Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμπειρικά και μόνο, μέχρι και πριν το περσινό καλοκαίρι, όταν έβλεπες ένα αντικείμενο ότι έφτασε στο Αεροδρόμιο της Αθήνας ήξερες ότι σε 2-3 μέρες το είχες στα χέρια σου. Πλέον, έχω παρατηρήσει ότι το ειδοποιητήριο από τα ΕΛΤΑ για να πάω να παραλάβω έρχεται μετά από 1 βδομάδα. Προφανώς υπάρχει μεγαλύτερος όγκος δεμάτων από Κίνα και λιγότερο προσωπικό στις παραλαβές του αεροδρομίου, οπότε υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση στη διαλογή και διανομή.

Ευχαριστω πολυ!

Ανάλογα με το φόρτο που έχουν.

Ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εαν ανοίξει ενα case και για παράδειγμα συμφωνηθεί να σταλεί εκ νέου το προϊόν. Πρέπει εγω σαν αγοραστής να το κλείσω το αίτημα ή να το αφήσω ανοιχτό μέχρι να παραλάβω το 2ο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκτός ebay μπορούμε να αγοράσουμε διάφορα τεχνολογικά προϊόντα από διάφορα site που να μην έχουμε πρόβλημα με την προπληρωμένη κάρτα από ευρώπη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν ανοίξει ενα case και για παράδειγμα συμφωνηθεί να σταλεί εκ νέου το προϊόν. Πρέπει εγω σαν αγοραστής να το κλείσω το αίτημα ή να το αφήσω ανοιχτό μέχρι να παραλάβω το 2ο ?

Το case κλεινει μονο του δεν προλαβενεις να παραλαβεις το δευτερο, οποτε ζητας τα χρηματα πισω.

 

εκτός ebay μπορούμε να αγοράσουμε διάφορα τεχνολογικά προϊόντα από διάφορα site που να μην έχουμε πρόβλημα με την προπληρωμένη κάρτα από ευρώπη?

Ποια κάρτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το case κλεινει μονο του δεν προλαβενεις να παραλαβεις το δευτερο, οποτε ζητας τα χρηματα πισω.

 

Εννοώ οτι μου προτείνει ο πωλητής τα χρηματα μου πίσω ή να το ξανα στείλει (refund or resend) σαν απάντηση και εγω προτιμώ να μου το ξανα στείλει για θέλω το αντικείμενο.

 

Γιατι να ζητήσω τα χρήματα πίσω αν θέλω το αντικείμενο και δεν το βρίσκω σε άλλο πωλητή ?  :huh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν ανοίξει ενα case και για παράδειγμα συμφωνηθεί να σταλεί εκ νέου το προϊόν. Πρέπει εγω σαν αγοραστής να το κλείσω το αίτημα ή να το αφήσω ανοιχτό μέχρι να παραλάβω το 2ο ?

Εννοώ οτι μου προτείνει ο πωλητής τα χρηματα μου πίσω ή να το ξανα στείλει (refund or resend) σαν απάντηση και εγω προτιμώ να μου το ξανα στείλει για θέλω το αντικείμενο.

 

Γιατι να ζητήσω τα χρήματα πίσω αν θέλω το αντικείμενο και δεν το βρίσκω σε άλλο πωλητή ?  :huh:

Eγω απάντησα σε αυτο που ρώτησες(κοκκινα), αν έκανες συνεννόηση με τον πωλητή ειναι αλλο πράγμα.

 

της πειραιως την κάρτα webay μέσω paypal

Webuy μάλλον εννοείς, οχι δεν μπορείς να κάνεις αγορές και αν μπορέσεις θα ειναι ελάχιστες και προβληματικές.

 

 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Eγω απάντησα σε αυτο που ρώτησες(κοκκινα), αν έκανες συνεννόηση με τον πωλητή ειναι αλλο πράγμα.

 

Webuy μάλλον εννοείς, οχι δεν μπορείς να κάνεις αγορές και αν μπορέσεις θα ειναι ελάχιστες και προβληματικές.

 

 

 

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός, ναι εχω συνεννοηθεί και καταλήξαμε να το στειλει ξανά, πρέπει να κλείσω το case ή το αφήνω ανοιχτο μη τοιχόν και δεν ερθει κανένα απο τα δύο πακέτα ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοώ οτι μου προτείνει ο πωλητής τα χρηματα μου πίσω ή να το ξανα στείλει (refund or resend) σαν απάντηση και εγω προτιμώ να μου το ξανα στείλει για θέλω το αντικείμενο.

