Προς το περιεχόμενο

Θανατική Ποινή : For OR Against?


slygeo87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

zeniath από πού κι ως πού θα δίνεις τον ορυκτό πλούτο της χώρας σου στα αποβράσματα και στους ψυχοπαθείς; Νομίζω ότι το ποστ σου δεν έχει ίχνος λογικής. Διαφωνώ. Εγώ είμαι υπέρ της φυσιολογικής θανατικής ποινής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 290
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

zeniath από πού κι ως πού θα δίνεις τον ορυκτό πλούτο της χώρας σου στα αποβράσματα και στους ψυχοπαθείς; Νομίζω ότι το ποστ σου δεν έχει ίχνος λογικής. Διαφωνώ. Εγώ είμαι υπέρ της φυσιολογικής θανατικής ποινής.

 

Εννοώ τα ορυχεία τα άδεια που πετάνε τα πυρηνικά απόβλητα βασικά...

 

Επίσης δεν είμαι υπέρ της θανατηφόρου ένεσης και άλλα τέτοια πολιτισμένα. Bring back the old Sparky

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχα έχεις πιστέψει κι εσύ αυτό το παραμύθι; Ότι και καλά τα πυρηνικά απόβλητα τα πετάνε σε ορυχεία; λολ. Πολλά γίνονται πίσω απ'την πλάτη σου και δεν το ξέρεις. Για παράδειγμα τα πυρηνικά, όποιος δεν έχει κολλημένο μυαλό, γνωρίζει πολύ καλά ότι τα παροχετεύουν στα φαγητά συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων, με σκοπό να τους μειώσουν το δείκτη νοημοσύνης και να επιβληθούν οικονομικά σ'αυτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χαχαχα έχεις πιστέψει κι εσύ αυτό το παραμύθι; Ότι και καλά τα πυρηνικά απόβλητα τα πετάνε σε ορυχεία; λολ. Πολλά γίνονται πίσω απ'την πλάτη σου και δεν το ξέρεις. Για παράδειγμα τα πυρηνικά, όποιος δεν έχει κολλημένο μυαλό, γνωρίζει πολύ καλά ότι τα παροχετεύουν στα φαγητά συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων, με σκοπό να τους μειώσουν το δείκτη νοημοσύνης και να επιβληθούν οικονομικά σ'αυτές.

 

Εμμμμ.... οκ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προσπάθησα να μην εμπλακώ σε αυτή την κουβέντα περισσότερο γιατί μου την έσπασε η αμερικανιά στον τίτλο :P αλλα και επειδή είναι χιλιοσυζητημένο θέμα και νομίζω αυτονόητο πια

 

αλλα θέλει η ... να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει :P

 

 

λοιπόν φυσικά και είμαι κατά

 

1) δεν υπάρχει καμια απόδειξη ότι η θανατική ποινή (καθώς και γενικά η αύξηση της ποινής ανά κατηγορία αδικήματος) θα μειώσει την εγκληματικότητα -ισα ισα νομίζω υπάρχουν έρευνες σε ΗΠΑ κτλ που αποδεικνύουν το αντίθετο-

 

και αυτό για τον απλούστατο λόγο κανένας παραβάτης δεν κάνει την παράβαση έχοντας στο μυαλό ότι θα τον πιάσουν γιαυτο και δεν παίζει ρολο η ποινή κάνει ολόκληρα σχέδια για το πως θα εγκληματήσει ακριβώς για αυτό τον λόγο για να την "γλυτώσει"

 

και αν ισχύει αυτό μια φορα στους παραβάτες ισχύει 100 στους δολοφόνους κτλ επίσης αρκετοί από αυτούς είναι και ψυχανομαλοι η κάνουν ότι κάνουν όντες εν βρασμώ ψυχής οποτε ένας λόγος παραπάνω να μην σκέφτονται την τιμωρία.

 

2) δεν φέρνει δικαιοσύνη.... ο δολοφονημένος δεν θα αναστηθεί αν σκοτωθεί ο δολοφόνος του.

 

3) η κοινωνία κάνει αυτό ακριβώς το οποιο καταδικάζει.. αφαιρεί μια ανθρώπινη ζωή για να τιμωρήσει την αφαίρεση ανθρώπινης ζωής??? ο φόνος είναι φόνος δεν έχει σημασία αν τον κάνουν άνθρωποι με στολές κατόπιν εισαγγελικής διαταγής η αν το κάνει ο κάθε πένητας με ένα μαχαίρι σε ένα στενό...

