Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Το καλυτερο ειναι σφραγισμενο απο την εταιρεια pdf με τους ορους στο mail σου.
Μετα ας τους αλλαξουν οσες φορες θελουν.
Βασικη προυποθεση να υπαρχει ακομη η εταιρεια οσο διαρκει η εγγυηση.

Προσωπικα παντως προτιμω μικροτερη εγγυηση σε καλο μηχανημα παρα μεγαλη εγγυηση σε μετριο/κακο μηχανημα.

Επισης εχει δοθει η εντυπωση οτι η Ινβεντορ εχει το καλυτερο after sales επειδη ΕΔΩ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ  εχουν  μεγαλυτερο αριθμο αναφερομενων βλαβων σε σχεση με τα αλλα.

Παρομοίως, αλλιώς δεν θα αγόραζα ποτέ Fujitsu ή daikin.

Η δεύτερη παράγραφος σου είναι όμως wild guess. Δεν ξέρουμε πωλήσεις, δεν έχουμε μετρήσει αναφορές, δεν ξέρουμε που οφείλεται το πρόβλημα πχ εγκατάσταση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/5/2020 στις 10:00 ΜΜ, Dare-Devil είπε

Δεν ακούγεται φυσιολογικό. Για αρχή στείλε το βίντεο στην αντιπροσωπεία να το ακούσουν και να σου πουν . Μπορεί να είναι θέμα εγκατάστασης μπορεί να είναι πρόβλημα της εξωτερικής μονάδας . Ενημέρωσέ μας 

Λοιπόν εστειλα το βιντεο στην αντιπροσωπεια και μου είπαν οτι θα στείλουν τεχνικό για έλεγχο χωρις καμμία επιβάρυνση. Σε δύο μερες ηρθε ο τεχνικος της αντιπροσωπείας και μετά απο λεπτομερή έλεγχο μου είπε οτι δεν υπάρχει καποια δυσλειτουργία ή κάποιος κίνδυνος βλάβης και ο θόρυβος παρουσιάζεται στις μεγαλες δονήσεις (χαμηλή σκάλα-ψηλή ρύθμιση θερμοκρασιας) και προερχεται απο το ψυκτικο μεσο. Βασικα κι εγω ειχα παρατηρησει οτι δεν το κανει παντα αλλα συνηθως οταν δε ζοριζεται το μηχανημα. Πάντως είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος απο το γρηγορο service  της tcl. 

 

 

Επεξ/σία από Saouthpaw
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, yositosi είπε

οχι σύμφωνα με το νόμο (που πόσταρα παραπάνω) όμως γιατί, όπως προαναφέραμε, δεν είναι υποχρέωση σου να έχεις Internet σαν τελικός καταναλωτής και να ψάχνεις τις σελίδες του καθενός ;) Οπότε ξεκινάμε με αυτό, και το οποίο θέλεις δεν θέλεις συνοδεύει το προιόν και άρα σε όλες των περιπτώσεων θα το έχεις στα χέρια σου!

Τώρα το τι σε καλύπτει, πως σε καλύπτει, αν σε καλύπτει ΓΙΓΑΝΤΙΑ συζήτηση μιας και όλα για εμένα πάντα, καταλήγουν στο πόσο "καλή θέληση" υπάρχει στην ώρα της κρίσης ;) 

Εχω δυο ενστασεις:
Α) η εγγυηση προτιμω να ειναι διαθεσιμη πριν ανοιξεις την συσκευασια ωστε να διαβαζεις τα μικρα γραμματα για να ξερεις αν τελικως σε ικανοποιουν οι οροι, η διαρκεια της κλπ.
Β) αυτο που παρεθεσες δεν ισχυει, εχει αλλαξει ο νομος απο τοτε.

Δεν ειναι υποχρεωμενος ο κατασκευαστης να δινει την εγγυηση παντα γραπτα, αρκεί να την δινει αν το ζητησει ο καταναλωτης.

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=celex:31999L0044

Άρθρο 6

Εγγυήσεις

1. Η εγγύηση δεσμεύει νομικά το άτομο που την προσφέρει σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στη δήλωση της εγγύησης και στη σχετική διαφήμιση.