 

Γιατι να ζητήσω τα χρήματα πίσω αν θέλω το αντικείμενο και δεν το βρίσκω σε άλλο πωλητή ?  :huh:

Γιατί πολύ απλά, αν σου στείλει πάλι το ίδιο αντικείμενο και δεν παραλάβεις ούτε αυτή τη φορά, πλέον θα έχουν παρέλθει και οι 60 μέρες της εγγύησης του e-bay από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς και το case θα έχει κλείσει, οπότε θα μείνεις ξεκρέμαστος, με μεγάλη πιθανότητα να χάσεις τα λεφτά σου.

 

Γι' αυτό, στις περιπτώσεις που θέλουμε οπωσδήποτε ένα αντικείμενο και δεν υπάρχει εναλλακτική λύση με άλλον πωλητή ή θεωρούμε ότι ο πωλητής δεν είναι λαμόγιο κι απλά κάτι πήγε στραβά με τη μεταφορική ή οτιδήποτε άλλο σχετικό, πάντα ζητάμε τα λεφτά πίσω και κάνουμε την ίδια παραγγελία από την αρχή, ώστε να αρχίσει νέα 2μηνη εγγύηση από το Ebay και να είμαστε απόλυτα καλυμμένοι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί πολύ απλά, αν σου στείλει πάλι το ίδιο αντικείμενο και δεν παραλάβεις ούτε αυτή τη φορά, πλέον θα έχουν παρέλθει και οι 60 μέρες της εγγύησης του e-bay από την ημερομηνία της αρχικής αγοράς και το case θα έχει κλείσει, οπότε θα μείνεις ξεκρέμαστος, με μεγάλη πιθανότητα να χάσεις τα λεφτά σου.

 

Γι' αυτό, στις περιπτώσεις που θέλουμε οπωσδήποτε ένα αντικείμενο και δεν υπάρχει εναλλακτική λύση με άλλον πωλητή ή θεωρούμε ότι ο πωλητής δεν είναι λαμόγιο κι απλά κάτι πήγε στραβά με τη μεταφορική ή οτιδήποτε άλλο σχετικό, πάντα ζητάμε τα λεφτά πίσω και κάνουμε την ίδια παραγγελία από την αρχή, ώστε να αρχίσει νέα 2μηνη εγγύηση από το Ebay και να είμαστε απόλυτα καλυμμένοι.

Ωραία πλήρης απάντηση μου έλυσε όλες τις απορίες. 

Επομένως μια αγορά καλό είναι να έχει ολοκληρωθεί ή κλείσει (ειτε με επιπλοκές ειτε χωρίς ) εντος 2 μηνών και να μην περιμένουμε 2 μηνες μηπως και κόλλησε κάπου.

Σωστά ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουσιαστικά σημαίνει ότι έχεις 60 μέρες (2 μήνες) μέσα στις οποίες, αν κάτι πάει στραβά με την αγορά, σου δίνεται το δικαίωμα να ξεκινήσεις case και να διεκδικήσεις refund ή resend (το δεύτερο δεν είναι η καλύτερη λύση όπως σου εξήγησα παραπάνω) σε περίπτωση που ο πωλητής δεν είναι πρόθυμος εξαρχής να σε εξυπηρετήσει και να βρεθεί λύση. Στις περιπτώσεις που ο πωλητής είναι εντελώς αρνητικός ή απατεώνας κάνεις escalate το case στο ebay με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αναλαμβάνει αυτό να λύσει την υπόθεση.

 

Το case μπορείς να το ξεκινήσεις οποτεδήποτε κρίνεις εσύ εύλογο και μπορεί να είναι οποιαδήποτε μέρα αφότου έχει παρέλθει η εκτιμώμενη παράδοση (estimated delivery) μέχρι και την 60η. Οπότε, σίγουρα δεν χρειάζεται να περιμένεις 2 μήνες, αλλά ούτε και να βιαστείς κατευθείαν να ανοίξεις case, γιατί ειδικά τα δέματα από την Κίνα πολλές φορές αργούν πάρα πολύ. Ανάλογα με την περίσταση κρίνεις και ενεργείς. Επίσης, το λογικό είναι πρώτα να έρθεις σε επικοινωνία απευθείας με τον πωλητή χωρίς να ανοίξεις case και αν δεν σε ικανοποιούν οι απαντήσεις του ή δεν σου απαντάει καθόλου, τότε να ανοίξεις case ως μέτρο πίεσης. Αν το case ανοιχτεί την τελευταία μέρα ή προς το τέλος, προφανώς και παρατείνεται ο χρόνος της εξασφάλισής σου μέχρι και να οριστικοποιηθεί το θέμα που ανοίχτηκε.

