Προς το περιεχόμενο

Για να μην ξεκάνουν ότι απέμεινε


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αμα εσενα το χομπυ σου ειναι να εκτρεφεις λιονταρια και δεν παραβαινεις κανενα νομο αφηνοντας τα ελευθερα στο δασος τοτε καντο...

Το πιο πιθανο βεβαια ειναι να τα σκοτωσουν οι κυνηγοι...

 

και επειδη φυσικα ειμαστε το κυριαρχο ον στον πλανητη εχουμε θεσει νομους γυρω απο την παρτη μας φυσικα. απλα λεω οτι για μενα ειναι το ιδιο να δω δυο λιονταρια να κυνηγανε εναν ανθρωπο για να παιξουν με δυο ανθρωπους να κυνηγανε δυο λιονταρια για να παιξουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

izerman76

Πριν διαβάσεις τις παρακάτω παραθέσεις , έχε υπόψη σου οτι το κυνήγι σαν δραστηριότητα δεν μου αρέσει ακριβώς επειδή εμπεριέχεται το ζήτημα του σεβασμού προς την ζωή κτλ αλλά αυτό είναι κατάλοιπο της εν μέρη αχρείας και υποκριτικής αστικής ζωής μου :P , όπως επίσης θεωρώ την ελληνική διατροφική συνήθεια ως ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ προσανατολισμένη προς την κρεατοφαγία - ΑΔΗΦΑΓΙΑ .. και έχε υπόψην επίσης οτι ΝΑΙ μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς τις ζωικές πρωτείνες , η ουσία της θέσης μου :)

 

Συγκρίνεις τη θανάτωση ζώων τα οποία εκτρέφονται ειδικά για συγκεκριμένο σκοπό (την παροχή τροφής για τον πληθυσμό μιας περιοχής) σε ελγεχόμενες εγκαταστάσεις, με τη θανάτωση ζώων που ζουν ελεύθερα στη φύση (που έχει σαν αποτέλεσμα την ανατροπή της οικολογικής ισορροπίας). Πιστεύεις πως έχουν τις ίδιες συνέπειες οι δυο πράξεις;

 

Όχι βέβαια δεν έχει την ίδια συνέπεια , με βαση την θέση των φιλόζωων της διπλανής πολυκατοικίας σου, με βαση της στάση ζωής τους δηλαδή , είναι πολύ χειρότερο να υποστηρίζουν την εκτροφή ομαδικά των ζωων της αρεσκείας τους -με ελεγχόμενες συνθήκες υγιεινής πρέπει να πουμε εδώ (εντάξει , ναι :P ). Συζητάμε για τον χαρακτήρα του κυνηγιού ως δραστηριότητα. Αν τώρα είσαι φυτοφάγος σαφώς και δεν μπορώ να πω τιποτα για το προσωπό σου, ωστόσο το πολύ να ανήκεις στην δυστυχώς για τα ελληνικά δεδομένα μειοψηφία. Δεν αλλάζει κάτι , ειδικά για τους "γατόφιλους" και τους "σκυλόφιλους" .... sic Τι διάολο εφεύρημα είναι αυτη η ορολογία δηλαδή , αυτοί είναι φίλοι ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ ? :P

 

 

Όσο για το ότι σέβονται και αγαπάνε τα ζώα περισσότερο από εμάς τους ζωόφιλους (θεέ μου τι βρισιά, πως θα ζήσω αφού αποκαλύφθηκε το σκοτεινό μου μυστικό; ), αν πιστεύεις ότι ισχύει, μπορείς να μου πεις τι θα κάνανε δηλαδή αν δεν τα αγαπούσαν; Θα τα σκοτώνανε; Α, sorry, αυτό το κάνουν ήδη. Θα τα σκοτώνανε απλά για τη διασκέδασή τους; Α, sorry, και αυτό το κάνουν ήδη.

 

Σου φαίνεται παράξενο οτι κάποιος κυνηγός σέβεται την φύση του - το περιβάλλον του και ΝΑΙ να αγαπά τα ζώα , και σου φαίνεται πολύ λογικό -πανω στην βάση της φιλοζωίας- οι υποστηρικτές της να πλακώνονται στα κοντοσουβλια σε κάθε ευκαιρία της αξιοθρήνητης και χαζοχαρουμενης καθημερινοτητα τους! :P

 

Κι εγώ αγαπάω τους ανθρώπους, λέω να πεταχτώ σε καμιά τριτοκοσμική χώρα να σκοτώσω μερικά παιδάκια. Δεν το κάνω από κακία, πραγματικά νοιάζομαι για αυτά, αλλά έτσι κι αλλιώς σε τι συνθήκες θα μεγαλώσουν; Καλό τους κάνω - άσε που κρατάω τον πληθυσμό της Γης σε χαμηλότερα επίπεδα.
Well it's a dirty job but somebody must do it for them...