2. Στην εγγύηση πρέπει:

- να δηλώνεται ότι ο καταναλωτής έχει νόμιμα δικαιώματα δυνάμει της εφαρμοστέας εθνικής νομοθεσίας που διέπει την πώληση καταναλωτικών αγαθών και να καθίσταται σαφές ότι αυτά τα δικαιώματα δεν θίγονται από την εγγύηση,

- να προσδιορίζονται, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, το περιεχόμενο της εγγύησης και τα ουσιαστικά στοιχεία που απαιτούνται για την ενεργοποίηση της εγγύησης, και κυρίως η διάρκεια και η εδαφική της έκταση, καθώς και το όνομα και η διεύθυνση του εγγυητή.

3. Εφόσον το ζητήσει ο καταναλωτής, η εγγύηση πρέπει να τίθεται στη διάθεσή του γραπτώς ή να περιέχεται σε άλλο διαρκές υπόστρωμα που του είναι διαθέσιμο και προσιτό.

4. Το κράτος μέλος, όπου το καταναλωτικό αγαθό διατίθεται στο εμπόριο, μπορεί, σύμφωνα με τους κανόνες της συνθήκης, να επιβάλλει, στο έδαφός του, τη σύνταξη της εγγύησης σε μία ή περισσότερες γλώσσες που επιλέγει μεταξύ των επισήμων γλωσσών της Κοινότητας.

5. Εάν η εγγύηση παραβαίνει τις απαιτήσεις των παραγράφων 2, 3 ή 4, κατά κανένα τρόπο δεν θίγεται η εγκυρότητα της εγγύησης αυτής και ο καταναλωτής μπορεί να βασιστεί στην εγγύηση και να απαιτήσει την τήρησή της.

 

-----------------------

7 λεπτά πριν, CorumD είπε

Για αυτό πρέπει να υπάρχει επίσημο χαρτί το οποίο υπογράφεται απο τον dealer και τον πελάτη και το οποίο , λογικά, θα πρέπει να είναι εις διπλούν/τριπλούν για να κατοχυρώνονται όλοι. Αλλά αυτά δεν γίνονται εκ του πονηρού για να υπάρχουν νομικά παράθυρα για τις εταιρείες...

+1 και για αυτο ειναι καλυτερο οταν τουλαχιστον υπαρχει στο ιντερνετ γιατι ειναι μια παραπανω δικλειδα ασφαλειας.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Σωστο, αλλα εχω δυο ενστασεις:
Α) η εγγυηση θα πρεπει να ειναι διαθεσιμη πριν ανοιξεις την συσκευασια και διαβαζεις τα μικρα γραμματα για να ξερεις αν τελικως σε ικανοποιουν οι οροι.
Β) αυτο που παρεθεσες δεν ισχυει, εχει αλλαξει ο νομος απο τοτε.

Δεν ειναι υποχρεωμενο να δινει την εγγυηση παντα γραπτα ο κατασκευαστης, αρκεί να την δινει αν το ζητησει ο καταναλωτης.

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?uri=celex:31999L0044

Άρθρο 6

Εγγυήσεις

1. Η εγγύηση δεσμεύει νομικά το άτομο που την προσφέρει σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στη δήλωση της εγγύησης και στη σχετική διαφήμιση.

2. Στην εγγύηση πρέπει:

- να δηλώνεται ότι ο καταναλωτής έχει νόμιμα δικαιώματα δυνάμει της εφαρμοστέας εθνικής νομοθεσίας που διέπει την πώληση καταναλωτικών αγαθών και να καθίσταται σαφές ότι αυτά τα δικαιώματα δεν θίγονται από την εγγύηση,

- να προσδιορίζονται, σε απλή και κατανοητή γλώσσα, το περιεχόμενο της εγγύησης και τα ουσιαστικά στοιχεία που απαιτούνται για την ενεργοποίηση της εγγύησης, και κυρίως η διάρκεια και η εδαφική της έκταση, καθώς και το όνομα και η διεύθυνση του εγγυητή.

