Προς το περιεχόμενο

Gran Turismo 5 [PS3]


Kadettoulas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η δουλεια ομως που κανουν ειναι αρκετα δυσκολη.400-500 και γω δεν ξερω ποσα αυτοκινητα με in-car camera δεν μπορουν να γινουν σε 1-2 χρονια,αν και νομιζω η καθυστερηση εγινε για να παρουν τα δικαιωματα του WRC και NASCAR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 746
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η δουλεια ομως που κανουν ειναι αρκετα δυσκολη.400-500 και γω δεν ξερω ποσα αυτοκινητα με in-car camera δεν μπορουν να γινουν σε 1-2 χρονια,αν και νομιζω η καθυστερηση εγινε για να παρουν τα δικαιωματα του WRC και NASCAR.

του wrc τα εχει εδω και πολα χρονια η σονυ και προτίμησε να τα συμπεριλάβει στο gtp 5 αντι να φτιαξει ενα ραλακι της προκοπής.. μεγα μαλακια κατα εμε:mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπορει καποιος να μου πει γιατι μεσα στις επιλογες των τιμονιων του παιχνιδιου δεν μου εμφανιζει την g25. με αφηνει και παιζω μονο custom και δεν μου την εχει μαζι με τις υπολοιπες οπως την force για πχ. πρεπει να κανω κατι;; παρακαλω για την βοηθεια σας. ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Gran Turismo 5 Game Features Announced

 

nws12506063473568327.jpg

 

August 18, GamesCom, held in Cologne, Germany:

Gran Turismo 5 has been announced! Here is the latest information on the game design:

 

Models included

1,000 vehicles

170 Premium new models (full interior modeling, the interior corresponds to vehicle damage)

830 kinds of standard model (some are from Gran Turismo 4 that have been carried over to GT5) [Read: Cars we have seen in GT4 before ]

 

Courses

60 courses confirmed with 20 or more to be revealed

 

Physical simulation of vehicles

Physics system simulation is brand new

Represented is full fall in vehicles [possibly rollover]

Damage representation (reproduced in full by real-time collision deformation)

faithfully reproducing the behavior of electric cars, i.e. Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla model

 

Arcade Mode

Single Race

2 player battle

 

GT Mode

World Map

My Garage

Car Dealer

Tuning Shop (parts, tires)

Car Washes/Oil Change

Race Championship (Series system, point system)

License Test

 

Online

Open Lobby

Text / Voice Chat

Private rooms

Online Photo Album

Online Replay Album

YouTube replay output

 

Photo Mode

Photo Drive (Circuit)

Photo stage (Stage Photo mode only)

 

Gran Turismo TV

Video output to a PSP or PSP Go®

Progressive Download

Improved user interface

Continuous Play for videos

 

Museums

The Gran Turismo 5 Prologue version, + more information at TGS

 

Sound

Custom soundtracks (Use songs from your PS3 hard-drive)

Dolby Digital 5.1 and 7.1

 

User Interface

The Gran Turismo 5 Prologue, and the same design concept. The icons change color.

Able to track the movement of Cockpit Camera interface (confirmed in full 3-D. The camera can be fully manipulated and you can opt to have your head tracked by the PSEye)

 

nws12506063474675442k.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Damage representation (reproduced in full by real-time collision deformation)

faithfully reproducing the behavior of electric cars, i.e. Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla model

ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ αλλα τεσπα πιστευω πως παλλι μονο γραφικα θα εχει και ΠΑΛΙ(παντα φιλικα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περα απο το καπο και τα αμαξια που ειναι ps3 ολα τα αλλα ειναι ps2! το damage modelind δεν ακουμπαει forza, ψευτικη αντιδραση αμαξιων στους τοιχους

 

Καλα το παει η poliphony , βεβαια θελει ακομη δουλεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πολυ ωραια γραφικα...αλλα σορρυ αυτο δεν ειναι damage.....απλα καποια κομματια ξεκολλανε....δεν καταλαβαινεις καθολου την αισθηση της προσκρουσης

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπτικά το damage φαίνεται να είναι μάπα (κοντεύουν να πέσουν οι πόρτες και δεν έχει σπάσει ούτε ένα κρύσταλλο, ενώ είναι προφανές ότι από τη στιγμή που ένα κομμάτι έχει αρχίσει να... κρεμάει δεν συνεχίζει να παραμορφώνεται με επόμενες τράκες, το πολύ πολύ να ξεκολλήσει κάποια στιγμή).

 

Η επαφή με τα κιγκλιδώματα και τους τοίχους φαίνεται εντελώς ψεύτικη, το αμάξι δεν "αρπάζει" καθόλου.

 

Ξέρει κανένας αν θα έχει και damage από φυσιολογικές φθορές? (θερμοκρασία φρένων, καταπόνηση κινητήρα με λάθος αλλαγές στη σχέση, flat spots και graining στα ελαστικά κλπ). Όχι τίποτα άλλο, αλλά πολλά από αυτά (αν όχι όλα) τα έχουν εδώ και χρόνια παιχνίδια που θεωρούνται -και είναι- εξομοιωτές, βλ. LFS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...