Προς το περιεχόμενο

O δεκάλογος του καλού άθεου..


mdarkman18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 577
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
nick[;1847281'']( Sorry για το ψιλοάσχετο ... )

Κι ομως δεν ειναι τοσο ασχετο

Schrodinger's cat is a seemingly paradoxical thought experiment devised by Erwin Schrodinger

 

Schrοdinger's cat experiment

http://en.wikipedia.org/wiki/Schr%C3%B6dinger's_cat

 

Erwin Schrοdinger

http://en.wikipedia.org/wiki/Erwin_Schr%C3%B6dinger

 

Experiment VIDEO - BBC (και το ονομα της γατας ΔΕΝ ειναι τυχαιο...)

http://www.fastshare.org/download/CATXP.avi

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενδιαφέρον για το θέμα της συζήτησης και της ικανότητάς μας να καταλάβουμε μιά ανώτερη νοημοσύνη από τη δική μας, είναι τα λόγια του Παύλου Σαντορίνη.

 

Πιθανόν οι περισσότεροι να τον ξέρετε. Λαμπρός φυσικός, υποτίθεται ότι αυτός εφεύρεσε το ραντάρ και μετά τον αντιγράψαν οι Άγγλοι, μετά τον ραδιοπυροσωλήνα, τον εγκέφαλο "Η" και πολλα άλλα.

 

Από το wikipedia:

 

"Η διεθνής αναγνώριση του Παύλου Σαντορίνη αποδείχθηκε από το γεγονός ότι υπήρξε αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας των Επιστημών της Τουλούζης (1961), ενεργό μέλος της Ακαδημίας των Επιστημών της Ν. Υόρκης (1961) και εταίρος της ίδιας από το 1965. Επίσης εταίρος της Royal Society of Arts του Λονδίνου (1972) καθώς και επίτιμος Πρόεδρος του 7ου Φιλοσοφικού Συνεδρίου της Νίκαιας Γαλλίας (1969). Έλαβε πλείστα επιστημονικά Βραβεία μεταξύ των οποίων το Μετάλλιο Fermat της Ακαδημίας Επιστημών της Τουλούζης (1961), Μετάλλιο Vermeil Ερευνών και Εφευρέσεων (Παρίσι 1968), Μετάλλιο Vermeil της Προόδου (Παρίσι 1969) κ.ά. Επίσης παρασημοφορήθηκε από τρεις Βασιλείς των Ελλήνων (Γεώργιο Β΄, Παύλο και Κωνσταντίνο Β΄) με τον Ταξιάρχη Γεωργίου Α΄, του Φοίνικα κ.ά"

 

Μεταξύ άλλων, έφτιαξε τη δική του θεωρία για το Big Bang, με το σύμπαν μας αποτέλεσμα διαδοχικών εκρήξεων του πρωταρχικού συμπυκνωμένου σύμπαντος, ενώ

 

"ασχολήθηκε επίσης με τη φιλοσοφική ερμηνεία βασικών θεμάτων της σύγχρονης Φυσικής. Έτσι από το 1968 κατέληξε σε μια δική του νέα θεωρία ισόνομης συγκυριαρχίας του παράγοντα "Πνεύμα" ως τον τέταρτο παράγοντα του Σύμπαντος παράλληλα με το φυσικό συνεχές "Χώρος" - "Χρόνος" - "Ύλη"

 

 

Αυτό που δεν πολυσυζητείται για το λαμπρό αυτό μυαλό, είναι το ότι η ελληνική κυβέρνηση είχε αναθέσει στον φυσικό αυτό να γίνει επιτελής συνεργείου για να μελετήσει το φαινόμενο των UFO, το οποίο τη δεκαετία 1940-1950 είχε μεγάλες εξάρσεις.

 

Σε ραδιοφωνική εκπομπή το 1966, ο Παύλος Σαντορίνης, ομολόγησε ότι οι έρευνες για τη μελέτη του φαινομένου διακόπηκαν μετά από εισήγηση των Αμερικάνων, οι οποίοι και γνώριζαν για το φαινόμενο, το οποίο το απέδιδαν σε εξωγήινες οντότητες.

 

Εν πάση περιπτώση, στη συνέντευξη αυτή, ο Σαντορίνης εξηγεί με πολύ απλό τρόπο την ανικανότητά μας να καταλάβουμε μιά ανώτερη νοημοσύνη, παρα μόνο αν αυτή η ανώτερη νοημοσύνη επιλέξει να "πέσει" στο δικό μας χαμηλότερο επίπεδο.

