Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αρκεί να μην έχει ανοιχτεί η συσκευασία (να είναι όπως το αγόρασες).

Αν είναι ανοιγμένη , είναι στην ευχέρεια του καταστήματος αν θα το δεχτεί πίσω.

 

Επίσης μπορείς να ζητήσεις τα χρήματα σου πίσω αν δεν θέλεις να αγοράσεις κάτι άλλο.

Είναι υποχρεωμένοι να σου τα δώσουν.

 

Αν είναι με πιστωτική κάρτα η πληρωμή, είναι πιο περίπλοκη η επιστροφή και καλύτερα να μην μπλέξεις, γιατί θα σου αφαιρέσουν όλα τα έξοδα της συναλλαγής τα οποία μπορεί να είναι και 10%.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Το έχω ανοίξει και χρησιμοποιήσει, και απότι γνωρίζω σε άλλες χώρες της Ευρώπης σύμφωνα με νόμο μπορείς να το επιστρέψεις χωρίς πολλά πολλά, εδώ δεν ισχύει να φανταστώ έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το έχω ανοίξει και χρησιμοποιήσει, και απότι γνωρίζω σε άλλες χώρες της Ευρώπης σύμφωνα με νόμο μπορείς να το επιστρέψεις χωρίς πολλά πολλά, εδώ δεν ισχύει να φανταστώ έτσι;

 

Δεν πιστευω οτι μπορεις να επιστρεψεις προιον χρησιμοποιημενο και με καταστρεμενη συσκευασια. Εσυ θα το αγοραζες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε παρα πολλες και μαλιστα ειναι παρανομο να μην το δεχτουν.

 

 

 

οσο για το σχολιο του nrg_polini δεν ειναι θεμα αν θα το αγοραζε μετα καποιος ανοιγμενο! απο τη στιγμη που το προιον δεν εχει παθει κατι μπορει να επανασυσκευαστει και να πουληθει κανονικα :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τις επιστροφές:

 

Ισχυουν οι 14 ημέρες για το δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής του προιόντος αναιτίως (μου μιλάει άσχημα οταν μενουμε μόνοι, με πιάνει φαγούρα οταν το κοιτάω κτλ). Το προιον επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία, προφανως ανοιγμένη. Τα περι αντιθέτου επιχειρήματα των καταστημάτων ειναι γελοιότητες που δεν στέκουν ουτε νομικά ουτε ηθικά. Το προιον εφοσον αγοράστηκε μπορει να δοκιμαστεί για την καλη λειτουργία του και ο κατοχος εχει 14 ημέρες να κρίνει αν μπορει να "ζήσει" μ'αυτο ή οχι. Αν οχι, το επιστρέφει και παιρνει στο ακέραιο τα χρήματά του. Ο ορος "σε μη κατεστραμμένη συσκευασία" ειναι ασαφής αλλα προφανως απεθυνεται σε νοήμονες σοβαρούς αγοραστές που δεν ανοίγουν τα πακέτα με τα δόντια και φυσικά σε σοβαρά καταστήματα που θέλουν πιστούς πελάτες κι οχι ηλίθιους περαστικούς. Λεμε τωρα...

 

Δεν δινεται κανενα δικαίωμα στο κατάστημα να μην δεχθει προιον που ειναι ανοιγμένο. Ομως, μπορει να αρνηθεί την επιστροφή αν το προιον ειναι φθαρμένο, λείπουν παρελκόμενα ή η συσκευασία ειναι σε αθλια κατάσταση. Μιλάμε για εξαιρετικά θρασύτατες περιπτωσεις οπου κάποιος αγορασε πχ. μια φωτογραφικη, πηγε διακοπες, τη χρησιμοποίησε και μετα τη γυρισε πίσω. Στην περίπτωση δε που το προιον ειναι ελλατωματικό, η επιστροφή της συσκευασίας ειναι αδιάφορη και χρησιμοποιείται απο τα καταστήματα -ως παγίδα- για να αποφύγουν να χρεωθούν το ελλατωματικό που πούλησαν.

 

Ολα μα ολα τα προιόντα που επιστρέφονται στη λιανική πρεπει να γυρίζουν στον εισαγωγέα ή το εργοστάσιο για επανελεγχο και επαναδρομολόγηση στην αγορά με την ταμπέλα "refurbished" πλεον και ενδεχομένως με χαμηλότερη τιμή. Αυτο σημαίνει οτι στη συνέχεια ο καταναλωτής εν γνώση του θα αγοραζει κατι απο επιστροφή. Υπάρχουν οι περιπτώσεις που το προιον -καταχρηστικά- δεν ονομαζεται refurbished αφου ελεχθει και μπει σε καινουργια συσκευασία με παρελκόμενα: Αυτο μπορει να γίνει μόνο στο εργοστάσιο ή στον εισαγωγέα εφοσον εχει το δικαίωμα assembly απο το εργοστάσιο. Σε ολες τις περιπτώσεις αναγράφεται στο προιον η ημερομηνία επιστροφής στο κατάστημα και ο λόγος υπαναχώρησης ή ενδεχομένως η επισκευή που εγινε στο προιον.

