Προς το περιεχόμενο

Φολα σε γατες


louben

Προτεινόμενες αναρτήσεις

hELLO KITTY "αντρικό" εσώρουχο..Μάλιστα...Δε με πειράζει,αλλά εκείνος που το φοράει ,ναι στα μάτια μου δε κάνει για πολύ αρσενικός ασχέτως με τα μαραφέτια που κουβαλάει εκεί μέσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 353
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
hELLO KITTY "αντρικό" εσώρουχο..Μάλιστα...Δε με πειράζει,αλλά εκείνος που το φοράει ,ναι στα μάτια μου δε κάνει για πολύ αρσενικός ασχέτως με τα μαραφέτια που κουβαλάει εκεί μέσα.

 

Χμ οκ πάει και αυτό το θέμα... Αφήσαμε τα γατάκια και ασχολούμαστε με τα ...πουλιά!

B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς μου τη σπάνε τα βλήματα που με χαρακτηρίζουν υποκριτή επειδή τρώω κοτόπουλο, χοιρινό και αγελαδινό κρέας, βάζω μυγοπαγίδες και ρίχνω ποντικοφάρμακο και κατσαριδοκτόνα, αλλά σκύλους και γάτες απλά τα χαίρομαι και όπου μπορώ τα φροντίζω με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Αυτό που με τρελλαίνει περισσότερο δε είναι που δεν δίνουν ούτε έναν όρχι για το εύκολο πνίξιμο (και φόλιασμα και τυράννια κτλ) των γατιών - ή σκυλιών ή και οποιουδήποτε άλλου ζώου, παραγωγής ή μη. Αν μ' έπαιρνε θα τους πέταγα με τη σειρά μου στα νερά χωρίς να χρειαστεί να το ξανασκεφτώ, να ξεβρωμίσει ο τόπος όπως και τα ανωτέρω βρωμογκατζόλια (ο μισός Εβρίτης είμαι), όχι όμως τις γιαγιάδες (και όχι μόνο) που αφήνουν ταπεράκια με φαγητά και νερά δεξιά κι αριστερά, καθώς δε με νοιάζουν τα πιθανά ψυχολογικά τους, αλλά η κίνηση ανακούφισης που κάνουν. Διότι (κυρίως) όλα τα δίποδα δεν είναι ίδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πώς μου τη σπάνε τα βλήματα που με χαρακτηρίζουν υποκριτή επειδή τρώω κοτόπουλο, χοιρινό και αγελαδινό κρέας, βάζω μυγοπαγίδες και ρίχνω ποντικοφάρμακο και κατσαριδοκτόνα, αλλά σκύλους και γάτες απλά τα χαίρομαι και όπου μπορώ τα φροντίζω με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Αυτό που με τρελλαίνει περισσότερο δε είναι που δεν δίνουν ούτε έναν όρχι για το εύκολο πνίξιμο (και φόλιασμα και τυράννια κτλ) των γατιών - ή σκυλιών ή και οποιουδήποτε άλλου ζώου, παραγωγής ή μη. Αν μ' έπαιρνε θα τους πέταγα με τη σειρά μου στα νερά χωρίς να χρειαστεί να το ξανασκεφτώ, να ξεβρωμίσει ο τόπος όπως και τα ανωτέρω βρωμογκατζόλια (ο μισός Εβρίτης είμαι), όχι όμως τις γιαγιάδες (και όχι μόνο) που αφήνουν ταπεράκια με φαγητά και νερά δεξιά κι αριστερά, καθώς δε με νοιάζουν τα πιθανά ψυχολογικά τους, αλλά η κίνηση ανακούφισης που κάνουν. Διότι (κυρίως) όλα τα δίποδα δεν είναι ίδια.

Καλα μεγαλε χαλαρωσε και λιγο.

Παω στοιχημα οτι δε διαβασες καν τα ποστ μου προσεκτικα, η αν τα διαβασες απλα μπηκες στη διαδικασια να γραψεις απλα τις δικες σου αποψεις και να κραξεις.

Παμε παλι λοιπον για αυτους που δυσκολευονται στη κατανοηση κειμενου και οδηγουνται σε ανευ σημασιας παραληρηματα:

 

Α. Υποκριτης δεν ειναι αυτος που τρωει κρεας και αηδιαζει με αυτη τη πραξη θανατωσης στις γατες. Ειμαι κι εγω ενας απο αυτους.

