Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Προχώρα το, αυτό μάλλον χάθηκε

Άρα του λέω να ανοίξει case με την Royal Mail; Αρχικά με προσωπικό μήνυμα και αν στραβώσει με το request μεχρι 16/10; Γενικά φαίνεται πολύ πρόθυμος να βοηθήσει και πολύ συνεννοήσιμος.

Δημοσ.

Από ότι λέει ο πωλητής το έψαξε και το δέμα είναι στο τελωνείο και θα αλλάξει το status μόλις το πάρει

ο συνεργάτης της Royal Mail στην Ελλάδα  για παράδοση.

 

Δεν ξέρω αν όντως ισχύουν αυτά αλλά γνώμη μου είναι ότι

- εφόσον ο πωλητής είναι συνεννοήσιμος

- έχεις ακόμα 3 βδομάδες μέχρι τις 16/10

- περίμενες που περίμενες τόσες μέρες

δώστου και αυτή τη βδομάδα περιθώριο και κάνεις κινήσεις από αρχές Οκτώβρη.

 

Το πιο πιθανό πάντως είναι κάπου να έχει παραπέσει.

  • Like 1
Δημοσ.

Από ότι λέει ο πωλητής το έψαξε και το δέμα είναι στο τελωνείο και θα αλλάξει το status μόλις το πάρει

ο συνεργάτης της Royal Mail στην Ελλάδα  για παράδοση.

 

Δεν ξέρω αν όντως ισχύουν αυτά αλλά γνώμη μου είναι ότι

- εφόσον ο πωλητής είναι συνεννοήσιμος

- έχεις ακόμα 3 βδομάδες μέχρι τις 16/10

- περίμενες που περίμενες τόσες μέρες

δώστου και αυτή τη βδομάδα περιθώριο και κάνεις κινήσεις από αρχές Οκτώβρη.

 

Το πιο πιθανό πάντως είναι κάπου να έχει παραπέσει.

Μάλλον αυτό θα κάνω. Θα του στείλω ενα μαιλ να του πώ οτι προτίθεμαι να περιμένω μεχρι την παρασκευή 30/9 και μετά για refund ή αποστολή νέου. Να του ζητήσω να ανοίξει case με την Royal τώρα ή την Παρασκευή;

Δημοσ.

Εσένα δεν σε αφορά τι θα κάνει αυτός με την Royal, εσύ απλώς ζητάς refund και πας για άλλα.

Θα του πώ οτι περιμένω μέχρι Παρασκευή 30/9 και αν δεν έχει έρθει refund. Να επικοινωνώ μέσω του ανοιχτού request ή personal;

Δημοσ.

Θα του πώ οτι περιμένω μέχρι Παρασκευή 30/9 και αν δεν έχει έρθει refund. Να επικοινωνώ μέσω του ανοιχτού request ή personal;

Δεν μιλάς ποτέ με τον πωλητή ιδιωτικά, πάντα μέσω παυπαλ ή εβαυ ανάλογα που έχεις άνoίξει το case

Δημοσ.

Δεν μιλάς ποτέ με τον πωλητή ιδιωτικά, πάντα μέσω παυπαλ ή εβαυ ανάλογα που έχεις άνoίξει το case

Ναι, περσοναλ εννοούσα το μήνυμα στο ebay εκτός του request. Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια. :)

Δημοσ.