3. Εφόσον το ζητήσει ο καταναλωτής, η εγγύηση πρέπει να τίθεται στη διάθεσή του γραπτώς ή να περιέχεται σε άλλο διαρκές υπόστρωμα που του είναι διαθέσιμο και προσιτό.

4. Το κράτος μέλος, όπου το καταναλωτικό αγαθό διατίθεται στο εμπόριο, μπορεί, σύμφωνα με τους κανόνες της συνθήκης, να επιβάλλει, στο έδαφός του, τη σύνταξη της εγγύησης σε μία ή περισσότερες γλώσσες που επιλέγει μεταξύ των επισήμων γλωσσών της Κοινότητας.

5. Εάν η εγγύηση παραβαίνει τις απαιτήσεις των παραγράφων 2, 3 ή 4, κατά κανένα τρόπο δεν θίγεται η εγκυρότητα της εγγύησης αυτής και ο καταναλωτής μπορεί να βασιστεί στην εγγύηση και να απαιτήσει την τήρησή της.

είσαι σιγουρος; To χάνω κάπου; Γιατί εγώ ξέρω το παρακάτω

 

Άρθρο 103 - Νόμος 4512/2018

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ: 

17/03/2018

1. Πριν το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 προστίθεται τίτλος ως εξής:

«ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ

ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ»

2. Το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 5 

Ευθύνη κατά την πώληση καταναλωτικών αγαθών (νόμιμη εγγύηση)

1. Σε κάθε πώληση ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει στον καταναλωτή τα αγαθά με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα, σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

2. Σε περίπτωση πώλησης μεταχειρισμένων αγαθών, ο πωλητής και ο καταναλωτής μπορούν να συμφωνήσουν μικρότερη χρονική περίοδο για την παραγραφή της ευθύνης του πωλητή από αυτή που προβλέπεται στο άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα. Σε κάθε περίπτωση, η περίοδος αυτή δεν μπορεί να είναι μικρότερη του ενός (1) έτους.

3. Παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του πριν από την εμφάνιση του ελαττώματος ή της έλλειψης της συνομολογημένης ιδιότητας είναι άκυρη.».

3. Μετά το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 προστίθεται άρθρο 5α ως εξής:

«Άρθρο 5α

Εμπορική εγγύηση

1. Κάθε πωλητής ή παραγωγός μπορεί να παρέχει εμπορική εγγύηση, η οποία συνίσταται στην ανάληψη από μέρους του κάθε μορφής υποχρέωση έναντι του καταναλωτή, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα με οποιονδήποτε τρόπο του καταναλωτικού αγαθού, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, αν αυτό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη δήλωση εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση.

2. Ο πωλητής ή παραγωγός παρέχει την εγγύηση της προηγούμενης παραγράφου εγγράφως ή πάνω σε άλλο σταθερό μέσο αποτύπωσης το οποίο είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Η εγγύηση περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το αγαθό στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκεια και την έκταση της εδαφικής της ισχύος. Στην εγγύηση αυτή δηλώνονται με σαφήνεια και πληρότητα τα δικαιώματα του καταναλωτή και διευκρινίζεται ότι τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εμπορική εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων.

3. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεστεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Όταν για διαρκή καταναλωτικά αγαθά με εκτιμώμενη πιθανή διάρκεια ζωής άνω των δύο (2) ετών δεν παρέχεται εμπορική εγγύηση, ο πωλητής το γνωστοποιεί στον καταναλωτή με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο πριν από την πώληση και ταυτόχρονα γνωστοποιεί με τον ίδιο τρόπο ότι σε κάθε περίπτωση ισχύουν τα δικαιώματά του καταναλωτή από τη διετή νόμιμη εγγύηση, όπως αυτά εξειδικεύονται στο άρθρο 5 του παρόντος νόμου και στα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. H πιθανή διάρκεια ζωής του αγαθού είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, μέχρις ότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ο πωλητής φέρει το βάρος απόδειξης ότι έλαβε χώρα η ενημέρωση αυτή.

