Προς το περιεχόμενο

Θανατική Ποινή : For OR Against?


slygeo87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

izerman76 δεν νομίζω ότι το να εισάγεις τον Καντ στην 'συζήτηση' με το χάπι θα έχει κανένα θετικό αποτέλεσμα. Εγώ τρολλαρισμα βλέπω, όχι διάθεση για κατανόηση από την πλευρά της. Save your calories.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 290
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δυστυχώς ο τρόπος που γράφεις καθιστά εξαιρετικά δύσκολο για εμένα να σε παρακολουθήσω. Δεν είμαι σίγουρος ποια είναι η ερώτηση. Αν μπορείς να ξεκαθαρίσεις τι λες εδώ λίγο σε ένα ακόμα post θα το εκτιμούσα.

 

Αν καταλαβαίνω καλά, δεν βλέπω πως είναι αναγκαστική η έκπτωση του διλήμματος επειδή κάποιοι άνθρωποι συντηρητικοί ή μη θα στενοχωρηθούν αν κάποιος που ξέρει τι είναι σωστό, κάνει το σωστό. Η αξία της ανθρώπινης ζωής δεν είναι utilitarian concept και 'πάμε με ότι έχει πολιτισμικό υπόβαθρο και φαίνεται λογικό στους άγριους'. Αν θέλουν δημοκρατίες και ανθρωπισμούς, δεν μπορούν να τα διατυμπανίζουν μόνο σε όνομα. Χεστήκαμε αν οι συντηρητικοί δεν σέβονται την κυβέρνηση τους μετά από μια τέτοια ρύθμιση. Ας μην ψηφίσουν την θεωρητική persona-κυβερνήτη που έκανε την επιλογή στο παράδειγμα σου ξανά, ας ψηφίσουν έναν άλλον μαλάκα που τους εκφράσει περισσότερο. Εφόσον στο παράδειγμα σου όμως, ξεκινάμε με έναν 'πεφωτισμένο τεξανό' που είναι σε θέση εξουσίας εκλεγμένα, θα κάνει αυτό που θεωρεί σωστό. Τα υπόλοιπα είναι πίπες. Τι δηλαδή, περιμένεις να πονέσει η καρδούλα μου για τον αναποφάσιστο αχρείο ο οποίος ενώ ξέρει καλλίτερα, κάνει το χειρότερο για να μην δεχτεί κυρώσεις. Ο Μπρέχτ ξέρεις πως τους έλεγε αυτούς?

Δεν νομίζω ότι έγινα κατανοητός, πέρα από αυτό δείχνεις να υποτιμάς την σημασία της πολιτικής στην όλη ιστορία, προσωπικά αν ήμουν στην θέση του ανθρώπου που περιέγραφα θα μου φαίνοταν αρκετά λογικό να διατηρήσω την θανατική ποινή διαμορφώνοντας τις συνθηκες παράλληλα για να έρθει πιο σύντομα η κατάλληλη στιγμή για την κατάργηση, όχι για να μην δεχτώ κυρώσεις όπως είπες άλλα για να προστατέψω όσο περισσότερους ανθρώπους μπορώ από ένα ανεξέλεγκτο ξέσπασμα της βάρβαρης ηθικής που συντηρεί και τους ανάλογους νόμους.Λες και δεν συνυπάρχει σχεδόν παντού ο "πολιτισμός"/ανθρωπισμός με την βαρβαρότητα.Λες και η δική μας υποκριτική δημοκρατία δεν σκοτώνει και αθωώνει μετά τις σάρκες της.Λες και κάποια στιγμή απλά ξυπνήσαμε όλοι και σκεφτήκαμε πόσο ανεκτίμητη είναι η ανθρώπινη ζωή και πόσο απαράδεκτο είναι να θεωρούμε δίκαιη την αφαίρεση της.Ας μην το γυρίσω σε "θεσμοί vs σύστημα αποφάσεων" και αν η κότα κάνει το αυγό ή το αυγό την κότα, πολύ λίγα πράγματα θα είχαμε την άνεση να παραλείπουμε ως ευκόλως εννοούμενα αυτή την στιγμή

χωρίς την πολιτική μεθοδικότητα, σε οποιοδήποτε επίπεδο και αν εφαρμόστηκε, που τα διαμόρφωσε σε επικρατούσα κοινωνική αντίληψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν κρατά καλά ο συλλογισμός σου.

 

Διότι, θέλοντας όπως λές να δείξεις την άσχημη πλευρά του νομίσματος, θα δώσεις την ύστατη ποινή σε ανθρώπους που διαπράξαν μικρότερης σοβαρότητας αδικήματα.

 

Οπότε, ακόμα και αν ο κόσμος ξεσηκωθεί και ζητήσει κατάργηση της ύστατης ποινής, που στη προκειμένη περίπτωση είναι η θανατική καταδίκη, μετά έχεις το πρόβλημα ότι και πάλι θα πρέπει να δώσεις τη νέα ύστατη ποινή (ισόβια) σε ανθρώπους που δεν διαπράξαν τόσο σοβαρά αδικήματα.

