Προς το περιεχόμενο

Τεχνικος Η/Υ, ενα αποτυχημενο επαγγελμα


aledjo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

να πω επισης οτι πελατες και αφεντικα ζητανε πραγματα που ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενος κανενας τεχνικος να ξερει.

 

οπως πχ τα torrent!

δεν υπαρχει καμια σχολη η οτιδηποτε αλλο που διδασκει torrents.

 

αν ομως ενας πελατης ή αφεντικο σου ζητησουν να τους μαθεις ή να τους φτιαξεις κατι απο torrent και μεις πουμε οτι δε ξερουμε, θα μας απολυσουν!

 

το τορρεντ ειναι ενα παραδειγμα αναμεσα στα απειρα πραγματα που ζητανε ολοι....

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 07:10 ----------

 

Ειμαι ευτυχισμενος και θελω να το φωναξω παντου!

 

βρηκα τη δουλεια που παντα εψαχνα.

 

DJ σε μπαρ με Cluboσκυλαδικη μουσικη!

 

yeeeeeeees!!!!!:devil:

 

ω ρε κατι κορμια Απανω στις Αμπαρες! B)

 

καλα μαμησια!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλημέρα,

 

καθημερινά έχω να αντιμετωπίσω 300+ άτομα στα κεντρικά μας, ένα μεγάλο αριθμό καταστημάτων και διάφορες χώρες της περιφέρειας.

Αναπόφευκτα, το support μου τρώει ένα σημαντικό κομμάτι της ημέρας. Το τι έχω δει και το τι έχω ακούσει δεν περιγράφεται.Υπάρχουν στιγμές που κυριολεκτικά θέλω να σπάσω ό,τι βρίσκεται μπροστά από τα νεύρα μου. Συνέχεια απορώ με την ασχετοσύνη των χρηστών και με ποια κριτήρια τους προσέλαβαν. Απορώ πως κάποιοι έφτασαν εκεί που είναι, όταν δεν έχουν τη στοιχειώδη αντίληψη να καταλάβουν ότι το outlook είναι offline, έχει γεμίσει το mailbox, η οθόνη δεν έχει ρεύμα ή απλά ο εκτυπωτής τους είναι κλειστός...

Όμως πια, έχω συμβιβαστεί. Ξέρω πως θα είμαι και χαμάλης. Ω ναι, θα κουβαλήσω ένα εκτυπωτή. Θα μεταφέρω ένα υπολογιστή. Θα ακούω με υπομονή ό,τι @@ λέει ο καθένας. Θα κάτσω να κάνω format ή να περάσω ghost, επειδή ο χ χρήστης το έσκισε το μηχάνημα.

Όταν έρθει όμως η στιγμή να στήσω τον domain controller, να σετάρω τους exchange, να ασχοληθώ με τους servers, να φτιάξω τα policies στην O.U. μου,να τσεκάρω τα vlan του cisco, να δω πως πάει το VPN κτλ τότε πολύ απλά τα ξεχνάω όλα. Γιατί εκεί νιώθω ότι οι σπουδές μου έχουν πιάσει τόπο, ασχολούμαι με κάτι που πραγματικά μου αρέσει και δεν έχω κανένα πάνω από το κεφάλι μου. Με ικανοποιεί το γεγονός ότι η εταιρία δουλεύει και ελάχιστοι γνωρίζουν τι τρέχει, τι κόπος και τι γνώση χρειάστηκε.

Για αυτό λοιπόν, απανταχού τεχνικοί και δικτυάδες μη μασάτε. Πάντα θα μας χρειάζονται. Εμείς να φροντίζουμε να είμαστε πάντα ενημερωμένοι γιατί το επάγγελμα μας είναι σαν των γιατρών. Συνέχεια καινούρια πράγματα. Τα (πολλά) λεφτά έρχονται. Στην τελική τα κλείνουμε όλα, πάμε στον Πρόεδρο και του λέμε ότι άμα δεν δώσει 3.000€ αύξηση, δε δουλεύει κανείς!:mrgreen:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

 

καθημερινά έχω να αντιμετωπίσω 300+ άτομα στα κεντρικά μας, ένα μεγάλο αριθμό καταστημάτων και διάφορες χώρες της περιφέρειας.

