Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές κι απορίες για κλιματιστικά


zoranb

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Όχι δεν έκανα εξώδικο πουθενά.. η Toyo με εξυπηρέτησε.. (μετά από κυνήγι μηνών).. η Toyo με μίλησε Κωτσόβολο και έδωσε άδεια για επιστροφή.

Ότι και να έγινε, είναι άσχετο με το θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 λεπτά πριν, yositosi είπε

Χωρίς κανένα ίχνος αντιπαράθεσης, μου ακούγεται λίγο αυθαίρετο. Μπορώ να το δεχτώ και σεβαστώ φυσικά σαν προσωπική σου πεποίθηση/αντιμετώπιση αλλά δεν μπορώ να συμφωνήσω με την γενίκευση του όρου, ειδικά όταν στο skroutz πχ, με ότι σοβαρότητα και βαρύτητα έχει αυτό, αλλά το οποίο έχει γίνει quote κατά καιρούς σε άλλες περιπτώσεις, βλέπω ότι υπάρχουν και πολλοί που παραπονιούνται για εντελώς αντίθετα πράγματα! 

Αναφορικά με το κομμάτι της εγγύησης ΟΧΙ δεν αρκεί μόνο η απόδειξη, οπότε και εσύ υποθέτω ότι έπεσες στο λουμπάκι του marketing που προανέφερα και ανέλυσα. Last page on the manual my friend!

Η αληθεια βεβαια ειναι οτι οταν καποιος αγοραζει με πρωτο κριτηριο την εγγυηση συνηθως κανει το σχετικο search για να ξεδιαλυνει τα σκοτεινα σημεια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν έχω παρακολουθήσει το σκρουτζ. Αυθαλιρετο ή όχι, εδώ και 2 1/2 χρόνια που παρακολουθώ το φόρουμ ανελλιπώς, μόνο θετικό feedback είχαμε για το aftersales, έχοντας μάλιστα και παραδείγματα όπως είπα , αντικατάσταση σε 2 περιπτώσεις κλιματιστικού με ανώτερο μοντέλο κάτι που δεν έχουμε ξανά ακούσει.

Έκανα edit πιο πάνω. Η ηλεκτρονική δήλωση αναγράφεται στους όρους της εγγύησης, οπότε δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα.

Είχα την εντύπωση ότι είχα δει κάποιες φορές να κάνεις quote screens από εκεί για σχόλια. Αν θυμάμαι λάθος τότε mea culpa. Αυτό φυσικά δεν αλλάζει την ουσία αυτού που ανέφερα μιας και το "κορυφαίο" είναι μετρήσιμο, και συγκρίσιμο.

Για την εγγύηση δεν ξέρω πως ορίζεις, τι ορίζεις. Συσκευές ΧΩΡΙΣ συνοδευτικό του τι ισχύει και για πόσο. Το μόνο που έχει είναι αυτό στην τελευταία σελίδα του εγχειριδίου!

image.png.7472109d67fc63916328ecc655671ad5.png

ΜΟΝΟ αν μπεις Online Και ΑΝ ψάξεις να δεις τους όρους θα φτάσεις σε αυτό (το οποίο σήμερα είναι, και αύριο μπορει να μην είναι καθότι μπορούν άνετα να το αλλάξουν)

image.png.de41764cb5f5b9ff13dd78e3ee16d535.png

Θα επαναλάβω λοιπόν ότι εφόσον είναι δεδομένο ότι όλοι έχουν Internet, και υπολογιστή/ταμπλέτα/smart phone και μπαίνουν στο διαδίκτυο να ψάχνουν τους όρους τότε πάω πάσο! Και φυσικά θα επαναλάβω ότι στα καταστήματα κατά την έξοδο αυτό που σου λένε είναι "κρατήστε την απόδειξη γιατί με αυτήν θα ισχύει η εγγύηση σας". 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Όχι δεν έκανα εξώδικο πουθενά.. η Toyo με εξυπηρέτησε.. (μετά από κυνήγι μηνών).. η Toyo με μίλησε Κωτσόβολο και έδωσε άδεια για επιστροφή.