 

 

δεν είμαστε εμείς που θα αποφασίσουμε ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει τόσο απλό... αν το κάνουμε είμαστε το ίδιο με τους δολοφόνους και τότε δεν ξέρω για πoιο λόγο να θέλει κανεις να είναι στη συγκεκριμένη κοινωνία τεράτων.

 

τέλος τι γίνεται αν αποφασίσαμε λάθος??? αν τελικά δεν ήταν ο κατάδικος ο δολοφόνος και τον σκοτώσαμε άδικα??? αν για παράδειγμα βρεθεί DNA που δεν είχε εντοπιστεί αρχικά στην σκηνή του εγκλήματος και είναι στοιχειο κλειδί για να αποδείξει πως ο δολοφόνος είναι άλλος.. τότε τι θα πούμε στην οικογένεια του δολοφονημένου (από την κοινωνία) καταδικου.. εμμ τελικά ο γιος σας ήταν αθώος αλλα ξέρετε... εμμ κάναμε λάθος και πατήσαμε το κουμπί... sorry no hard feelings....

 

 

και γενικά ο σκοπός της κοινωνίας είναι να σωφρονίζει τους παραβάτες των κανονισμών της για να γίνουν πάλι χρήσιμα άτομα και να προσφέρουν σε αυτή

 

1) Ένας φονιάς παραμένει φονιάς και αφού βγει απ'τη φυλακή,γι'αυτό δεν πιστεύω οτι πρέπει να κωλάμε σε τέτοια διλήμματα.

 

2) Γι'αυτό θα πρέπει να είναι αδιάψευστα τα στοιχεία κατά του κατηγορούμενου.Αν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία τότε δεν θα πρέπει να εφαρμόζεται.

 

3) ...προστατεύεις όμως την κοινωνία απο ένα κάθαρμα.

 

 

*μπορεί να'μαι λάθος,αλλά είμαι 18,το αίμα μου βράζει με όσα βλέπω γύρω μου,οπότε συγχωρήστε με :P

 

 

 

αυτά που γραφεις είναι πολύ επιφανειακά και φαίνεται ότι δεν προβληματίστηκες καθόλου..

 

δεν γίνεται όλα τα υπεραπλουστεύουμε και να τα βάζουμε σε ένα τσουβάλι!! Για πλακα νομίζεις ότι τα νομικά βιβλία γεμίζουν για ανετα μια βιβλιοθήκη? απλά κάθε νομος πρέπει να έχει προϋποθέσεις και να σκέφτεται ΟΛΑ τα τινά...

 

 

1) δεν ισχύει... ισχύει και για αυτούς που σκότωσαν καταλάθος? για αυτούς που είδαν πχ να βιάζεται η μάνα τους από έναν ληστή και του δώσανε μια με το βάζο και τον σκοτώσανε? για κάποιον που σκότωσε τον βιαστή του ανηλικου παιδιού του? η τον νταβαντζή-έμπορα ναρκωτικών της μικρής επαναστατημένης κόρης του?

 

θα ξαναφονευσουν όλοι αυτοί?

 

τέλος ok αυτοί τώρα θα ξαναφονευσουν έστω ότι συμφωνώ.. ΕΣΥ που θα τους σκοτώσεις τι είσαι? δεν είσαι φονιάς?? η είσαι ο avenger κάπτεν αμέρικα?? το αίμα είναι αίμα δεν υπάρχει δικαιολογία.

