις παραλαβές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και καλές γιορτές εύχομαι σε όλους σας. Παραθέτω την εξής ιστορία (αν δεν είναι το κατάλληλο thread ,παρακαλώ να μεταφερθεί/σβηστεί το μήνυμά μου).

 

Είμαι πωλητής στο ebay και πριν λίγους μήνες δέχθηκα "claim" από Γερμανίδα για μία πώληση η οποία πραγματοποιήθηκε τέλη Μαϊου του 2011. Στο paypal αναφερόταν ως αιτιολογία του claim ότι το δεν παραδόθηκε το δέμα και παρακάτω σε υποσημείωση "item was damaged" (πιστεύω μπαίνετε στο κλίμα σιγά σιγά).Το δέμα είχε σταλεί συστημένο και με αριθμό φορτωτικής ,ενώ την απόδειξη από τα ΕΛΤΑ την έχω ακόμη .Να αναφέρω ότι είχα λάβει θετικό feedback ,όπου η συγκεκριμένη κυρία με ευχαριστούσε κλπ κλπ. Προσπάθησα επανειλημμένως να επικοινωνήσω με email με την πελάτισσα ,χωρίς αποτέλεσμα και δυστυχώς δεν έλαβα καμία απάντησή της. Επίσης απάντησα και στο paypal δίνοντας σκαναρισμένη την απόδειξη των ΕΛΤΑ και έγγραφο υπογεγραμμένο από την προϊσταμένη των ΕΛΤΑ ότι το δέμα έχει παραδοθεί στον παραλήπτη ,μιας και έκανα αίτηση αναζήτησης του δέματος ,όταν έλαβα το claim. Παρ'όλα αυτά σήμερα η τράπεζα της Γερμανίδας αποφάσισε ότι έχει δίκιο η πελάτισσα της και έτσι έχασα την υπόθεση καθώς και τα χρήματα. Υπάρχει κάτι που μπορεί να κάνω ώστε να διεκδικήσω τα χρήματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρωτα απ ολα καλησπερα.

θα θελα να πουλησω κατι πραγματα μεσω e-bay και εχω καποιες αποριες.

εχω paypal και γνωριζω οτι συνεργαζεται με το e-bay.

θα συνδεσω στις επομενες μερες και εναν τραπεζικο λογαριασμο με την paypal και ειμαι θεωρω καλυμενος οσον αφορα αυτο το κομματι.

απο κει και περα εκανα λογαριασμο στο e-bay και μου λεει κατι για πιστωτικες καρτες για να γινει ο λογαριασμος μου....

ξερει κανεις αν ειναι απαραιτητη η πιστωτικη? γιατι θεωρουσα οτι με την paypal ειμαι καλυμενος...

 

(παρακαλω αν μπορει καποιος να βοηθησει και οχι να με παραπεμψει σε αλλα θεματα -αν και γνωριζω πως καπου κατι θα εχει αναφερθει-)

θελω απλα να ξεκαθαρισω καποια πραγματα.

ευχαριστω πολυ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα και χρόνια πολλά και από εμένα :-) Θα ήθελα να αγοράσω κάτι ακουστικά ΝΟΚΙΑ από κάποιον πολιτή στο amazon, συγκεκριμένα αυτά εδώ και στον πρώτο πολιτή άμα δει κανείς στα delivery rates λέει τιμές για Ηνωμένο Βασίλειο και έχει και ένα BFPO... Ξέρει κανείς τι είναι αυτό???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια μια γρηγορη ερωτηση.

 

αγορασα κατι πραγματα απο το ebay και εδω και 1 μηνα δεν μου ηρθαν. και ανοιξα dispute και μετα το εκανα σε claim.... Μετα απο ανταλλαγη μηνυματων με των πωλητη τελικα καταληξαμε να μου κανει refund τα χρηματα , αλλα πριν λιγο μου εστειλε μηνυμα και μου ειπε οτι δεν γινεται να το κανει , γιατι εχω ανοιξει dispute και πρεπει να αποφασησει τ ωρα το paypal.

 

H ερωτηση μου ειναι, αν κλεισω το dispute και ο πωλητης τελικα δεν μου βαλει τα χρηματα , θα μπορεσω να το ξανα ανοιξω η δεν θα γινεται τιποτα απο εκει και περα?

 

ευχαριστω πολυ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, θα ήθελα να μάθω πως μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν από το E-bay, για το κατά πόσον είναι αξιόπιστο και τέλος αν υπάρχει κανάς άλλος τρόπος πληρωμής εκτός το Paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα και καλή χρονια!!

 

αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα...

παρήγγειλα (7/1/2012) κάτι SDHC σε πολύ φτύνει τιμή. Σήμερα που μπήκα να δω αν το πακετάρισε ο τύπος....είδα ότι δεν υπήρχε πλέον στο summary μου.

 

τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...