Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μάλλον είσαι πολυ "καλο παιδι" και ταιριάζεις απόλυτα στα γούστα τους. Δηλαδη δεν τους ζαλίζεις με δύσκολες ερωτήσεις πριν την αγορά για να σε βάλουν σε blacklist, περιμένεις υπομονετικά να ερθουν οι παραγγελίες ακόμα κι αν περάσουν 15 ημέρες, δεν επιστρέφεις τα ελλατωματικά απο συμπαράσταση στον δικαιο αγώνα τους και δεν ρωτάς ποτέ γιατι λείπουν πράγματα απο την παραγγελία σου. Μονο ετσι το βλεπω ως πιθανότητα... :P

 

Εκτος κι αν εχεις συνωνυμία με τον ιδιοκτήτη και σε "περιποιούνται".. :-D

ποτε δε μου εχουν πει πανω απο 2-3 μερες παραδοση παραγγελιας. οντως συνηθως δεν τους κανω περιεργες ερωτησεις αφου στο 99% των περιπτωσεων απλα δινω την παραγγελια εχοντας καταληξει στο αν αυτα που αγοραζω ειναι συμβατα η αν ειναι καλη επιλογη κλπ. μια φορα εκανα μπαρουφα, τους επεστρεψα motherboard και μεσα σε 3-4 μερες ειχα παρει την καινουργια που ηταν συμβατη με τον επεξεργαστη μου. ελαττωματικο δεν εχω παρει ποτε.

 

ΥΓ: δεν ξερω πως ονομαεται ο ιδιοκτητης. λες να εχουμε ιδιο name??:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
ποτε δε μου εχουν πει πανω απο 2-3 μερες παραδοση παραγγελιας. [..] ΥΓ: δεν ξερω πως ονομαεται ο ιδιοκτητης. λες να εχουμε ιδιο name??:lol:

 

Δε μπορει σιγουρα κατι "ψαγμένο" κανετε, εσυ κι ο κολλητός μου τα ιδια, παραλαμβάνει σταθερα εντος 48ωρων χωρις ποτε να υπάρχει ελλειψη στην παραγγελία του! "Ε παιξε κανενα τζοκερ!", του λεω. Πόσες φορες παω γυρεύοντας και προσθέτω διάφορα περίεργα στην στρωμένη παραγγελία του; ε λοιπον ποτε δεν του "στραβωσε" παραγγελία, ολα τα ειχαν στοκ και τα παρέλαβε αμεσα. :shock:

 

Πείτε τι βουντου κάνετε , σας καταλάβαμε.. :P:-D:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

χωρις πλακα.. δεν ξερω αν κανω κατι. πες το τυχη πες το οπως θες, παντως παραπονο δεν εχω. απλα εδω και αρκετο καιρο, δεν ειναι το φθηνοτερο οπως ηταν αρχικα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ....6 μερες περιμενω για μια μνήμη microsd κ ακομα στην εξέλιξη παραγγελίας η τιμολόγηση είναι σε εξέλιξη. Μου έχουν στείλει μνμ στο κιν οτι έφταστε στο καταστημα της πόλης μου πριν 2 μέρες κ ακόμα να γίνει τιμολόγηση!!!!!! ΕΛΕΟΣ...μόλις έχασαν έναν τακτικό πελάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έχουν στείλει μνμ στο κιν οτι έφταστε στο καταστημα της πόλης μου πριν 2 μέρες κ ακόμα να γίνει τιμολόγηση!!!!!!.

Εσύ αντί να διαμαρτύρεσαι καλύτερα θα ήταν αφού σου έστειλαν μύνημα να πας να παραλάβεις την παραγγελία σου :lol:

Η σελίδα τους απλά μπορεί να έχει φάει κάποιο κόλλημα. Αφού πήρες μύνημα γιατί δεν πήγες να δεις τι γίνεται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, τι κατηγορείτε διαρκώς; Έφτασε η παραγγελία στο κατάστημα κι εσύ περιμένεις και δεν πας να την πάρεις;

Επίσης, αν θέλετε κάτι που είναι εκτός stock, πάρτε ένα τηλέφωνο και ρωτήστε τι χρόνο παράδοσης έχει. Μην κυνηγάτε την τύχη σας.