 

Υποκριτης ειναι αυτος που ΚΑΙ κρεας τρωει αλλα μιλαει για κρεμαλες και καψιμο στους υπολοιπους που θανατωνουν τα ζωα που δεν τρωει αυτος. Νταξει αυτου του ειδους η υπερευαισθησια για τα ζωντανα, ωστε να μιλουν για καψιμο και κρεμαλες, δεν τους αγγιζει για τα αλλα ζωντανα επειδη προκειται να διακοσμησουν το πιατο τους? ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ υποκριτικο. Αλλα επαναλαμβανω πως μιαλω για την κατηγορια των τυπακων που προτεινουν ως λυση τη βια απεναντι σε ανθρωπους που μαλλον δεν ειχαν ποτε τα καταλληλα προτυπα και τις ευκαιριες ωστε να αποκτησουν κριση για τι ειναι απανθρωπο και τι οχι. Ωστοσο οι "πολιτισμενοι φιλοζωοι", κανουν την επιδειξη ανθρωπιας τους και φιλοζωιας τους επιζητωντας καψιμο και αλλες μεσαιωνικες μεθοδους, ως απαντηση σε κατι κακτακριτερο και αποτροπιαστικο. Επιμενω οτι ειναι υποκριτικοτατη αυτη η σταση λοιπον.

 

Β. Quotare ενα ποστ πχ απο μενα, που δειχνει οτι δε θα δινα "εναν ορχι" για τη θανατωση των γατων κατα τον τροπο αυτο.

 

Γ. Να εισαι πιο επιεικης με χαρακτηρισμους. Ειδικα αν εχεις δυσκολια στη κατανοηση ή αν γνωριζεις οτι σαν ατομο εισαι παρορμητικο και εμπαθες. Μη ξεχνας οτι δεν γνωριζεις κανενα προσωπικα απο εδω μεσα για να χρησιμοποιεις προσωπικους χαρακτηρισμους τυπου "βληματα" κλπ. Καλη η ελευθερια του φορουμ, αλλα οχι για να ξεθαρευουμε οποτε θελουμε να κανουμε το σοου μας εις βαρος των υπολοιπων χρηστων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί κατανάλωσης οικόσιτου κρέατος (σε αντιπαράθεση με κυνήγι):

 

Να σας το θέσω απλά.

 

Υπάρχουν άγρια ζώα και οικόσιτα ζώα.

 

Ο λύκος είναι άγριο ζώο. Η κότα είναι οικόσιτο.

Η αρκούδα είναι άγριο ζώο. Το γουρούνι οικόσιτο.

Το καγκουρώ είναι άγριο ζώο. Η αγελάδα οικόσιτο.

 

Οκ ως εδώ.

 

Υπάρχουν φυτοφάγα και παμφάγα ζώα.

Η αγελάδα είναι φυτοφάγο. Ο άνθρωπος παμφάγο.

Η αγελάδα χρειάζεται μόνο πρασινάδα. Ο άνθρωπος χρειάζεται και αγελάδα.

 

Με αυτό έχουμε ξεφύγει από το πόσο εγκληματικό είναι γενικά να σκοτώνουμε ζώα. Δεν είναι, πρέπει να τα φάμε. Και εμάς θα μας φάνε τα σκουλήκια, δεν τα κράζει κανείς όμως.

 

Όταν το 90% των ανθρώπων θέλει να φάει κρέας πάει στο χασάπη και ψωνίζει. Αυτή η πράξη είναι η τελευταία από μια αλληλουχία:

 

1) Ένα οικόσιτο ζώο -εν αντιθέσει με ένα άγριο που αν το αμολούσαμε θα επιβίωνε στη φύση- τρώει τα σκατά που το ταΐζει ο ιδιοκτήτης του. Δλδ ο ιδιοκτήτης του είναι η αιτία που το ζώο αυτό ζει.

2) Ο ιδιοκτήτης του σκοτώνει το οικόσιτο αυτό ζώο -κάτι που θα συνέβαινε έτσι κ αλλιώς από κάποια ασθένεια ή πλημμύρα ή κάποιο άγριο ζώο αν το αμολούσαμε- γιατί θέλει να το πουλήσει σε κάποιο παμφάγο ζώο -και καθώς το μοναδικό παμφάγο ζώο μεταχειριζόμενο χρήματα είμαστε εμείς...

3) Ο χασάπης το κάνει μερίδες.

4) Ο λούσιφερ το αγοράζει.

5) Οι φίλοι του λούσιφερ γίνονται τούμπανα με σπιτικό κοντοσούβλι στη βεράντα και λιάρδα από ξύδια.

 

Η διαφοροποίηση της ως άνω αλληλουχίας με το κυνήγι:

 

Δεν σκότωσα άγριο ζώο.