Αναπόφευκτα, το support μου τρώει ένα σημαντικό κομμάτι της ημέρας. Το τι έχω δει και το τι έχω ακούσει δεν περιγράφεται.Υπάρχουν στιγμές που κυριολεκτικά θέλω να σπάσω ό,τι βρίσκεται μπροστά από τα νεύρα μου. Συνέχεια απορώ με την ασχετοσύνη των χρηστών και με ποια κριτήρια τους προσέλαβαν. Απορώ πως κάποιοι έφτασαν εκεί που είναι, όταν δεν έχουν τη στοιχειώδη αντίληψη να καταλάβουν ότι το outlook είναι offline, έχει γεμίσει το mailbox, η οθόνη δεν έχει ρεύμα ή απλά ο εκτυπωτής τους είναι κλειστός...

Όμως πια, έχω συμβιβαστεί. Ξέρω πως θα είμαι και χαμάλης. Ω ναι, θα κουβαλήσω ένα εκτυπωτή. Θα μεταφέρω ένα υπολογιστή. Θα ακούω με υπομονή ό,τι @@ λέει ο καθένας. Θα κάτσω να κάνω format ή να περάσω ghost, επειδή ο χ χρήστης το έσκισε το μηχάνημα.

Όταν έρθει όμως η στιγμή να στήσω τον domain controller, να σετάρω τους exchange, να ασχοληθώ με τους servers, να φτιάξω τα policies στην O.U. μου,να τσεκάρω τα vlan του cisco, να δω πως πάει το VPN κτλ τότε πολύ απλά τα ξεχνάω όλα. Γιατί εκεί νιώθω ότι οι σπουδές μου έχουν πιάσει τόπο, ασχολούμαι με κάτι που πραγματικά μου αρέσει και δεν έχω κανένα πάνω από το κεφάλι μου. Με ικανοποιεί το γεγονός ότι η εταιρία δουλεύει και ελάχιστοι γνωρίζουν τι τρέχει, τι κόπος και τι γνώση χρειάστηκε.

Για αυτό λοιπόν, απανταχού τεχνικοί και δικτυάδες μη μασάτε. Πάντα θα μας χρειάζονται. Εμείς να φροντίζουμε να είμαστε πάντα ενημερωμένοι γιατί το επάγγελμα μας είναι σαν των γιατρών. Συνέχεια καινούρια πράγματα. Τα (πολλά) λεφτά έρχονται. Στην τελική τα κλείνουμε όλα, πάμε στον Πρόεδρο και του λέμε ότι άμα δεν δώσει 3.000€ αύξηση, δε δουλεύει κανείς!:mrgreen:

 

μαζι σου αλλα ποσα λεφτα περνεις?

 

αν ειναι να κανεις ολα αυτα που λες και να περνεις 700-800, δεν αξιζει ουτε να το συζηταμε....

 

αισθανομαι ηλιθιος να κανω ολα αυτα και να περνω τα ιδια λεφτα που περνει ενας αλλος που η δουλεια που κανει δεν ειναι ουτε το 1/5 απο αυτη που κανω εγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην τελική τα κλείνουμε όλα, πάμε στον Πρόεδρο και του λέμε ότι άμα δεν δώσει 3.000€ αύξηση, δε δουλεύει κανείς!:mrgreen:

 

Ξεχασε το αυτο που λες. Πρακτικα δεν γινεται. Ας μη το συζητησουμε βεβαια γιατι θα τραβηξει αλλα δεν γινεται, ας ειμαστε ρεαλιστες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aledjo, όχι, ευτυχώς δεν παίρνω 700-800€ αλλά παράλληλα υπάρχουν αρκετοί που κάθονται αναπαυτικά στη πολυθρόνα τους, το μόνο πράγμα που κάνουν είναι να στέλνουν e-mail, να συμπληρώνουν xls και να παίρνουν 5 και 10 φορές τα χρήματα που παίρνω εγώ. Η επιστήμη του PR βλέπεις,πληρώνει πολύ καλά. Από την άλλη, άτομα με 700-800€ βγάζουν απίστευτη δουλειά. Ας μη το συνεχίσω.

Siropiastos, φυσικά και πρακτικά δε γίνεται, δεν το έγραφα και άλλωστε σοβαρά. Θεωρητικά όμως, είναι πολύ ωραίος τρόπος εκβιασμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω εν'μερη αλλα:

 

 

 

σε αυτη τη προταση στηριζονται ολα τα αφεντικα και εκμεταλευονται ειδικοτερα τα νεα παιδια!

 

τους λενε εμεσα το εξης:

 

"ελα μωρε... ετσι κι'αλλιως εσυ στο σπιτι σου θα παιδευτεις και θα τα μαθεις, ελα απο δω και να σου δινω και χατζιλικι......"

 

 

αυτο οσο αφορα τα μαγαζια και εταιριες με αφεντικα.

