Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Dare-Devil είπε

Το R32 αντικαθιστά τα τελευταία 2 χρόνια σταδιακά το r410 λόγω της ανωτερότητας του R32  σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος . Αυτή την στιγμή η μισή γκαμα κλιματιστικών της κάθε εταιρείας είναι με μηχανήματα R32 . Σε κάποιες άλλες εταιρίες αγκίζει το 90 % της γκάμας .  

Το κόστος συντήρησης δεν θα είναι υψηλό .  Τι σχέση έχει το φρέον με την συντήρηση ; Καμία απολύτως . Ένα μηχάνημα που έχει εγκατασταθεί σωστά δεν θα θελήσει ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ συμπλήρωμα φρέον . Ναι το R410 σιγά σιγά θα είναι πιο ακριβό απο το R32 αλλά όχι απαγορευτικό κόστος αλλά και πάλι φρέον δεν χρειάζεται κανένα μηχάνημα να προσθέσεις απο την στιγμή που έχει γίνει μια σωστή εγκατάσταση . Έχω μηχάνημα πάνω απο 10 χρόνια και φρέον ποτέ δε πρόσθεσα . Δεν έχει χάσει τίποτα . 

Το R410 δεν το καταργούν . Θα υπάρχει στο εμπόριο όπως συνέβει και με το R22 όπου αντικαταστήθηκε πριν απο 10 + χρόνια απο το R410A  (για οικολογικούς λόγους και πάλι) . Απλώς δεν θα παράγονται κλιματιστικά που χρησιμοποιούν R410  σε λίγο καιρό . Αυτό δεν σε επηρεάζει σε κάτι .

Όσο για τις τιμές οι διαφορές είναι λογικές και δεν χρειάζεται να είσαι υποψιασμένος . Ο κάθε λιανέμπορος διαμορφώνει την τιμή πώλησης που θέλει αυτός . Αποφασίζει τι κέρδος θέλει να έχει όπου αρκετές φορές επηρρεάζεται και απο τις συμφωνημένες εκπτώσεις που έχει απο τον προμηθευτη του . Δηλαδή τί περιθώριο κέρδους του δίνει . Άλλο να στοκάρεις 30 τεμάχια άλλο να στοκάρεις 1000 τεμάχια ενός μοντέλου και σίγουρα παίζει ρόλο και οι "δημόσιες σχέσεις"  του κάθε λιανέμπορου με τον κάθε προμηθευτή . 

Ίδιες και μεγαλύτερες διαφορές στις τιμές βλέπεις σε όλα τα προϊόντα της αγοράς . Ελεύθερη αγορά έχουμε ο καθένας πουλάει στη τιμή που θέλει και μπορεί .  

Ο κωτσόβολος έχει άλλα λειτουργικά κόστη απο ένα ηλεκτρομάγαζο και φυσικά θα εκμεταλλευτεί και το όνομα μου για να πουλήσει ακριβά . Παρ όλο που είναι ακριβώς πουλάει πολύ . Εχει το μεγαλύτερο ποσοστό του ετησίου τζίρου στο λιανεμπόριο ηλεκτρικών συσκευών στην Ελλάδα . Η Media markt για παράδειγμα είναι πολύ πίσω σε ποσοστό  και τρίτη έρχεται η electronet . 

Γιατί, φέτος έγιναν εισαγωγές σε R410 μονάδες??? Από όσο γνωρίζω ούτε για πλάκα δεν έκαναν καν προσφορές σε κανέναν οι Κινέζοι για R410, και ακόμα και να τους ρωτούσες σου το απέκλειαν λόγο κόστους?

Διόρθωσε με αν κάνω λάθος, αλλά τo GWP του R32 είναι 675, του R410 είναι 2088... ενώ λόγω όγκου απαιτείται σχεδόν το μισό βάρος σε R32 (πχ ένα μέσο 24άρι φοράει περίπου 1 κιλό R32, ενώ αντίστοιχο με R410 περίπου 2 κιλά αέριο... Αθροιστικά δηλαδή μιλάμε για 6πλάσια χρέωση σε quota, όπου αν δεν έχω μείνει πίσω, πέρα από το ότι είναι τρομακτικά περιορισμένη, κοστίζει κάπου στα 50 δολάρια τον τόνο, ποσό το οποίο είναι "καπέλο" πέρα από το πραγματικό κόστος του αερίου αυτού καθ'αυτού. Αρα με πρόχειρα μαθηματικά το κόστος που έρχεται σαν καπέλο από την ΕΕ για τον εισαγωγέα σε ένα 24άρι με R32 είναι κάπου στα 34 δολάρια. Για ένα αντίστοιχο R410 είναι κάπου στα 208,8 δολάρια!! Οι εξτρά αυτές χρεώσεις μπορεί να πέσουν λίγο ανάλογα με το αν βρει ο εκάστοτε προμηθευτής φθηνότερη πηγή για quota, αν και πλέον λίγο δύσκολο γιατί είναι εντελώς χρηματιστηριακό προιόν (άντε και το βρήκες και τζάμπα που λέει ο λόγος είναι αυτοκτονία να φάει κάποιος την ποσόστοση του σε κάτι τέτοιο γιατί δεν θα μπορέσει παρά να εισάγει ελάχιστες μονάδες!).