 

 

2) Αυτό είναι αδύνατον αν είναι έτσι όλοι είμαστε αθώοι σχεδόν ποτε δεν υπάρχει περιθώριο να αποδείξεις 100% το φταίξιμο κάποιου (γιαυτο υπάρχουν και οι εφέσεις κτλ) ειδικά σε σκηνικά εγκλήματος όπου δεν υπάρχουν μάρτυρες κτλ

 

Επίσης η εγκληματολογία εξελίσσεται.. πριν μερικά χρονια δεν υπήρχε η μέθοδος του DNA... ξέρεις πόσες υποθέσεις επανεξετάστηκαν χρησιμοποιώντας το DNA και καταλήξανε στο ότι πολλές υποθέσεις δικάστηκαν ΛΑΘΟΣ?? (λόγω κακής κρίσης του δικαστή επειδή εκάνε "ΜΠΑΜ" ο κατηγορούμενος, ψευδομαρτύρων κτλ)

 

Που ξέρεις ότι στο μέλλον δεν θα βγούν και άλλες μέθοδοι που θα μπορέσουν να ρίξουν φως σε σκοτεινά σημεία που δεν μπορούμε να εξιχνιάσουμε τωρα αλλα πάραυτα έχουν δικαστεί??

 

3) από όλα όσα έγραψα καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος αν είναι όντως κάθαρμα.. και επίσης μπορείς να την προστατεύσεις κλείνοντας τον μέσα.

 

Ok απαντησε μου ομως στο παρακατω:

 

Πως γινεται εμεις να εχουμε φτιαξει αεροπλανα και διαστημικους σταθμους, και τα αλλα ζωα να αλληλοτρώγονται;

 

πολύ υποκειμενικά κρίνεις το θέμα... ποιος σου είπε ότι είμαστε ανώτεροι επειδή κρύβουμε την γύμνια μας με μαλλιά και συνθετικά υλικά

 

εμείς δεν τρωγόμαστε μεταξύ μας? δεν τρώμε αλλα ζώα? δεν σκοτώνουμε το ίδιο μας το είδος?

 

είμαστε πιο ευτυχισμένοι από τα ζώα?

 

εμείς οι ίδιοι δεν είμαστε ζώα?? σε τι διαφέρουμε? δεν γεννιόμαστε? δεν αναπνέουμε? δεν αναπαραγόμαστε? δεν κοιμόμαστε? δεν τρώμε? δεν χέζουμε? δεν πεθαίνουμε?

 

επειδή μεγάλωσες και ζεις σε μια ανωμαλία δεν σε κάνει αυτό ανώτερο από τα αλλα ήδη.. επειδή παίρνεις κάτι μεταλακια και βάζεις γυαλάκια πάνω τους για να βλέπεις καλύτερα κάτι σημάδια σε λεπτές πλάκες από ξύλο προκειμένω να ικανοποιήσεις την ματαιοδοξία σου δεν σημαίνει ότι κανεις κάτι το σπουδαίο..

 

είσαι ένα τίποτα μέσα στο άπειρο του σύμπαντος

 

 

και μάλιστα τα κανεις όλα αυτά γιατί θέλεις να φτάσεις μέσα από ένα παιχνίδι υπακοής και δύναμης με τα αλλα ζώα του είδους σου ανταλλάσσοντας βαμμένα χαρτάκια να είσαι ήσυχος σε μια παραλια και να λιάζεσαι...και μαλλον θα αποτυχεις..

 

ο ουρακοτάγκος λιάζεται ήδη σε κοιτάει εσένα που τα κανεις όλα αυτά και γελάει..

 

 

για περισσότερα ψάξου εδώ (όχι τόσο στο πρώτο link της wikipedia)

 

https://www.google.com/search?q=%CE%B7+%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%B1+%CF%84%CE%BF%CF%85+%CE%B5%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82+%CE%BA%CF%84%CE%B7%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:el:official&client=firefox-a&channel=fflb#hl=en&client=firefox-a&hs=SVR&rls=org.mozilla:el%3Aofficial&channel=fflb&sclient=psy-ab&q=the+idea+of+noble+savage&oq=the+idea+of+noble+savage&gs_l=serp.3..0i30.8700.16259.0.16426.32.20.2.9.10.0.310.3445.1j14j4j1.20.0...1.0.QezLxivUU_U&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=a78cf0cc3a51342a&biw=1920&bih=976

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η θανατικη ποινη πρεπει να εφαρμοζεται για ειδικες περιπτωσεις πολυ ακραιων εγκληματων.Ετσι μενεις σιγουρος οτι αυτα τα καθαρματα δεν θα ξανακανουν κακο σε κανεναν και δινεις το μυνημα οτι αν αφαιρεσει καποιος μια ζωη αθωου θα το πληρωσει με το ιδιο τιμημα.