 

τωρα αν εισαι αφεντικο του εαυτου σου τοτε αν εχεις καταφερει μετα απο τοσα χρονια να συνεχιζεις την ιδια δουλεια τοτε ειμαι σιγουρος οτι δε κανεις τα ιδια πραγματα ολα αυτα τα χρονια.

 

εχεις αλλαξει επαγγελμα χωρις να το καταλαβεις....

 

αν θες συνεχιζουμε τη συζητηση, περιγραψε λιγο τι ακριβως κανεις το τελευταιο καιρο.

 

Δεν αντιλέγω με ότι λες αλίμονο το θέμα είναι πόσο θα το αφήσεις εσύ να συμβαίνει αυτό και δεν θα το κόψεις γρήγορα δλδ να μην σε βλέπει ο άλλος σαν χομπίστα αλλά να καταλάβει πόσο σημαντικός είσαι για την δουλεία που κάνεις... Εντάξει θα μου πεις ουδείς αναντικατάστατος αλλά δεν πάει έτσι! Ακούω εδώ μέσα παιδιά να διαμαρτύρονται γιατί δεν ξέρει ο άλλος απλά να ανοίξει ο άλλος μια οθόνη ή ξέρω εγώ τέτοια διάφορα. Παιδιά αυτή είναι η δουλεία δυστυχώς στην Ελλάδα! Όπως είπες οτι δηλώσεις είσαι όχι μόνο στο δικό μας επάγγελμα αλλά και ως χειριστές! Κανείς δεν επιβάλει στον χειριστή σε αυτή την χώρα να ξέρει τα βασικά δυστυχώς οπότε όλη η δουλειά πέφτει σε εσένα εμένα και σε όποιον ασχολείται με το support σε αυτή την χώρα! Εγώ πάντως να σου πω αν έβλεπα εκμετάλλευσή να έκανα κάτι άλλο πραγματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως να σου πω αν έβλεπα εκμετάλλευσή να έκανα κάτι άλλο πραγματικά.

 

ηδη το εχω κανει αυτο εδω και μηνες.

εχω σταματησει αυτη τη δουλεια και εχω αποφαφισει να μη τη ξανακανω ως υπαλληλος εκτος αν μου δωσουν 1500 ευρω. :devil:

 

δουλευω DJ και το χαιρομαι.

(εχοντας μερικους πελατες για χατζιλικι φτιαχνοντας το pc τους, παλι για χατζιλικι)

 

αν στο μελλον βρεθει κατι πιο light οπως internet cafe, ΙΤ σε μικρη επιχειρηση κτλ δε θα πω οχι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ηδη το εχω κανει αυτο εδω και μηνες.

εχω σταματησει αυτη τη δουλεια και εχω αποφαφισει να μη τη ξανακανω ως υπαλληλος εκτος αν μου δωσουν 1500 ευρω. :devil:

 

δουλευω DJ και το χαιρομαι.

(εχοντας μερικους πελατες για χατζιλικι φτιαχνοντας το pc τους, παλι για χατζιλικι)

 

αν στο μελλον βρεθει κατι πιο light οπως internet cafe, ΙΤ σε μικρη επιχειρηση κτλ δε θα πω οχι...

 

Εκεί είναι το θέμα εγώ τα παίρνω αυτά που λες.....σε καταλαβαίνω απόλυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκεί είναι το θέμα εγώ τα παίρνω αυτά που λες.....σε καταλαβαίνω απόλυτα

 

αν επιτρεπεται, δουλευεις ως υπαλληλος?

τι δουλειες κανεις περιπου? μπορεις να περιγραψεις περιπου τι κανεις στη δουλεια σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν επιτρεπεται, δουλευεις ως υπαλληλος?

τι δουλειες κανεις περιπου? μπορεις να περιγραψεις περιπου τι κανεις στη δουλεια σου?

 

Ότι έχει σχέση με δίκτυα ειδίκευση σε cisco pvn και τέτοια....όχι βέβαια ότι καλύτερο αλλά εντάξει τα καταφέρνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα,

 

καθημερινά έχω να αντιμετωπίσω 300+ άτομα στα κεντρικά μας, ένα μεγάλο αριθμό καταστημάτων και διάφορες χώρες της περιφέρειας.

