Προς το περιεχόμενο

Θανατική Ποινή : For OR Against?


slygeo87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμφωνώ αλλά αντί για θανατική ποινή μπορούμε να κάνουμε κάτι σε φάση Battle Royale.

 

Α! Ενδιαφερουσα σκεψη ειδικα αν μπορουμε και να στοιχηματισουμε. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 290
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης

Τουλάχιστον είναι ένα θρεντ με απόψεις, που δεν βριζόμαστε. Καιρό έχω να το δω, μπράβο μας

 

 

Δεν βριζόμαστε επειδή βλέπουμε όλοι τη φάτσα στο avatar σου και σε φαντασιωνόμαστε πολλαπλώς. Δε πα να λες κάτι αντίθετο, εμείς θα ακούμε με δέος.

Γουστάρουμε να σε βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η θανατικη ποινη πρεπει να εφαρμοζεται για ειδικες περιπτωσεις πολυ ακραιων εγκληματων.Ετσι μενεις σιγουρος οτι αυτα τα καθαρματα δεν θα ξανακανουν κακο σε κανεναν και δινεις το μυνημα οτι αν αφαιρεσει καποιος μια ζωη αθωου θα το πληρωσει με το ιδιο τιμημα.

 

αυτά που έγραψα εγώ τα διάβασες? η απλά έβαλες μια νέα απάντηση?

 

γιατί πες μου έστω η θανατική πίνει σε "ακραίες" όπως τις ονομάζεις εσύ περιπτώσεις ΤΙ αλλάζει από όλα τα επιχειρήματα? τίποτα. η κοινωνία κάνει αυτό το οποιο καταδικάζει (σκοτώνει) δικαιοσύνη δεν αποδίδεται (δεν θα αναστηθουν τα θύματα) κάποιοι κρατικοί λειτουργοί θα έχουν αίμα στα χερια τους έστω θεωρητικά επειδή απλά πατήσανε ένα κουμπί κτλ.

Δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα το ''και αν εχει γινει λαθος''? Λαθη και κακοδικιες γινονται δυστυχως και θα γινονται παντοτε,αλλα δεν ειναι δυνατον να ειναι ολα τελεια σε ενα συστημα,ποτε δεν ηταν στην ιστορια.Πρεπει να προστατευτει η πλειοψηφια των πολιτων,η δημοκρατια ειναι συστημα της πλειοψηφιας.Μακαρι να μην γινονται συχνα αδικιες αλλα αυτο ειναι θεμα ατομων που εφαρμοζουν τον νομο,αστυνομικων και δικαστων.

 

δεν είναι μονο τα ανθρώπινα λάθη μέσα είναι και η εξέλιξη της εγκληματολογίας.. έγραψα και πιο πάνω πριν μερικά χρονια ΔΕΝ υπήρχε τρόπος να αναλύσεις δείγματα DNA σε σκηνές εγκλημάτων και έτσι το βάρος έπεφτε σε τυχών μάρτυρες αλλα και στην απολογία των υποπτων...

 

όταν πια εξελίχτηκε το σύστημα και πλέον μπορεί να επεξεργαστεί DNA επανεξετάστηκαν διαφορες υποθέσεις (δεν μιλάω για 2,3 μιλάω για χιλιάδες και αυτό μονο στην αμερική) και παρα πολλές από αυτές τελικά είχαν καταδικάσει αθώους άνθρωπος απλά επειδή δεν είχαν καλο άλλοθι ήταν πολύ ύποπτοι (πχ το θύμα ήταν φιλήσυχο χωρίς κανένα εχθρό... και ο -αθώος εν τέλη- κατηγορούμενος ήταν ο σύντροφος του που τελευταία μαλώνανε έντονα και τον απατούσε και την ώρα που έγινε το φονικό ο κατηγορούμενος δεν είχε κανένα αποδεικτικό στοιχειο ότι λίγο μετά τον καβγά του με το θύμα βγήκε έξω να περπατήσει στο βραδυ για να χαλαρώσει)

 

ίσως υπήρχαν ψευδομάρτυρες κτλ

 

 

αν τους είχαν απλά στην φυλακή αποφυλακίζονται παίρνουν και καμια αποζημίωση και τελειωσε η υπόθεση... αν τους σκοτώσουν?