Απλά τα R32 είχαν υψηλότερο κόστος κατασκευής (κυρίως κόστος αρχικής επένδυσης ώστε να κάνουν γραμμές παραγωγής), το οποίο όμως αποσβένεται πλέον, και ουσιαστικά τώρα προκύπτει ότι και το R32 που ήταν το "μεταβατικό στάδιο" σύντομα αντικαθίσταται από το R290 που έχει σχεδόν μηδενικό GWP και άρα όταν τυποποιηθούν οι γραμμές παραγωγής και γίνει η απόσβεση, η κοστολογική διαφορά θα είναι χαώδης. 

Αν δεν το χάνω κάπου, καταλήγουμε στο ότι τα R410 είναι για τα τρέχοντα δεδομένα της αγοράς 2 γενιές πίσω, και άρα αποτελούν "κακό στοκ" που θέλουν να ξεφορτωθούν όλοι.

Βέβαια "κατάργηση" του αερίου σαν αέριο δεν παίζει, απλά θα είναι πολύ ακριβότερο... που σε περίπτωση μιας βλάβης θα έχει ένα αυξημένο κόστος για τον τελικό καταναλωτή, αλλά δεν νομίζω να είναι πια και κανένα εξωπραγματικό νούμερο (από όσο ξέρω μέχρι τώρα τουλάχιστον οι τεχνικοί το αγοράζουν σχετικά φθηνότερα αλλά δεν είμαι και σίγουρος) 

Επεξ/σία από yositosi
  • Like 2
  • Απαντ. 31,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • liakjim

    5364

  • Dare-Devil

    2162

  • banned_acc

    1683

  • Rnd1978

    1481

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, yositosi είπε

Γιατί, φέτος έγιναν εισαγωγές σε R410 μονάδες??? Από όσο γνωρίζω ούτε για πλάκα δεν έκαναν καν προσφορές σε κανέναν οι Κινέζοι για R410, και ακόμα και να τους ρωτούσες σου το απέκλειαν λόγο κόστους?

Διόρθωσε με αν κάνω λάθος, αλλά τo GWP του R32 είναι 675, του R410 είναι 2088... ενώ λόγω όγκου απαιτείται σχεδόν το μισό βάρος σε R32 (πχ ένα μέσο 24άρι φοράει περίπου 1 κιλό R32, ενώ αντίστοιχο με R410 περίπου 2 κιλά αέριο... Αθροιστικά δηλαδή μιλάμε για 6πλάσια χρέωση σε quota, όπου αν δεν έχω μείνει πίσω, πέρα από το ότι είναι τρομακτικά περιορισμένη, κοστίζει κάπου στα 50 δολάρια τον τόνο, ποσό το οποίο είναι "καπέλο" πέρα από το πραγματικό κόστος του αερίου αυτού καθ'αυτού. Αρα με πρόχειρα μαθηματικά το κόστος που έρχεται σαν καπέλο από την ΕΕ για τον εισαγωγέα σε ένα 24άρι με R32 είναι κάπου στα 34 δολάρια. Για ένα αντίστοιχο R410 είναι κάπου στα 208,8 δολάρια!! Οι εξτρά αυτές χρεώσεις μπορεί να πέσουν λίγο ανάλογα με το αν βρει ο εκάστοτε προμηθευτής φθηνότερη πηγή για quota, αν και πλέον λίγο δύσκολο γιατί είναι εντελώς χρηματιστηριακό προιόν (άντε και το βρήκες και τζάμπα που λέει ο λόγος είναι αυτοκτονία να φάει κάποιος την ποσόστοση του σε κάτι τέτοιο γιατί δεν θα μπορέσει παρά να εισάγει ελάχιστες μονάδες!).