 

Δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα το ''και αν εχει γινει λαθος''? Λαθη και κακοδικιες γινονται δυστυχως και θα γινονται παντοτε,αλλα δεν ειναι δυνατον να ειναι ολα τελεια σε ενα συστημα,ποτε δεν ηταν στην ιστορια.Πρεπει να προστατευτει η πλειοψηφια των πολιτων,η δημοκρατια ειναι συστημα της πλειοψηφιας.Μακαρι να μην γινονται συχνα αδικιες αλλα αυτο ειναι θεμα ατομων που εφαρμοζουν τον νομο,αστυνομικων και δικαστων.

 

Επισης και ισοβια να επιβαλεις σε καποιον απο δικαστικο λαθος,παλι δεν του στερεις την ζωη στην ουσια?Να σαπισει στην φυλακη ειναι πιο ανθρωπινο?Με αλλους καθε ειδους εγκληματιες που θα τον κανουν ακομη χειροτερο απο οτι ηταν πριν?

 

Αφου αρεσουν οι στατιστικες σε μερικους,στατιστικα λοιπον η φυλακη παραγει χειροτερους εγκληματιες απο οτι πρωτομπηκαν και οι περισσοτεροι φυλακισμενοι βγαινουν χειροτεροι.Οπως επισης εμποροι ναρκωτικων και καθε ειδους μαφιοζοι που ειναι υπευθυνοι για τον θανατο πολλων ανθρωπων απολαμβανουν ειδικο καθεστως διαβιωσης μεσα στην φυλακη και εξαγοραζουν συνειδησεις ενω σε πολλες περιπτωσεις συνεχιζουν μεσα απο την φυλακη απτοητοι την εγκληματικη δραστηριοτητα τους.

 

Τα πραγματα δεν ειναι ετσι απλα,το συστημα ειναι διαβρωμενο και η φυλακη δεν λειτουργει οπως θα επρεπε.

 

Αν ηταν καποιος δικαστης απο οσους ειναι κατα της θανατικης ποινης και γυρνουσε σπιτι του και εβλεπε την μανα του νεκρη απο το ξυλο για να την ληστεψουν,κατι που γινεται πλεον καθημερινα σε Ελληνες συνταξιουχους,τι ποινη θα καταλογιζε? (Εν τω μεταξυ οι περισσοτεροι που ειναι κατα,ειναι ατομα που ζουν σε πλουσια προστατευμενα προαστια και αισθανονται ασφαλεις,δηλαδη μικροαστοι και πλουσιοι τυποι, ανεξοδα ιδεολογοι που απεχουν απο τα προβληματα του μεσου και ειδικα του φτωχου ανθρωπου.)

 

http://www.protothem...648#cmnt_490993

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανένα θεσμικό όργανο (συμπεριλαμβανομένης και της εκκλησίας) δεν μπορεί και δεν πρέπει να έχει καμιά εξουσία ζωής ή θανάτου. Αποδεδειγμένα αυτά τα όργανα προσελκύουν άτομα προβληματικά (όχι πως υπάρχουν και μη προβληματικά άτομα) τα οποία και προσπαθούν με κάθε μέσο να τα ελέγξουν. Δεν έχω καμιά εμπιστοσύνη σε θεσμούς ή συγκροτημένες ομάδες, τείνουν να ακολουθούν κανόνες αγέλης.

 

Δεν ειναι σοβαρο επιχειρημα το ''και αν εχει γινει λαθος''? Λαθη και κακοδικιες γινονται δυστυχως και θα γινονται παντοτε,αλλα δεν ειναι δυνατον να ειναι ολα τελεια σε ενα συστημα,ποτε δεν ηταν στην ιστορια.Πρεπει να προστατευτει η πλειοψηφια των πολιτων,η δημοκρατια ειναι συστημα της πλειοψηφιας.Μακαρι να μην γινονται συχνα αδικιες αλλα αυτο ειναι θεμα ατομων που εφαρμοζουν τον νομο,αστυνομικων και δικαστων.

 

Επισης και ισοβια να επιβαλεις σε καποιον απο δικαστικο λαθος,παλι δεν του στερεις την ζωη στην ουσια?Να σαπισει στην φυλακη ειναι πιο ανθρωπινο?Με αλλους καθε ειδους εγκληματιες που θα τον κανουν ακομη χειροτερο απο οτι ηταν πριν?