Κι εγώ δεν έχω γενικά πρόβλημα με το e-shop, αλλά προσέχω και τη διαθεσιμότητα αυτών που παραγγέλνω. Μία φορά που έτυχε να παραγγείλω κάτι και δεν το είχαν διαθέσιμο, μου έστειλαν e-mail την επόμενη μέρα και με ενημέρωσαν ανάλογα.

 

EDIT: Δεν έχω καμιά σχέση με το κατάστημα, μη θεωρηθεί ότι παίρνω το μέρος τους γι' αυτό, απλά δε μου έχει κάτσει και καμιά στραβή ως τώρα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα,

 

Τον τελευταίο καιρό έψαχνα για ένα netbook σε διαφορα καταστήματα. κατέληξα λοιπόν σε 2 λυσεις που υπήρχαν στο e-shop, τυπωσα τα μοντελα και πηγα από εκεί. Λογω του ότι η πληροφορική είναι η δουλειά μου και γενικά θέλω το φορητό να με βολεύει στο πιάσιμο ,γραψιμο κλπ ζήτησα να δω τα μοντέλα που ήθελα για να δω αν οντως με βολεύουν και να αποφασίσω να αγοράσω ενα απο τα δυό. Το τελευταίο το τονισα στον πωλητη για να μην νομίζει πως ήρθα να χαζεψω. η απάντηση ήταν πως δεν μπορώ να δω τίποτα αν θέλω το παιρνω έτσι αλλιως δεν γίνεται και μάλιστα με ύφος σαν να του ζητούσα να μου δείξει το βιβλιάριο των καταθέσεων του!! Εφυγά πήγα σε άλλο μαγαζί το ίδιο απόγευμα, χαζεψα το νετμπουκ απο κοντά του έβαλα 1mbyte ακομα και το πηρα σπιτάκι μου!

 

Πιστεύω πως παρόλο που είναι ηλεκτρονικό κατάστημα θα έπρεπε να μπορείς να δεις το προϊόν τουλάχιστων όταν πρόκειται για κάτι που χρειάζεται να το δεις για να το πάρεις, όχι μια μνήμη πχ, επόσης μου κάνει εντύπωση ειδικά τώρα που οι καιροί είναι δύσκολοι για ολους να πετάνε έτσι έξω τους πελάτες και ειδικά τους επαγγελματίες που κάνουν και τζίρους.

 

Να είστε καλά

kkot

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ....6 μερες περιμενω για μια μνήμη microsd κ ακομα στην εξέλιξη παραγγελίας η τιμολόγηση είναι σε εξέλιξη. Μου έχουν στείλει μνμ στο κιν οτι έφταστε στο καταστημα της πόλης μου πριν 2 μέρες κ ακόμα να γίνει τιμολόγηση!!!!!! ΕΛΕΟΣ...μόλις έχασαν έναν τακτικό πελάτη.

:confused::lol::lol:

Πουλιά στον αέρα πιάνεις!

Κάτσε και περίμενε εσύ να γράψουν στο site ότι τιμολογήθηκε.

Αν δεν πας να την παραλάβεις πως θα τιμολογηθεί ??

Είπαμε flame και γκρίνια αλλά όχι κι έτσι....

 

 

καλησπερα,

 

Τον τελευταίο καιρό έψαχνα για ένα netbook σε διαφορα καταστήματα. κατέληξα λοιπόν σε 2 λυσεις που υπήρχαν στο e-shop, τυπωσα τα μοντελα και πηγα από εκεί. Λογω του ότι η πληροφορική είναι η δουλειά μου και γενικά θέλω το φορητό να με βολεύει στο πιάσιμο ,γραψιμο κλπ ζήτησα να δω τα μοντέλα που ήθελα για να δω αν οντως με βολεύουν και να αποφασίσω να αγοράσω ενα απο τα δυό. Το τελευταίο το τονισα στον πωλητη για να μην νομίζει πως ήρθα να χαζεψω. η απάντηση ήταν πως δεν μπορώ να δω τίποτα αν θέλω το παιρνω έτσι αλλιως δεν γίνεται και μάλιστα με ύφος σαν να του ζητούσα να μου δείξει το βιβλιάριο των καταθέσεων του!! Εφυγά πήγα σε άλλο μαγαζί το ίδιο απόγευμα, χαζεψα το νετμπουκ απο κοντά του έβαλα 1mbyte ακομα και το πηρα σπιτάκι μου!