Έτσι ακριβώς. Επίσης απ' όσο θυμάμαι του @energy52 η inventor δεν του το άλλαξε αμέσως. Είχε ταλαιπωρηθεί πολλούς μηνες. Θυμάμαι ότι είχαν γίνει πολλές επισκέψεις απο τεχνικό και μάλιστα αν θυμάμαι καλά του είχαν αλλάξει και θερμόμετρο, προσπαθοντας να δικαιολογήσουν τα αδικαιολογητα.....

Ευτυχώς για εκείνον δεν τους πίστεψε και συνέχισε να διεκδικεί το αυτονόητο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, rbx1000 είπε

Η αληθεια βεβαια ειναι οτι οταν καποιος αγοραζει με πρωτο κριτηριο την εγγυηση συνηθως κανει το σχετικο search για να ξεδιαλυνει τα σκοτεινα σημεια.

Μην το λες φίλε μου. Μοντέλα που εδώ μέσα θεωρούνται του "πεταματού" (και για εμένα βασικά είναι) πωλούνται σε υψηλές ποσότητες γιατί πολύ απλά ο merchandiser κάνει καλή δουλειά! Αντε πες εσύ στο μέσο πελάτη που απλά πάει να ψωνίσει ότι του πασάρουν στο μαγαζί θα πάρει και αν σαν sales point του πουν τα 10 χρόνια ένα ΠΟΛΥ υψηλό ποσοστό θα το πάρει δεδομένο και αμάσητο. Αλλιώς σιγά μην πλήρωναν οι εταιρείες για merchandisers

Επεξ/σία από yositosi
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, yositosi είπε

Είχα την εντύπωση ότι είχα δει κάποιες φορές να κάνεις quote screens από εκεί για σχόλια. Αν θυμάμαι λάθος τότε mea culpa. Αυτό φυσικά δεν αλλάζει την ουσία αυτού που ανέφερα μιας και το "κορυφαίο" είναι μετρήσιμο, και συγκρίσιμο.

Για την εγγύηση δεν ξέρω πως ορίζεις, τι ορίζεις. Συσκευές ΧΩΡΙΣ συνοδευτικό του τι ισχύει και για πόσο. Το μόνο που έχει είναι αυτό στην τελευταία σελίδα του εγχειριδίου!

image.png.7472109d67fc63916328ecc655671ad5.png

ΜΟΝΟ αν μπεις Online Και ΑΝ ψάξεις να δεις τους όρους θα φτάσεις σε αυτό (το οποίο σήμερα είναι, και αύριο μπορει να μην είναι καθότι μπορούν άνετα να το αλλάξουν)

image.png.de41764cb5f5b9ff13dd78e3ee16d535.png

Θα επαναλάβω λοιπόν ότι εφόσον είναι δεδομένο ότι όλοι έχουν Internet, και υπολογιστή/ταμπλέτα/smart phone και μπαίνουν στο διαδίκτυο να ψάχνουν τους όρους τότε πάω πάσο! Και φυσικά θα επαναλάβω ότι στα καταστήματα κατά την έξοδο αυτό που σου λένε είναι "κρατήστε την απόδειξη γιατί με αυτήν θα ισχύει η εγγύηση σας". 

Fujitsu, daikin και carrier έχω αγοράσει. Όλες οι συσκευές είχαν μέσα στη συσκευασία τους όρους της εγγύησης.

Αυτοί δεν το έχουν μέσα ξεχωριστά;

Βέβαια αφού αναγράφεται στο εγχειρίδιο, είναι πλέον ευθύνη του πελάτη να το διαβάσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ότι και να έγινε, είναι άσχετο με το θέμα.