 

Απόσπασμα:

 

ΜΕΡΑΝΑΙΟΣ :

Μήπως ή «επαφή» εγένετο ήδη αλλά μας παρέμεινε άγνωστος ;

ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ :

Η υπόθεσις αυτή είναι η πλέον ενδια-φέρουσα όλων.

Επειδή εις το ερώτημα τούτο είμεθα υποχρεω-μένοι ν' απαντήσωμεν ότι μία επαφή του είδους τούτου δεν είναι αδύνατος.

Πράγματι, εάν η επαφή μεταξύ αυτών, δηλαδή των κατοίκων ενός ξένου πλανήτου και ημών πραγματοποιηθεί επί της σταdμης αυτών και ουχί επί της στάθμης της ιδικής μας, η επαφή αυτή θα παραμείνη ό,τι και αν κάμωμεν, άγνωστος δι' ημάς.

Και εδώ ακόμη ο προηγηθείς συλλογισμός μας επιτρέπει να σχηματίσωμεν μίαν ιδέαν περί ενός ζητήματος τόσον εκ πρώτης όψεως δυσνοήτου.

Αι περισσότεραι των σχέσεων μας με τα ζώα μένουν αυστηρώς και οριστικώς αδιάκριτοι δι' αυτά.

Τα αρνιά ουδέποτε θα γνωρίσουν ότι τα τρέφουν δια να πάρουν το μαλλί των και το κρέας των.

Βλέπουν μόνον το ψαλίδι και το σφαγείον, και δεν ημπορούν, δι' ουδενός τρόπου να προβλέψουν και ν' αποτρέψουν ούτε το ένα ούτε το άλλο, επειδή αυτού του είδους προβλέψεις δεν δύνανται να υπάρχουν εις τον ψυχισμόν ενός αρνιού.

Οι σκύλοι δεν γνωρίζουν και δεν δύνανται να γνωρίζουν ότι θα τους θανατώσουν όταν θα γηράσουν, εrτειδή ούτοι δεν δύνανται να γνωρίσουν τι θα πη να είναι ηλικωμένοι ή ν' αντιληφθούν ακόμη και την ιδέαν της ηλικίας.

Τα ζώα θα δυνηθούν να συζούν μαζί μας μέχρι τέλους των αιώνων χωρίς να αντιληφθούν ποτέ ότι η τύχη των διαρκώς επαίχθη εις περιοχάς αοράτους δι' αυτά καίτοι οι οφθαλμοί των ουδέποτε έπαυσαν να τας βλέπουν.

Προ ολίγων εκατοντάδων χιλιάδων ετών οι προγονοί μας, οι πρόγονοι ενός Πλάτωνος, ενός Νιούτον και ενός Αϊνστάιν, ήσαν ίσως εις την πνευματικήν στάθμην των σημερινών σκύλων και των αρνιών.

Πού θα βρεθή η σημερινή στάθμη ανθρώπων, μετά την παρέλευσιν μερικών ακόμη εκατοντάδων χιλιάδων ετών;

Υπάρχει εν ανώτατον όριον εις την άνοδον του ψυχισμού; Διατί να πιστεύσωμεν τούτο ;

ΜΕΡΑΝΑΙΟΣ :

Και γιατί να πιστεύσωμεν πως αν το όριο αυτό πράγματι υπάρχη, φθάσαμε ήδη σ' αυτό ;

ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΣ :

Η απάντησις εις το ερώτημα :

«Διατί δεν υπάρχουν επισκέπτεται του Διαστήματος» ίσως να είναι η καταπληκτικής απλότητος τοιαύτης :

Δεν υπάρχουν επειδή μόνον οι οφθαλμοί μας τους βλέπουν και ουχί το πνεύμα μας, το οποίον είναι ανίκανον προς τούτο.

Η απουσία των θα ημπορούσε να είναι μόνον φαινομενική. Ο ποντικός ο οποίος τρώγει τα παλαιά μας βιβλία, βλέπει φυσικώς διά των οφθαλμών του.

Όλα όσα βλέπομεν εμείς τα βλέπει και ο ποντικός αλλά δεν δύναται να τα αντιληφθή.

Το σχήμα των γραμμάτων προβάλλεται επί του αμφιβληστροειδούς χιτώνος του, αλλά ο ποντικός ουδέποτε θα δυνηθή να τα διαβάση.

Εκ του ανθρωπίνου θεάματος θα βλέπη μόνον εκείνο το οποίον είναι της φύσεως του ποντικού.

Ακριβώς, ούτως έχει και το ζήτημα της αντιλήψεώς μας περί του Σύμπαντος.

Βλέπομεν όλα εκείνα τα οποία αντιστοιχούν εις την ανθρωπίνην στάθμην ή τας στάθμας κάτωθι αυτής.