 

 

Το ότι οι υπάρχοντες θεσμοί δεν κάνουν σωστή δουλειά είναι αρνητικός παράγοντας στο να τους δώσω μεγαλύτερες αρμοδιότητες όχι θετικός.

 

Αν ηταν καποιος δικαστης απο οσους ειναι κατα της θανατικης ποινης και γυρνουσε σπιτι του και εβλεπε την μανα του νεκρη απο το ξυλο για να την ληστεψουν,κατι που γινεται πλεον καθημερινα σε Ελληνες συνταξιουχους,τι ποινη θα καταλογιζε? (Εν τω μεταξυ οι περισσοτεροι που ειναι κατα,ειναι ατομα που ζουν σε πλουσια προστατευμενα προαστια και αισθανονται ασφαλεις,δηλαδη μικροαστοι και πλουσιοι τυποι, ανεξοδα ιδεολογοι που απεχουν απο τα προβληματα του μεσου και ειδικα του φτωχου ανθρωπου.)

 

Ακριβώς, συμφωνώ απολύτως, επειδή λοιπόν οι εμπειρίες του καθενός παίζουν σοβαρό ρόλο στις αποφάσεις του, δεν μπορώ να εμπιστευτώ κανένα να αποφασίσει αντικειμενικά για το ποιος δικαιούται να ζει, να πεθάνει ή να ακρωτηριαστεί, ούτε τον εαυτό μου, πόσο μάλλον ένα απρόσωπο θεσμικό όργανο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε με τα αυτονόητα:

 

Η θανατική ποινή είναι αφαίρεση μιας ανθρώπινης ζωής, στην ουσία φόνος εκ προμελέτης στολισμένος με κοινωνικά αποδεκτούς (από κάποιους) τρόπους, και βασισμένη σε φοβίες - πρωτόγονα ένστικτα και παραλογισμούς υποτιθέμενης απονομής δικαιοσύνης που θα έπρεπε να έχει ξεπεράσει η ανθρωπότητα εδώ και αιώνες.

 

 

Η παραβίαση του θεμελιώδους δικαιώματος στη ζωή από οποιονδήποτε, σε οποιονδήποτε, και για οποιοδήποτε fuckin' λόγο είναι πράξη αποτρόπαια - απάνθρωπη και εγκληματική.

Δε μπορείς να καταδικάσεις το έγκλημα με έγκλημα, και η εξέλιξη της γκιλοτίνας, της κρεμάλας, του τουφεκισμού και της ηλεκτρικής καρέκλας στις θανατηφόρες ενέσεις δεν είναι πρόοδος, απλά κοροϊδεύει τη φτωχή σου συνείδηση και σε αφήνει να κοιμάσαι τα βράδια καλέ μου μεσαιωνικέ προστάτη της ..δημοκρατίας και της ασφάλειας - βεβαίως βεβαίως.

 

Μία κοινωνία οφείλει να επενδύσει κατ'αρχήν σε μηχανισμούς πρόληψης του εγκλήματος, και ύστερα στον περιορισμό του.

Όσο αυξάνεται η ανάγκη για το δεύτερο, τόσο περισσότερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο πρώτο σκέλος.

Τέλος ο ρόλος του σωφρονιστικού συστήματος δεν είναι η τιμωρία, αλλά η αναμόρφωση και η κοινωνική επανένταξη.

 

Στις εξαιρετικά ακραίες περιπτώσεις που χρήζουν ψυχολογικής υποστήριξης, ούτως η άλλως η θανατική ποινή δεν εφαρμόζεται επειδή ο δράστης απαλλάσσεται λόγω ψυχολογικών διαταραχών.

 

 

Και τα λιγότερο αυτονόητα (δυστυχώς):

 

Η θανατική ποινή ουδέποτε λειτούργησε αποτρεπτικά προς το έγκλημα, η ιστορία το έχει αποδείξει.

Αντίθετα, το να θεωρείται επιτρεπτή η τιμωρία της αφαίρεσης μιας ζωής (έστω υπό αυστηρές προϋποθέσεις), νομιμοποιεί στη συνείδηση του καθενός τον φόνο, ελαχιστοποιεί την αξία της ανθρώπινης ζωής, τον κάνει πιο επιρρεπή στο να πράξει και αυτός ανάλογα όταν αισθανθεί αποτροπιασμό για οτιδήποτε.