Δεν είναι και τόσο άσχετο αφού σε εμάς όχι μόνο μας άλλαξαν το μοντέλο μας..αλλά το πήραν πίσω και ήταν σαν να πήραμε τα λεφτά μας πίσω ώστε να πάρουμε οποίο μηχάνημα θέλουμε από Κωτσόβολο. Είχαμε δλδ την δυνατότητα και πήραμε από "άλλο μαγαζί" κατασκευαστή..(κάτι το οποίο δεν έχει κάνει ποτέ η Inventor εδώ μέσα).

Οι ηλεκτρονικοί όροι της εγγύησης όπως είπα πριν λίγες μέρες,άλλαξαν.. Προηγούμενος ήταν ότι δηλώστε το κλιματιστικό σας για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας,και τώρα έχει γινει Υποχρεωτική για ισχύει η εγγύηση..Δεν είναι το ίδιο, ολόκληρος όρος προστέθηκε..Αύριο μπορεί να γράψουν και κάτι άλλο...

Επεξ/σία από Rnd1978
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, liakjim είπε

Fujitsu, daikin και carrier έχω αγοράσει. Όλες οι συσκευές είχαν μέσα στη συσκευασία τους όρους της εγγύησης.

Αυτοί δεν το έχουν μέσα ξεχωριστά;

Βέβαια αφού αναγράφεται στο εγχειρίδιο, είναι πλέον ευθύνη του πελάτη να το διαβάσει.

Σε ειχα ρωτήσει με pm και το χειμώνα αν οι συσκευές σου είχαν μέσα στοιχεία εγγύησης και σου είχα πει τότε ότι είχα μείνει μ@λ@κ@ς που με ότι συσκευή άνοιγα δεν έβρισκα μέσα τα στοιχειώδη (βλέπε κάρτα εγγύησης). Για αυτό κιόλας πήρα το θάρρος και αντέδρασα σε δικό σου ποστάρισμα ;) 

Τώρα για το κατά πόσο είναι ευθύνη του πελάτη... σηκώνει μεγάλη κουβέντα, που επειδή είναι η εγγύηση ΕΜΠΟΡΙΚΗ (τα 8 από τα 10 έτη), έχει όφελος ο πωλητής στο να θέσει όρους! Αν βέβαια φτάσουμε σε σημείο να αναλύουμε περι ευθυνών τότε αλλάζει το θέμα. Τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ. Εγώ από αυτά που γνωρίζω, ο νόμος λέει ότι οι όροι εγγύησης πρέπει να ειναι ευδιάκριτοι για τον τελικό καταναλωτή και γραμμένοι σε απλή γλώσσα. Σε όλες των περιπτώσεων, δεν είναι αυτό το θέμα μας γιατί ανοίγει ΤΕΡΑΣΤΙΑ κουβέντα. Η ουσία είναι ότι τουλάχιστον συμφωνούμε στο ότι ΔΕΝ ισχύει η "πιπίλα" (δεν κάνω χρήση του όρου προκλητικά) του 10 χρόνια χωρίς όρους, γιατί αδικεί πχ τον Τουρνικιώτη που το έχει με προσκόμιση της απόδειξης αγοράς μόνο! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Δεν είναι και τόσο άσχετο αφού σε εμάς όχι μόνο μας άλλαξαν το μοντέλο μας..αλλά το πήραν πίσω και ήταν σαν να πήραμε τα λεφτά μας πίσω ώστε να πάρουμε οποίο μηχάνημα θέλουμε από Κωτσόβολο. Είχαμε δλδ την δυνατότητα και πήραμε από "άλλο μαγαζί" κατασκευαστή..(κάτι το οποίο δεν έχει κάνει ποτέ η Inventor εδώ μέσα).