Αναπόφευκτα, το support μου τρώει ένα σημαντικό κομμάτι της ημέρας. Το τι έχω δει και το τι έχω ακούσει δεν περιγράφεται.Υπάρχουν στιγμές που κυριολεκτικά θέλω να σπάσω ό,τι βρίσκεται μπροστά από τα νεύρα μου. Συνέχεια απορώ με την ασχετοσύνη των χρηστών και με ποια κριτήρια τους προσέλαβαν. Απορώ πως κάποιοι έφτασαν εκεί που είναι, όταν δεν έχουν τη στοιχειώδη αντίληψη να καταλάβουν ότι το outlook είναι offline, έχει γεμίσει το mailbox, η οθόνη δεν έχει ρεύμα ή απλά ο εκτυπωτής τους είναι κλειστός...

Όμως πια, έχω συμβιβαστεί. Ξέρω πως θα είμαι και χαμάλης. Ω ναι, θα κουβαλήσω ένα εκτυπωτή. Θα μεταφέρω ένα υπολογιστή. Θα ακούω με υπομονή ό,τι @@ λέει ο καθένας. Θα κάτσω να κάνω format ή να περάσω ghost, επειδή ο χ χρήστης το έσκισε το μηχάνημα.

Όταν έρθει όμως η στιγμή να στήσω τον domain controller, να σετάρω τους exchange, να ασχοληθώ με τους servers, να φτιάξω τα policies στην O.U. μου,να τσεκάρω τα vlan του cisco, να δω πως πάει το VPN κτλ τότε πολύ απλά τα ξεχνάω όλα. Γιατί εκεί νιώθω ότι οι σπουδές μου έχουν πιάσει τόπο, ασχολούμαι με κάτι που πραγματικά μου αρέσει και δεν έχω κανένα πάνω από το κεφάλι μου. Με ικανοποιεί το γεγονός ότι η εταιρία δουλεύει και ελάχιστοι γνωρίζουν τι τρέχει, τι κόπος και τι γνώση χρειάστηκε.

Για αυτό λοιπόν, απανταχού τεχνικοί και δικτυάδες μη μασάτε. Πάντα θα μας χρειάζονται. Εμείς να φροντίζουμε να είμαστε πάντα ενημερωμένοι γιατί το επάγγελμα μας είναι σαν των γιατρών. Συνέχεια καινούρια πράγματα. Τα (πολλά) λεφτά έρχονται. Στην τελική τα κλείνουμε όλα, πάμε στον Πρόεδρο και του λέμε ότι άμα δεν δώσει 3.000€ αύξηση, δε δουλεύει κανείς!:mrgreen:

Ή περιγραφή εργασίας σου υποθέτω περιλαμβάνει και κάποια χαμαλίκια. Έχεις ευθύνη απέναντι στους υπόλοιπους εργαζόμενους να μπορέσουν να κάνουν σωστά την δουλειά τους, και δεν είναι να κάνεις μόνο αυτά που σου αρέσουν. Μπορεί εσύ να πίζεις για να φτιάξεις κάτι, αλλά και ο άλλος μπορεί να πίζει που δεν δουλεύει κάτι. Θα μου πεις ότι τα κάνεις και αυτά που δεν σου αρέσουν, αλλά πως τα κάνεις... και πότε... Σίγουρα είναι δύσκολο και αντιμετωπίζεις και πολλούς βλαμένους, αλλά αυτό ισχύει στις περισσότερες δουλειές. Το άλλο που λες για την αύξηση, καλύτερα να του πεις *** κι εσύ και η *** η *** σου να αισθανθείς τουλάχιστον και ωραία. Και αυτό που λες για την ασχετοσύνη του κόσμου για το αντικείμενο, δεν αποδεικνύει ότι είναι κακοί στην δουλειά τους. Υπάρχουν πολλοί που δεν νιώθουν καθόλου (ειδικά παλιότερες γενιές) αλλά στην δουλειά τους είναι ξεφτέρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με τον miltoz σε πάρα πολλά πράγματα κάπως έτσι είναι στο τέλος την τελική κουβέντα πάντα εμείς την έχουμε και πάντα θα μας χρειάζονται ....... και τότε έρχονται τα πολλάααααααα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω ότι μιλάω γενικά και δεν ξέρω τι ακριβώς παίζεται εκεί που δουλεύει ο φίλος. Και δεν είμαι κατά στο να διεκδικείς από τον εργοδότη σου, αλλά όχι εκβιαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και δεν είμαι κατά στο να διεκδικείς από τον εργοδότη σου, αλλά όχι εκβιαστικά.

 

δε χρειαζεται. τοτε σε εκβιαζει αυτος οτι αν ξαναζητησεις κατι θα σε απολυσει.... :-)

 

υπερβολικο αλλα εχω ακουσει οτι γινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...