 

Τα αντανακλαστικά μιας δημοκρατικής κοινωνίας δε μπορούν να ανεχθούν κοντόφθαλμες και σκοταδιστικές τιμωρίες, αυτό εξηγείται και από το γεγονός πως οι περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες πλέον (με εξαίρεση κάποιες πολιτείες των ΗΠΑ που είναι ιδιαίτερη περίπτωση βλακείας) έχουν καταργήσει ή έστω δεν εφαρμόζουν ποτέ τη θανατική ποινή, ενώ αντίθετα χώρες με ολοκληρωτικά καθεστώτα όπως η Κίνα έχουν ρεκόρ εκτελέσεων επίσημα και κυρίως ανεπίσημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον υπάρχει περίπτωση να δικαστεί και καταδικαστεί κάποιος λανθασμένα τότε να καταργήσουμε και τις φυλακές γιατί ... μπορεί να πάει κάποιος μέσα κατά λάθος. Ε;

 

Παρεμπιπτόντως, καμία μελέτη πάνω στην εγκληματικότητα και στους φυλακισμένους που προέρχεται από ΗΠΑ δεν πρέπει να παίρνεται στα σοβαρά. Μιλάμε για μία χώρα που εφαρμόζει το σύστημα των 3 strikes όπου άσχετα με το έγκλημα που έχεις κάνει, αν καταδικαστείς 3 φορές (ακόμα και 3 φορές DUI) μπαίνεις ισόβια χωρίς πολλά πολλά, και τα "εγκλήματά" σου μπορεί να είναι πταίσματα που σου έδιναν 3-6 μήνες με αναστολή παρ'όλα αυτά εσύ θα μπεις ισόβια.

 

Και αυτό γιατί η ΗΠΑ θέλουν να έχουν φυλακισμένους όσο το δυνατόν περισσότερους, γιατί υπάρχει μία ολόκληρη βιομηχανία που χρησιμοποιεί σαν σύγχρονους σκλάβους τους φυλακισμένους για εργαζόμενους που σίγουρα θα είναι εκεί στην ώρα τους, δεν θα μιλήσει κανείς γιατί θα μπει απομόνωση, πληρώνονται ελάχιστα αφού το 65% του ελάχιστου μισθού τους το παίρνει -αν είναι δυνατόν- η φυλακή σαν πληρωμή για την σίτιση του.

 

Οπότε, παρακαλώ, μην ακούγεται αυτό το "μπορεί κάποιος να ψοφήσει άδικα". Όλοι μπορεί άδικα να πάθουν τα χίλια δυο, αυτό δε πάει να πει ότι θα σταματήσει να έχει νόμους και κανόνες η κοινωνία μας.

 

Άνθρωποι ειδεχθών εγκλημάτων και πράξεων όπως βιασμοί ανηλίκων, βιασμοί & δολοφονίες, δολοφονίες ιδιαίτερα σκληρές, βασανισμοί και πρόκληση αναπηριών και άλλων αρκετά σκληρών εγκλημάτων, δεν έχουν θέση στην κοινωνία.

 

Κανένας άνθρωπος δεν είναι ίσος με κανέναν. Όλοι κρίνονται από τις ανάγκες και τις πράξεις τους. Όποιος άνθρωπος καταπατάει το ανθρώπινο δικαίωμα στην ζωή θα πρέπει να αφαιρούνται όλα τα ανθρώπινα δικαιώματα του εκάστοτε εγκληματία. Και όχι δεν μας κάνει το ίδιο με αυτούς όταν το αποφασίζουμε σαν κοινωνία. Γιατί ακριβώς αποφάσισε οι κοινωνία, κανένας αυθαίρετα, και θα ξέρει ο οποιοσδήποτε που θα κάνει μια τέτοια πράξη ότι θα έχει αυτές τις συνέπειες. Όπως λοιπόν όταν κάποιος κλέβει ξέρει ότι θα φάει 10 χρόνια φυλακή αν τον πιάσουν, έτσι θα ξέρει ότι θα του αφαιρεθεί η ζωή αν κάνει μια άλλη πράξη που να επισύρει αυτή την ποινή. Κανένας άνθρωπος από την κοινωνία δεν θα του αφαιρέσει την ζωή, ο εγκληματίας αυτός, από μόνος του θα το κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

zeniath μόνο που άλλο το να φυλακιστεί κάποιος από λάθος, άλλο το να εκτελεστεί. Κατά τα άλλα θα μπορούσε να σταθεί ως καταδίκη σε περιπτώσεις σαν και αυτές που αναφέρεις, εφόσον όμως το όποιο σύστημα λειτουργεί όπως θα έπρεπε.