4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.».

4. Μετά το άρθρο 5α του ν. 2251/1994, όπως αυτό προστίθεται με την παρ. 3 του παρόντος άρθρου, προστίθεται άρθρο 5β ως εξής:

«Άρθρο 5β 

Οδηγίες χρήσης και τεχνική υποστήριξη μετά την πώληση

1. Ο παραγωγός οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή σαφείς και πλήρεις οδηγίες για τη χρήση, τη διατήρηση, τη συντήρηση και την πλήρη αξιοποίηση του αγαθού κατά τη χρήση και τη διατήρησή του. Οι οδηγίες αυτές πρέπει να παρέχονται στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο αποτύπωσης, που είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Από την εφαρμογή των προηγούμενων εδαφίων εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά στην κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα.

2. Οι παραγωγοί και οι πωλητές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών εξασφαλίζουν στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και την επισκευή τους, καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων αγαθών που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ετών από την παράδοση του αγαθού.».

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Παρομοίως, αλλιώς δεν θα αγόραζα ποτέ Fujitsu ή daikin.

Η δεύτερη παράγραφος σου είναι όμως wild guess. Δεν ξέρουμε πωλήσεις, δεν έχουμε μετρήσει αναφορές, δεν ξέρουμε που οφείλεται το πρόβλημα πχ εγκατάσταση

Wild guess οτι εδω στο forum εχουν αναφερθει δημοσια περισσοτερες βλαβες σε κλιματιστικα κινεζων κατασκευαστων η ΟΕΜ η φασον σε σχεση με γιαπωνεζικα. Και οτι η Ινβεντορ ανταποκρινεται? Για τη Φουτζιτσου/Μιτσουμπισι/Τοσιμπα πως να σχηματισεις αποψη οταν δεν εχεις περιστατικα after sales για να κρινεις?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, yositosi είπε

είσαι σιγουρος; To χάνω κάπου; Γιατί εγώ ξέρω το παρακάτω

Άρθρο 103 - Νόμος 4512/2018

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΙΣΧΥΟΣ: 

17/03/2018

1. Πριν το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 προστίθεται τίτλος ως εξής:

«ΜΕΡΟΣ ΤΕΤΑΡΤΟ

ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ»

2. Το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 αντικαθίσταται ως εξής:

«Άρθρο 5 

Ευθύνη κατά την πώληση καταναλωτικών αγαθών (νόμιμη εγγύηση)

1. Σε κάθε πώληση ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει στον καταναλωτή τα αγαθά με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα, σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.

2. Σε περίπτωση πώλησης μεταχειρισμένων αγαθών, ο πωλητής και ο καταναλωτής μπορούν να συμφωνήσουν μικρότερη χρονική περίοδο για την παραγραφή της ευθύνης του πωλητή από αυτή που προβλέπεται στο άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα. Σε κάθε περίπτωση, η περίοδος αυτή δεν μπορεί να είναι μικρότερη του ενός (1) έτους.

3. Παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του πριν από την εμφάνιση του ελαττώματος ή της έλλειψης της συνομολογημένης ιδιότητας είναι άκυρη.».

3. Μετά το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 προστίθεται άρθρο 5α ως εξής:

«Άρθρο 5α

Εμπορική εγγύηση

1. Κάθε πωλητής ή παραγωγός μπορεί να παρέχει εμπορική εγγύηση, η οποία συνίσταται στην ανάληψη από μέρους του κάθε μορφής υποχρέωση έναντι του καταναλωτή, επιπλέον της νόμιμης εγγύησης, για επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος, αντικατάσταση, επισκευή ή φροντίδα με οποιονδήποτε τρόπο του καταναλωτικού αγαθού, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση, αν αυτό δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στη δήλωση εγγύησης ή στη σχετική διαφήμιση.