Επισης και ισοβια να επιβαλεις σε καποιον απο δικαστικο λαθος,παλι δεν του στερεις την ζωη στην ουσια?Να σαπισει στην φυλακη ειναι πιο ανθρωπινο?Με αλλους καθε ειδους εγκληματιες που θα τον κανουν ακομη χειροτερο απο οτι ηταν πριν?

 

Αφου αρεσουν οι στατιστικες σε μερικους,στατιστικα λοιπον η φυλακη παραγει χειροτερους εγκληματιες απο οτι πρωτομπηκαν και οι περισσοτεροι φυλακισμενοι βγαινουν χειροτεροι.Οπως επισης εμποροι ναρκωτικων και καθε ειδους μαφιοζοι που ειναι υπευθυνοι για τον θανατο πολλων ανθρωπων απολαμβανουν ειδικο καθεστως διαβιωσης μεσα στην φυλακη και εξαγοραζουν συνειδησεις ενω σε πολλες περιπτωσεις συνεχιζουν μεσα απο την φυλακη απτοητοι την εγκληματικη δραστηριοτητα τους.

 

ναι όχι έχεις δίκαιο από το να σαπίσει στην φυλακή είναι πιο ανθρώπινο να τον σκοτώσουμε τον καημένο.... πέρα από την πλακα εδώ έχω και άλλη ένσταση δεν μαρεσει τον σύστημα τον φυλακων έτσι όπως είναι όπως και να έχει το μη χείρον βέλτιστον είναι να τον κλήσεις μέσα ισόβια φυσικά... εσύ τι θα διάλεγες την ηλεκτρική καρεκλα να σου φορέσουν μια πάνα ακράτειας να σε μουσκέψουν να σε δέσουν και να σε σκοτώσουν σαν κτήνος έχοντας και κοινό -μάρτυρες- που θα σε βλέπει να σφαδάζεις από τους πόνους?

 

η να κάτσεις στο κελί 33 ?

 

 

Τα πραγματα δεν ειναι ετσι απλα,το συστημα ειναι διαβρωμενο και η φυλακη δεν λειτουργει οπως θα επρεπε.

 

συμφωνώ! και η καλύτερη λύση ποια είναι?? να σκοτώσουμε κάνα 2,3 (μην σκας τις "ακραίες" περιπτώσεις μονο) για να αδειάσει ο τόπος?

Αν ηταν καποιος δικαστης απο οσους ειναι κατα της θανατικης ποινης και γυρνουσε σπιτι του και εβλεπε την μανα του νεκρη απο το ξυλο για να την ληστεψουν,κατι που γινεται πλεον καθημερινα σε Ελληνες συνταξιουχους,τι ποινη θα καταλογιζε? (Εν τω μεταξυ οι περισσοτεροι που ειναι κατα,ειναι ατομα που ζουν σε πλουσια προστατευμενα προαστια και αισθανονται ασφαλεις,δηλαδη μικροαστοι και πλουσιοι τυποι, ανεξοδα ιδεολογοι που απεχουν απο τα προβληματα του μεσου και ειδικα του φτωχου ανθρωπου.)

 

αυτό δεν είναι επιχείρημα... και για αυτό ακριβώς τον λόγο δεν θα βάζανε τον συγκεκριμένο δικαστή να δικάσει την υπόθεση αυτή.. και τέλος δεν ξέρεις μπορεί να κυριαρχούσε η λογική του και όχι το συναίσθημα του και να μην τον ήθελε νεκρό..