 

Επεξηγώ. Δεν έχω πρόβλημα να σκοτώσω κάτι. Έτσι κ αλλιώς θα γινόταν γτ ΠΡΕΠΕΙ να γίνει. Έχω πρόβλημα να σκοτώσω το άγριο ζώο ενώ μπορώ να πάω στο χοιροστάσιο και να πω "ξέρεις πόρκι, δεν είναι τπτ προσωπικό *χλατς*". Το να μπορώ να τραφώ επαρκέστατα από όλα αυτά τα συμπαθή θηλαστικά και πτηνά τα οποία εξαρτώνται από εμένα για την επιβίωσή τους και το ξεπληρώνουν με το να εξαρτώμαι και εγώ από αυτά για τη δική μου και εγώ να πηγαίνω και να σκοτώνω ελάφια είναι χυδαίο.

 

Σε 2 λέξεις. Δεν χρειαζόμαστε κυνήγι. Χέστε το αν είναι πιο ηθικό ή πιο ανήθικο από την εκτροφή και τη θανάτωση, το θέμα είναι πως η 2η είναι βασική πηγή διατροφής ενώ το κυνήγι στην καλύτερη δευτερεύουσα. Είναι κάτι που δεν χρειαζόμαστε αλλά το κάνουμε.

 

Γιατί κάνουμε κάτι που δε χρειαζόμαστε;

Γιατί μας διασκεδάζει.-

 

Καλή όρεξη.

 

Περί ζώων που τρώμε και ζώων που δεν τρώμε:

 

Λοιπόν. Υπάρχουν ζώα που τρώγονται και ζώα που δεν τρώγονται.

 

Τα ζώα που τρώγονται, είναι βρώσιμα επειδή το ανθρώπινο στομάχι μπορεί όχι μόνο να χωνέψει, αλλά περιέχουν όλα αυτά τα οργανικά καύσιμα που ποθούμε και χρειαζόμαστε σε μια μορφή εύκολα αφοιμοιώσιμη. Επίσης έχουν ωραία γεύση.

 

Κάποια ζώα που δεν τρώγονται, δεν τρώγονται καθαρά από συμφέρον. Είναι ασύμφορο να σκοτώσεις ένα σκύλο για να τον φας -εκτός αν είσαι Φιλιππινέζος, αλλά μιλάμε για πολιτισμένες διατροφικές συνήθειες- επειδή συμφέρει περισσότερο να τον εκπαιδεύσεις για φύλακα/κυνηγόσκυλο και να φας ένα κουνέλι ή να φροντίζει να μη σε φάνε εσένα λάχανο οι διαρρήκτες. Εναλλακτικές προσπάθειες όπου ο σκύλος ήταν στην πιατέλα και η κλώσσα φυλούσε το σπίτι, απέτυχαν παταγωδώς.

 

Τα άλλα ζώα λοιπόν που δν τρώγονται όχι για πρακτικούς (σκύλοι, άλογα) αλλά για αισθητικούς λόγους (γάτες, χρυσόψαρα, ιγκουάνες, παπαγάλοι, ταραντούλες) την σκαπουλάρουν επειδή απλώς δν μας προσφέρουν τπτ ή επειδή είμαστε πολύ βολεμένοι για τα καταδεχτούμε -και πολύ μας χαίρονται γι' αυτό. Απόδειξη πως όλοι σνομπάρετε την διατροφική αξία μιας ακρίδας, παρ' όλο που φοβάμαι πως δν θα την βγάλουν καθαρή όταν τελειώσουν τα βατράχια στους Γάλλους.

 

Ας μελετήσουμε αυτά τα ζώα που τρώμε τώρα. Ο μπαρμπα-Μήτρος έχει μια γελάδα που κάνει γάλα. Ωραίο πράμα το γάλα, ειδικά όταν αφήνει μουστάκι στις κοπελίτσες είναι γλύκα και καρδούλες. Όταν όμως η κυρα-Μπέσυ (η γελάδα) φτάσει σε μια χ ηλικία ή ο αριθμός των αγελάδων το επιτρέπει, τη σφάζουμε και την τρώμε. Αν έχει κάνει και κανένα μοσχαράκι δε, έτσι και είναι αρσενικό την γ@μευσε, θα κρατήσουν μόνο λίγα τέτοια και αυτά για να γκαστρώνουν τις κερασφόρες γκομενάρες τους.

 

Αυτή είναι η καλή περίπτωση μαζί με το να γεννηθείς πρόβατο ή κότα -η κακή είναι να γεννηθείς γουρούνι.

