Επισκέπτης Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 ...αλλά και πως θα μπορούσε ένα κράτος να υιοθετήσει ένα τέτοιο τρόπο απ' τη στιγμή που θέλει να τιμωρήσει-σωφρονίσει και όχι να γιατρέψει ένα τέτοιο άνθρωπο? Σωφρονίζω = συνετίζω, διορθώνω, φρονιμεύω. Και τιμωρώ, αλλά όχι με την έννοια που το γράφεις εσύ. Δηλαδή εκδικούμαι.
Helm21 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 επειδή ακριβώς μετά από 100.000 χρόνια τόσο ο εγκληματίας όσο και ο θιγμένος αδυνατεί να ξεχάσει το ζώο μέσα του, υπάρχουν οι νόμοι και η θανατική ποινή βάσει αυτού είναι ένας αντι-νόμος, μια προσπάθεια "δικαίωσης" του ουγκ-σκοτώσω-μπάσταρδο-που-με-έκανε-να-κλαίω. Ναι. Τέλος, να πληροφορήσω τον αγαπητό Helm21 ότι η αξία της ανθρώπινης ζωής είναι απολύτως μετρήσιμη, όπως κι η αξία του χρόνου, και μεταφράζεται σε χρήμα. Αν δε με πιστεύει ας ανοίξει μια οποιαδήποτε μελέτη σκοπιμότητας, οικονομοτεχνική ή cost/benefit, από κάποιο φίλο/ γνωστό του επαγγελματία οικονομολόγο ή μηχανικό. Η αξία του εργατικού δυναμικού ή της αγοραστικής δύναμης ενός ανθρώπου, ή ή ή είναι μετρήσιμη. Όχι η αξία της ανθρώπινης ζωής. Δυο διαφορετικά contexts, το οικονομικό και το ηθικό. Καλό θα ήταν να έχεις στο μυαλό σου ξεκάθαρο τον διαχωρισμό, και να ξέρεις ότι όταν μιλάμε για νομοθεσία, δεν μιλάμε με οικονομικούς όρους, αλλά με κοινωνικούς και ριζικά ηθικούς. Με οικονομικούς όρους το πιο πρακτικό είναι να σκοτώνουμε οποιωνδήποτε κάνει κάτι που μαζεύει ποινές μεγαλύτερες των 5 ετών φυλάκισης, και να στέλνουμε στην οικογένεια του τον λογαριασμό για την σφαίρα που ξοδέψαμε. Τι θα τον θέφουμε κιολλας? Κατάλαβες? Επίσης καλό θα ήταν να μην με αγαπάς, δεν θα βρεις ανταπόδοση. εγω δεν καταλαινω γιατι υπαρχει παντου αυτη η εμμονη να πνιξουμε το ενστικτο της εκδικησης. δηλαδη ευνουχισμος παντου. τι πραγμα ειναι αυτο. Αν θες βγεις εκτός κοινωνικού σύνολου και σκότωνε γαζέλες. Με το που το κτήνος-θεός-άνθρωπος μαζεύτηκε μαζί με κάποιους ακόμα και δημιούργησε πρώτο-κοινωνίες, η ελευθεριά η ολική πράξης τελείωσε. Ήταν μια ανταλλαγή της για τα πλεονεκτήματα ασφάλειας, της κοινωνικής συναναστροφής και πάει λέγοντας. Το πρώτο πράγμα που δημιουργεί σχεδόν αντανακλαστικά μια κοινωνία είναι ένα νομικό πλαίσιο που ρεγουλάρει την λειτουργία του. Αυτό λέγεται κοινωνικό συμβόλαιο (και με το που μένεις εδώ το έχεις υπογράψει), και τα καταστρεπτικά ένστικτα σου περισσεύουν. Κατάλαβες, τελικά αυτά που σου έμαθε ο στρατός (εκεί που σου πετάγανε λεμόνια με ξυραφιά) ίσως να είναι κοινωνικά αντιδραστικά και να σου κάνουν κακό στην ζωή σου με το να σε δυσκολεύουν να εντάσσεσαι και να λειτουργείς αποτελεσματικά στην κοινωνία. Να μην σε τρομάζει καθόλου..