Οι ηλεκτρονικοί όροι της εγγύησης όπως είπα πριν λίγες μέρες,άλλαξαν.. Προηγούμενος ήταν ότι δηλώστε το κλιματιστικό σας για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας,και τώρα έχει γινει Υποχρεωτική για ισχύει η εγγύηση..Δεν είναι το ίδιο, ολόκληρος όρος προστέθηκε..Αύριο μπορεί να γράψουν και κάτι άλλο...

Μπράβο! Οπότε από εδώ και πέρα να προτείνετε toyotomi...

Όσον αφορά την εγγύηση : θες να πεις ότι όποιος είχε αγοράσει inventor πριν 6 μήνες και αφού λες ότι πριν από λίγες ημέρες άλλαξε, είναι ακάλυπτος;

Επεξ/σία από liakjim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μπράβο! Οπότε από εδώ και πέρα να προτείνετε toyotomi...

Όσον αφορά την εγγύηση : θες να πεις ότι όποιος είχε αγοράσει inventor πριν 6 μήνες και αφού λες ότι είναι πριν από λίγες ημέρες άλλαξε, είναι ακάλυπτος;

Αν το ισχυριστεί η εταιρεία, μπορείς να το αλλάξεις? Ορίστε κύριε οι όροι μου, δεν έκανες αυτά που έπρεπε και δεν έχεις τα 10 χρόνια αλλά μόνο 2 υποχρεωτικά. Τι θα πεις εσύ μετά? Μα ο τάδε στο insomnia μου είπε έχω 10 χρόνια?😆

Επεξ/σία από turbakiasss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To οτι οι οροι υπαρχουν στο ιντερνετ(που μπορει καποιος να δει τι ισχυε καθε χρονια) αντι απλα σε ενα χαρτι ειναι πλεονεκτημα, οχι μειονεκτημα.

Αν πχ η εταιρεια "Μητσος ΑΕ" εδινε σε χαρτι τους ορους και αργοτερα τους αλλαξει, πως αποδεικνυεις οτι οταν το αγορασες ισχυαν αλλοι;
Το κανεις φεροντας θεωρητικα το χαρτι που ειχες κατα την αγορα, το οποιο μπορει ο κακοβουλος "Μητσος ΑΕ" να το αμφισβητησει και να τρεχεις με εξωδικα.

Οταν υπαρχει στο ιντερνετ, τοτε μπορεις φυσικα να το εκτυπωσεις και να το χρησιμοποιεις σαν το χαρτι της παραπανω περιπτωσης, αλλα αν ο "Μητσος ΑΕ" το αμφισβητησει, τοτε μπορεις να πας στο internet archive και να δειξεις οτι αυτοι ηταν πραγματι οι οροι τοτε.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, yositosi είπε

image.png.7472109d67fc63916328ecc655671ad5.png

ΜΟΝΟ αν μπεις Online Και ΑΝ ψάξεις να δεις τους όρους θα φτάσεις σε αυτό (το οποίο σήμερα είναι, και αύριο μπορει να μην είναι καθότι μπορούν άνετα να το αλλάξουν)

image.png.de41764cb5f5b9ff13dd78e3ee16d535.png

Θα επαναλάβω λοιπόν ότι εφόσον είναι δεδομένο ότι όλοι έχουν Internet, και υπολογιστή/ταμπλέτα/smart phone και μπαίνουν στο διαδίκτυο να ψάχνουν τους όρους τότε πάω πάσο! Και φυσικά θα επαναλάβω ότι στα καταστήματα κατά την έξοδο αυτό που σου λένε είναι "κρατήστε την απόδειξη γιατί με αυτήν θα ισχύει η εγγύηση σας". 