 

Η παραπάνω διαδικασία λοιπόν, παρ' όλο που έχει ανακατευτεί με μάντρες και αλλαντικά και ζελατίνες και γραμμές παραγωγής, παραμένει μια έκφανση του μεγάλου τροφικού πλέγματος. Δν λέω αλυσίδας γτ μπορεί να τρώμε κότες και οι κότες να τρώνε σκουλήκια, αλλά μαντέψτε ποιούς τρώνε τα σκουλήκια. Είναι απαραίτητο να τρώμε άλλα ζώα όπως είναι και για τα άλλα παμφάγα απαραίτητο να τρώνε άλλα ζώα -κανείς δεν ζει με μπιφτέκια σόγιας και μπρόκολο για όλη του τη ζωή, και είναι και ηλίθιο να αρνείσαι την δεδομένη και υφιστάμενη εκμετάλλευση που υπάρχει σαν αξίωμα στη φύση. Εϊχα έναν γνωστό κάποτε που ήταν vegan, σαναλέμε δεν έτρωγε μέλι επειδή ήταν προϊόν εργασίας από μέλισσες -και φυσικά για γάλα ούτε λόγος. Εϊναι φυσιολογικό να τρώμε ζώα, είναι φυσιολογικό να μας τρώνε -απλώς ασυνήθιστο.

 

Πάμε τώρα στα ζώα που ΔΕΝ τρώγονται επειδή το ζυγίσαμε και είπαμε πως προτιμάμε να τα έχουμε για άλλο σκοπό.

 

Έχουμε έναν σκύλο. Δεν είναι ακριβώς ιδιοκτησία μας όπως και το παιδί μας δν είναι ιδιοκτησία μας, αλλά καθώς τον ταΐζουμε και τον φροντίζουμε θέτουμε κάποιους κανόνες τους οποίους πρέπει να τηρεί ως αντάλλαγμα -όπως και το παιδί μας.

 

Καθώς όμως η φύση προίκισε τον όμνισλας και τον σπούκερ με μεγαλύτερης χωρητικότητας εγκέφαλο από αυτόν του σκύλου, αυτόματα έχουμε την ευθύνη ως "ανώτερα" νοητικά πλάσματα, να κατανοούμε αυτά που ο σκύλος δν κατανοεί, πχ, να καταλαβαίνουμε πως και να κατουρήσει μια φορά στη μοκέτα, δεν το σχεδίαζε μήνες και μήνες για να μας χωρίσει με τη γκόμενα, του 'ρθε και τα 'κανε. Μπορεί να του τρίψουμε λίγο τη μουσούδα σε εκείνο το σημείο, να του φωνάξουμε, να του ρίξουμε και καμία με μια εφημερίδα αν το ξανακάνει, αλλά δεν θα του ρίξουμε φόλα.

 

Όπως και στο 5χρονο παιδί μας.

 

Και φτάνω στο επίμαχο σημείο. Γτ αυτά τα ζώα, χωρίς να τα σεβόμαστε περισσότερο από τα άλλα που -αναγκαστικά- σφάζουμε, έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμάς. Θα αφήσω στην άκρη το πως το γεγονός πως εμείς μπορούμε να την παλέψουμε και χωρίς φροντίδα ενώ αυτά 100 φορές πιο δύσκολα. Δεν θα αναφέρω στα εμετικά παραδείγματα του στυλ "έστριψε με το πούντο και έπεσε στη στάση για να μη χτυπήσει το σκύλο" το πως αυτό εκεί το τετράποδο ήταν ΠΟΛΥ καιρό πριν τριγύρω απ' ότι το πούντο και η άσφαλτος.

 

Περί ξυλοδαρμού και βασανιστηρίων σε όποιον γαμι*λη βασανίζει ζώα:

 

Α) Περί των ανά τον κόσμο προβλημάτων.

 

Όταν ένα παιδάκι πεθαίνει στην Αφρική, δεν αποτελεί προτεραιότητα έναντι ενός παππού που ξυλοκοπείται στην Ευρώπη. Όταν ένας παππούς ξυλοκοπείται στην Ευρώπη, δεν αποτελεί προτεραιότητα έναντι μιας νεαράς που βιάζεται στην Ασία. Όταν μια νεαρά βιάζεται στην Ασία, δεν αποτελεί προτεραιότητα έναντι ενός παιδιού που πεθαίνει στην Αφρική. Συμφωνούμε όλοι νομίζω, πως η δυσμένεια, ο θάνατος και όλα τα ευχάριστα πράγματα του καλού θεούλη, δεν ζυγίζονται σε κιλά, γιάρδες, τζάουλ, καντέλα και άλλες μονάδες μέτρησης, ούτε καν σε χρόνια φυλάκισης, όσο και αν τυπικά το εφαρμόζουμε. Ναι; Ναι.

 

Β) Περί της ηθικής ισότητας όλων των ζωντανών πλασμάτων.