 

και εδώ θα επαναλάβω βλέπεις φοβερό και τρομερό το να σκοτωθεί η μάνα του δικαστή αλλα σου φαίνεται απλό πραγματάκι το να ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ τον κατηγορούμενο... τόσο εύκολα νομίζεις είναι να σκοτώσεις άνθρωπο?? η εσύ που θα τον σκοτώσεις έχεις καθρεφτάκι και δεν παίρνεις αμαρτία επειδή ο άλλος σκότωσε πρώτος.... τι είναι αυτά που σκέφτεσαι..

 

επίσης με την ίδια λογική και εγώ όταν ένας καθηγητής μου με βαθμολόγησε άδικα ήθελα να του δώσω ένα μπουκέτο δικαιολογημένα γιατί μου κόστισε το πτυχίο αυτή η λάθος κίνηση του..

 

ποιος στην θέση μου δεν θα ήθελε να του δώσει το μπουκέτο?

 

άρα τι? να νομιμοποιήσουμε τον ξυλοδαρμό καθηγητών από τελειόφοιτους φοιτητές εάν και εφόσον αποδειχτεί ότι ήταν λάθος η βαθμολόγηση σε μια εξέταση..

 

 

βλέπεις και μονος σου ότι δεν είναι πράματα αυτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαιδωνα το θεμα για μενα ειναι αλλου και κακως επιμενεις με τα επιχειρηματα σου κρινοντας τα απταιστα.Και κακως απορεις η θυμωνεις χαρακτηριζοντας τα δικα μου σαν λαθος.Ξεκινας απο τη βαση οτι εχεις δικιο.

 

Το θεμα ειναι πυκνο και πολυπλοκο και ειμαι σιγουρος οτι θα εχεις υποψη σου οτι υπαρχουν σημαντικοι ανθρωποι με κυρος,που ειναι υπερ της θανατικης ποινης για συγκεκριμενες περιπτωσεις(ας αναφερω ενα χτυπητο παραδειγμα που και καποιος αλλος ανεφερε ,ο Μπρεβικ που σκοτωσε 80 νεους ανθρωπους εν ψυχρω στην Νορβηγια) ενω υπαρχουν και αλλοι εξισου σημαντικοι,που ειναι κατα.

 

Δεν ειναι θεμα σωστου, η λαθους απο αποψη λογικης γιατι καθε λογικος ανθρωπος αναγνωριζει οτι ειναι πολυ δυσαρεστο να αφαιρεις μια ανθρωπινη ζωη.Ειναι θεμα αντιληψης μιας καταστασης. Δεν προκειται να με πεισεις ουτε θελω να σε πεισω,ουτε κανεναν αλλο.

Προσωπικα κρινω οτι οποιοσδηποτε ανθρωπος σκοτωσε αθωο που δεν του ειχε κανει τιποτε,εκ προμελετης και με ιδαιτερη σκληροτητα,(για αυτο εγραψα και πριν για ειδεχθη εγκληματα)δεν αξιζει να ζει και πρεπει να τιμωρηθει για δικαιοσυνη προς το θυμα και τους συγγενεις του και για να δωθει το μυνημα οτι καποια εγκληματα θα εχουν σαν τιμωρια την υστατη των ποινων.Επισης μειωνεται ο αριθμος των φριχτων φονιαδων.

 

Εσυ θεωρεις οτι ολοι οι ανθρωποι αξιζουν της ιδιας μεταχειρισης το αθωο θυμα και ο αδιστακτος θυτης,εγω διαφωνω και θεωρω οτι ο δευτερος πρεπει να εκτελεστει.Δεν θεωρω σωστη την λογικη αυτη ,νομιζω οτι η δικη μου ειναι πιο ισομερης.Για να μην αναφερουμε παρα πολλες περιπτωσεις και στην Ελλαδα και στο εξωτερικο που καποιοι πολυ σκληροι κακοποιοι εχουν ξανασκοτωσει και μεσα στην φυλακη και αφου δραπετευσαν.Και υπαρχουν περιπτωσεις συνηγορων τους που αυτοκτονησαν η καταστραφηκαν ηθικα οταν εμαθαν οτι τα ατομα που καταφεραν να σωσουν απο την θανατικη ποινη,αφαιρεσαν την ζωη και αλλων αθωων.