δεν μπορώ να υπολογίζω το ίδιο εσένα και τον τυπά που πουλάει ηρωίνη για να βγάλει τα προς το ζην..εγώ την μετράω με φυσικούς ακέραιους ενώ κάποιοι άλλοι με ευρά..δες και συ καμιά ταινία.. Η πραγματική ζωή δεν είναι ταινία' date=' και όταν θα έρθεις αντιμέτωπος με τον θάνατο θα το καταλάβεις. Η μήπως αν κλειστεί σε ένα κελί για 20 χρόνια, αφού σκότωσε 3 παιδιά δημοτικούθα σωφρονιστεί??(αυτό σου κάνει??αν και δεν θυμάμαι που το είδα:-p) Πολλές οι περιπτώσεις καταραμένων που κατάφεραν να κάνουν κάτι με την ζωή τους, που το μόνο που ακούγανε για χρόνια από τον περίγυρο τους είναι οτι είναι αποβράσματα και ανθρώπινα σκουπίδια, αλλά τελικά κατάφεραν να βρουν εσωτερική αξιοπρέπεια και να ζήσουν ευπρεπώς. Μόνο τα σκατά ξέρετε να μνημονεύετε, αυτός ο σύγχρονος κυνισμός, αυτή η αρρώστια. Σας βολεύει να υπογραμμίζετε πόσο σκατάδες είναι οι αλλού για να μην έχετε προσδοκίες από τον εαυτό σας. Ελπίζετε να συμφωνήσουν οι άλλοι ότι τα σκατά πρέπει να τα σκοτώνουμε για να μην χρειαστεί ούτε μια στιγμή να θεωρήσετε ότι ίσως η συγχώρεση και η αποδοχή είναι καλλίτερη λύση. Σαν τα ζώα που παίζουν το παιχνίδι 'κοινωνία'. Όπου μας βολεύει 'εμείς', όπου δεν μας βολεύει 'εγώ'. Τα επιχειρήματα σου είναι ρηχά. Αν θέλεις να υποστηρίξεις το 'εγώ' εδώ, πάνω από το 'εμείς' θα πρέπει να βρεις καλλίτερα. Υπάρχουν, αν ψάξεις. Δεν περίμενα να δω τα ποσοστά που λένε ότι εγκληματικότητα μένει ως έχει στα καθεστώτα που εφαρμόζουν την εσχάτη των ποινών.. Αλλά ψήφισες! Μπράβο σου horsepower. Πρώτα από όλα ηρέμησε λίγο..συζήτηση κάνουμε man..και μην μου λες ότι λέω ασυναρτησίες γιατί το ίδιο μπορώ να ισχυριστώ και εγώ..αν σου αρέσει το δοκιμάζουμε.. Αν λέω ασυναρτησίες σε παρακαλώ να μου το πεις, ναι. Ούτε ο δολοφόνος που επιφέρει αυτή την αλλαγή σε ένα ή περισσότερα θύματα του δεν έχει το δικαίωμα, αλλά μετά τα 25 χρόνια φυλακής έχει πληρώσει το κοινωνικό του χρέος?Πως ξεπληρώνεις κάτι το ανείπωτο, κάτι το οποίο όπως λες δεν έχει κανείς την δυνατότητα να γνωρίζει? Repeat after me: ο νόμος σε ένα κράτος δικαίου δεν είναι μωσαϊκός, έχει επέλθει διαφωτισμός, τα πράγματα έχουν αλλάξει. προς το καλλίτερο λέω εγώ και αντιπαλεύομαι τον σκοταδισμό που απόψεις σαν τις δικές σου επιφέρουν. Φυσικά η σφαγή που κάνει ο δολοφόνος είναι εξίσου ανείπωτη, αλλά ο δολοφόνος είναι