 

Ψιλα γράμματα βεβαια ολα αυτα στη χώρα της αρπαχτής, οταν >30% των εμπορευμάτων που διακινούνται ειναι επιστροφές, επισκευασμένα ή αλλαγές, ή προιόντα που χρησιμοποίησαν οι υπάλληλοι τα βαρέθηκαν και τα μοσχοπούλησαν ως "φρέσκα". :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με τις επιστροφές:

 

Ισχυουν οι 14 ημέρες για το δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής του προιόντος αναιτίως (μου μιλάει άσχημα οταν μενουμε μόνοι, με πιάνει φαγούρα οταν το κοιτάω κτλ).

 

:lol::lol::lol: Respect...

 

Όσο για το "μη κατεστραμένη συσκευασία" σηκώνει μεγάλη κουβέντα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψιλα γράμματα βεβαια ολα αυτα στη χώρα της αρπαχτής, οταν >30% των εμπορευμάτων που διακινούνται ειναι επιστροφές, επισκευασμένα ή αλλαγές, ή προιόντα που χρησιμοποίησαν οι υπάλληλοι τα βαρέθηκαν και τα μοσχοπούλησαν ως "φρέσκα". :rolleyes:

Ακριβώς έτσι!Δεν έχει και επιλογή βαθμολόγησης,οπότε σου χρωστάω μια θετική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Σχετικά με το θέμα της υπαναχώρησης, στο eshop κάνουν τους ανήξερους.

 

Πήρε ο πατέρας μου προχθές ένα ασύρματο router της Asus. Δυστηχώς στα περισσότερα μοντέλα της Asus, υπάρχει bug (ακόμα και στο τελευταίο firmware) στο οποίο δεν δουλεύει το DNS. Δηλαδή ανοίγεις το pc σου γράφεις http://www.insonia.gr και σου λέει page not found, αν βάλεις όμως 62.1.42.20 δουλεύει κανονικά. Όπως και να έχει, είναι πρόβλημα. Μια αναζήτηση στο google με "Asus router dns" θα σας φέρει πολλά αποτελέσματα.

 

Το πήγε λοιπόν σήμερα πίσω, και ζήτησε να του το αλλάξουν γιατί δεν του κάνει. Αντί αυτού, είπαν οτι θα το στείλουν στο service και θα ενημερώσουν σε 5 μέρες.

 

Πάρε το αυγό και κούρευτο δηλαδή. Όχι μόνο δεν θα πάρουν τηλέφωνο, όχι μόνο δεν θα κάνουν 5 μέρες αλλά στο τέλος θα του πουν οτι μια χαρά δουλεύει σε αυτούς και άντε βγάλε άκρη....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παιδες απο το eshop αγοραζω απο τοτε που ηταν μικρο καταστημα και ειχε μολις 1 κτηριο στο μαρουσι (πριν παει στο χαλανδρι). εκτοτε ψωνιζω σχεδον παντα απο το eshop. ποτε δε μου εχει καθυστερησει παραγγελια. ποτε δε μου εχουν πεταξει μπαρουφες και δικαιολογιες. μαλλιστα μια φορα που εγω απο λαθος μου θελησα να ταιριαξω ασυμβατη mobo με cpu, οταν τους ενημερωσα αμεσως μου αλλαξαν mobo μεσα σε 2 μερες και πληρωσα μονο τη διαφορα..

θα ελεγα απο το eshop ειμαι 100% ικανοποιημενος με μοναδικη ενσταση οτι πλεον δεν ειναι το φτηνοτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[...]ποτε δε μου εχει καθυστερησει παραγγελια. ποτε δε μου εχουν πεταξει μπαρουφες και δικαιολογιες. [...]

 

Μάλλον είσαι πολυ "καλο παιδι" και ταιριάζεις απόλυτα στα γούστα τους. Δηλαδη δεν τους ζαλίζεις με δύσκολες ερωτήσεις πριν την αγορά για να σε βάλουν σε blacklist, περιμένεις υπομονετικά να ερθουν οι παραγγελίες ακόμα κι αν περάσουν 15 ημέρες, δεν επιστρέφεις τα ελλατωματικά απο συμπαράσταση στον δικαιο αγώνα τους και δεν ρωτάς ποτέ γιατι λείπουν πράγματα απο την παραγγελία σου. Μονο ετσι το βλεπω ως πιθανότητα... :P

 

Εκτος κι αν εχεις συνωνυμία με τον ιδιοκτήτη και σε "περιποιούνται".. :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα ξεχάσω τη φορά που είχα παραγγείλει εναν υπολογιστή για πελάτη και μου τηλεφώνησαν οτι είναι έτοιμος για παραλαβή ενα-εναμιση μηνα μετά που είχα μπει φαντάρος και το είχα ξεχασει. Imba χρόνοι παράδοσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...