 

Τελος το παραδειγμα με τον καθηγητη ειναι αστειο.Εγω μιλαω για ειδεχθη εγκληματα εσυ αναφερθηκες σε αδικη βαθμολογηση,δεν εχουν καμμια σχεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θεμα ειναι πυκνο και πολυπλοκο και ειμαι σιγουρος οτι θα εχεις υποψη σου οτι υπαρχουν σημαντικοι ανθρωποι με κυρος,που ειναι υπερ της θανατικης ποινης για συγκεκριμενες περιπτωσεις(ας αναφερω ενα χτυπητο παραδειγμα που και καποιος αλλος ανεφερε ,ο Μπρεβικ που σκοτωσε 80 νεους ανθρωπους εν ψυχρω στην Νορβηγια) ενω υπαρχουν και αλλοι εξισου σημαντικοι,που ειναι κατα.

 

Δεν ειναι θεμα σωστου, η λαθους απο αποψη λογικης

Επειδή έχεις γράψει αυτό, δεν θα έπρεπε να γράψεις αυτά:

 

 

 

Εν τω μεταξυ οι περισσοτεροι που ειναι κατα,ειναι ατομα που ζουν σε πλουσια προστατευμενα προαστια και αισθανονται ασφαλεις,δηλαδη μικροαστοι και πλουσιοι τυποι, ανεξοδα ιδεολογοι που απεχουν απο τα προβληματα του μεσου και ειδικα του φτωχου ανθρωπου.

 

οτι εσυ εισαι σε καποια πραγματα ουτοπιστης ενω εγω πραγματιστης

 

νομιζω οτι η δικη μου ειναι πιο ισομερης.

 

 

Περνάς (εντέχνως) την δική σου άποψη ως επικρατούσα και λογική, ενώ δεν ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαιδωνα το θεμα για μενα ειναι αλλου και κακως επιμενεις με τα επιχειρηματα σου κρινοντας τα απταιστα.Και κακως απορεις η θυμωνεις χαρακτηριζοντας τα δικα μου σαν λαθος.Ξεκινας απο τη βαση οτι εχεις δικιο.

 

Το θεμα ειναι πυκνο και πολυπλοκο και ειμαι σιγουρος οτι θα εχεις υποψη σου οτι υπαρχουν σημαντικοι ανθρωποι με κυρος,που ειναι υπερ της θανατικης ποινης για συγκεκριμενες περιπτωσεις(ας αναφερω ενα χτυπητο παραδειγμα που και καποιος αλλος ανεφερε ,ο Μπρεβικ που σκοτωσε 80 νεους ανθρωπους εν ψυχρω στην Νορβηγια) ενω υπαρχουν και αλλοι εξισου σημαντικοι,που ειναι κατα.

 

Δεν ειναι θεμα σωστου, η λαθους απο αποψη λογικης γιατι καθε λογικος ανθρωπος αναγνωριζει οτι ειναι πολυ δυσαρεστο να αφαιρεις μια ανθρωπινη ζωη.Ειναι θεμα αντιληψης μιας καταστασης. Δεν προκειται να με πεισεις ουτε θελω να σε πεισω,ουτε κανεναν αλλο.

Προσωπικα κρινω οτι οποιοσδηποτε ανθρωπος σκοτωσε αθωο που δεν του ειχε κανει τιποτε,εκ προμελετης και με ιδαιτερη σκληροτητα,(για αυτο εγραψα και πριν για ειδεχθη εγκληματα)δεν αξιζει να ζει και πρεπει να τιμωρηθει για δικαιοσυνη προς το θυμα και τους συγγενεις του και για να δωθει το μυνημα οτι καποια εγκληματα θα εχουν σαν τιμωρια την υστατη των ποινων.Επισης μειωνεται ο αριθμος των φριχτων φονιαδων.

