Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Moderators Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Normal: Diablo is a pushover with my monk. Nightmare: My monk is a pushover against some elites/champions. Έχει ο καιρός γυρίσματα... (όχι, δεν έχω πάει ΑΗ)
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Super Moderators Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 εννοω το παιχνιδι. απλα θελω να εχω καλα οπλα απο νωρις και ηδη εχω αρκετα essenses και tooth. απλα πριν τελειωσω το νορμαλ, να το εχω παει lvl 4 πίστεψέ με στο AH αν πουλάς και αγοράζεις βρίσκεις καλύτερα items, το crafting είναι τελείως random σαν τα drops, θα τραβάς τα μαλλιά σου με τις μλκιες που θα craftάρεις... Normal: Diablo is a pushover with my monk. Nightmare: My monk is a pushover against some elites/champions. Έχει ο καιρός γυρίσματα... (όχι, δεν έχω πάει ΑΗ) αν φοράς items για το lvl σου (δλδ lvl required), μένεις μλκς με το πόσο εύκολα πέφτουν τα πάντα μέχρι και hell...
xtrmsnpr Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Μαγγες ξερει κανεις ποτε περιπου θα πεσει η τιμη του γιατι 60 ευρω πολλα λεφτα... εαν υπάρχει αυξημένη ζήτηση...δεν θα πέσει (άμεσα τουλάχιστον)..έτσι πάει -- Μετά το normal,πάει nightmare,μετά hell και μετά inferno..Στα hell και inferno εαν πεθάνεις,χάνεις τον χαρακτήρα σου;Έχω ψάξει το wiki αλλά δεν τα λέει..Το hardcore είναι mode έτσι που εκεί χάνεις τον χαρακτήρα σου αν πεθάνεις;
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Συμφωνώ απόλυτα είναι τελείως ανούσιο να πουλάς και να αγοράζεις in game. Ήδη έχω πουλήσει 40 κάτι αντικείμενα
Doug21 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 εαν υπάρχει αυξημένη ζήτηση...δεν θα πέσει (άμεσα τουλάχιστον)..έτσι πάει -- Μετά το normal,πάει nightmare,μετά hell και μετά inferno..Στα hell και inferno εαν πεθάνεις,χάνεις τον χαρακτήρα σου;Έχω ψάξει το wiki αλλά δεν τα λέει..Το hardcore είναι mode έτσι που εκεί χάνεις τον χαρακτήρα σου αν πεθάνεις; αφου σου εχουν απαντησει ηδη ρε συ! ναι το hardcore ειναι αυτο που λες
Tobajara Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Λόγω κάποιου update μάλλον δεν είναι διαθέσιμοι οι servers. Λίγες εντυπώσεις για την οικονομία του παιχνιδιου, τελειώνοντας ACT 1 στο Nightmare. 1) Οι έμποροι είναι εντελώς άχρηστοι εκτός και αν έχουν κάποιο δαχτυλίδι της προκοπής. 2) Με το χρήμα που κυκλοφορεί 1000 φορές καλύτερο το salvage και η εκπαίδευση του blacksmith και του jeweller 3) Υψηλό magic find για drops της προκοπής είναι απαραίτητο, ενώ το crafting είναι πολύ μυστήριο. Μου έχουν τύχει μεγάλες φόλες, μου έχουν βγει και χρήσιμα αντικείμενα. 4) Τα jewels έχουν πολύ περιορισμένη χρησιμότητα. Δε δίνουν elemental damage ή resistances (δεν ξέρω τι αλλάζει μετά), τα stats τους είναι σχετικά αδιάφορα και το μόνο σημαντικό είναι το topaz κι αυτό μόνο για κράνος (+ % magic find) 5) Όλο μα όλο το σύστημα περιστρέφεται γύρω από το trading και το auction house, είτε μεταξύ συμπαιχτών είτε μεταξύ αγνώστων. Τα πιο χρήσιμα αντικείμενα μου τα έχουν δώσει συμπαίκτες μου υψηλότερου level και με την ποικιλία των drops πιστεύω πως το auction house είναι μονόδρομος για όποιον χρειάζεται εξοπλισμό για τον Α ή Β λόγο. Αν πχ θέλω να αλλάξω γάντια αλλά να έχουν ένα συγκεκριμένο property δε μπορώ να βασιστώ ούτε σε sockets, ούτε σε crafting / gambling (αφού τα properties είναι random) ούτε πολύ περισσότερο σε drops. Ή θα πρέπει να περιμένω να μου κάτσει κάτι ή να μπω στο auction house και να δω τι κινείται. 6) Ο βάρβαρός μου μια χαρά την παλεύει σε nightmare πάντως. Stun, life steal, knockback, aoe, fury gathering και fear/low attack speed είναι build για όλο το παιχνίδι.