 

Πιστεύω πως παρόλο που είναι ηλεκτρονικό κατάστημα θα έπρεπε να μπορείς να δεις το προϊόν τουλάχιστων όταν πρόκειται για κάτι που χρειάζεται να το δεις για να το πάρεις, όχι μια μνήμη πχ, επόσης μου κάνει εντύπωση ειδικά τώρα που οι καιροί είναι δύσκολοι για ολους να πετάνε έτσι έξω τους πελάτες και ειδικά τους επαγγελματίες που κάνουν και τζίρους.

 

Να είστε καλά

kkot

 

Δεν έχεις δίκιο kkot. Το e-shop ΔΕΝ έχει έκθεση. Είναι online shop.

Το αναφέρει και καθαρά στο site του, όπως αναφέρει ότι τα e-shop points δεν είναι καταστήματα αλλά σταθμοί διανομής με πολύ λίγα μηχανήματα - εξαρτήματα on display.

Επίσης δεν απευθύνεται σε επαγγελματίες αλλά σε ιδιώτες, γι αυτό και δεν έχει business σειρά.

 

Επίσης οι επαγγελματίες όπως τους εννοείς , ΔΕΝ κάνουν τζίρο. Οι τρελλαμένοι gamers που αλλάζουν mobo κάθε χρόνο κάνουν πολύ περισσότερο τζίρο.

Όχι ένα σκληρό και ένα laptop των 300 ευρώ στα 4 χρόνια.

Τζίρος χονδρικής για όλους αυτούς (το έχω ψάξει λόγω ιδιότητας) εννοείται τζίρος πάνω από 10-15 χιλιάρικα το μήνα.

Από αυτό το ποσό και πάνω μπορεί να γίνει κάποιο deal είτε για εξόφληση με επιταγές, είτε για ένταξη σε κάποιο business club με άλλη υποστήριξη και συνεργασία.

Όλοι όσοι είναι κάτω από αυτό μπαίνουν στον ίδιο κουβά.

Κι εγώ επαγγελματίας είμαι, και έχω τους εξής κανόνες :

1. Αποφεύγω σαν το διάολο να πουλάω hardware σε πελάτες, γιατί όταν αυτοί οι κολοσσοί δουλεύουν με 3 και 5% και η κερδοφορία τους προέρχεται μόνο από τον όγκο συναλλαγών , εγώ τι να βγάλω μετά?

2. Προτείνω πάντα εταιρίες που έχουν business support και ας είναι ακριβότερες.

Quest, Dell, HP και Πλαίσιο για τέτοιες δουλειές και με extended εγγυήσεις.

Το e-shop δεν έχει τέτοιες υπηρεσίες, οπότε μην το κατηγορούμε για πράγματα που θα θέλαμε να μας τα παρέχει , αλλά η πολιτική του είναι να μην τα παρέχει.

 

Κι εγώ τους θεωρώ ψιλοτσαπατσούληδες, αλλά δεν έχω υψηλές προσδοκίες και γι αυτό δεν απογοητεύομαι.

Όσο για τις τιμές , κατά μέσο όρο είναι φθηνότεροι από άλλα γνωστά μαγαζιά του είδους (ηλεκτρονικά και μη), αλλά υπάρχουν κατά καιρούς διάφορες προσφορές ακόμα και από πολύ μικρά μαγαζιά για κάποιον που τις ψάχνει. Όχι βέβαια σε high end κομάτια , αλλά σε πιο φτηνά.

 

---------- Προσθήκη στις 06:39 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 06:34 ----------

 

Επίσης το site τους δεν είναι τέλειο, αλλά είναι πολύ πιο βολικό και εύκολο στην περιήγηση από τη μαλακία του Πλαίσιο, και τη μπούρδα του you.gr .

 

Μπορείς να επιλέξεις από 10 αναθεματισμένες κατηγορίες για κάθε είδος και να φιλτράρεις αυτά που ψάχνεις με μεγάλη ευκολία.

 

Οι κατηγορίες στο Πλαίσιο είναι για τα πανηγύρια, άσε που ο νέος τους configurator δεν φιλτράρει συμβατές μεταξύ τους συσκευές, και πρέπει να τους πάρεις standard τηλέφωνο για να δεις αν αυτά που διάλεξες ταιριάζουν μεταξύ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχεις δίκιο kkot. Το e-shop ΔΕΝ έχει έκθεση. Είναι online shop.