 

Εσυ θεωρεις οτι ολοι οι ανθρωποι αξιζουν της ιδιας μεταχειρισης το αθωο θυμα και ο αδιστακτος θυτης,εγω διαφωνω και θεωρω οτι ο δευτερος πρεπει να εκτελεστει.Δεν θεωρω σωστη την λογικη αυτη ,νομιζω οτι η δικη μου ειναι πιο ισομερης.Για να μην αναφερουμε παρα πολλες περιπτωσεις και στην Ελλαδα και στο εξωτερικο που καποιοι πολυ σκληροι κακοποιοι εχουν ξανασκοτωσει και μεσα στην φυλακη και εχοντας δραπετευσει.Και υπαρχουν περιπτωσεις συνηγορων τους που αυτοκτονησαν η καταστραφηκαν ηθικα οταν εμαθαν οτι τα ατομα που καταφεραν να σωσουν απο την θανατικη ποινη,αφαιρεσαν την ζωη και αλλων αθωων.

 

Τελος το παραδειγμα με τον καθηγητη ειναι αστειο.Εγω μιλαω για ειδεχθη εγκληματα εσυ αναφερθηκες σε αδικη βαθμολογια,δεν εχουν καμμια σχεση.

 

Όχι δεν συζητάω απαραίτητα με την άποψη ότι έχω δίκαιο εξαρχής (το ότι δεν με ικανοποιούν τα αντιεπιχειρήματα δεν σημαίνει ότι δεν είμαι ανοιχτός στην περίπτωση του ότι είμαι λάθος)

 

Από εκεί και πέρα νομίζω ότι το πρόβλημα σε αυτά που θίγεις είναι το εξής

 

Απομονώνεις συγκεκριμένες περιπτώσεις αδιαφορώντας για την πρακτική εφαρμογή της συγκεκριμένης πολιτικής στην κοινωνία.

 

Καταρχήν να ξεκινήσω και να επαναλάβω ότι ο θάνατος του θύτη δεν δικαιώνει το θύμα (η τους συγγενείς του) σε καμια περίπτωση.. γιατί στο διά ταύτα το θύμα θα παραμείνει νεκρό.

 

έπειτα αν θέλεις απλά να αποτρέψεις το να ξαναγίνει κάτι τέτοιο μπορείς απλά να τον κλήσεις μέσα.

 

συνεχίζω λέγοντας ότι παραβλέπεις το γεγονός ότι καταδικάζοντας τον θύτη σε θάνατο κάποιος πρέπει να τον σκοτώσει.. κάποιος πρέπει δηλαδή να αναλάβει τον φόνο του κάποιος άνθρωπος πρέπει δηλαδή να τον σκοτώσει.. εσύ θα μπορούσες να αναλάβεις αυτόν τον ρολο έστω ότι φταίει και "πρέπει" να πεθάνει(δεν συμδωνώ αλλα χάριν του διαλογου το αποδέχομαι) εσύ θα μπορούσες να τον σκοτώσεις? εγώ όχι.

 

ούτε θα ήθελα να είμαι συνένοχος στην απόφαση θανάτωσης του γιατί γίνομαι έτσι ηθικός αυτουργός.

 

 

δεν θα μπορούσα να κοιμάμαι ήσυχος ξέροντας έστω ότι απλά συμφώνησα στο να αφαιρεθεί η ζωή κάποιου έστω αν αυτός ο κάποιος αφαίρεσε ανθρώπινη ζωή/ζωές ο ίδιος. γιατί έτσι γίνομαι ένα με αυτόν... ο φόνος είναι φόνος.

 

 

έπειτα στην κοινωνία δεν γίνονται εξαιρετικές αποφάσεις.. δηλαδή δεν γίνεται να αποφασίσουμε να σκοτωσουσμε απλά αυτόν που φόνευσε 100 άτομα και κανέναν άλλο..