2. Ο πωλητής ή παραγωγός παρέχει την εγγύηση της προηγούμενης παραγράφου εγγράφως ή πάνω σε άλλο σταθερό μέσο αποτύπωσης το οποίο είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Η εγγύηση περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το αγαθό στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκεια και την έκταση της εδαφικής της ισχύος. Στην εγγύηση αυτή δηλώνονται με σαφήνεια και πληρότητα τα δικαιώματα του καταναλωτή και διευκρινίζεται ότι τα δικαιώματα αυτά δεν θίγονται από την εμπορική εγγύηση. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων.

3. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεστεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Όταν για διαρκή καταναλωτικά αγαθά με εκτιμώμενη πιθανή διάρκεια ζωής άνω των δύο (2) ετών δεν παρέχεται εμπορική εγγύηση, ο πωλητής το γνωστοποιεί στον καταναλωτή με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο πριν από την πώληση και ταυτόχρονα γνωστοποιεί με τον ίδιο τρόπο ότι σε κάθε περίπτωση ισχύουν τα δικαιώματά του καταναλωτή από τη διετή νόμιμη εγγύηση, όπως αυτά εξειδικεύονται στο άρθρο 5 του παρόντος νόμου και στα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. H πιθανή διάρκεια ζωής του αγαθού είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, μέχρις ότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ο πωλητής φέρει το βάρος απόδειξης ότι έλαβε χώρα η ενημέρωση αυτή.

4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκειά της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά. Αν κατά τη διάρκεια ισχύος της εμπορικής εγγύησης, η οποία παρέχει επισκευή καταναλωτικού αγαθού, το αγαθό εμφανίσει κάποιο ελάττωμα και ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής του υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάστασή του για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.».

4. Μετά το άρθρο 5α του ν. 2251/1994, όπως αυτό προστίθεται με την παρ. 3 του παρόντος άρθρου, προστίθεται άρθρο 5β ως εξής:

«Άρθρο 5β 

Οδηγίες χρήσης και τεχνική υποστήριξη μετά την πώληση

1. Ο παραγωγός οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή σαφείς και πλήρεις οδηγίες για τη χρήση, τη διατήρηση, τη συντήρηση και την πλήρη αξιοποίηση του αγαθού κατά τη χρήση και τη διατήρησή του. Οι οδηγίες αυτές πρέπει να παρέχονται στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα εγγράφως ή πάνω σε σταθερό μέσο αποτύπωσης, που είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Από την εφαρμογή των προηγούμενων εδαφίων εξαιρούνται τα προϊόντα που είναι απλά στην κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρησή τους, εφόσον για τα προϊόντα αυτά δεν παρέχονται από τον κατασκευαστή οδηγίες σε οποιαδήποτε γλώσσα.

2. Οι παραγωγοί και οι πωλητές καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών εξασφαλίζουν στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και την επισκευή τους, καθώς και την ευχερή προμήθεια ανταλλακτικών και άλλων αγαθών που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) ετών από την παράδοση του αγαθού.».

Σωστος, αλλα γραφει για σταθερο μεσο αποτυπωσης, οποτε ειναι καλυμενος ο καταναλωτης με το pdf.