 

Ο άνθρωπος που δεν συμφωνεί με το ότι ένα γατί/σκυλί/βατράχι/καναρίνι είναι εξίσου σημαντικό και φέρει το ίδιο ηθικό δικαίωμα στη ζωή με έναν άνθρωπο, καλά θα κάνει να προετοιμαστεί για τις συνέπειες που θέτουν ως θεμέλια τα πιστεύω του αυτά: αυτό μπορεί να είναι η μη αποδοχή των Εβραίων ή Πυγμαίων ως ισότιμα όντα ή σε μικρότερη κλίμακα, η συνάντησή τους με κάποιον που θεωρεί πως δεν αξίζουν να αναπνέουν -εγώ είμαι ένα τέτοιο παράδειγμα. Όποιος λοιπόν δεν θεωρεί πως η ζωή ενός ζώου είναι εξίσου σημαντική στο ηθικό πλαίσιο, όσο και η δική του, να μην παραπονεθεί όταν τον σαπίσω στο ξύλο για τον ίδιο λόγο -θα είναι σα να γκρινιάζουν οι φασίστες για καταστολή από τη "δήθεν δημοκρατία".

 

Γ) Περί της ισότητας όλων των ζωντανών πλασμάτων στο διατροφικό πλέγμα.

 

Δεν υφίσταται. Όταν περιλαμβάνεται κάλυψη αναγκών, είτε αυτό είναι σφαγή βοδινών για τροφή, είτε γδάρσιμο νεκρών ζώων για ρούχα, είτε πληθυσμιακός έλεγχος για να μην πέσει λιμός εξ' αιτίας υπερπληθυσμού κυνηγών ζώων, η δικαιοσύνη πάει περίπατο. Είναι προφανές πως υπάρχουν κλίμακες σε αυτό το ζήτημα και άρα είναι τόσο δα μεμπτό να σφάζεις δελφίνια για να φας ενώ μπορείς να φας ένα πρόβατο που έτσι κι αλλιώς εξ' αιτίας σου υπάρχει, αλλά σε γενικές γραμμές και εντός λογικών πλαισίων, η κατανάλωση ζώων είναι φυσιολογική (sic). Η σκληρότητα είναι νομίζω οικουμενικά καταδικαστέα ε.

 

Συνδυάζοντας αυτά τα 3, νομίζω πως είναι εξίσου ανούσιο να συγκρίνονται ένας νεκρός Σουδανός με ένα νεκρό λεοπαρδαλάκι υπό το πρίσμα της προτεραιότητας. Κανείς δεν αμφιβάλλει πως είναι πρόβλημα ένα βιασμένο παιδάκι και κανείς δεν αμφιβάλλει πως είναι πρόβλημα ένας σκύλος που τον λούζουν με καυτό λάδι. Είναι όμως 2 διαφορετικά προβλήματα και η αντιπαράθεσή τους είναι άστοχη, καθώς είναι μόνο το πρώτο βήμα για την επόμενη αντιπαράθεση -το νεκρό Αφρικανάκι με τη γενοκτονία των Αρμενίων, τη γενοκτονία των Αρμενίων με τον πόλεμο στο Ιράκ, τον πόλεμο στο Ιράκ με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, κτλ. Νομίζω πως το "υπάρχουν σημαντικότερα προβλήματα" πέραν από άστοχο (γιατί θυμίζω, δεν μετρώνται ουσιωδώς) είναι και αναβολή και μεταπήδηση στο αμέσως "μεγαλύτερο" πρόβλημα -για το οποίο φυσικά εμείς δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα αλλά τουλάχιστον θα κοιμηθούμε ήσυχοι. Οπότε ας ασχοληθούμε λέωγωτώρα με ένα πρόβλημα τη φορά (ή ένα πρόβλημα ανά θρεντ αν θέλετε!) και στην προκειμένη, το πρόβλημα δεν είναι πως κάποιος ανέβασε βίντεο στο οποίο σφάζει ένα γουρούνι για να το φάει, αλλά στο οποίο κλωτσάει μια γάτα.

 

Ως εκ τούτου, νομίζω το πιο εύστοχο σχόλιο έγινε από τον τούφα και άλλο ένα παλικάρι, διαφεύγει το νικ, που στην ουσία ρώτησαν "δε θα είσαι το ίδιο ζώο αν πας και τον σαπίσεις αυτόν στο ξύλο;".

 

Ο αγαπημένος μου Φρειδερίκος, είχε πει τον εξής cheesy αφορισμό: "Όταν κοιτάς στην άβυσσο, κοιτάει και η άβυσσος σε σένα -και ας προσέχει όποιος μάχεται τέρατα να μη γίνει και ο ίδιος τέρας".