 

Οι "επιλεκτικά" φιλόζωοι φοβούνται να σκεφτουν πως το κατσίκι που τρώνε κάθε κυριακή στο χωριό τους , ίσως θα έπρεπε να το σφάξουν οι ίδιοι. Καλά ποιος είναι τώρα ο πιο παρανοικός κανιβαλος . . . αυτός που παραγγέλνει την τροφή του ή αυτός που την βρίσκει μόνος του ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fidelio, συμφωνώ μαζί σου ότι ένας χορτοφάγος έχει κάθε "δικαίωμα" να κατακρίνει το κυνήγι, σε αντίθεση με μένα που τρώω σουβλάκια.

 

Ακόμη καλύτερα από όλους μας το είχε περιγράψει ο Douglas Adams, όταν η ετερόκλητη παρέα συνταξιδιωτών κατέλυσε σε ένα εστιατόριο στην άκρη του Σύμπαντος. Και το πιάτο της ημέρας ήταν η αγελάδα που τύγχανε να είναι και ο σερβιτόρος. Όχι με το ζόρι, αλλά συνειδητά.

Σε μια πανέξυπνη και αστεία σκηνή, υπήρχε στο τραπέζι ο ανθρωπόμορφος εξωγήινος που του έτρεχαν τα σάλια ακούγοντας διά στόματος του σερβιτόρου-αγελάδας πως ακριβώς θα τους έρθει μαγειρεμένος. Και παράλληλα, ο γήινος της παρέας είχε αναγουλιάσει με το όλο σκηνικό και του κόπηκε η όρεξη.

Η ερώτηση ήρθε αποστομωτική από τον ίδιο τον σερβιτόρο: "Θα έτρωγες με ευχαρίστηση κάποιο ζώο που σφαγιάστηκε με το ζόρι, και όχι κάποιο που οικειοθελώς προσφέρεται να σε ταίσει;"

 

Φυσικά το παραπάνω είναι ένα φανταστικό σενάριο. Αλλά το τελικό ερώτημα σε κάνει πραγματικά να αναρωτιέσαι. Ναι, οι χορτοφάγοι έχουν πιο ξεκάθαρη και έντιμη στάση.

 

Από την άλλη, η ένστασή μου εδώ έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι σύγχρονοι κυνηγοί δε βγαίνουν για να θρέψουν την οικογένεια. Το κάνουν για να διασκεδάσουν. Και μάλιστα σε ένα ευαίσθητο οικοσύστημα. Άλλωστε είναι τέτοια η τεχνολογία του κυνηγιού πλέον, που δεν αφήνει καν τα περιθώρια για την όποια ισορροπία στη φύση.

Για μένα έχει διαφορά το να φας ταύρο, από το να πετάς λουλούδια στον μαλάκα με το στενό παντελόνι που τον περιπαίζει μέσα σε μια αρένα μέχρι να τον σκοτώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Fidelio, συμφωνώ μαζί σου ότι ένας χορτοφάγος έχει κάθε "δικαίωμα" να κατακρίνει το κυνήγι, σε αντίθεση με μένα που τρώω σουβλάκια.

 

Ακόμη καλύτερα από όλους μας το είχε περιγράψει ο Douglas Adams, όταν η ετερόκλητη παρέα συνταξιδιωτών κατέλυσε σε ένα εστιατόριο στην άκρη του Σύμπαντος. Και το πιάτο της ημέρας ήταν η αγελάδα που τύγχανε να είναι και ο σερβιτόρος. Όχι με το ζόρι, αλλά συνειδητά.

Σε μια πανέξυπνη και αστεία σκηνή, υπήρχε στο τραπέζι ο ανθρωπόμορφος εξωγήινος που του έτρεχαν τα σάλια ακούγοντας διά στόματος του σερβιτόρου-αγελάδας πως ακριβώς θα τους έρθει μαγειρεμένος. Και παράλληλα, ο γήινος της παρέας είχε αναγουλιάσει με το όλο σκηνικό και του κόπηκε η όρεξη.