Το αναφέρει και καθαρά στο site του, όπως αναφέρει ότι τα e-shop points δεν είναι καταστήματα αλλά σταθμοί διανομής με πολύ λίγα μηχανήματα - εξαρτήματα on display.

Επίσης δεν απευθύνεται σε επαγγελματίες αλλά σε ιδιώτες, γι αυτό και δεν έχει business σειρά.

 

Μα αυτό ακριβώς λέω με το "παράπωνο" ότι δεν τους ενδιαφέρει ο επαγγελματίας. Αυτό μου κάνει εντύπωση στις δυσκολές εποχές που ζούμε.

 

Επίσης οι επαγγελματίες όπως τους εννοείς , ΔΕΝ κάνουν τζίρο. Οι τρελλαμένοι gamers που αλλάζουν mobo κάθε χρόνο κάνουν πολύ περισσότερο τζίρο.

Όχι ένα σκληρό και ένα laptop των 300 ευρώ στα 4 χρόνια.

Τζίρος χονδρικής για όλους αυτούς (το έχω ψάξει λόγω ιδιότητας) εννοείται τζίρος πάνω από 10-15 χιλιάρικα το μήνα.

 

Από αυτό το ποσό και πάνω μπορεί να γίνει κάποιο deal είτε για εξόφληση με επιταγές, είτε για ένταξη σε κάποιο business club με άλλη υποστήριξη και συνεργασία.

Όλοι όσοι είναι κάτω από αυτό μπαίνουν στον ίδιο κουβά.

 

ΑΦΜ που δινει για αγορά εξοπολισμου τεχνολογίας 10-15 χιλιάρικα τον μήνα ΚΑΘΕ μήνα στην Ελλάδα ??? απιθανο... αν ξέρεις τέτοια εταιρία (οχι με το ίδιο αντικειμενο εργασιών) μπορεις να μου την πεις με pm.

 

Κι εγώ επαγγελματίας είμαι, και έχω τους εξής κανόνες :

1. Αποφεύγω σαν το διάολο να πουλάω hardware σε πελάτες, γιατί όταν αυτοί οι κολοσσοί δουλεύουν με 3 και 5% και η κερδοφορία τους προέρχεται μόνο από τον όγκο συναλλαγών , εγώ τι να βγάλω μετά?

2. Προτείνω πάντα εταιρίες που έχουν business support και ας είναι ακριβότερες.

Quest, Dell, HP και Πλαίσιο για τέτοιες δουλειές και με extended εγγυήσεις.

Το e-shop δεν έχει τέτοιες υπηρεσίες, οπότε μην το κατηγορούμε για πράγματα που θα θέλαμε να μας τα παρέχει , αλλά η πολιτική του είναι να μην τα παρέχει.

 

Μιας και εισαι λοιπον και εσυ στον χωρο της τεχνολογιας βλέπεις μονο το κομματι που βλέπουν οι περισσότροι επαγγελματίες του χώρου, τις μεγάλες εταιρίες. Αυτά που περιγράφεις παραπάνω είναι ακριβώς αυτό που κάνεις όταν μιλάς με μεγάλη.εταιρία,

το κομματι τις αγοράς που έχει στο γραφείο του μέχρι 3-5 υπολογιστες δεν το σκέφτεται κανείς!! όυτε για σαπορτ ούτε για "στησιμο". Πολλοι επαγγελματίες λοιπον (γιατροί, δικηγοροι, συμβολαιογραφοι κλπ) θα πανε μάλλον σε κάποιο e-shop πλαισιο κλπ παρα στην dell που θα περιμένουν και 15 μέρες να ερθουν τα μηχανήματα από ιρλανδια (αν ειναι απο dell). Αυτη την ομάδα λοιπον επαγγελματιών που ερχεται σε εμένα, δεν θα τους προτείνω το e-shop και ισως να ξέρεις πως ο εξοπλισμος που αγοραζουν πχ τα επαγγελματα που σου ειπα ως παραδειγμα δεν ειναι entry level, δινουν χρήμα.

και ενα μικρο σεναριακη γρήγορο ως παραδειγμα, Οδοντιατροι που εχουν ενα προγραμματακι δικό μου και οι 1-2 πρωτοι που το βαλανε δουλεουν με MAC, απο ιατρειο σε ιατρειο λοιπον και μεσα σε ενα χρονο 6 ακόμα ιατροι ψαχνουν να αγορασουν μαζι με το προγρααματακι μου imac 21,5 μαζι με τα παρελκομανα. κανε εναν υπολογισμο και πες μου αν το ενοχλει το e-shop ή το κάθε αντιστοιχο e-shop που δεν θα τους προτεινω να πανε εκει.