 

Σε κάθε άλλη περίπτωση χώσιμο ισόβια, ή στη χειρότερη τους στοιβάζουμε σε ένα ξερονήσι και αφήνουμε το πρόβλημα να λυθεί από μόνο του (βλέπε Snake Plissken, Sona prison κ.λπ.)

 

Για το τελευταίο που λες μην ξεχνάς πως το σύστημα (στις δυτικές χώρες τουλάχιστον) έχει σωφρονιστικό σκοπό και όχι εκδικητικό. Αν και σε κάποιες περιπτώσεις θα ήθελα να ισχύει το δεύτερο, ευτυχώς ή δυστυχώς ο στόχος του είναι άλλος.

 

Εντωμεταξύ το three strikes ισχύει κυρίως για βαρύτατα εγκλήματα, με μια σημαντική διαφορά. Δεν θα σε χώσουν ισόβια για κλήσεις ή για DUI, -αλλά- αν έχεις καταδικαστεί δυο φορές π.χ. για ληστεία και πας και κλέψεις μια καραμέλα από ένα μωρό, αυτό ορίζεται σαν third strike ασχέτως με την σοβαρότητά του από τη στιγμή που είναι κλοπή. Από μια άποψη το βρίσκω σωστό. Και γενικώς η νομοθεσία και η επιβολή αυτής διαφέρει από πολιτεία σε πολιτεία.

 

btw κάθε φορά που βλέπω το avatar σου διαβάζω τα post σου με την φωνή του... brainfuck :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

btw κάθε φορά που βλέπω το avatar σου διαβάζω τα post σου με την φωνή του... brainfuck :-D

 

Αχαχαχα είμαι Πανεθνιστής Πάνθρησκος και θα κάνω την Θεσσαλονίκη την νέα Νέα Υόρκη! :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάμε με τα αυτονόητα:

 

Η θανατική ποινή είναι αφαίρεση μιας ανθρώπινης ζωής, στην ουσία φόνος εκ προμελέτης στολισμένος με κοινωνικά αποδεκτούς (από κάποιους) τρόπους, και βασισμένη σε φοβίες - πρωτόγονα ένστικτα και παραλογισμούς υποτιθέμενης απονομής δικαιοσύνης που θα έπρεπε να έχει ξεπεράσει η ανθρωπότητα εδώ και αιώνες.

 

 

Η παραβίαση του θεμελιώδους δικαιώματος στη ζωή από οποιονδήποτε, σε οποιονδήποτε, και για οποιοδήποτε fuckin' λόγο είναι πράξη αποτρόπαια - απάνθρωπη και εγκληματική.

Δε μπορείς να καταδικάσεις το έγκλημα με έγκλημα, και η εξέλιξη της γκιλοτίνας, της κρεμάλας, του τουφεκισμού και της ηλεκτρικής καρέκλας στις θανατηφόρες ενέσεις δεν είναι πρόοδος, απλά κοροϊδεύει τη φτωχή σου συνείδηση και σε αφήνει να κοιμάσαι τα βράδια καλέ μου μεσαιωνικέ προστάτη της ..δημοκρατίας και της ασφάλειας - βεβαίως βεβαίως.

 

Μία κοινωνία οφείλει να επενδύσει κατ'αρχήν σε μηχανισμούς πρόληψης του εγκλήματος, και ύστερα στον περιορισμό του.

Όσο αυξάνεται η ανάγκη για το δεύτερο, τόσο περισσότερη προσοχή πρέπει να δοθεί στο πρώτο σκέλος.

Τέλος ο ρόλος του σωφρονιστικού συστήματος δεν είναι η τιμωρία, αλλά η αναμόρφωση και η κοινωνική επανένταξη.