Η ερώτηση ήρθε αποστομωτική από τον ίδιο τον σερβιτόρο: "Θα έτρωγες με ευχαρίστηση κάποιο ζώο που σφαγιάστηκε με το ζόρι, και όχι κάποιο που οικειοθελώς προσφέρεται να σε ταίσει;"

 

Φυσικά το παραπάνω είναι ένα φανταστικό σενάριο. Αλλά το τελικό ερώτημα σε κάνει πραγματικά να αναρωτιέσαι. Ναι, οι χορτοφάγοι έχουν πιο ξεκάθαρη και έντιμη στάση.

 

Από την άλλη, η ένστασή μου εδώ έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι σύγχρονοι κυνηγοί δε βγαίνουν για να θρέψουν την οικογένεια. Το κάνουν για να διασκεδάσουν. Και μάλιστα σε ένα ευαίσθητο οικοσύστημα. Άλλωστε είναι τέτοια η τεχνολογία του κυνηγιού πλέον, που δεν αφήνει καν τα περιθώρια για την όποια ισορροπία στη φύση.

Για μένα έχει διαφορά το να φας ταύρο, από το να πετάς λουλούδια στον μαλάκα με το στενό παντελόνι που τον περιπαίζει μέσα σε μια αρένα μέχρι να τον σκοτώσει.

 

1ον) να διευκρινίσω πως τα σουβλάκια που τρώς συνήθως (αν όχι πάντα) , παράγονται απο εκτρεφόμενα ζώα, και όχι από άγρια ζώα που σκότωσε κάποιος κυνηγός στο δάσος καταστρέφοντας το πολύ ευαίσθητο όπως τονίζεις οικοσύστημα μας...

 

2ον) μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις την ψυχοσύνθεση ενός ανθρώπου ο οποίος διασκεδάζει βλέποντας ένα ζώο να πεθαίνει? εγώ δεν θα έλεγα ότι είναι και η καλύτερη... Η μόνη περίπτωση που θα δικαιολογούσα το κυνήγι, θα ήταν για κάποιον ο οποίος το κάνει για να ζήσει, τρώγοντας τα θυράματα, αλλα δεν νομίζω πως υπάρχουν τέτοιοι κυνηγοί στις μέρες μας...

 

Οι "επιλεκτικά" φιλόζωοι φοβούνται να σκεφτουν πως το κατσίκι που τρώνε κάθε κυριακή στο χωριό τους , ίσως θα έπρεπε να το σφάξουν οι ίδιοι. Καλά ποιος είναι τώρα ο πιο παρανοικός κανιβαλος . . . αυτός που παραγγέλνει την τροφή του ή αυτός που την βρίσκει μόνος του ??

 

Ε σόρρυ ρε φίλε, αλλα πόσα κιλά βλακείας νομίζεις ότι κουβαλάμε? Περιμένεις δλδ τώρα εμείς να συμφωνήσουμε με αυτό που λες? Θες δηλαδή τώρα να μου παρουσιάσεις τον σημερινό έλληνα κυνηγό ως τον "φυσιοδίφη" που βρίσκει μόνος του την τροφή του? Εγώ πιστεύω πως κυνηγοί είναι μερικοι παρανοικοί που βγάζουν γούστα σκοτώνοντας άγρια ζώα...

 

Όσο σιχαίνομαι τους ζωόφιλους, (που μόνο ζωόφιλοι δεν είναι αλλα τέσπα) άλλο τόσο σιχαίνομαι και τους κυνηγούς...

 

Υ.Γ. no offence.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον) να διευκρινίσω πως τα σουβλάκια που τρώς συνήθως (αν όχι πάντα) , παράγονται απο εκτρεφόμενα ζώα, και όχι από άγρια ζώα που σκότωσε κάποιος κυνηγός στο δάσος καταστρέφοντας το πολύ ευαίσθητο όπως τονίζεις οικοσύστημα μας...

 

Από ζώα που ως επι το πλείστον μεγάλωσαν σε άθλιες συνθήκες από όλες τις απόψεις και σε πολλές περιπτώσεις δεν έζησαν καθόλου ελεύθερα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη, η ένστασή μου εδώ έχει να κάνει με το γεγονός ότι οι σύγχρονοι κυνηγοί δε βγαίνουν για να θρέψουν την οικογένεια. Το κάνουν για να διασκεδάσουν.

Δεν διαφωνώ οτι οι περισσότεροι κυνηγοί είναι "αντιπαθητικοί" για την στάση τους στο συγκεκριμένο ζήτημα. Όχι όμως όλοι. Ο χαρακτηρισμός αυτός βέβαια κολάει χαλαρά για όλες τις χαριτωμένες συνήθειες του έλληνα που σχετίζονται με το περιβάλλον είτε είναι κυνηγός είτε όχι.