Και εάν εν αστρικόν ον ανωτέρας της ιδικής μας πνευματικής στάθμης εμφανίζεται εις τov ουρανόν μος είμεθα εξ ίσου ανίκανοι να διακρίνωμεν τας πράξεις του και να αναλύσωμεν τας προθέσεις του όπως ένας ποντικός να διαβάση επιστημονικά συγγράμματα.

Όλαι αι σημεριναί μας βεβαιότητες άρχισαν από το στάδιον των υποθέσεων.

Αι πλέον βέβαια θετικότητες ήρχισαν από το στάδιον των ονείρων. Μη αρνούμεθα εις τους Ανθρώπους το δικαίωμα να ονειρεύονται, χωρίς όμως ταυτοχρόνως να τους διαφεύγη ότι ονειρεύονται.

Εν πρώτον όνειρον, εν πρώτον ερώτημα :

η σημερινή εξέλιξις της Επιστήμης της Βιολογίας μας ειτιτρέrιει να πιστέψωμεν ότι εις κάθε "ψυχικόν" φαινόμενον ανταποκρίνεται σαφώς και εν καθωρισμένον φυσικόν φαινόμενον, με άλλα λογcα, εάν εις κάθε ανθρωπίνην σκέψιν, όσο φευγαλέα, όσο λεπτή, όσον αφηρημένη και αν είναι αυτή, αντιστοιχεί μία χαρακτηριστική μεταβολή του εγκεφάλου, εν είδει π.χ. νευρικής ροής, ή απείρως λεπτών χημικών ή ηλεκτρικών φαινομένων και λοιπά.

Η απάντη-σις επί του ερωτήματος αυτού φαίνεται ότι μπορεί να είναι θε-τική.

Εν δεύτερον όνειρον, εν δεύτερον ερώτημα :

η σημερινή εξέλιξις της επιστημονικής ερεύνης μας επιτρέπει να ελπίζομεν ότι παν φυσικόν φαινόμενον θα δυνηθή, την μίαν ή την άλλην ημέραν, να μελετηθή και ν' αναλυθή πειραματικώς.

Η απάντησις επί του ερωτrjματος αυτού ήδη σήμερον είναι σαφώς θετική.

Εκ των άνω δύο ερωτημάτων και απαντήσεων δυνάμεθα να συμπεράνωμεν ότι συν τη προόδω της Επιστήμης, θα δυνηθώμεν την μίαν ή την άλλην ημέραν να προβώμεν εις την πειραματικήν εγγραφήν πασών των αποχρώσεων της Σκέψεως, όσον αυτή και αν είναι αφηρημένη, λεπτή και φευγαλέα.

Τούτο δεν αποτελεί μίαν βεβαιότητα, αλλά δύναται νcι θεωρηθή ως λίαν πιθανόν :

πράγματι ήδη σήμερον η ανθρωπίνη σκέψις εγγράφεται ευκόλως επί της ταινίας ενός εγκεφαλογράφου, αι δε καμπύλαι αυτού ήδη σήμερον ερμηνεύονται υπό Ψυχιάτρων δια την διάγνωσιν της ψυχικής καταστάσεως ενός Ανθρώπου.

Η λογική επέκτασις των συλλογισμών αυτών μας επιτρέ-πει όμως να διατυπώσωμεν μίαν υπόθεσιν :

υποτεθείσθω ότι "συνεργείον" ολόκληρον, ειδικευμένων κατοίκων ενός άλλου πλανήτου διασχίζει το Σύμπαν, εφωδιασμένον με τα αναγκαία όργανα δια την εγγραφήν της Σκέψεως επί ενός άλλου πλανήτου, π.χ. του ιδικού μας.

Το συνεργείον τούτο ερευνά συστηματικώς μίαν σαφώς καθωρισμένην περιοχήν, ως τούτο συνέβη εν Γαλλία κατά τας μνημονευθείσας ημέρας του Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου 1954 και φαίνεται ότι έκτοτε λαμβάνει χώραν εις Αργεντινήν, Περού και αλλού.

Τίποτε δεν μας εμποδίζει να παραδεχθώμεν ότι προϊόν της συστηματικής αυτής εξερευνήσεως θα είναι η εγγραφή ολοκλτjρου της Σκέψεως της περιεχομένης εντός της εξερευνηθείσης περιοχής.

Οπότε τίθεται το λογικόν ερώτημα :

δια ποίον λόγον οι κάτοχοι του συλλεχθέντος και αυτομάτως εγγραφέντος πλουσίου υλικού να ήρχοντο και εις προσωπική επαφήν με τους Ανθρώπους.