https://www.taxheaven.gr/circulars/27906

Σταθερό μέσο: κάθε μέσο που επιτρέπει στον καταναλωτή ή στον προμηθευτή να αποθηκεύει πληροφορίες που απευθύνονται προσωπικά σε αυτόν κατά τρόπο προσπελάσιμο για μελλοντική πρόσβαση για επαρκές χρονικό διάστημα σε σχέση με τους σκοπούς που εξυπηρετούν οι πληροφορίες και το οποίο επιτρέπει την ακριβή αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών, όπως το χαρτί, τα κλειδιά USB, τα CD-ROM, τα DVD, οι κάρτες μνήμης ή οι σκληροί δίσκοι υπολογιστών και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και μιλάμε για εγγυήσεις ,αυτή την στιγμή και αν πάρουμε σαν παραδοχή ότι η εγγυηση και η ε5αιρεια θα κάνει αυτά που λέει στους όρους  και πάντα σε σχέση με την ποιότητα του προσφερόμενου προϊόντος τα 7 χρόνια που δίνει η toshiba είναι στα χαρτιά τουλάχιστον η πιο ολοκληρωμένη , εαν μάλιστα η toshiba στα μικρά της μοντέλα mirai seyia είχε καλύτερους δείκτες απόδοσης με αυτές τις τιμές θα ήταν πολύ δελεαστική προσφορά σε συνδυασμό απόδοσης , ποιότητας και διάρκεια εγγύησης , δυστυχώς δεν έχουμε όλοι την οικονομική άνεση να πάμε σε daisekai 8 και 9 για τις μικρές σειρές σε btu 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Wild guess οτι εδω στο forum εχουν αναφερθει δημοσια περισσοτερες βλαβες σε κλιματιστικα κινεζων κατασκευαστων η ΟΕΜ η φασον σε σχεση με γιαπωνεζικα. Και οτι η Ινβεντορ ανταποκρινεται? Για τη Φουτζιτσου/Μιτσουμπισι/Τοσιμπα πως να σχηματισεις αποψη οταν δεν εχεις περιστατικα after sales για να κρινεις?

Δεν έχουμε δείκτες ούτε πλήθος.

Επίσης θυμάμαι αναφορές για Mitsubishi/ Toshiba, Daikin.

Πόσες; Δεν έχω μετρήσει, ούτε ξέρω ποσοστό επί πωλήσεων. Υποθέτουμε όλοι ότι είναι κατά των κινέζικων. Είναι; Και αν ναι, τι ποσοστό έχει σωστη αντιμετώπιση;

Στην τελική, αν όλοι είχαν λεφτά θα παίρνανε daisekai, ln ή ururu.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διευκρινηση: Για Toshiba, όσο καιρό διαβάζω το thread, το μόνο που έχει αναφερθεί είναι 2 καμμένα led, χρώματος μπλε, που έγιναν αντικατάσταση. Καμία σοβαρή βλάβη δεν έχει αναφερθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν έχουμε δείκτες ούτε πλήθος.

Επίσης θυμάμαι αναφορές για Mitsubishi/ Toshiba, Daikin.

Πόσες; Δεν έχω μετρήσει, ούτε ξέρω ποσοστό επί πωλήσεων. Υποθέτουμε όλοι ότι είναι κατά των κινέζικων. Είναι; Και αν ναι, τι ποσοστό έχει σωστη αντιμετώπιση;

Στην τελική, αν όλοι είχαν λεφτά θα παίρνανε daisekai, ln ή ururu.

Τοση ωρα για την αισθηση που εχουμε μιλαμε.
Ουτε για το after sales της Ινβεντορ εχουμε data αλλα λες οτι ειναι το καλυτερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Σωστος, αλλα γραφει για σταθερο μεσο αποτυπωσης, οποτε ειναι καλυμενος ο καταναλωτης με το pdf.

https://www.taxheaven.gr/circulars/27906

Σταθερό μέσο: κάθε μέσο που επιτρέπει στον καταναλωτή ή στον προμηθευτή να αποθηκεύει πληροφορίες που απευθύνονται προσωπικά σε αυτόν κατά τρόπο προσπελάσιμο για μελλοντική πρόσβαση για επαρκές χρονικό διάστημα σε σχέση με τους σκοπούς που εξυπηρετούν οι πληροφορίες και το οποίο επιτρέπει την ακριβή αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών, όπως το χαρτί, τα κλειδιά USB, τα CD-ROM, τα DVD, οι κάρτες μνήμης ή οι σκληροί δίσκοι υπολογιστών και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,

Σωστός, αλλά στο e-mail επιβεβαίωσης, ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, δεν έλαβα ΚΑΝΕΝΑ pdf!! Λίστα τα στοιχεία μου, ένα εικονίδιο πάνω που έγραφε τα χρόνια εγγύησης και τίποτα παραπάνω!  Επομένως πώς ακριβώς γνωστοποιείται στον καταναλωτή; Δεν βλέπω να ορίζεται ότι ο καταναλωτής πρέπει να ψάχνει να βρει τους όρους σε ισχύ. Εκτός φυσικά αν εγώ ήμουν "οι περιπτώσεις" και άλλαξε κάτι έκτοτε που το αγνοώ, όπου και ας με διορθώσει κάποιος.