Δηλαδή πάμε στο γνωστό , παντού υπάρχουν οι μαλακες και δυστυχώς - το λέω πάλι - στην ελλάδα για τον κάθε τομέα είναι πάρα πολλοί ... οι μαλάκες !

Και μάλιστα σε ένα ευαίσθητο οικοσύστημα. Άλλωστε είναι τέτοια η τεχνολογία του κυνηγιού πλέον, που δεν αφήνει καν τα περιθώρια για την όποια ισορροπία στη φύση.

Σίγουρα και η εξέλιξη στον οπλισμο τους είναι μάλλον αντιοικολογική , αλλά και πάλι επιλέγεις , δεν σε υποχρεώνει για παράδειγμα κανένας όταν πας για ψάρεμα να πάρεις μαζι σου 10 μασουρια δυναμήτη , είναι θέμα νοοτροπίας ...

Για μένα έχει διαφορά το να φας ταύρο, από το να πετάς λουλούδια στον μαλάκα με το στενό παντελόνι που τον περιπαίζει μέσα σε μια αρένα μέχρι να τον σκοτώσει.

I drink to that ! Θα ήμουνα ψευτης αν σου ελέγα οτι δεν θα παράγγελνα και ένα φιλέτο κοτόπουλο ή μια τσιπούρα στην σχάρα :) Επισης δοκίμασε την επόμενη φορά να ταισείς τις γάτες στο ταβερνάκι που θα πας , ειδικά αν ...συνοδεύεσαι ! χαχα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

nick[;1797332'']Από ζώα που ως επι το πλείστον μεγάλωσαν σε άθλιες συνθήκες από όλες τις απόψεις και σε πολλές περιπτώσεις δεν έζησαν καθόλου ελεύθερα ...

χεχε όντως είμαστε αυτό που τρώμε , ακριβώς έτσι ! :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας το θέσω απλά.

 

Υπάρχουν άγρια ζώα και οικόσιτα ζώα.

 

Ο λύκος είναι άγριο ζώο. Η κότα είναι οικόσιτο.

Η αρκούδα είναι άγριο ζώο. Το γουρούνι οικόσιτο.

Το καγκουρώ είναι άγριο ζώο. Η αγελάδα οικόσιτο.

 

Οκ ως εδώ.

 

Υπάρχουν φυτοφάγα και παμφάγα ζώα.

Η αγελάδα είναι φυτοφάγο. Ο άνθρωπος παμφάγο.

Η αγελάδα χρειάζεται μόνο πρασινάδα. Ο άνθρωπος χρειάζεται και αγελάδα.

 

Με αυτό έχουμε ξεφύγει από το πόσο εγκληματικό είναι γενικά να σκοτώνουμε ζώα. Δεν είναι, πρέπει να τα φάμε. Και εμάς θα μας φάνε τα σκουλήκια, δεν τα κράζει κανείς όμως.

 

Όταν το 90% των ανθρώπων θέλει να φάει κρέας πάει στο χασάπη και ψωνίζει. Αυτή η πράξη είναι η τελευταία από μια αλληλουχία:

 

1) Ένα οικόσιτο ζώο -εν αντιθέσει με ένα άγριο που αν το αμολούσαμε θα επιβίωνε στη φύση- τρώει τα σκατά που το ταΐζει ο ιδιοκτήτης του. Δλδ ο ιδιοκτήτης του είναι η αιτία που το ζώο αυτό ζει.

2) Ο ιδιοκτήτης του σκοτώνει το οικόσιτο αυτό ζώο -κάτι που θα συνέβαινε έτσι κ αλλιώς από κάποια ασθένεια ή πλημμύρα ή κάποιο άγριο ζώο αν το αμολούσαμε- γιατί θέλει να το πουλήσει σε κάποιο παμφάγο ζώο -και καθώς το μοναδικό παμφάγο ζώο μεταχειριζόμενο χρήματα είμαστε εμείς...

3) Ο χασάπης το κάνει μερίδες.

4) Ο λούσιφερ το αγοράζει.

5) Οι φίλοι του λούσιφερ γίνονται τούμπανα με σπιτικό κοντοσούβλι στη βεράντα και λιάρδα από ξύδια.

 

Η διαφοροποίηση της ως άνω αλληλουχίας με το κυνήγι:

 

Δεν σκότωσα άγριο ζώο.

