Προς το περιεχόμενο

E-Shop το καβαλησαν το καλαμι...


gust

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παιδια ποτε δεν απαιτησα τα 180 ευρω,απλως τους ειπα οτι ειναι απαραδεκτο να δωσω εστω και 1 ευρω για κατι που εχει εγγυηση,αλλα εκεινοι δεν ηθελαν να το καταλαβουν...τελοςπαντων πηρα τα λεφτα πισω και απο δω και περα θα ψαξω να βρω πιο αξιοπιστα καταστηματα γιατι τελικα στο eshop τα πληρωνεις ακριβα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Αυτό είναι σωστό. Το θέμα είναι ότι οι e-shopάδες ισχυρίζονταν ότι δεν υπάρχουν αντίστοιχες μνήμες σε αυτά τα λεφτά (τα 30τόσα ευρώ). Και ότι για τις crucial balistix 1066 mhz ο φίλος έπρεπε να πληρώσει τη διαφορά. Όχι όμως και να πάρει 180 ευρώ πίσω...

 

 

Και με ποιο νόμο ή με ποια λογική παρακαλώ αποφασίζει το e-shop ότι η αντικειμενική αξία τους είναι 33 ευρώ?? :confused::confused:

 

Όταν το θύμα - πελάτης τις αγόρασε 180 ευρώ, δεν χρυσοπλήρωσε high end μνήμες για εκείνη την εποχή με την προοπτική ότι θα κρατήσουν τουλάχιστον 2 χρόνια (όσο λέει η εγγύηση τους) ?

Τι αίσχος είναι αυτό?

Αν οι αντίστοιχες τώρα κάνουν 39 ευρώ, τότε είναι υποχρεωμένοι να αντικαταστήσουν τις χαλασμένες με τις αντίστοιχες ή οποιεσδήποτε άλλες αντίστοιχες ανεξαρτήτως κόστους και ο πελάτης δεν δίνει φράγκο.

 

Και τώρα που έχει και το πιστωτικό στα χέρια του, έχεις όλες τις αποδείξεις που χρειάζεται για αυτή την αλητεία!!

 

Ακούς εκεί αντικειμενική αξία στην εγγύηση. Φτιάχνουν δικούς τους νόμους στο eshop?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς αυτό.

 

Οποιεσδήποτε 1066 αντίστοιχου slot.

 

Αρα σωστα επραξε το καταστημα και του εδωσε 33 ευρω, τιμη που κοστιζουν αντιστοιχες μνημες, τις οποιες σαφως και εχει το καταστημα, αλλα κρινει οτι μιας και δεν ειναι ιδια μαρκα, ισως να μην θελει να πιεσει τον πελατη (αν αυτος θελησει εν' τελει να παρει παλι ιδια μαρκα βαζοντας 6 ευρω παραπανω).

 

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.553239

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γεια σας και απο εμενα.. και εγω καποτε ημουν ευχαριστημενη, μεχρι που και εγω βρεθηκα σε αναλογη θεση οπου μονο τρελη δε με βγαλανε οι υπαληλοι ...και απο τοτε..λυπαμαι αλλα τα λεφτακια μου δεν τα βρισκω στο δρομο... :mad:

service ανυπαρκτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρα σωστα επραξε το καταστημα και του εδωσε 33 ευρω, τιμη που κοστιζουν αντιστοιχες μνημες, τις οποιες σαφως και εχει το καταστημα, αλλα κρινει οτι μιας και δεν ειναι ιδια μαρκα, ισως να μην θελει να πιεσει τον πελατη (αν αυτος θελησει εν' τελει να παρει παλι ιδια μαρκα βαζοντας 6 ευρω παραπανω).

 

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.553239

 

Οι μνήμες του δεν ήταν OEM ήταν της CRUCIAL οπότε έπρεπε να του αντικαταστήσουν με αυτές

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.553206

και να μην πληρώσει τίποτα.

Αλλά προτήμησε να γίνει ξεφτίλα το κατάστημα για 6 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μνήμες του δεν ήταν OEM ήταν της CRUCIAL οπότε έπρεπε να του αντικαταστήσουν με αυτές

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.553206

και να μην πληρώσει τίποτα.

Αλλά προτήμησε να γίνει ξεφτίλα το κατάστημα για 6 ευρώ.

 

Αν τυχει, μιας και οι μνημες ειναι θεωρητικα lifetime εγγυηση, μετα απο καποια χρονια και κλεισει ή συγχωνευτει η Crucial, ή να υπαρχει ας πουμε ελαχιστη μνημη 8 η 16 gb, τι ακριβως μνημη θα απαιτησεις για την εγγυηση σου;

Μηπως να παει καλυτερα στην ιδια την crucial και να της τραβηξει μια μηνυση γιατι ενω δινει lifetime σταματησε το μεντελο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πάρε ένα τηλ εδώ να δεις τι θα σου πούνε. Πρέπει να αντικατασταθεί με ίδιο ή καλύτερο αν δεν υπάρχει ίδιο.

1520 (γεν. γραμματεία καταναλωτή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που λες. Και συμληρώνω ότι έχουν ανεβάσει και τις τιμές τους. Οι διαφορές τους π.χ. με το πλαίσιο on line είναι μηδενικές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Γνωρίζει κανείς εάν γίνεται μέσα σε 10 μέρες να επιστρέψεις προιόν που αγόρασες και το δοκίμασες και δεν σου έκανε για Χ,Ψ, λόγους, όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη;

 

Το έχει κάνει κανένας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζει κανείς εάν γίνεται μέσα σε 10 μέρες να επιστρέψεις προιόν που αγόρασες και το δοκίμασες και δεν σου έκανε για Χ,Ψ, λόγους, όπως γίνεται σε όλη την Ευρώπη;

 

Το έχει κάνει κανένας;

 

Ναι, το έχω κάνει εγώ σε κοτσόβολο και multirama και careffour αρκεί η συσκευασία του να είναι εντάξει, να μην έχεις σκίσει τίποτα.

 

Είναι 14 μέρες, όχι 10

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...