Εδω πλεον ακομη και το ιδιο το κρατος θεωρει οτι ολοι εχουν προσβαση στο διαδικτυο

12 λεπτά πριν, yositosi είπε

Μην το λες φίλε μου. Μοντέλα που εδώ μέσα θεωρούνται του "πεταματού" (και για εμένα βασικά είναι) πωλούνται σε υψηλές ποσότητες γιατί πολύ απλά ο merchandiser κάνει καλή δουλειά! Αντε πες εσύ στο μέσο πελάτη που απλά πάει να ψωνίσει ότι του πασάρουν στο μαγαζί θα πάρει και αν σαν sales point του πουν τα 10 χρόνια ένα ΠΟΛΥ υψηλό ποσοστό θα το πάρει δεδομένο και αμάσητο. Αλλιώς σιγά μην πλήρωναν οι εταιρείες για merchandisers

Αυτα τα εχουμε ξεκαθαρισει. Του πεταματου, επιτομη, περιτομη κλπ ολα εχουν θεση στην αγορα και ολοι προσπαθουν να πουλησουν με οποιο τροπο μπορουνε.
Επισης ολοι μπορουν να βρουν παραθυρα για να ακυρωσουν την εγγυηση ειτε δινουν 10, ειτε 7, ειτε 2 χρονια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, haHa είπε

To οτι οι οροι υπαρχουν στο ιντερνετ(που μπορει καποιος να δει τι ισχυε καθε χρονια) αντι απλα σε ενα χαρτι ειναι πλεονεκτημα, οχι μειονεκτημα.

Αν πχ η εταιρεια "Μητσος ΑΕ" εδινε σε χαρτι τους ορους και αργοτερα τους αλλαξει, πως αποδεικνυεις οτι οταν το αγορασες ισχυαν αλλοι;
Το κανεις φεροντας θεωρητικα το χαρτι που ειχες κατα την αγορα, το οποιο μπορει ο κακοβουλος "Μητσος ΑΕ" να το αμφισβητησει και να τρεχεις με εξωδικα.

Οταν υπαρχει στο ιντερνετ, τοτε μπορεις φυσικα να το εκτυπωσεις και να το χρησιμοποιεις σαν το χαρτι της παραπανω περιπτωσης, αλλα αν ο "Μητσος ΑΕ" το αμφισβητησει, τοτε μπορεις να πας στο internet archive και να δειξεις οτι αυτοι ηταν πραγματι οι οροι τοτε.

Μεγάλη κουβέντα... Αλλά οκ, ο νόμος 2251/1994, στην παράγραφο 5α λέει ότι

image.png.06234f24100752b70a5f8bd17fc8d9b2.png

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Μπράβο! Οπότε από εδώ και πέρα να προτείνετε toyotomi...

Όσον αφορά την εγγύηση : θες να πεις ότι όποιος είχε αγοράσει inventor πριν 6 μήνες και αφού λες ότι πριν από λίγες ημέρες άλλαξε, είναι ακάλυπτος;

Εγώ δεν είπα ποτέ ότι είναι κορυφαία στην εξυπηρέτηση η Toyo! Απλά αναφέρατε το όνομα μου,και είπα την δικιά μου περίπτωση. Στην οποία ξαναλέω είναι πολύ πιο "μάγκικο" αυτό που έκανε η Toyo,σε σχέση με αυτό που εκθειαζετε της Inventor.

Για την εγγύηση, δεν το ξέρω.. απλά είμαι υποψιασμένος.. Γιατί χρειάστηκε αναδιατύπωση των όρων;  Και ποιος μου λέει δεν θα βάλουν κάποιον άλλον όρο να ακυρώσουν ένα σεβαστό ποσοστό εγγυήσεων;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, Rnd1978 είπε

Εγώ δεν είπα ποτέ ότι είναι κορυφαία στην εξυπηρέτηση η Toyo! Απλά αναφέρατε το όνομα μου,και είπα την δικιά μου περίπτωση. Στην οποία ξαναλέω είναι πολύ πιο "μάγκικο" αυτό που έκανε η Toyo,σε σχέση με αυτό που εκθειαζετε της Inventor.

 

Ας μην ήτανε από πίσω ο κώτσος και θα σου έλεγα τι θα παίρνατε...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...