να ρωτήσω γιατί έχω μπερδευτεί λίγο με τα περί επικοινωνίας με τον πωλητή....αγόρασα τον Αύγουστο κάτι από πωλητή που έλεγε ότι το αντικείμενο βρίσκεται στην Αγγλία και έλεγε estimated time μέχρι 13 Σεπτεμβρίου (παράλληλα παρήγγειλα και από πωλητή Κίνας που έλεγε estimated time 16 σεπτεμβρίου και μετά ) ,το αποτέλεσμα τα αντικείμενα από Αγγλία δεν ήρθαν ποτέ,ενώ αυτά από Κίνα ήρθαν και 3 μέρες νωρίτερα από το αναμενόμενο .Όταν είδα πως από Αγγλία μεριά δεν βλέπω φως πήγα στο purchase history και επέλεξα να επικοινωνήσω με τον πωλητή μέσω didnt receive item,έστειλα μην και τον ρώτησα μήπως γνωρίζει που βρίσκονται τα αντικείμενα και μετά έλαβα ένα μήνυμα από το ebay ότι μέσα σε συγκεκριμένες μέρες αν δεν λάβω απάντηση να ανοίξω case ή έστω αυτό κατάλαβα εγώ ότι σημαίνει,δεν είχε τύχει ποτέ ξανά να χρειαστεί να επικοινωνήσω με πωλητή,μετά από 1 ημέρα μου έστειλε μην να μου κάνει refund και επειδή ήδη είχα μείνει ικανοποιημένη από τον Κινεζάκο,είπα να πάρω ξανά από εκεί γιατί αμφιβάλω εάν αυτός που έλεγε ότι είναι από Αγγλία είναι όντως εκεί (αλήθεια το ebay ελέγχει ποτέ εάν ισχυουν οι τοποθεσίες που λένε οι πωλητές ότι βρίσκονται ή οι ίδιοι ή τα αντικείμενα? ) Την Παρασκευή λοιπόν συμφώνησα να μου κάνει refund ,Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποιο μην από το paypal ότι μου επιστραφηκαν χρήματα....τα λεφτά θα τα δω στον λογαριασμό του paypal?θα επιστραφούν στον λογαριασμό που χρησιμοποίησε το παυπαλ για να πληρώσει?και πόσες μέρες παιρνει όλη αυτή η διαδικασία?και εφόσον μου κάνει refund πρέπει να κάνω θετική αξιολόγηση ή και η ουδέτερη είναι οκ?

 

 

επίσης υπήρχε και άλλος τρόπος να επικοινωνήσω με τον πωλητή εκτός από το purchase history?ώστε να έχω την επιλογή να ανοίξω case σε περίπτωση που ο πωλητής δεν κάνει ούτε refund ούτε τίποτα?γιατί αν κατάλαβα καλά από όσα είπατε παραπάνω εφόσον κάνεις ερώτηση μέσω purchase history τότε αυτόματα ανοίγει και case και εφόσoν εγώ αποδέχτηκα ότι είπε ο πωλητής τώρα εάν δεν κάνει refund δεν μπορώ να κάνω τίποτα παραπάνω :(

 

 

 

 

 

Αν δεν σου έχει κάνει refund μέχρι την Παρασκευή κάνε escalate το case ή αν δεν έχεις ανοίξει case τότε άνοιξε ένα.

 

 

 

 

Για να μην ανοιξει case οταν δεν υφισταται λογος (πχ θελεις να ρωτησεις τον πωλητη μεχρι ποτε εχει εγγυηση το προιον) εκει που λεει contact seller κανε αριστερο κλικ.

Ανοιγει νεα σελιδα που διαλεγεις τον λογο/θεμα επικοινωνιας  με τον πωλητη (select topic).

Θα επιλεξεις το κυκλακι που λεει I have a question about using my item or I want to send the seller a message  ...ειναι το πρωτο κυκλακι

 

 

 

λοιπόν....θα σας ζαλίσω λίγο ακόμα ....μου έστειλε μην ότι θα κάνει refund,στις 14/9 ακόμα τίποτα,την Παρασκευή πήγα και του έστειλα μην εάν έχει ιδέα πότε θα κάνει refund  ( το έστειλα από την αρχική σελίδα του πωλητή,υποθέτω αυτό δεν είναι case εφόσον όταν πηγαίνω μέσα στο χελπ του ebay δεν μου δείχνει καμία ανοιχτή υπόθεση )για να ξέρω να του αφήσω feedback και μου ήρθε μία αυτοματοποιημένη απάντηση "Hi, dear buyer, thanks for contacting us here. 

We notice you have opened an ebay case. Pls don’t worry, we will be responsible for our product.

In order to save your time, pls keep in touch in the resolution center. Our staff will try to help you solve the problem ASAP. Sorry for the inconvenience to you.