 

Βασικά, στην προσπάθειά σου να διορθώσεις ένα κακό, κάνεις πάρα πολλά άλλα.

 

Σαν να έχεις έναν παχύσαρκο άνθρωπο που θέλει να χάσει βάρος και εσύ τον ταίζεις μέχρι να σκάσει, να σιχαθεί το φαί ώστε να μή ξαναφάει ποτέ του....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θα μου φαίνοταν αρκετά λογικό

 

να προστατέψω όσο περισσότερους ανθρώπους μπορώ

 

Χρησιμοποιείς την λέξη 'λογικό'. Κακώς. Το κατά πόσο μια ζωή ενός ανθρώπου αξίζει περισσότερο από την ίσως διακινδύνευση 300ιων άλλων είναι ζήτημα ηθικό και όχι λογικό (αυτό που περιγράφεις λέγεται utilitarianism στην ηθική) και καμία άποψη (ούτε absolute ethics ούτε utilitarian ethics ούτε οτιδήποτε ενδιάμεσο) δεν μπορεί να διεκδικήσει τις δάφνες της 'λογικής'. Η ηθική δεν είναι λογική, είναι αυθαίρετη όσο και τα συναισθήματα. Όταν κάποιος λέει "ό θάνατος είναι κακό πράγμα" δεν λέει τίποτα λογικό.

 

Αν βλέπεις τους ανθρώπους ως υπολογιστικά συστήματα που βγάζουν ισολογισμούς... θα σου δημιουργεί τέτοια επικοινωνιακά προβλήματα συνέχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ηθική δεν έχει καμιά απολύτως αξία στην ζωή ενός ανθρώπου χωρίς την λογική.Δεν μίλησα για "ίσως διακινδύνευση" άλλα για βεβαιότητα από βιωματική διαπίστωση.Όπως και να χει η διατύπωση μου χωράει όποια ηθική θέλεις γιατί μπορούμε να παίξουμε λογικά με την διακινδύνευση και την αμεσότητα ως προς την σωτηρία και από τις δυο πλευρές, τυπικό για μένα άλλα αφού κόλλησες...

 

Δεν έχω διαπιστώσει μεγαλύτερη δυσκολία επικοινωνίας με το περιβάλλον μου απ'αυτήν της κοινής διαπίστωσης με τους περισσότερους φίλους.Πάλι όπως και να χει δεν πιστεύω ότι αυτή η συζήτηση γίνεται ανάμεσα σε ολοκληρωμένα πρόσωπα για να χει νόημα το σχόλιο.

 

Πανθερ, δεν σε πιάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ηθική δεν έχει καμιά απολύτως αξία στην ζωή ενός ανθρώπου χωρίς την λογική.

 

Your value judgements are misdirected.

 

Πάλι όπως και να χει δεν πιστεύω ότι αυτή η συζήτηση γίνεται ανάμεσα σε ολοκληρωμένα πρόσωπα για να χει νόημα το σχόλιο.

 

Your value judgements are misdirected.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν κάποιος λέει "ό θάνατος είναι κακό πράγμα" δεν λέει τίποτα λογικό.

Τότε εγώ είμαι αλλόφρων ! Το παραπάνω είναι μια από τις θεμελιώδεις ηθικές αρχές παγκόσμιας κλίμακας , γιατί υπόκεινται στους φυσικούς νόμους και ισχύουν σε κάθε μορφή κοινωνίας και αυτό είναι λογικό. Όπως και να ΄χει αυτό που λέω ενισχύει την άποψη ότι η θανατική ποινή , λογικά ή ηθικά , είναι . . . κακό πράμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεμελιώδεις ή μη, είναι αυθαίρετες. Οι 'φυσικοί νόμοι' δεν λένε ο 'θάνατός είναι κακός', λένε 'ο θάνατος ΜΟΥ είναι κακός', ο δικός σου αν με εξυπηρετεί είναι βολικός! Η φύση μας είναι σκληρή.. Τα υπόλοιπα είναι αντικατοπτρισμοί.

 

Συγνώμη, αλλά ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι η ηθική του είναι 'λογική' και 'φυσικά σωστή'. Η ηθική είναι κάτι που φτιάξαμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 φουστανελάδες, 1 γέρος μουσάτος θηλυπρεπής με καπελωμένο πριαπισμό και 1 αλκοολικός οικονομολόγος-γαμιάς συνιστούν : νιώστε ελεύθεροι να μην συνεννοείστε...

 

Υ.Γ. : ... αφήστε μόνο τον Μανωλάκη και για τις επόμενες καριόλες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πανθερ, δεν σε πιάνω.

 

Άσε, ούτε εγώ με έπιασα. Θόλωσα από πολλές ώρες video gaming εχθές και κατάλαβα τελείως λάθος το πόστ σου με τον Τεξανό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

slygeo87 ζητησε να μπει μια poll ωστε να καταγραφουν εποπτικα οι αποψεις.

Παντως ειμαι υπερ αυτης σε ορισμενες περιπτωσεις.

Π.χ. μεγαλεμποροι ναρκωτικων, αδιστακτοι εγκληματιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...