ψυχασθενής ή απροσάρμοστος. Η κοινωνία είναι ένα μηχάνημα, αν γίνει ψυχασθενές την γαμήσαμε. Μια κρατική μηχανή θανάτου? Πάμε καλά? Επίσης άλλο το κοινωνικό χρέος του ανθρώπου απέναντι στην κοινωνία, και άλλο το κοινωνικό χρέος της κοινωνίας απέναντι στους ανθρώπους. Η κοινωνία - για λόγους ηθικούς και λειτουργικούς - είναι ψυχρή, η δικαιοσύνη τυφλή, και ακόμα και η δολοφονία ξεπληρώνεται απέναντι της. Δεν χρειάζεται να σου αρέσει, χρειάζεται να καταλάβεις γιατί είναι έτσι. Τι γίνεται με τον φονιά' date=' τον παιδεραστή και το κάθε σκαμ οβ δι ερθ?Κάτα πόσο είναι ευφικτό η φυλακή να σωφρονίσει ένα τέτοιο ψυχασθενή?Μήπως δεν είναι cure?[/quote'] Ίσως γίνεται, ίσως όχι. Κατά περίπτωση. Όσο τους βλέπεις σαν 'scum of the earth' από τον υψηλό σου ηθικό άλογο δεν θα καταλάβεις ποτέ πως είναι να έχεις κάνει λάθη, τι κοινωνικό βάρος φέρνουν αυτά. Τα περισσότερα εγκλήματα γίνονται σε στιγμές αδυναμίας. Περίμενε, έρχονται και οι δικές σου τέτοιες τώρα που μεγαλώνεις. Αυτές θα σε κάνουν άνθρωπο, όχι αυτά που διαβάζεις εδώ. Μήπως ο εγκλισμός του σε ένα τέτοιο ίδρυμα θα τον κάνει δυνατότερο? Ναι ο ψυχασθενής STRONGER THAN EVER BEFORE WITH THE FORCES OF EVIL, will escape, to carve, to flay, to KILL AGAIN. Λιγότερες ταινίες, περισσότερη πραγματικότητα. θέλει να τιμωρήσει-σωφρονίσει Καλό θα ήταν να διαβάσεις σε ένα λεξικό τι σημαίνει σωφρονισμός. Πριν μπεις σε συζήτηση περί σωφρονισμού δηλαδή, αλλά τώρα εδώ που είμαστε δεν έχω μεγάλες προσδοκίες πια.
slygeo87 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 @helm21: Την έννοια του σωφρονισμού τη ξέρω, τα κράτη τη ξέρουν ή της δίνουν μοιραία την έννοια της τιμωρίας?Ο ψυχασθενής δεν διορθώνεται αλλά γιατρεύεται με φάρμακα και όχι με δάκτυλο. Ξέρεις πολλούς στη φυλακή που πειθαρχούνται?Τα ναρκωτικά και βιασμοί ανθίζουν στις φυλακές και οι ταινίες που μου λες υποθέτω ξέρεις πως είναι ένα μικρό ποσοστό της αλήθειας και της πραγματικής εικόνας του τι γίνεται εκεί μέσα.
Helm21 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Ξέρεις πολλούς στη φυλακή που πειθαρχούνται? Το κέρατο μου μέσα, ξέρεις κανέναν που πήγε φυλακή? εγώ ξέρω και σωφρονίστηκε, ούτε τον γάμησαν εκεί μέσα ούτε τον κάνανε ηρωινομανή. Στην ησυχία του μόνος του, διάβασε και 100 βιβλια Αν Η ΜΟΝΗ πηγή που έχεις είναι αμερικάνικες ταινίες, τότε τι να σου πω.
slygeo87 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 ARE YOU FUCKING KIDDING ME? Tους αλλοδαπούς που τους χτύπαγε ο κωλόμπατσος τους είδες?