 

Στις εξαιρετικά ακραίες περιπτώσεις που χρήζουν ψυχολογικής υποστήριξης, ούτως η άλλως η θανατική ποινή δεν εφαρμόζεται επειδή ο δράστης απαλλάσσεται λόγω ψυχολογικών διαταραχών.

 

 

Και τα λιγότερο αυτονόητα (δυστυχώς):

 

Η θανατική ποινή ουδέποτε λειτούργησε αποτρεπτικά προς το έγκλημα, η ιστορία το έχει αποδείξει.

Αντίθετα, το να θεωρείται επιτρεπτή η τιμωρία της αφαίρεσης μιας ζωής (έστω υπό αυστηρές προϋποθέσεις), νομιμοποιεί στη συνείδηση του καθενός τον φόνο, ελαχιστοποιεί την αξία της ανθρώπινης ζωής, τον κάνει πιο επιρρεπή στο να πράξει και αυτός ανάλογα όταν αισθανθεί αποτροπιασμό για οτιδήποτε.

 

Τα αντανακλαστικά μιας δημοκρατικής κοινωνίας δε μπορούν να ανεχθούν κοντόφθαλμες και σκοταδιστικές τιμωρίες, αυτό εξηγείται και από το γεγονός πως οι περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες πλέον (με εξαίρεση κάποιες πολιτείες των ΗΠΑ που είναι ιδιαίτερη περίπτωση βλακείας) έχουν καταργήσει ή έστω δεν εφαρμόζουν ποτέ τη θανατική ποινή, ενώ αντίθετα χώρες με ολοκληρωτικά καθεστώτα όπως η Κίνα έχουν ρεκόρ εκτελέσεων επίσημα και κυρίως ανεπίσημα.

 

Χαιρομαι που εχεις αυτες τις αποψεις που τις κρινω πολυ ανθρωπιστικες και μου αρεσουν σαν μακροπροθεσμη εφαρμογη.Μακαρι να ειχαν ολοι οι ανθρωποι αυτες τις ιδεες για την κονωνια και την δικαιοσυνη.

 

Δυστυχως ομως δεν εχουν ολοι ο ανθρωποι αυτο το επιπεδο πολιτισμου και βραχυπροθεσμα εξακολουθω να πιστευω οτι σε μερικα ιδιαιτερα απεχθη εγκληματα πρεπει να εφαρμοζεται η εσχατη των ποινων. Ειναι καθαρα θεμα αντιληψης των πραγματων.Εχω δυστυχως γνωρισει ατομα που δεν εχουν ιχνος κοινωνικης ευαισθησιας ,και κοροιδευουν τον ανθρωπισμο σου.Η φρικαλεοτητα των πραξεων ενος εγκληματια δειχνει την πιθανοτητα επανενταξης του στην κοινωνια.Καποια εγκληματα,ισως τα περισσοτερα αξιζουν δευτερης ευκαιριας.Καποια αλλα ομως,οχι.

 

Ξερεις ποιο ειναι το γελιο τελικα? Εχοντας διαβασει πολλα posts σου πολιτικου,κοινωνικου χαρακτηρα κ.τ.λ. νομιζω οτι σε γενικες γραμμες ειμαστε στην ιδια πολιτικη ταση(προς τα αριστερα)με την διαφορα οτι εσυ εισαι σε καποια πραγματα ουτοπιστης ενω εγω πραγματιστης η αλλιως οπως κομψα μου ειπες ''μεσαιωνικος''. :devil:

 

Παντως αυτο post σου μου αρεσε ,οι ιδεες και το υφος ηταν ποιοτικα με εξαιρεση την μπηχτη περι μεσαιωνα.

 

Αχαχαχα είμαι Πανεθνιστής Πάνθρησκος και θα κάνω την Θεσσαλονίκη την νέα Νέα Υόρκη! :mrgreen:

 

Ναι ρε Zen σε παρακαλω βγαλε αυτη τη φατσα.

 

Βαλε τον Ντε Νιρο.(Μια ιδεα.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε μερικα ιδιαιτερα απεχθη εγκληματα πρεπει να εφαρμοζεται η εσχατη των ποινων.

 

Συμφωνώ αλλά αντί για θανατική ποινή μπορούμε να κάνουμε κάτι σε φάση Battle Royale.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...