Απλά τα R32 είχαν υψηλότερο κόστος κατασκευής (κυρίως κόστος αρχικής επένδυσης ώστε να κάνουν γραμμές παραγωγής), το οποίο όμως αποσβένεται πλέον, και ουσιαστικά τώρα προκύπτει ότι και το R32 που ήταν το "μεταβατικό στάδιο" σύντομα αντικαθίσταται από το R290 που έχει σχεδόν μηδενικό GWP και άρα όταν τυποποιηθούν οι γραμμές παραγωγής και γίνει η απόσβεση, η κοστολογική διαφορά θα είναι χαώδης. 

Αν δεν το χάνω κάπου, καταλήγουμε στο ότι τα R410 είναι για τα τρέχοντα δεδομένα της αγοράς 2 γενιές πίσω, και άρα αποτελούν "κακό στοκ" που θέλουν να ξεφορτωθούν όλοι.

Aυτά που πόσταρες τα γνωρίζω αλλά δεν αφορά κάποιον που θέλει να αγοράσει κλιματιστικό .  Αν το ψυκτικό μέσο ήταν αναλώσιμο προϊόν και ήθελε αλλαγή απο το κύκλωμα του κλιματιστικού κάθε κάποιο διάστημα ή γενικά να συμπληρώνεται φρέον κάθε τρεις και λίγους ναι τότε θα σου έλεγα ότι πας με τα χίλια για R32 μηχάνημα λόγω της Quotas . Στην πράξη όμως ούτε θέλει αλλαγή το φρέον σε ένα κλιματιστικό ούτε χάνεται απο την στιγμή που έχει γίνει μια σωστή εγκατάσταση  που και να μην γίνει σωστή εγκατάσταση και χαθεί ένα μέρος του το κόστος γεμίσματος με φρέον επιβαρύνει τον εγκαταστάτη . Άρα αυτό το κομμάτι περί κόστους των ψυκτικών μέσων λόγω πιέσεων της Ε.Ε δεν έχει κάποιο αντίκτυπο σε μας τους αγοραστές . Αυτό που μας ενδιαφέρει και πάλι είναι να βρούμε ένα value for money για τα λεφτά που διαθέτουμε .Το πιο ολοκληρωμένο πακέτο (ποιότητα, τεχνικά χαρακτηριστικά, λειτουργίες, διάρκεια εγγύησης, ποιότητα after sales support κ.α ) Το αν θα έχει R32 ή R410 A  δεν μας αφορά εμάς ως καταναλωτές . 

Αυτά που λές εσύ αφορούν έναν εισαγωγέα  κλιματιστικών τα εργοστάσια παραγωγής κλιματιστικών και τα εργοστάσια που παράγουν τα ψυκτικά μέσα . 

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 2
Δημοσ.

ναι σωστά το θέτεις έτσι... Βέβαια αφορά και έναν τεχνικό νομίζω γιατί και η εισαγωγή του αερίου σαν αέριο έχει επίσης quota (αν και φυσικά όπως προανέφερες σπανίζουν οι βλάβες όπου θα πρέπει να ξαναγεμίσεις τη συσκευή).

Απλά μια παρένθεση, που δεν νομίζω να κάνω λάθος, είναι ότι το R32 είναι αισθητά πιο αποδοτικό από το R410 και άρα συνεπάγεται χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος.

  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, yositosi είπε



Απλά μια παρένθεση, που δεν νομίζω να κάνω λάθος, είναι ότι το R32 είναι αισθητά πιο αποδοτικό από το R410 και άρα συνεπάγεται χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος.

Ισχυει και στην θερμανση αυτο; επειδη βρισκομαι σε ερευνα αγορας,οι "ειδικοι" μου λενε μονο στην ψυξη υπαρχει μια διαφορα αλλα οχι κατι φοβερο..

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση θέλω να βάλω 2 aircondition σε δύο δωμάτια το ενα δωμάτιο είναι 12 το και το άλλο είναι 25τμ. Και στα δύο δωμάτιο υπάρχουν παράθυρα αλουμινίου καθώς και εξωτερική μόνωση. Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια κλιματιστικά τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω και για τα δύο μαζί είναι περίπου 650/700€.και τα δύο aircondition θα χρησιμοποιηθούν για θέρμανση για περίπου 4 ώρες την ημέρα ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων 