 

θα πρέπει να δημιουργεί ένας νομος πλαίσιο που να προβλέπει αυτή την τιμωρία και επικαλούμενοι αυτόν τον νομο οι εκάστοτε δικηγόροι και εισαγγελείς να προσάπτουν κατηγοριες και να ζητούν την τιμωρία και άλλων περιπτώσεων.

 

 

οποτε έστω αυτός ο ένας που σκότωσε τόσους αξίζει να τον σκοτώσουμε (διαφωνώ αλλα χάριν του διάλογου το αποδέχομαι)

 

τι γίνεται όμως μετά την ύπαρξη αυτού του νομου αν έστω ΕΝΑΣ μετά από 1000 δίκαιες ετυμηγοριες με ανθρώπους που "πρέπει" να πεθάνουν..

 

αν έστω ΕΝΑΣ καταδικαστεί χωρίς να του αξίζει ο θάνατος (Είτε επειδή ήταν αθώος είτε επειδή δεν πληρεί τις προϋποθέσεις που σε κάνουν εσένα να αισθάνεσαι ότι είναι άξιος θανάτου)

 

τότε τι γίνεται? he will take one for the team?

 

αξίζει για να σώσουμε την ζωή αυτού του ΕΝΟΣ ανθρώπου να καταργήσουμε ολες τις προϋποθέσεις που θα μπορούσαν να επιβάλουν θανατική ποινή.. και ας την γλιτώσουν οι άλλοι 1000 που "πρέπει" να τους σκοτώσουμε.

 

 

πρέπει να αντιληφθείς ότι η κοινωνία για τέτοιες καταστάσεις θα πρέπει να θεσμοθετησει αρμόδια όργανα τα οποια θα αποτελούνται από ανθρώπους οι οποιοι για οποιοδήποτε λόγο (προσωπικό κίνητρο, μέθη εξουσίας, απλό ανθρώπινο λάθος κ.α) θα πάρουν λάθος απόφαση εσκεμμένα η άθελα.

 

και για να αποτραπεί κάτι τέτοιο πρέπει να ακυρώσουμε την όλη διαδικασία εξ αρχής.

 

γιατί σε βασικό επίπεδο τα πράγματα είναι απλά.

 

Δεν σκοτώνεις η αφαίρεση ανθρώπινης ζωής δεν είναι δικαίωμα σου ακόμη και πρόεδρος της δημοκρατίας να είσαι.. απλά δεν έχεις δικαίωμα να αποφασίσεις κάτι τέτοιο

 

Αν το κανεις γίνεσαι ΕΝΑ με αυτό που προσπαθείς να εξαλείψεις....

 

στο κάτω κάτω ο νορβηγός δεν ήταν προφανές ότι πάσχει από ψυχολογικά προβλήματα αντί λοιπόν να προσπαθήσουμε να τον διορθώσουμε πρέπει να τον σκοτώσουμε?

 

τα ψυχολογικά προβλήματα τα απέκτησε από μονος του? ήταν στο DNA του δηλαδή να σκέφτεται όπως σκέφτεται? ή οι συγκυρίες και τα ερεθισματα της οικογενειας του και τις κοινωνίας τον κάνανε έτσι όπως τον κάνανε?

 

όταν βγάζεις ένα σπυρί στο δέρμα φταίει το σπυρί η εσύ που δεν τρέφεσαι σωστά κτλ?

 

 

τέλος το παράδειγμα μου με τον φοιτητή και τον καθηγητή δεν ήταν για πλακα σου έδειξα ότι η λογική του εθιμικού δικαιου δεν είναι επιχείρημα για να θεσπίσουμε και νομο που να ικανοποιεί αυτό το συναίσθημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχεις γράψει αυτό, δεν θα έπρεπε να γράψεις αυτά:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Περνάς (εντέχνως) την δική σου άποψη ως επικρατούσα και λογική, ενώ δεν ισχύει.