 

Προσωπικά, δε μπορώ να το ακολουθήσω. Δεν θα έλεγα πως είμαι του Μωσαϊκού νόμου, συνήθως προσπαθώ να ανταποδίδω το καλό στο δεκαπλάσιο και να συγχωρώ το κακό λόγω περιορισμένης αντίληψης -μπορώ να σκεφτώ κάνα δυο πρώην μου- αλλά σε κάποια πράγματα, νοιώθω την ανάγκη να δείξω στον άλλο πως είναι να είσαι ο δέκτης αυτού που κάνουν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ας πούμε, θέλω να αφήσω τον τύπο ανάπηρο. Δε θέλω να τον νεκροφιλήσουν μάνες και να κατουράνε γάτες σε μνήματα και τέτοια ποιητικά, θέλω πολύ συγκεκριμένα να μη μπορεί να κουνηθεί και να χέζεται πάνω του κτλ γιατί δε μιλάμε για αυτούς τους ανθρώπους που απλώς δεν αντιλαμβάνονται ότι κάνουν μαλακία όταν βασανίζουν ένα ζώο, πως το ζώο πονάει κτλ. Μιλάμε για αυτούς τους ανθρώπους που θεωρούν αστείο, διασκεδαστικό και αντρίκειο (?) να κάνουν κάτι τέτοιο, κάτι που αποδεικνύεται από το ότι το τράβηξε σε βίντεο. Σε φάση, δεν το βλέπει ως "έλα μωρέ, σιγά" αλλά ως "κάνω κάτι που αξίζει να μαγνητοσκοπηθεί". Η διαφορά του μπάτσου που θα σου σκάσει την σφαλιάρα της εξουσίας με το μπάτσο που θα σε βιντεοσκοπεί να τις μαζεύεις και θα σου λέει "εσύ είσαι το ένα, εσύ το δύο".

 

Τέτοιους ανθρώπους δε τους φτιάχνεις, τέτοιους ανθρώπους τους τιμωρείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γ. Να εισαι πιο επιεικης με χαρακτηρισμους. Ειδικα αν εχεις δυσκολια στη κατανοηση ή αν γνωριζεις οτι σαν ατομο εισαι παρορμητικο και εμπαθες. Μη ξεχνας οτι δεν γνωριζεις κανενα προσωπικα απο εδω μεσα για να χρησιμοποιεις προσωπικους χαρακτηρισμους τυπου "βληματα".

 

Γενικευμένο όσο δεν πάει άλλο. Λάθος διαχείριση της λέξης έχει ως συνέπεια σε λίγο να φας σεντόνι. :-)

Κρίνοντας από τις τελευταίες τρεις σελίδες, ο wash δεν έχει μιλήσει πουθενά. Τώρα αναφέρθηκε γενικότερα σ' αυτούς που τον χαρακτηρίζουν υποκριτή για κάποιους λόγους, καθώς και σε αυτούς που κάνουν ότι κάνουν στις γάτες/σκυλιά. Τουλάχιστον έτσι κατάλαβα εγώ, κι αν κατάλαβα σωστά, αυτό θα έχει ως συνέπεια το σεντόνι να γίνει πάπλωμα.

Γιατί έχεις παιδί μου ως δεδομένο ότι όλοι απαντούν σε σένα;

(διάβαζα τη στιχομυθία μεταξύ εσού και bassstarlet, 5-6 σελίδες πριν) :P

edit: σεντόνι παρεδόθη.:P

Lucifer: περί κυνηγιού. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Το γεγονός ότι πλέον είναι μια τακτική η οποία δεν είναι απαραίτητη για τη διατροφή του ανθρώπου, δε σημαίνει ότι παύει να υφίσταται και σαν πρακτική. Το γεγονός ότι το κυνήγι έχει πάψει να είναι πρωτεύον, οφείλεται φυσικά στην κτηνοτροφία. Αυτό όμως σε καμιά περίπτωση δεν το αναιρεί. Εδώ παίζουμε λίγο με αρχέγονα ένστικτα κατά μια άποψη, και διασκέδαση από την άλλη. Εγώ πιστεύω ότι εξυπηρετεί και τους δυο σκοπούς. Γι' αυτό και πλέον γίνεται υπό όρους. (συγκεκριμένες εποχές).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικευμένο όσο δεν πάει άλλο. Λάθος διαχείριση της λέξης έχει ως συνέπεια σε λίγο να φας σεντόνι. :-)

Κρίνοντας από τις τελευταίες τρεις σελίδες, ο wash δεν έχει μιλήσει πουθενά. Τώρα αναφέρθηκε γενικότερα σ' αυτούς που τον χαρακτηρίζουν υποκριτή για κάποιους λόγους, καθώς και σε αυτούς που κάνουν ότι κάνουν στις γάτες/σκυλιά. Τουλάχιστον έτσι κατάλαβα εγώ, κι αν κατάλαβα σωστά, αυτό θα έχει ως συνέπεια το σεντόνι να γίνει πάπλωμα.