(Pls don't reply, this is an auto email.) "

 

 

όταν μπαίνω στο customer service του ebay  και κατόπιν στο resolution center βλέπω ότι είχα μία case closed,άρα τώρα τι κάνω ?επικοινωνώ με κάποιον άλλο τρόπο με το ebay για να ζητήσω τα χρήματα μου?είναι χαμένα? πολύ μπερδεμένα μου φαίνονται όλα αυτά....και δεν με νοιάζει τόσο για τα χρήματα αλλά για το όλο ζήτημα όπως εξελίχθηκε....

 

Δημοσ.

καλησπε΄ρα παιδιά! ήθελα να προσθεσω μια καινούργια κάρτα στο ebay πήγα paypal την πρόσθεσα αλλά δεν μου ε΄βγαλε οτι θέλω κωδικό κλπ όπως κάνει πάντα...γιατί?

Δημοσ.

καλησπε΄ρα παιδιά! ήθελα να προσθεσω μια καινούργια κάρτα στο ebay πήγα paypal την πρόσθεσα αλλά δεν μου ε΄βγαλε οτι θέλω κωδικό κλπ όπως κάνει πάντα...γιατί?

 

Δεν σου βγάζει από μόνη της ότι θέλει κανένα κωδικό. Ξαναπάς στην κάρτα αφού προστεθεί και πατάς "Link and confirm". Τότε κάνει τη χρέωση το Paypal και μετά ψάχνεις τον κωδικό στην ανάλυση της κάρτας σου.

  • Like 1
Δημοσ.

λοιπόν....θα σας ζαλίσω λίγο ακόμα ....μου έστειλε μην ότι θα κάνει refund,στις 14/9 ακόμα τίποτα,την Παρασκευή πήγα και του έστειλα μην εάν έχει ιδέα πότε θα κάνει refund  ( το έστειλα από την αρχική σελίδα του πωλητή,υποθέτω αυτό δεν είναι case εφόσον όταν πηγαίνω μέσα στο χελπ του ebay δεν μου δείχνει καμία ανοιχτή υπόθεση )για να ξέρω να του αφήσω feedback και μου ήρθε μία αυτοματοποιημένη απάντηση "Hi, dear buyer, thanks for contacting us here. 

We notice you have opened an ebay case. Pls don’t worry, we will be responsible for our product.

In order to save your time, pls keep in touch in the resolution center. Our staff will try to help you solve the problem ASAP. Sorry for the inconvenience to you.

(Pls don't reply, this is an auto email.) "

 

 

όταν μπαίνω στο customer service του ebay  και κατόπιν στο resolution center βλέπω ότι είχα μία case closed,άρα τώρα τι κάνω ?επικοινωνώ με κάποιον άλλο τρόπο με το ebay για να ζητήσω τα χρήματα μου?είναι χαμένα? πολύ μπερδεμένα μου φαίνονται όλα αυτά....και δεν με νοιάζει τόσο για τα χρήματα αλλά για το όλο ζήτημα όπως εξελίχθηκε....

 

Κανένα case δεν κλείνει μόνο του.

Ή το κλείνει ο αγοραστής

ή ο πωλητής αφού κάνει refund

ή το ebay αφού αποδείξει ο πωλητής ότι έχεις παραλάβει το αντικείμενο. (προφανώς με τη βοήθεια του tracking number)

 

Για κοίτα καλύτερα στο paypal σου μήπως έχεις πάρει refund και δεν το πρόσεξες

και αν δεν δεις τίποτα μίλα οπωσδήποτε με το ebay.

Δημοσ.

Χερετε θέλω να ρωτισω κάτι σε σχέση με μία αγορά που έκανα στο ebay

Αυτό που αγορασα δεν ήρθε σήμερα που έλεγε ή διορία να έρθει και μάλλον επειδει ήρθαν σπίτι μου να μου το δώσουν και δεν ημουνα το χάνω το προϊόν ή θα πάει στο ταχυδρομείο και θα πάω να το πάρω από εκει αφού πρώτα μου στείλουν μία ειδοποίηση;

Δημοσ.

Εάν το δέμα σου ήρθε συστημένο και δεν σε βρήκε ο ταχυδρόμος, πρέπει να άφησε ειδοποιητήριο για να πας από αύριο στο γραφείο να το παραλάβεις.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...