GaMeR21 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Μαγγες ξερει κανεις ποτε περιπου θα πεσει η τιμη του γιατι 60 ευρω πολλα λεφτα... αν ψαξεις μπορεις να το βρει και με λιγοτερα χρηματα(δεν ειναι βεβαια τεραστια η διαφορα) ( http://www.skroutz.gr/s/317701/Diablo-III.html )
nicoc89 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 ρε παιδιά για πείτε σαν ποιο έμπειροι , υπάρχει εστω και μια πιθανότητα να αλλάξουν το σύστημα με τα random stats ? υποθέτω πως συγκεκριμένα stats δεν θα "κλειδώσουν" σε κάθε item αλλα έστω να μικρύνουν λιγο την δαγκάνα ενως item που μπορεί να τύχει να έχει απο 50 μέχρι 200dps ..ειναι βλακεία να πέφτουν στα 200 items 199 σκουπίδια ... στο diablo 1-2 είχαν κάνει κάποια μεγάλη αλλαγή με patch η να μην ελπίζουμε ?
mphxths Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 ρε παιδιά για πείτε σαν ποιο έμπιροι , υπάρχει εστω και μια πιθανότητα να αλλάξουν το σύστημα με τα random stats ? υποθέτω πως συγκεκριμένα stats δεν θα "κλειδώσουν" σε κάθε item αλλα έστω να μικρύνουν λιγο την δαγκάνα ενως item που μπορεί να τύχει να έχει απο 50 μέχρι 200dps ..ειναι βλακεία να πέφτουν στα 200 items 199 σκουπίδια ... στο diablo 1-2 είχαν κάνει κάποια μεγάλη αλλαγή με patch η να μην ελπίζουμε ? αν εννοεις του σιδερα τα random stats στα items , οχι δεν νομιζω να αλλαξει ειναι κατι αντιστοιχο του του vendor στο 2 που επαιρνες αντικειμενα χωρις να βλεπεις τα stats και ο,τι κατσει , ή του wirt αν τον θυμαμαι καλα στο 1 που παλι σου πουλαγε τυχαια αντικειμενα..που εβγαιναν ειτε φολες ειτε υπερθεικα...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Super Moderators Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 πολύ δύσκολα έως απίθανο να αλλάξει το σύστημα..
xaralas Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Παιδια μια ερωτηση για τα mechanics του game. Τα skills οταν λενε οτι κανουν 150% του weapon dmg εννουν το DPS που γραφει το weapon ή το Damage που λεει στην καρτελα του char; Το ρωταω γιατι μεν λεει weapon dmg αλλα σε stream εχω δει τρελα νουμερα που μονο με το dmg της καρτελας εχουν λογικη.
gio@ Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Δημοσ. 20 Μαΐου 2012 Παιδια μια ερωτηση για τα mechanics του game. Τα skills οταν λενε οτι κανουν 150% του weapon dmg εννουν το DPS που γραφει το weapon ή το Damage που λεει στην καρτελα του char; Το ρωταω γιατι μεν λεει weapon dmg αλλα σε stream εχω δει τρελα νουμερα που μονο με το dmg της καρτελας εχουν λογικη. υπαρχουν και passive,stats που ανεβαζουν damage και υπαρχουν και criticals etc το τερματησα και εγω στο Normal αλλα με δυσκολεψε λιγο το τελευταιο boss,και 7 το πρωι μετα απο ξενυχτι δεν μπορουσα να το περασω κοιμηθηκα ξυπνησα στο 2ο try qq του demon hunter lvl32
Προτεινόμενες αναρτήσεις