Προς τι θα είμεθα ενώπιον των μηχανών των γυμνοί, όσον και ένας πιστός ενώπιον του Θεού του.

Θα μας εγνώριζον καλύτερα από οτι εμείς οι ίδιοι γνωρίζομεν τον εαυτόν μας αφού εμείς επιδιώκομεν ανεπιτυχώς καθ' όλον τον βίον μας, το όνειρον να μάθωμεν τί είμεθα και τί θα γίνωμεν μετά τον θάνατόν μας.

 

 

ολόκληρη η συνέντευξη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το "απόλυτο" ο Γκέντελ το καταστρέφει.

 

Μου αρέσει να το ακουω να το λες. Πες το ξανά.

 

"Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι δεν υπάρχει Θεός..."

 

:devil:

(Ιιιιιχιχιχιιιιι!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνα σχόλιο για τον Σαντορίνη δεν θα κάνετε?

 

Πέρα από την πολύ ωραία εξήγηση για την ανικανότητά μας να αντιληφθούμε μιά ανώτερη συνείδηση, παρα μόνο αν το θελήσει η ίδια, ο τύπος ευθέως δηλώνει ότι μας κάνουν επισκέψεις εξωγήινοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Πάμε, να ένα ωραίο αρθράκι. :P

 

How to Persuade an Atheist to Become Christian

 

 

Dealing with a friend that has different beliefs than you can be frustrating for both yourself and the non-believer. Learning how to deal with it can be extremely difficult and you might want to convert them.

Steps

Think of things that make them love you. God's word says that whoever doesn't love, doesn't know God because God is Love.

Start conversations with issues other than religion. There's tons of stuff out there: sports, the weather, vacation spots, other friends, pets, house prices, recent shopping trips, etc. Focus on emulating genuine interest in your friend's personal life.

Show him or her how much of an impact your beliefs have on your life. Don't get too gushy, but let them see your beliefs.

Research and give your friend practical advice for their problems from the Holy Book, such as the book of Proverbs. Don't forget to show them the scripture, that way he or she can get the idea that it's not your own thinking but God's.

Tactfully invite your friend to your place of worship. Still, the focus must be on giving useful advice for everyday life. Like how to be successful in life, make peace, etc. Your friend may begin to see how religion applies to his or her life. Consider reciprocating by attending a meeting of his or her choice (e.g., a local Free Thought group). Atheists might be offended that you expect them to learn about your beliefs, but are unwilling to show them the same consideration. The same situation can occur if you suggest to atheists that they read the Bible, or other Christian books, without offering to read something of their choosing in return.

 

 

Tips

One way to encourage someone to believe in God is to spend a lot of time in nature and appreciate the beauty of it. For example, go outside in night and see the stars and moon. It's hard to see such a majestic sight and not think who/what made it all.

Research the Kalam Cosmological Argument. It is used by the Islamic religion to argue that there is a God. Even if you are not Muslim, but Christian, it will still benefit you because it provides an argument about why there needs to be a God. Wikipedia has an excellent article on this subject.

Listen carefully to the concerns and reservations of the unbeliever. Try to understand their stated reasons for not believing, then address each of those concerns directly. Emphasize verifiable truth over unverifiable dogma, and work together with them to discover what is actually true, with honesty and integrity. If you show an openness to understanding your friend's beliefs and opinions, this will earn their respect.

Tell them stories. If the person is atheist, they will most likely use logic against you when you're arguing with, so why don't you use logic against them? Ask them: OK, imagine you're in the middle of the desert, just walking along. You're looking around when bam, you find a golden watch in front of you. The watch is working perfectly and tells the exact time no matter where you are. Do you think the watch was made by someone and dropped there, or do you think it "evolved" from sand into a perfect working watch? The person will, of course, say that it was dropped there. Then tell them: "Well, how about us humans? Do you think we were made by God, or did we just evolve from something in the middle of the universe?" Finding a working watch in the middle of the desert is like finding a human in the middle of the universe, not possible. We had to be made, like that golden watch, because we work perfectly.

If that doesn't work they will most likely say " we weren't found, we evolved." When they say this ask them "Do you think plants evolved also?" They will say yes. Then tell them this: Photosynthesis is something a plant needs to survive, and its a very complex system, meaning that the plant would've had to evolve into it. Well then, how did the first plants survive if they evolved photosynthesis a long time later? Not possible. Photosynthesis did come into existence by evolution since the plants evolved to depend on photosynthesis.

 

 

Warnings

When talking about deeply-held beliefs, people can often get emotional or angry. If possible, try and talk to them when they seem fairly open and when you are both in good moods.