Γιατί έχεις παιδί μου ως δεδομένο ότι όλοι απαντούν σε σένα;

(διάβαζα τη στιχομυθία μεταξύ εσού και bassstarlet, 5-6 σελίδες πριν) :P

edit: σεντόνι παρεδόθη.:P

 

Στο ποστ που quotares ψαχνω και ξαναψαχνω που ακριβως λεω οτι αναφερεται προσωπικα σε εμενα. Συγκεκριμενα η παραγραφος μου ηταν:

"Μη ξεχνας οτι δεν γνωριζεις κανενα προσωπικα απο εδω μεσα για να χρησιμοποιεις προσωπικους χαρακτηρισμους τυπου "βληματα" κλπ. Καλη η ελευθερια του φορουμ, αλλα οχι για να ξεθαρευουμε οποτε θελουμε να κανουμε το σοου μας εις βαρος των υπολοιπων χρηστων."

που αποτι καταλαβα ισοδυναμει για εσενα με:

"Μη ξεχνας οτι δεν με γνωριζεις για να με χαρακτηριζεις βλημα. Καλη η ελευθερια του φορουμ, αλλα οχι για να ξεθαρευουμε οποτε θελουμε να κανουμε το σοου μας εις βαρος μου."

 

Οποτε, εφοσον και εσυ διαβαζεις οτι θες , δε βλεπω λογο να σου απαντησω κατι.

 

Σημειωση: Αυτο με το σεντονι και το παπλωμα ομολογω οτι δεν το αντεληφθην. Η κατι μου διαφευγει, η εχω αδυναμια αντιληψης ευφυολογηματων.

 

 

@afentiko7:

Ο τροπος θανατωσης, δειχνει το επιπεδο πολιτισμου/κυνισμου καποιων. Αυτο λεω κι εγω εξαλλου, για τον πολιτισμο των κατοικων εκεινων των χωριων. Ο κυνισμος για εκεινους ισως να ειναι αγνωστη ενοια ομως.

Επισης ο τροπος θανατωσης, ειναι αυτος που πολλαπλασιαζει τον αποτροπιασμο του θεατη... Και στη συγκεκριμενη περιπτωση η θανατωση στις γατες αυτες ερχεται με τροπο βασανιστικο και ειναι πολλαπλασια λυπηρο και αηδιαστικο απο το να τις ριχναν μια φολα πχ. Συμφωνοι

 

Ωστοσο σε διαβεβαιω, οτι και ο γρηγορος -κλινικος- θανατος μιας κοτας ας πουμε σε ενα εκτροφειο, ειναι πολυ αποτροπιαστικος και ψυχοφθορος. Και ειμαι βεβαιος οτι το 95% των ιντερνετικων σκληροπυρηνικων ζωοφιλων που θρεφεται με κοτοπουλο θα σοκαριστει αν δει απο κοντα την τυπικη θανατωση μιας κοτας που προκειται να καταληξει γαρνιρισμενη στο πιατο του. Αρα αφου πρωτα εξοικοιωθουμε με τη διαδικασια θανατωσης αυτων που καταβροχθιζουμε, μετα γινομαστε σκληροπυρηνικοι-ακραιων αντιδρασεων φιλοζωοι.

 

hint: Και παλι καταληγω στο οτι αυτοι που βιαζονται να επιδεξουν τον ιντερνετικο φιλοζωισμο τους με σκληροπυρηνικες δηλωσεις και αντιδρασεις, εχουν αντιφατικα στοιχεια στη καθημερινοτητα τους που δε τους δικαιολογει ναναι τοσο απολυτοι.

 

ΥΓ.Μιλανω παντα για το συγκεκριμενο περιστατικο στον Εβρο και οχι για τον Χ ενηλικα που μεγαλωσε σε πολη, μεσα σε πολιτισμο, μορφωθηκε και πηγε και εκαψε ενα σκυλο για να διασκεδασει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, προφανώς και δεν περιμένει κανείς να κατανοήσουν γιατί αυτό που κάνουν είναι φρικαλέο.

Απλώς δεν έχουμε ούτε την απαίτηση να καταλάβουν γιατί θα τους κάνουμε σαπούνια όταν έρθει η ώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ χαρακτηριστικό κόμπλεξ η "αντιπάθεια στα αιλουροειδή". Πολύ συχνά δε, εντοπίζεται σε ανθρώπους που αρέσκονται σε σοφίσματα του στυλ "όλες οι γυναίκες είναι _____", "πυρ γυνή και θάλασσα" κτλ για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Αντιθέτως κάτι του οποίου την αγάπη μπορείς να εξαγοράσεις με ένα κύβο ζάχαρη ή ένα μεζέ από το πιάτο σου, είναι πολύ πιο αγαπητό σε αυτή τη συνομοταξία ανθρώπων.

