Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διαφωνώ μαζί σου. Δεν έχει να κάνει μόνο με την κατάσταση του προϊόντος που θα φτάσει στα χέρια μας, αλλά και με την γενική συμπεριφορά του πωλητή. Όπως αυτοί θέλουν clear payment, έτσι κι εγώ θέλω να υλοποιεί ότι υπόσχεται. Υπάρχουν μερικοί που π.χ λένε πως σε 2 μέρες θα αποσταλεί και περνάει μια εβδομάδα κι ανάθεμα αν απαντάνε κιόλας σε pm, οπότε ναι μεν θα το στείλει αλλά γιατί να αθετήσει την "συμφωνία" μας;

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλημερα ,πριν 1 εβδομαδα περιπου ειχα ανοιξει για καποιο προιον request ,ειχα επικοινωνησει με τον πωλητη και μου ειπε πως θα μου το στειλει παλι , το θεμα ειναι πως μου ηρθε μηνυμα απο ebay που αναφερει οτι σε 10 μερες θα κλεισει η υποθεση ,τι πρεπει να κανω εγω τωρα για να παραμεινει ανοιχτο; πρεπει να περιμενω παλι κανα μηνα για να δω αν θα ερθει το προιον

Δημοσ.

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, για αυτό λέμε δε ανοίγουμε υποθέσεις παρά μιλάμε πρώτα με το πωλητή, και αν ανοίξουμε 1 στα 100, τότε ζητάμε τα χρήματα πίσω.

 

Το resend είναι ένας εξυπνος τρόπος να σε ξεφορτωθεί

  • Like 1
Δημοσ.

Έπρεπε να κάνεις refund και μετά να το ξαναγοράσεις αν ήθελες....τώρα δεν γίνεται τίποτα είσαι ακάλυπτος αν δεν έρθει την δευτερη φορά...

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, για αυτό λέμε δε ανοίγουμε υποθέσεις παρά μιλάμε πρώτα με το πωλητή, και αν ανοίξουμε 1 στα 100, τότε ζητάμε τα χρήματα πίσω.

 

Το resend είναι ένας εξυπνος τρόπος να σε ξεφορτωθεί

 

 

Έπρεπε να κάνεις refund και μετά να το ξαναγοράσεις αν ήθελες....τώρα δεν γίνεται τίποτα είσαι ακάλυπτος αν δεν έρθει την δευτερη φορά...

 

Μαλιστα, με paypal δεν γινετε κατι; 

Δημοσ.

ebay και paypal είναι 2 διαφορετικές εταιρίες.

 

Ανεξάρτητα από την έκβαση που θα έχει η υπόθεση σου με το ebay έχεις δικαίωμα για dispute στο paypal.

 

Περίμενε όμως.

Μπορεί όντως να το έχει ξαναστείλει ο πωλητής και να το παραλάβεις αυτή τη φορά.

  • Like 1
Δημοσ.

τεσπα ,δε το γνωριζα ,αλλη φορα θα ζητω τα χρηματα πισω ,λιγο το κακο διοτι το ποσο ειναι μικρο , το μονο που μπορω να κανω ειναι να  του βαλω  μια καλη αξιολογηση αν δω οτι σε 20 μερες δεν εχω στα χερια μου το πακετο 

Δημοσ.

Το παυπαλ ενημερώνετε αν ανοιξεις διαμαρτυρία στο εβαυ, οποτε δεν μπορείς να ανοίξεις και εκεί

Δεν γνωρίζω αν μπορείς να έχεις ταυτόχρονα ανοικτά cases σε ebay και paypal (υποθέτω ότι για να το λες θα το έχεις ψάξει).

 

Γνωρίζω όμως ότι αν χάσεις ένα case από το ebay μπορείς να πας στο paypal και να ανοίξεις dispute.

 

Σε επικοινωνία που είχα πριν λίγους μήνες με το paypal μου είχαν πει ότι δεν μπορούν να δουν τα μηνύματα που είχα ανταλλάξει μέσω ebay. Δέχτηκαν να ανεβάσω screenshots με τα μηνύματα αλλά δεν ξέρω πόσο ρόλο έπαιξαν στην απόφαση τους.

Δημοσ.

Μία ερώτηση για ένα mouse που πήρα από το ebay  αξίας 7 ευρώ.  Μου ήρθε χαλασμένο δεν λειτουργούσε. Επικοινώνησα με τον πωλητή μου είπε να του στείλω φωτογραφία το mouse και τα στοιχεία του δέματος. Τα έβγαλα φωτογραφία και του τα έστείλα.

 

Η απάντηση του:

 

Ή μας το στέλνεις πίσω και σου κάνουμε πλήρη επιστροφή 

 

Ή  κρατάς το χαλασμένο και σου γυρίζουμε τα μισά λεφτα.

 

 

Του γράφω πως νομίζω πως δικαιούμε πλήρη επιστροφή διότι μόνο το κόστος αποστολής κάνει γύρω στο 20 ευρώ και πως και σε παρόμοιες καταστάσεις με τόσο μικρό ποσό μου κάνανε πλήρη επιστροφή.

 

Αυτός επιμένει σε αυτά που έχει πει.

 

 

Να ανοίξω  case   θα δικαιωθώ  ή καλύτερα να πάρω τα μισά λεφτά που λέει  ;

Δημοσ.

Θετική ή Αρνητική ;

 

ή δεν βάζω τίποτα ;

Αρνητικό ή ουδέτερο αφού σ έστειλε χαλασμένο προϊόν και δεν είσαι ικανοποιημένος με τα μισά χρήματα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...