Don't make an attempt each and every time you get together. It becomes wearying if they are resistant, and your friend will begin to avoid you, generally because people don't like to be seen as "conversion projects."

Every person is different, even within the same religion. Don't assume that you know what your friend thinks or believes about something merely because he or she is an atheist. Instead, ask them about it.

Do not push your beliefs on your friends. If they simply don't want to become a Christian, then they can not be forced into doing it. Don't risk a great friendship with someone just because he or she doesn't believe the same things you do.

Always remember that you are not God. You just work for her or him. Let God do the work. You concentrate on being a winsome advocate and explaining in clear, winning ways, all of your reasons to believe.

It may be impossible for you to convert an atheist.

Don't equate proving the existence of God with proving the Bible is from God or proving Christianity is God's religion. If the Bible and Christianity are not from God, that does not impact whether or not God exists. In fact, some atheists say that it was reading the Bible that convinced them that God doesn't exist. There are many non-Christians who still believe a god or gods exist.

An atheist may not be swayed by arguments from books that are said to be divinely inspired, as he or she does not believe deities exist. Quoting a Bible verse might be sufficient if arguing a fellow Christian, but a verse will likely not be convincing for an atheist (i.e., the Bible doesn't receive special status like it does among Christians). Also, don't assume that an atheist hasn't read the Bible: Many atheists were raised as Christians and grew up reading the Bible.

Avoid common stereotypes about atheists, such as that "Atheists really believe in God but are just in denial," and, "Without God, atheists can't be moral people." These stereotypes are generally untrue, and it's considered inappropriate to prejudge somebody (whether that person is an atheist or anybody else).

 

http://www.wikihow.com/Persuade-an-Atheist-to-Become-Christian

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...
αθεος δε θα πει κακος αθρωπος. ισα ισα μαλιστα. (οχι πως αυτοι που πιστεβουν σε καποιο θεο ειναι!!!!) και αυτο γιατι οποιος ειναι καλος ειναι καλος γιατι ετσι νοιωθει και δε το κανει απο φοβο μηπως και δε παει στο παραδησο διοτι πιστεβει πως μετα το θανατο απλα δεν υπαρχει πια. δεν εχει τη ματεοδοξια της αιωνιας ζωης ή την αιωνια τιμωρια στη κολαση απτην αλλη οποιος ειναι κακος ειναι κακος γιατι ετσι νοιωθει(δικαζεται και παει φυλακη) και αυτος γιατι πιστεβει επισης οτι δεν θα υπαρχει πια. τελος υπαρχει. δεν υπαρχει πια η συνειδηση μας(πνευμα αν θελεις) οπου μας κανει ζωντανους οποτε δεν το "καταλαβαινουμε" οτι δεν υπαρχουμε οποτε δε λειπουμαστε που δεν υπαρχουμε...δε ξερω αν με καταλαβαινετε...

το αν ειναι καποιος καλος ή κακος δεν εχει να κανει με τα θρησκευτικα του πιστευω.

Οσες πιθανοτητες εχει ενας αθεος να ειναι καλος ή κακος τις ιδιες εχει κι ενας θρησκευομενος.

Εξαιρώ το ισλαμ που διδάσκει στους πιστους να ειναι κακοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει να φέρει τώρα κύκλο το θέμα που όλοι με εμετό θα φύγουμε απο εδώ. Καθίστε να κάνω την αρχή, να έχουμε να πιαστούμε απο κάπου:

 

1. Κάθε Πάσχα τα ίδια.

2. Εντάξει αφήστε εμάς τους πιστούς να είμαστε πρόβατα, εσείς οι ανοιχτόμυαλοι άθεοι.

3. Απόδειξε μου ότι υπάρχει Θεός. Δεν μπορείς. Άρα δεν υπάρχει.

4. Δεν πάει έτσι παλιομαλάκα. Φιλικά.

5. Όλοι οι παπάδες είναι παιδόφιλοι.

6. Όλοι οι ταξιτζήδες είναι ταρίφες.

7. Να φορολογηεθί η εκκλησία.

8. Το Αβαταρ είναι η καλύτερη ταινία ever.

9. IBTL

10. Προσοχή στα σπόιλερ. Δεν την έχουμε δει όλοι την ταινία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
το αν ειναι καποιος καλος ή κακος δεν εχει να κανει με τα θρησκευτικα του πιστευω.

Οσες πιθανοτητες εχει ενας αθεος να ειναι καλος ή κακος τις ιδιες εχει κι ενας θρησκευομενος.

Εξαιρώ το ισλαμ που διδάσκει στους πιστους να ειναι κακοι.

 

εμπρός καλό μου φτυάρι! go gadget shovel!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...