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά και από εμένα. Αποφάσισα φέτος να εγκαταστήσω ένα κλιματιστικό για κύρια πηγή θέρμανσης, σε μονοκατοικία 2όροφη. Ο κάθε όροφος είναι περίπου 60 τ.μ. Σκέφτηκα να εγκαταστήσω το Toyotomi kuro 24.000 btu. Έχει κανείς γνώμη αν θα με καλύπτει; Το μηχάνημα είναι καλό στον τομέα της θέρμανσης; 
Σε περίπτωση παγωνιάς υπάρχει στον κάτω όροφο τζάκι ενεργειακό και στον επάνω στα δωμάτια 2 κλιματιστικά 9.000 btu.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, yositosi είπε

ναι σωστά το θέτεις έτσι... Βέβαια αφορά και έναν τεχνικό νομίζω γιατί και η εισαγωγή του αερίου σαν αέριο έχει επίσης quota (αν και φυσικά όπως προανέφερες σπανίζουν οι βλάβες όπου θα πρέπει να ξαναγεμίσεις τη συσκευή).

Απλά μια παρένθεση, που δεν νομίζω να κάνω λάθος, είναι ότι το R32 είναι αισθητά πιο αποδοτικό από το R410 και άρα συνεπάγεται χαμηλότερη κατανάλωση ρεύματος.

Είναι κατά περίπου 7 % πιο αποδοτικό ψυκτικό μέσο  σύμφωνα πάντα με εργαστηριακές μελέτες . Αν το δεις μεμονωμένα ναι είναι  αλλά και πάλι δεν παίζει ρόλο  γιατί δεν καθορίζει το ψυκτικό μέσο την απόδοση και την οικονομία ενός κλιματιστικού αλλά ένα σύνολο παραγόντων . Τεχνολογία συμπιεστή , εμβαδό στοιχείων  αν χρησιμοποιεί τριχοειδή διάταξη στραγγαλισμού ή ηλεκτρονική εκτονωτική βαλβίδα κ.α

Στην αγορά είναι πολλά τα κλιματιστικά όπου με R410A έχουν με διαφορά καλύτερες αποδόσεις και καταναλώσεις απο άλλα με R32 και το αντίθετο φυσικά . 

Όπως και με τους κινητήρες αυτοκινήτου . Το καύσιμο (πετρέλαιο ή βενζίνη) δεν καθορίζει την απόδοση του κινητήρα . Ναι παίζει ρόλο αλλά είναι απλώς μια μικρή μεταβλητή . 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, yositosi είπε


 

dare-devil και yositosi ευχαριστουμε πολυ για τις πολιτιμες πληροφοριες,να στε καλα παιδια!!!

Επεξ/σία από energy52
Δημοσ.
3 ώρες πριν, energy52 είπε

Ισχυει και στην θερμανση αυτο; επειδη βρισκομαι σε ερευνα αγορας,οι "ειδικοι" μου λενε μονο στην ψυξη υπαρχει μια διαφορα αλλα οχι κατι φοβερο..

Εσένα σε ενδιαφέρει η ονομαστική απόδοση του κλιματιστικού (btu/h) σε ψύξη και θέρμανση . Πρέπει οι ονομαστικές αποδόσεις να καλύπτουν  τις αναγκες σε btu/h όπου έχει ο χώρος σου . 

Όσον αφορά την κατανάλωση του αυτό που κοιτάζουμε πάντα είναι οι συντελεστές απόδοσης SCOP (για θέρμανση) και SEER (σε ψύξη) . Όσο πιο μεγάλη η τιμή των συντελεστώ τόσο πιο οικονομικό σε λειτουργία είναι το κλιματιστικό . Πάντα συγκρίνουμε ίδιας κατηγορίας κλιματιστικά . Δηλαδή δεν θα συγκρίνεις ένα 12 άρι με ένα 14άρι . 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, georgemp2 είπε

Καλησπέρα παιδιά και από εμένα. Αποφάσισα φέτος να εγκαταστήσω ένα κλιματιστικό για κύρια πηγή θέρμανσης, σε μονοκατοικία 2όροφη. Ο κάθε όροφος είναι περίπου 60 τ.μ. Σκέφτηκα να εγκαταστήσω το Toyotomi kuro 24.000 btu. Έχει κανείς γνώμη αν θα με καλύπτει; Το μηχάνημα είναι καλό στον τομέα της θέρμανσης; 
Σε περίπτωση παγωνιάς υπάρχει στον κάτω όροφο τζάκι ενεργειακό και στον επάνω στα δωμάτια 2 κλιματιστικά 9.000 btu.