 

Ναι εγραψα νομιζω οτι η δικη μου λογικη ειναι πιο ισομερης.Ουσιαστικα λογικες ειναι και οι δυο αποψεις,

 

Φιλοσοφικα ,ας το πουμε ετσι,δεν κρινω ουτε παραλογη ουτε ανηθικη την συλλογιστικη του Φαιδωνα.Ισα,ισα, που οπως και του liopyr που ειναι πολυ κοντα στις αποψεις του,την θεωρω πολυ ομορφη και ανθρωπιστικη.Αλλα ως ενα σημειο ,απο ενα σημειο και μετα την θεωρω ουτοπικη.

 

Δεν μου αρεσει η βια ουτε η θανατικη ποινη,δεν με ευχαριστει,αλλα μερικες φορες ειναι αναγκαιο κακο κατα την γνωμη μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συνεχίζω λέγοντας ότι παραβλέπεις το γεγονός ότι καταδικάζοντας τον θύτη σε θάνατο κάποιος πρέπει να τον σκοτώσει.. κάποιος πρέπει δηλαδή να αναλάβει τον φόνο του κάποιος άνθρωπος πρέπει δηλαδή να τον σκοτώσει.. εσύ θα μπορούσες να αναλάβεις αυτόν τον ρολο έστω ότι φταίει και "πρέπει" να πεθάνει(δεν συμδωνώ αλλα χάριν του διαλογου το αποδέχομαι) εσύ θα μπορούσες να τον σκοτώσεις? εγώ όχι.

 

ούτε θα ήθελα να είμαι συνένοχος στην απόφαση θανάτωσης του γιατί γίνομαι έτσι ηθικός αυτουργός.

 

Δεν εχω προσωπικα κανενα προβλημα να σκοτωσω εναν ειδεχθη φονια,( υπο την προυποθεση οτι υπαρχουν 100% αποδειξεις περι της ενοχης του) οπως δεν εχω κανενα προβλημα να καθαρισω εναν εμπορο ναρκωτικων που καταστρεφει πολλες ζωες.Δεν θα διστασω να σκοτωσω καποιον που μου επιτιθεται με φονικο οπλο χωρις να σεβεται την δικη μου ζωη.

 

Θεωρω την βια αναγκαιο κακο για αυτο και δεν κρυβω οτι υπο προυποθεσεις θα συμμετειχα σε καποιους πολεμους.Π.χ. στο εμφυλιο πολεμο της Ισπανιας επι Φρανκο,θα συμμετειχα εναντιον του δικτατορα.

 

Πολύ καλύτερα :)

 

Φαντάζομαι κατάλαβες ότι ήταν ψιλοfoul η πρώτη δήλωση σου από τα quotαρισμένα μου. (ανέξοδα ιδεολόγοι πχ)

 

Το ανεξοδα ιδεολογοι το εγραψα για καποια ατομα που αν και ευποροι,αν και ζουν σε καλες περιοχες που αστυνομευονται καλυτερα και αρα ειναι πολυ πιο ασφαλεις απο τα θυματα κακοποιων σε φτωχες η μεσαιες περιοχες,θεωρουν ανηθικη την οπλοχρησια η την χρηση θανατηφορας βιας προς υπερασπιση της ζωης η της οικογενειας καποιου.Εννοουσα οτι εχουν την ανεση να το υποστηριζουν επειδη δεν κινδυνευουν αμεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@FedonasP, για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων και έξω από τα ρούχα σου, διάβασε και θα καταλάβεις τι θεωρεί δικαιοσύνη.

 

 

[...]

 

Επισης η επαναφορα της θανατικης ποινης και αυτοματη επιβολη της χωρις δικη για οποιονδηποτε εγκληματια Ελληνα η αλλοδαπο εχει σκοτωσει συμπολιτη μας η αστυνομικο.

 

[...]

 

 

 

Και να μην εστιάσεις στο γεγονός πως δε θεωρεί τους μπάτσου, συμπολίτες μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...