 

με αυτό το σκεπτικό που σου περιγράφω εμμέσως θα κάνω ετησίο τζίρο πολύ μεγαλύτερο απο 10 gammers μαζι και ουτε επιταγές, ουτε διακανονισμούς... μετρητό (και η καρτα μετρητο ειναι πλεον)

 

να εισαι καλά

kkot

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα kkot.

 

Για αυτό και στέλνω τους πελάτες μου (και τους φίλους μου που είναι αρχάριοι και ζητάνε τη γνώμη μου) αλλού και όχι στο e-shop.

 

Η υποστήριξη είναι σημαντικά σε τέτοιες περιπτώσεις.

 

Και μην φανταστείς, για 4-5 υπολογιστές μιλάμε συνήθως.

Και περισσότεροι να είναι, δεν χαλάνε όλα μαζί και δεν αντικαθίστανται όλα μαζί..

 

 

Τα deals για b2b είναι στα ποσά που σου είπα (και στο Πλαίσιο και στο e-shop) και δεν τους νοιάζει να έχουν μεσάζοντες για μικρότερα ποσά.

 

Έχω επικοινωνήσει για τέτοια συνεργασία και στους δύο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το θέμα είναι ότι έχουν μείνει μόνο οι 2 μεγάλοι (πλαισιο - eshop) αυτό είναι το πρόβλημα....

 

Οχι μόνο αυτο μολις αλλαξει ενας την τιμή αλλαζει και ο αλλος!Λες και παιζουνε κρυφτο!Ή οι τρελες διαφορές τους 189,98 ο ενας 189,99 ο αλλος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να καταθεσω και εγω την αποψη μου!!! Ειναι ολα θεμα ανωθεν εντολων!! Τους τελευταιους μηνες δουλευω στο τμημα service μεγαλης πολυεθνικης με παγια εντολη να αλλαζονται τα παντα ακομα και αν ο πελατης στα φερνει σε χαρτοσακουλα (εντος των 14 ημερων που φτανουν μεχρι και 20 για καποιες εταιριες).

Στην προηγουμενη δουλεια μου (παλι service σε εγχωριο εισαγωγεα) η γραμμη ηταν *κανε οτι μπορεις να βγαλεις τον πελατη τρελο,ασχετο και μην αλλαζεις τιποτα*.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην προηγουμενη δουλεια μου (παλι service σε εγχωριο εισαγωγεα) η γραμμη ηταν *κανε οτι μπορεις να βγαλεις τον πελατη τρελο,ασχετο και μην αλλαζεις τιποτα*.

 

Θέλει αρετή και τόλμη αυτό!

Οταν ο άλλος εχει νεύρα και εσυ πας να τον βγάλεις τρελό, παίζεις με την φωτιά...:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

OT , εμπειρία από e-shop

 

-Καλημέρα , έχω πρόβλημα με μία οθόνη .

-Τι οθόνη ήταν ;

-Shaub Lorenz

-(ο υπάλληλος ψάχνει στον υπολογιστή )

- ..

-Είναι σίγουρο ότι ήταν schaub lorenz ?

-Ναι .

-(συνεχίζει το ψάξιμο )

-..

-Είναι σίγουρο ότι ήταν οθόνη ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω απο το e-shop ούτε κενό cd. Είναι απαράδεκτη η πολιτική τους.

 

Τρίτη επιστράφηκε καινούργιο router (εντός του 14ήμερου), και απαιτήθηκε αλλαγή με άλλο προϊόν καθώς δεν μείναμε ευχαριστημένοι. Είχε ανοιχτεί μόνο η εξωτερική ζελατίνα του κουτιού, όλα τα παρελκόμενα ήταν άθικτα. Αρνήθηκαν να το δεχτούν πίσω και είπαν οτι θα το στείλουν για εξέταση στο Μενίδι. Σε 3-4 μέρες θα έστελναν απάντηση. Παρασκευή πέρνω τηλέφωνο και μου λένε οτι λόγω φόρτου εργασίας δεν το έχουν στείλει ακόμα στο service.

 

Καραγκιόζιδες.... ρε ούστ!!! Ποτέ ξανά αγορά απο εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...