Λίγο μπερδεμένη η περίπτωσή σου, το σπίτι το ζεσταίνεις ήδη με αυτά που αναφέρεις? Έχεις διαπιστώσει οτι αυτά δεν επαρκούν και χρειάζεται ένα επιπλέον κλιματιστικό? Εγώ αν είχα τέτοιο σπίτι  χωρίς καμιά πηγή θέρμανσης, θα έβαζα από ένα 24αρι στον κάθε όροφο, στον τελευταίο όροφο ίσως χρειάζεται και παραπάνω από 24 αναλόγως καιρικών συνθηκών και μόνωσης. 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε

Λίγο μπερδεμένη η περίπτωσή σου, το σπίτι το ζεσταίνεις ήδη με αυτά που αναφέρεις? Έχεις διαπιστώσει οτι αυτά δεν επαρκούν και χρειάζεται ένα επιπλέον κλιματιστικό? Εγώ αν είχα τέτοιο σπίτι  χωρίς καμιά πηγή θέρμανσης, θα έβαζα από ένα 24αρι στον κάθε όροφο, στον τελευταίο όροφο ίσως χρειάζεται και παραπάνω από 24 αναλόγως καιρικών συνθηκών και μόνωσης. 

Ναι είναι μπερδεμένη η περίπτωση μου. Μέχρι πέρυσι είχα σαν κύρια πηγή θέρμανσης έναν λέβητα πελλετ αλλά φέτος δεν θα χρησιμοποιηθεί. Το σπίτι είναι χτισμένο το 2004 και από μόνωση έχει την κλασσική. Δηλαδή σε λειτουργία 10-12 ορών δεν θα ζεσταίνει τον επάνω χώρο έστω και λίγο; Έξαλλου αν χρειαστεί θα υπάρχουν και τα δύο μικρά κλιματιστικά για να καλύπτουν και στα πολλά κρύα θα λειτουργει και το ενεργειακό τζάκι.

Δημοσ.
Στις 11/10/2018 στις 6:20 ΜΜ, steam22 είπε

Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση θέλω να βάλω 2 aircondition σε δύο δωμάτια το ενα δωμάτιο είναι 12 το και το άλλο είναι 25τμ. Και στα δύο δωμάτιο υπάρχουν παράθυρα αλουμινίου καθώς και εξωτερική μόνωση. Θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια κλιματιστικά τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω και για τα δύο μαζί είναι περίπου 650/700€.και τα δύο aircondition θα χρησιμοποιηθούν για θέρμανση για περίπου 4 ώρες την ημέρα ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων 

Καλησπέρα και πάλι σε όλους υπάρχει κάποιος που να μπορεί να με βοηθήσει ευχαριστώ και πάλι 

Στις 11/10/2018 στις 6:58 ΜΜ, steam22 είπε

https://www.praktiker.gr/m/p/klimatistiko-united-uni-3209-9-000btu-inverter-92986

https://www.praktiker.gr/m/p/klimatistiko-united-uni-3212-12-000btu-inverter-92987

Έχω δει αυτά τα δύο κλιματιστικά αν μπορεί κάποιος ας μου πει αν συμφέρει και αν θα με καλύπτουν ευχαριστώ και πάλι 

Και αν ξέρει κανείς αν αυτά τα κλιματιστικά συμφέρον σαν τιμή αλλά και αν είναι αποδοτικά, καθώς και αν θα καλύψουν τις ανάγκες μου για θέρμανση 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, steam22 είπε

Καλησπέρα και πάλι σε όλους υπάρχει κάποιος που να μπορεί να με βοηθήσει ευχαριστώ και πάλι 

Και αν ξέρει κανείς αν αυτά τα κλιματιστικά συμφέρον σαν τιμή αλλά και αν είναι αποδοτικά, καθώς και αν θα καλύψουν τις ανάγκες μου για θέρμανση 

Τα έχω δει από κοντά.. Γενικά εμένα μου φαίνονται αξιοπρεπή για τα χρήματα που ζητάνε. Επίσης δεν τα πάνε άσχημα σε τομείς κατανάλωσης και θορύβου. Απλά μήπως παίζει καμία δωρεάν εγκατάσταση σε καμία μεγάλη αλυσίδα; Αν τους πεις ακριβώς τι θέλεις θα το κάνουν.. Εδώ Πάτρα έχω μείνει ικανοποιημένος από τις δωρεάν του κοτσοβολου. Οπότε η τιμή έρχεται κοντά και πας σε πιο επώνυμη λύση.. 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...