 

Το case κλείνει αυτόματα όταν βρεθεί λύση και υπάρχουν 2 επιλογές, το refund ή το resend. Και τα 2 έχουν άμεσα αποτελέσματα ως προς το case, αλλά όχι ως προς εσένα, γιατί με το refund παίρνεις άμεσα πίσω τα χρήματα και κλείνει το case, αλλά με το resend δεν μπορεί να γίνει το ίδιο. Το case δεν μπορεί να παραμείνει ανοιχό επ' άπειρον, αφού θεωρείται ότι ο πωλητής απάντησε στην επιθυμία σου και βρήκε λύση στο πρόβλημά σου και επομένως κλείνει. Όμως, εκεί είναι και η παγίδα του resend, όπως σου εξήγησα και στο προηγούμενο μήνυμα, γιατί μπορεί να μην παραλάβεις ποτέ, για πολλούς λόγους και το 2μηνο πλπεον να έχει παρέλθει. Οπότε, πάντα refund!

 

Επιγραμματικά λοιπόν:

- Δεν ανοίγουμε κατευθείαν case και προσπαθούμε να βρούμε λύση σε επικοινωνία με τον πωλητή (tracking number κτλ.), αφού πρώτα έχει παρέλθει το estimated delivery.

- Αν μας κάνει το δύσκολο, ανοίγουμε case μέχρι και την 60ή μέρα από την ημερομηνία αγοράς.

- Όπως και να έχει, σε όλες τις περιπτώσεις (εντός ή εκτός case) ζητάμε πάντα refund ως ύστατη λύση (ποτέ resend) και αν θεωρούμε ότι ο πωλητής δεν είναι απατεώνας κι απλά κάτι πήγε στραβά με την παραγγελία, παραγγέλνουμε πάλι το προϊόν για να τρέξουν ξανά οι ημερομηνίες από την αρχή.

- Αν ο πωλητής είναι αρνητικός σε όλα ή απατεώνας, κάνουμε escalate το case.

 

Ελπίζω να σε κάλυψα με τις απορίες σου :-)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@giannisv6 εχεις τελικα ανοιξει case ή οχι???

Με λιγα λογια αν εχεις ανοίξει case δεν εχεις 2 μηνες αλλα 21 μέρες, μετα κλεινει μονο του, και η λογικη λεει ανοιγω case, ζητάω τα λεφτά μου πίσω

...και case σημαίνει και κατι ακομα, οτι δεν γουστάρεις το πωλητη, οτι σε κοροϊδεύει, ειναι σαν να πηγαίνεις σε ενα μαγαζί να τους βρίζεις και την αλλη μερα να ζητας να σου αλλάξουν αυτο που αγόρασες, το πιο πιθανόν ειναι να φας πόρτα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηρα κατι λαμπακια απο ebay τα οποια και τα 3 σταματησαν σχεδον την ιδια χρονικη περιοδο να λειτουργουν. Το 1 καηκαν ολα τα λεντ, στο 2ο καηκε η μια σειρα (τα μισα απο τα συνολικα λεντ), ενω στο 3ο απλα φωτιζουν τα μισα ελαχιστα, ισως να καουν σε λιγο και αυτα. Επικοινωνησα με τον πωλητη και περιμενω απαντηση. Γενικα αν επικοινωνησω με ebay, θα παρω χρωματα ή θα πρεπει να τα στειλω και πισω?

 

Γενικα η αλλαγη δεν ειναι ευκολη, τα λεντακια δεν ειναι βιδωτα απλα με κατι σαν πλαστικο ωστε τα συρματακια να ακουμπουν το λεντ και να στεκονται. 

 

 

Ενα Update σε αυτο. Επικοινωνησα με πωλητη, και ενω προσφερει εγγυηση μου ζηταει χρηματα και καλα ως Postage. Πως μπορω να κινηθω ωστε να μην στειλω τιποτα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση

 

Εκανα μια αγορά με revolut στο eBay και είδα δυο χρεώσεις, μια του αντικειμένου και μια άλλη του $1. Το εχει παθει κανεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...