 

Επεξηγώ. Δεν έχω πρόβλημα να σκοτώσω κάτι. Έτσι κ αλλιώς θα γινόταν γτ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει. Έχω πρόβλημα να σκοτώσω το άγριο ζώο ενώ μπορώ να πάω στο χοιροστάσιο και να πω "ξέρεις πόρκι, δεν είναι τπτ προσωπικό *χλατς*". Το να μπορώ να τραφώ επαρκέστατα από όλα αυτά τα συμπαθή θηλαστικά και πτηνά τα οποία εξαρτώνται από εμένα για την επιβίωσή τους και το ξεπληρώνουν με το να εξαρτώμαι και εγώ από αυτά για τη δική μου και εγώ να πηγαίνω και να σκοτώνω ελάφια είναι χυδαίο.

 

Σε 2 λέξεις. Δεν χρειαζόμαστε κυνήγι. Χέστε το αν είναι πιο ηθικό ή πιο ανήθικο από την εκτροφή και τη θανάτωση, το θέμα είναι πως η 2η είναι βασική πηγή διατροφής ενώ το κυνήγι στην καλύτερη δευτερεύουσα. Είναι κάτι που δεν χρειαζόμαστε αλλά το κάνουμε.

 

Γιατί κάνουμε κάτι που δε χρειαζόμαστε;

Γιατί μας διασκεδάζει.-

 

Καλή όρεξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να σας το θέσω απλά.

 

Υπάρχουν άγρια ζώα και οικόσιτα ζώα.

 

Ο λύκος είναι άγριο ζώο. Η κότα είναι οικόσιτο.

Η αρκούδα είναι άγριο ζώο. Το γουρούνι οικόσιτο.

Το καγκουρώ είναι άγριο ζώο. Η αγελάδα οικόσιτο.

 

Οκ ως εδώ.

 

Υπάρχουν φυτοφάγα και παμφάγα ζώα.

Η αγελάδα είναι φυτοφάγο. Ο άνθρωπος παμφάγο.

Η αγελάδα χρειάζεται μόνο πρασινάδα. Ο άνθρωπος χρειάζεται και αγελάδα.

 

Με αυτό έχουμε ξεφύγει από το πόσο εγκληματικό είναι γενικά να σκοτώνουμε ζώα. Δεν είναι, πρέπει να τα φάμε. Και εμάς θα μας φάνε τα σκουλήκια, δεν τα κράζει κανείς όμως.

 

Όταν το 90% των ανθρώπων θέλει να φάει κρέας πάει στο χασάπη και ψωνίζει. Αυτή η πράξη είναι η τελευταία από μια αλληλουχία:

 

1) Ένα οικόσιτο ζώο -εν αντιθέσει με ένα άγριο που αν το αμολούσαμε θα επιβίωνε στη φύση- τρώει τα σκατά που το ταΐζει ο ιδιοκτήτης του. Δλδ ο ιδιοκτήτης του είναι η αιτία που το ζώο αυτό ζει.

2) Ο ιδιοκτήτης του σκοτώνει το οικόσιτο αυτό ζώο -κάτι που θα συνέβαινε έτσι κ αλλιώς από κάποια ασθένεια ή πλημμύρα ή κάποιο άγριο ζώο αν το αμολούσαμε- γιατί θέλει να το πουλήσει σε κάποιο παμφάγο ζώο -και καθώς το μοναδικό παμφάγο ζώο μεταχειριζόμενο χρήματα είμαστε εμείς...

3) Ο χασάπης το κάνει μερίδες.

4) Ο λούσιφερ το αγοράζει.

5) Οι φίλοι του λούσιφερ γίνονται τούμπανα με σπιτικό κοντοσούβλι στη βεράντα και λιάρδα από ξύδια.

 

Η διαφοροποίηση της ως άνω αλληλουχίας με το κυνήγι:

 

Δεν σκότωσα άγριο ζώο.

 

Επεξηγώ. Δεν έχω πρόβλημα να σκοτώσω κάτι. Έτσι κ αλλιώς θα γινόταν γτ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει. Έχω πρόβλημα να σκοτώσω το άγριο ζώο ενώ μπορώ να πάω στο χοιροστάσιο και να πω "ξέρεις πόρκι, δεν είναι τπτ προσωπικό *χλατς*". Το να μπορώ να τραφώ επαρκέστατα από όλα αυτά τα συμπαθή θηλαστικά και πτηνά τα οποία εξαρτώνται από εμένα για την επιβίωσή τους και το ξεπληρώνουν με το να εξαρτώμαι και εγώ από αυτά για τη δική μου και εγώ να πηγαίνω και να σκοτώνω ελάφια είναι χυδαίο.