Η σχέση του ανθρώπου με το σκύλο και το δελφίνι και το χιμπατζή και το άλογο είναι γνωστή. Οι γάτες είναι επίσης συμπαθείς για άλλους λόγους σε κάποιους, αλλά δεν παύουν να ανήκουν σε ένα κατώτερο επίπεδο εξέλιξης συγκριτικά με πχ τα σκυλιά......

 

ΚΑι ένας γνωστός μου του αρέσει να έχει pet μια αράχνη. Δικαίωμά του ...όπως δικαίωμά μου να το σηχαίνομαι.

 

Συγκριτικά με το ατυχές παράδειγμά σου, τουλάχιστον το σκύλο τον εξαγοράζεις, ενώ με τη γάτα έχεις μια πιο "αληθινή" σχέση: ΔΕΝ την εξαγοράζεις, απλά στα τρώει και μια καλή ημέρα σε γρατζουνάει κιόλας.......

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:38 ----------

 

Ξαναπές "αδερφάρα" 5-6 φορές ακόμα, προφανώς σε κάνει να νιώθεις πολύ άντρας.

Αδερφάρα Αδερφάρα Αδερφάρα αΔερφάρα Αδερφάρα......

Νοιώθω καλύτερα allready!!!!!!

 

Ο τύπος είναι gay αλλά το δείχνει προκλητικά! Επομένως του αξίζει το κράξιμο.

Όπως και εγώ, αν παχύνω και γίνω 500 κιλά και βγαίνω στη γειτονιά και επιδυκνύω την κοιλιά μου, τότε καλά να πάθω αν με κράζουν χοντρο!!

 

Δεν είναι θέμα ρατσισμού, είναι θέμα μύγας!! Ο τύπος μυγιάζεται, προκαλεί και παίρνει απάντηση στην πρόκληση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

 

Συγκριτικά με το ατυχές παράδειγμά σου, τουλάχιστον το σκύλο τον εξαγοράζεις, ενώ με τη γάτα έχεις μια πιο "αληθινή" σχέση: ΔΕΝ την εξαγοράζεις, απλά στα τρώει και μια καλή ημέρα σε γρατζουνάει κιόλας.......

 

Αν δεν ξέρεις να συμπεριφερθείς σωστά σε μια γάτα, είναι λογικό να σε ξεσκίσει ακόμη και πάνω στο παιχνίδι! Μην μπερδεύεις όμως τις γάτες της γειτονιάς που σε πλησιάζουν μόνο για το φαγητό, με αυτές που μεγαλώνουν μαζί σου στο σπίτι! Η συμπεριφορά τους είναι εντελώς διαφορετική! Προφανώς και δε σου λέω να τις συμπαθήσεις με το ζόρι, απλά σου εξηγώ πως τα πράγματα δεν είναι όπως τα περιγράφεις!

B)

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 12:44 ----------

 

 

Ο τύπος είναι gay αλλά το δείχνει προκλητικά! Επομένως του αξίζει το κράξιμο.

Όπως και εγώ, αν παχύνω και γίνω 500 κιλά και βγαίνω στη γειτονιά και επιδυκνύω την κοιλιά μου, τότε καλά να πάθω αν με κράζουν χοντρο!!

 

Δεν είναι θέμα ρατσισμού, είναι θέμα μύγας!! Ο τύπος μυγιάζεται, προκαλεί και παίρνει απάντηση στην πρόκληση.

 

Τώρα το αποτελείωσες το θέμα... :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει, προφανώς και δεν περιμένει κανείς να κατανοήσουν γιατί αυτό που κάνουν είναι φρικαλέο.

Απλώς δεν έχουμε ούτε την απαίτηση να καταλάβουν γιατί θα τους κάνουμε σαπούνια όταν έρθει η ώρα.

 

Το οτι ειναι απο τον Εβρο δε σημαινει οτι ειναι και Εβραιοι :-)

Αρα το παραδειγμα του σαπουνιου ειναι τελειως αστοχο μιας και λογικα δεν κανουν σωστη ποσοτητα (και ποιοτητα) αφρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι του λες ρε μπιλ και 'συ, εδώ ο τζιμάρας (έμφαση στο ποιος) διαχωρίζει και οριοθετεί εξελικτικά επίπεδα θηλαστικών. Και υποψιάζομαι πως βάζει τη γάτα πιο κάτω από τον ίδιο. Καμία ελπίδα.

 

@πουρνάρα, όντως, απλώς σκέφτομαι να τονώσω και την τοπική οικονομία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι γάτες είναι επίσης συμπαθείς για άλλους λόγους σε κάποιους, αλλά δεν παύουν να ανήκουν σε ένα κατώτερο επίπεδο εξέλιξης συγκριτικά με πχ τα σκυλιά......

 

catinspaceship.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...