Το ότι ο πελάτης έχει το Χ χρονικό περιθώριο να μπει να κάνει εγγραφή, ή το ότι αν δεν κάνει εγγραφή δεν έχει την εμπορική επέκταση 8 ετών (10ετής συνολικά) δεν θα έπρεπε να αναγράφεται ρητά σαν συνοδεία με τη συσκευή; Δεν θα έπρεπε ρητά να του ξεκαθαρίζεται; Εκτός και αν έχει τέτοιο παραθύρι ο νόμος που κανείς άλλος δεν το χαμπάριασε εκτός από αυτούς. Δεν είμαι δικηγόρος, και άρα δεν θα κάνω τον δικηγόρο, οπότε να'χαμε να λέγαμε, γιατί εξ'αρχής το όλο Point μου είχε περισσότερο να κάνει με το ότι είναι άστοχο να λέγεται ξανά και ξανά "10ετής ισχύς χωρίς όρους" ;) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, yositosi είπε

Σωστός, αλλά στο e-mail επιβεβαίωσης, ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, δεν έλαβα ΚΑΝΕΝΑ pdf!! Λίστα τα στοιχεία μου, ένα εικονίδιο πάνω που έγραφε τα χρόνια εγγύησης και τίποτα παραπάνω!  Επομένως πώς ακριβώς γνωστοποιείται στον καταναλωτή; Δεν βλέπω να ορίζεται ότι ο καταναλωτής πρέπει να ψάχνει να βρει τους όρους σε ισχύ. Εκτός φυσικά αν εγώ ήμουν "οι περιπτώσεις" και άλλαξε κάτι έκτοτε που το αγνοώ, όπου και ας με διορθώσει κάποιος.

Δεν χρειαζεται να λαβεις τον pdf στο εμαιλ σου οταν σου παρεχεται μεσα στη συσκευασια το λινκ με τους ορους. 
Εδω η εγγυηση σε σταθερο μεσο αποτυπωσης:
https://www.inventoraircondition.gr/uploads/warranty-terms/10years_warrantyCard_Premium.pdf


Το λινκ (οπως εγραψες εσυ ο ιδιος) ειναι στο εγχειριδιο.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Ουτε για το after sales της Ινβεντορ εχουμε data αλλα λες οτι ειναι το καλυτερο.

Έχεις την αντίθετη εντύπωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν χρειαζεται να λαβεις τον pdf στο εμαιλ σου οταν σου παρεχεται μεσα στη συσκευασια το λινκ με τους ορους. 
Εδω η εγγυηση σε σταθερο μεσο αποτυπωσης:
https://www.inventoraircondition.gr/uploads/warranty-terms/10years_warrantyCard_Premium.pdf


Το λινκ οπως εγραψες εσυ ο ιδιος ειναι στο manual.

άρα καταλήγουμε ότι πρέπει να έχεις Internet/υπολογιστή και αυτό είναι defacto... 

Τελοσπάντων, το βλέπουμε εντελώς διαφορετικά το όλο θέμα, οπότε καλή καρδιά! :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Έχεις την αντίθετη εντύπωση;

Aν αποστασιοποιηθεις οσο μπορεις και ξεχασεις για λιγο τη γνωμη που εχεις ηδη σχηματισει θα το δεις καθαροτερα.

Οταν βλεπεις οτι εδω στο φορουμ εχουν αντιδρασει αμεσα στο 90% των περιπτωσεων και εχουν αλλαξει και 10 μοναδες λες εχουν φοβερο after sales.

Μετα ομως παρατηρεις οτι τελικα 4/5 ειναι συγκεκριμενης προελευσης τα μηχανηματα που εχουν προβλημα.

Σαν τον αλλο που ειχε 100% ευστοχια στα τριποντα στο Ευρωμπασκετ αλλα τελικα ειχε 1/1 σε ολη τη διοργανωση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...