 

Σε 2 λέξεις. Δεν χρειαζόμαστε κυνήγι. Χέστε το αν είναι πιο ηθικό ή πιο ανήθικο από την εκτροφή και τη θανάτωση, το θέμα είναι πως η 2η είναι βασική πηγή διατροφής ενώ το κυνήγι στην καλύτερη δευτερεύουσα. Είναι κάτι που δεν χρειαζόμαστε αλλά το κάνουμε.

 

Γιατί κάνουμε κάτι που δε χρειαζόμαστε;

Γιατί μας διασκεδάζει.-

 

Καλή όρεξη.

 

Νομίζω ότι διαλεύκανες πλήρως το θέμα... + 1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπιζω να γνωριζετε οτι εδω κατω στις πυροπληκτες περιοχες το κυνηγι εχει απαγορευθει. Ξερετε οτι χωρις ζωα δεν υπαρχει περιβαλλον, δεν υπαρχει οξυγονο αρα κινδυνευουμε κι εμεις. Ας κοιταξουμε κι αυτο το περιβαλλον, τωρα που λεγεται οτι θα ιδρυθει ξεχωριστο υπουργειο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

----<----Γιατί κάνουμε κάτι που δε χρειαζόμαστε;

Γιατί μας διασκεδάζει.-

Ναι μα φυσικά , ποιος είπε οτι το φαγητό αποτελεί -απαραίτητα- ανάγκη πρώτου βαθμού ; ;) :mrgreen:

 

edit: Είναι σεβαστό να εκτρέφεις όσα ζώα θες , για να διασκεδάζεις τρώγοντας τα με τους κολητούς, αλλά τελικά o porky δεν μπορει κάτω απο αυτές τις προυποθέσεις να έχει έναν ένδοξο θάνατο τελικά , να έχει νοημα και να αποτελεί επιλογή των "πρωταιρεοτήτων" μας :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμη καλύτερα από όλους μας το είχε περιγράψει ο Douglas Adams, όταν η ετερόκλητη παρέα συνταξιδιωτών κατέλυσε σε ένα εστιατόριο στην άκρη του Σύμπαντος. Και το πιάτο της ημέρας ήταν η αγελάδα που τύγχανε να είναι και ο σερβιτόρος. Όχι με το ζόρι, αλλά συνειδητά.

Σε μια πανέξυπνη και αστεία σκηνή, υπήρχε στο τραπέζι ο ανθρωπόμορφος εξωγήινος που του έτρεχαν τα σάλια ακούγοντας διά στόματος του σερβιτόρου-αγελάδας πως ακριβώς θα τους έρθει μαγειρεμένος. Και παράλληλα, ο γήινος της παρέας είχε αναγουλιάσει με το όλο σκηνικό και του κόπηκε η όρεξη.

Η ερώτηση ήρθε αποστομωτική από τον ίδιο τον σερβιτόρο: "Θα έτρωγες με ευχαρίστηση κάποιο ζώο που σφαγιάστηκε με το ζόρι, και όχι κάποιο που οικειοθελώς προσφέρεται να σε ταίσει;"

 

[offtopic] Το highlight της σκηνής είναι οι χρόνοι των ρημάτων. [/offtopic]

 

Είχα διαβάσει ενα γαμάτο σατιρικό ποιηματάκι του Δήμου για τους κυνηγούς. (Δεν μπορώ να το βρώ γμτ.). Περιγράφει την σκηνή του γενναίου κυνηγού που αντιλαμβάνεται οτι ένα πουλί δεν έχει πεθάνει και του στρίβει το λαιμό για να το ξεκάνει.

Και αυτό είναι που μου την δίνει με τους κυνηγούς. Δεν πάνε να κάνουν τους μάγκες με λιοντάρια, αλλα με τσίχλες και λαγούς. Σαν να ψαρεύεις στο ενυδρείο.

 

Απο την άλλη, η σκηνή μιας αγελάδας που γεννιέται και πεθαίνει σε 2-3 τμ τρώγοντας τις άλλες αγελάδες μου είναι το ίδιο αποκρουστική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη κιόλας αλλά τώρα τα βάλατε γενικώς με τους κυνηγούς ?

 

Το επόμενο ποιό θα είναι ?

 

Να τα βάλετε με τους ψαράδες που χρησιμοποιούν ψαροντούφεκο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...