χάπι Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Η αξία του εργατικού δυναμικού ή της αγοραστικής δύναμης ενός ανθρώπου, ή ή ή είναι μετρήσιμη. Όχι η αξία της ανθρώπινης ζωής[/b']. http://www.princeton.edu/main/news/archive/S01/11/87I80/index.xml http://www.brown.edu/Administration/George_Street_Journal/value.html
χάπι Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δυο διαφορετικά contexts, το οικονομικό και το ηθικό. Καλό θα ήταν να έχεις στο μυαλό σου ξεκάθαρο τον διαχωρισμό, και να ξέρεις ότι όταν μιλάμε για νομοθεσία, δεν μιλάμε με οικονομικούς όρους, αλλά με κοινωνικούς και ριζικά ηθικούς. Αλήθεια ? Και πως νομίζεις ότι γίνονται οι εξαγορές ποινών , οι συμβιβασμοί, οι αποζημιώσεις, ακόμη και για φόνους παιδιών, εξ αμελείας? δες κι αυτό http://www.lawnet.gr/pages/eofn/2/metatroph_poinhs.asp
fireflies Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Σόρρυ για την παρέμβαση, αλλά αυτά που έχεις σε bold, χάπι, δεν έχουν σχέση με το θέμα που συζητάτε με το χελμ. Με τη θανατική ποινή έχουν ακόμα λιγότερη.
χάπι Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Με οικονομικούς όρους το πιο πρακτικό είναι να σκοτώνουμε οποιωνδήποτε κάνει κάτι που μαζεύει ποινές μεγαλύτερες των 5 ετών φυλάκισης' date=' και να στέλνουμε στην οικογένεια του τον λογαριασμό για την σφαίρα που ξοδέψαμε. Τι θα τον θέφουμε κιολλας? Κατάλαβες? Επίσης καλό θα ήταν να μην με αγαπάς, δεν θα βρεις ανταπόδοση.[/quote'] Μα ούτως ή άλλως οι φορολογούμενοι πληρώνουν για τους φυλακισμένους !!!! Επίσης, η απόδοση δικαιοσύνης δεν γίνεται (μόνο) με οικονομοτεχνικά κριτήρια αλλά, ΕΥΤΥΧΩΣ και με νόμους, που σέβονται (?) και προασπίζουν (?) την κοινά αποδεκτή ηθική και δεοντολογία !
χάπι Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Σόρρυ για την παρέμβαση, αλλά αυτά που έχεις σε bold, χάπι, δεν έχουν σχέση με το θέμα που συζητάτε με το χελμ.Με τη θανατική ποινή έχουν ακόμα λιγότερη. Δε μου λες βρε fireflies, εσύ που τα ξέρεις καλύτερα, πως εκτιμούν οι δικηγόροι τα ποσά των συμβιβασμών και πως οι δικαστές την αντικατάσταση ποινών με χρηματικά ποσά ? (εξαιρουμένων των "βαρέων" ποινών)
fireflies Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 χάπι, αυτή η "εκτίμηση" που λες, δεν έχει σχέση με την κουβέντα που κάνατε (κι όχι μόνο εσύ) περί αξίας της ανθρώπινης ζωής, η οποία, για να το θέσω χοντρικά, είναι απόλυτη, σύμφωνα με στοιχειώδη διδασκαλία ανθρωπίνων δικαιωμάτων (και όπως πολύ σωστά είπε κι ο χελμ, αν δεν κάνω λάθος). Κοινώς, το θέμα της μετατροπής των ποινών δεν έχει καμία σχέση με την αξία της ζωής, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το θέσω. Δεν λέει δηλ. ο δικαστής, "α το παιδί που παρέσυρες με το αυτοκίνητο ήταν πχ βαποράκι, άρα καλά του κανες, δεν χρειάζεται να πας φυλακή, πλήρωσε πρόστιμο καλύτερα". Ούτε λέει "ωραίος μου φαίνεσαι κατηγορούμενε, μην πας φυλακή, πλήρωσε πρόστιμο καλύτερα". Με άλλα λόγια, η κουβέντα περί ανθρώπινης αξίας είναι ΑΛΛΗ από αυτήν της μετατροπής των ποινών και δεν κατάλαβα πώς πήγαμε από το ένα θέμα στο άλλο. 'Εχω την αίσθηση δηλαδή ότι ο χελμ απαντούσε σε κάποιους που ισχυρίζονταν ότι η αξία της ζωής του πρεζονιού είναι μικρότερη της αξίας της ζωής του παιδιού σου ας πούμε και ξαφνικά βρέθηκα να διαβάζω περί χρηματικών προστίμων και αποζημιώσεων. Πραγματικά δεν ξέρω πώς να στο εξηγήσω καλύτερα, γι αυτό και παραθέτω κάτι που είπε ο χελμ Η αξία του εργατικού δυναμικού ή της αγοραστικής δύναμης ενός ανθρώπου, ή ή ή είναι μετρήσιμη. Όχι η αξία της ανθρώπινης ζωής. Δυο διαφορετικά contexts, το οικονομικό και το ηθικό. Καλό θα ήταν να έχεις στο μυαλό σου ξεκάθαρο τον διαχωρισμό, και να ξέρεις ότι όταν μιλάμε για νομοθεσία, δεν μιλάμε με οικονομικούς όρους, αλλά με κοινωνικούς και ριζικά ηθικούς
χάπι Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 χάπι, αυτή η "εκτίμηση" που λες, δεν έχει σχέση με την κουβέντα που κάνατε (κι όχι μόνο εσύ) περί αξίας της ανθρώπινης ζωής, η οποία, για να το θέσω χοντρικά, είναι απόλυτη, σύμφωνα με στοιχειώδη διδασκαλία ανθρωπίνων δικαιωμάτων (και όπως πολύ σωστά είπε κι ο χελμ, αν δεν κάνω λάθος). Κοινώς, το θέμα της μετατροπής των ποινών δεν έχει καμία σχέση με την αξία της ζωής, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το θέσω. Δεν λέει δηλ. ο δικαστής, "α το παιδί που παρέσυρες με το αυτοκίνητο ήταν πχ βαποράκι, άρα καλά του κανες, δεν χρειάζεται να πας φυλακή, πλήρωσε πρόστιμο καλύτερα". Ούτε λέει "ωραίος μου φαίνεσαι κατηγορούμενε, μην πας φυλακή, πλήρωσε πρόστιμο καλύτερα". Με άλλα λόγια, η κουβέντα περί ανθρώπινης αξίας είναι ΑΛΛΗ από αυτήν της μετατροπής των ποινών και δεν κατάλαβα πώς πήγαμε από το ένα θέμα στο άλλο. 'Εχω την αίσθηση δηλαδή ότι ο χελμ απαντούσε σε κάποιους που ισχυρίζονταν ότι η αξία της ζωής του πρεζονιού είναι μικρότερη της αξίας της ζωής του παιδιού σου ας πούμε και ξαφνικά βρέθηκα να διαβάζω περί χρηματικών προστίμων και αποζημιώσεων. Πραγματικά δεν ξέρω πώς να στο εξηγήσω καλύτερα, γι αυτό και παραθέτω κάτι που είπε ο χελμ όχι ε ? Μήπως να το ψάξουμε καλύτερα ? Μήπως να πούμε για αξία ανθρώπινου μέλους (π.χ. ποδιού), που έχασε κάποιο θύμα από αμέλεια κάποιου οδηγού ? Θα απαντήσεις τελικά στο ΠΩΣ υπολογίζονται αυτά τα ποσά και από ποιούς ? Ποιος αποφασίζει ΜΕ ΤΙ ΠΟΣΟ αποζημιώνεται ο παθών, το θύμα ? (που είσαι παρεδώσε να μας δώσεις τα φώτα σου?)
χάπι Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2007 υποβάθμιση ποιότητας ζωής ΧΩΡΙΣ το ένα σου πόδι ? έντιτ/ επίσης υπάρχουν και περιπτώσεις όπου έγινε συμβιβασμός μεταξύ του "εξ αμελείας" φονιά και της οικογένειας του θύματος. Ποιος αποφασίζει το ποσό αυτού του συμβιβασμού που προτείνει ο δικηγόρος ??? ΟΕΟ ???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα