MavroManitari Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Αν δεν υπηρχε AD/AP κ Physical/Magical damage κ υπηρχε μονο 1 τυπος dmg , θα παιζαμε League of Tanks . Θα επαιρνες 500 resistance και θα εκανες steamroll τον αλλο που επελεξε να παιξει κατι αλλο εκτος απο tank . Μια χαρα ειναι οι 2 τυποι dmg , απλα μερικοι champs εχουν hybrid kits . Εκτος των αλλων πλεονεκτηματων που εχουν Jax/Kayle εχουν κ ενα κοινο . Κανουν mixed damage . Συμφωνώ απολύτως...αλλά υπάρχουν κάτι πολύ κουτά πράγματα που δεν θα μπορέσω να τα καταλάβω. 1. Για ποιόν π**η λόγο η Ulti της Ashe κάνει έχει +bonus 100% AP damage. 2.Eφόσον είναι caster/adc ο corki γιατί η Q να μην σκάει έστω physical αντί να κάνουν 3/4 ablities AP scale 3.Tα ίδια και στην Jinx. 100% AP scaling με την E της. 4. Xin Zhao που παίρνει heal κάθε 3η επίθεση +70% του AP σου-60% του AP σου κόβει damage το dash του. Αυτά είναι που θεωρώ εγώ αψυχολόγητα. Δεν θα χτίσεις Rabadon ποτέ στον Xin για να healάρεις ούτε στα ADC για να κόβεις με το CC σου. Βάλε ένα flat damage per level (είτε magic/είτε physical) και άσε τις τρολλιές. Μετά έχουν φαγωθεί να κάνουν game clarity και ένας καινούργιος δεν ξέρει τι να χτίσει.
infin1tyGR Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Τι εννοείς?Όταν πας δηλαδη 100 LP να σε πετάξει divison χωρίς να πάιξεις τα προμο? Γιατί νομίζω αφότου νικήσεις τα πρόμο μπορεί να σε πετάξει! Κι εγώ έτσι νόμιζα μέχρι που είδα να συμβαίνει σε ένα φίλο, το έψαξα λίγο και μάλλον δεν είναι bug. Συγκεκριμένα: "As of Season 4, it is possible, however rare, to skip promotional series. You will need to have an MMR one tier higher than your current placement. For example, if you are gold V, so long as your MMR is Plat IV or higher, you will instantly be promoted upon reaching 100LP. It is possible to skip divisions along side skipping promotional series'." (http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/League_system)
Alchemist` Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Συμφωνώ απολύτως...αλλά υπάρχουν κάτι πολύ κουτά πράγματα που δεν θα μπορέσω να τα καταλάβω. 1. Για ποιόν π**η λόγο η Ulti της Ashe κάνει έχει +bonus 100% AP damage. 2.Eφόσον είναι caster/adc ο corki γιατί η Q να μην σκάει έστω physical αντί να κάνουν 3/4 ablities AP scale 3.Tα ίδια και στην Jinx. 100% AP scaling με την E της. 4. Xin Zhao που παίρνει heal κάθε 3η επίθεση +70% του AP σου-60% του AP σου κόβει damage το dash του. Αυτά είναι που θεωρώ εγώ αψυχολόγητα. Δεν θα χτίσεις Rabadon ποτέ στον Xin για να healάρεις ούτε στα ADC για να κόβεις με το CC σου. Βάλε ένα flat damage per level (είτε magic/είτε physical) και άσε τις τρολλιές. Μετά έχουν φαγωθεί να κάνουν game clarity και ένας καινούργιος δεν ξέρει τι να χτίσει. Εγώ βγάζω nashors tooth στον xin για να έχω AP και at.spd ώστε να healάρω καλύτερα. Επίσης παίζω AP support την Ashe (op poke). Αν έπαιρναν όλα τα abilities αυτών των χαρακτήρων AD τότε θα ήταν op. Από το να μην τους δώσουν τίποτα λοιπόν πέρα από το base damage τους δίνουν scale με AP ώστε να υπάρχει χώρος για μερικά troll build.
Atallos1 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Ειναι διαφορετικο απο αυτο που ειπε ο φιλος , απλα πηδηξε divisions . Το να πηδηξεις promos οπως λεει κ το patch note θελει να εχεις MMR ενος tier παραπανω Συμφωνώ απολύτως...αλλά υπάρχουν κάτι πολύ κουτά πράγματα που δεν θα μπορέσω να τα καταλάβω. 1. Για ποιόν π**η λόγο η Ulti της Ashe κάνει έχει +bonus 100% AP damage. 2.Eφόσον είναι caster/adc ο corki γιατί η Q να μην σκάει έστω physical αντί να κάνουν 3/4 ablities AP scale 3.Tα ίδια και στην Jinx. 100% AP scaling με την E της. 4. Xin Zhao που παίρνει heal κάθε 3η επίθεση +70% του AP σου-60% του AP σου κόβει damage το dash του. Αυτά είναι που θεωρώ εγώ αψυχολόγητα. Δεν θα χτίσεις Rabadon ποτέ στον Xin για να healάρεις ούτε στα ADC για να κόβεις με το CC σου. Βάλε ένα flat damage per level (είτε magic/είτε physical) και άσε τις τρολλιές. Μετά έχουν φαγωθεί να κάνουν game clarity και ένας καινούργιος δεν ξέρει τι να χτίσει. Υπαρχουν πραγματα που δεν βγαζουν νοημα , κυριως σε champs που ειναι απο την αρχη Αλλα δεν γινεται ολα τα abilites να εχουν scaling αναλογα με το τι items βγαζει ο champ , θα ξεφευγε κατα πολυ το dmg To ποσο scaling κανει ενα ability δεν εχει μεγαλη σημασια οταν δεν προκειται να κανεις το αλλο type of dmg . Επισης συμβαινει ετσι ωστε να μην κανεις μονο ενα type of dmg βλ Yasuo που ειχε αρκετο magic dmg στο E , ειναι κλασσικος full ad champ . Αν βγαζει νοημα αυτο
andreapaog328 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Το θεμα ειναι οτι εχει καταντησει αηδια το ban phase σε premade games. Αντι να περιστρεφεται γυρω απο ενα strategy και ποια champs κανουν counter το εν λογω strategy, περιστρεφεται γυρω απτο να bannaris τα op heroes να μη τα παρει ο αλλος. Και στη dota υπαρχουν κατα διαστηματα "δυνατα" heroes, αλλα γενικοτερα το pick / ban phase ειναι προσανατολισμενο γυρω απο ενα strategy που θελει να ακολουθησει ενα team. Στο LOL ειναι "kayle / jax / kass / braun instaban, gg wp" τι αηδια. οταν ερχεται ο άλλος gold 4 yasuo σε silver3-4 game και φερνει ενα bronze 3 malphite απλα για να του παταει ενα R τι να του πεις.
MavroManitari Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 τι αηδια. οταν ερχεται ο άλλος gold 4 yasuo σε silver3-4 game και φερνει ενα bronze 3 malphite απλα για να του παταει ενα R τι να του πεις. gold4 pls...να δεις plat-diamont boosters/coaches (πως λεγόνται νομίζω ο booster είναι diamond από bronze acc) στον μπρούτζο να το λιώνουν In the other news με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να γνώριζα πως δουλεύει το MMR. Αμφιβάλω πολύ πως είναι το W/L ratio και αν νικάς καλύτερους/χειρότερους ή κάτι άλλο που έχω ακούσει kda, damage dealt vs damage received και cs/sec (γιατί αν ήταν έτσι όσοι έκαναν main supp πάει θα ήταν στον πάτο). Ευελπιστώ να είναι κάτι πολύ πιο sophisticated που πχ δίνει σημασιά με πόσα διαφορετικά champs και ρόλους παίζεις και νικάς, πόσα wards βάζεις, ακόμα ακόμα πόσα pings κάνεις κλπ. Αλλα δεν γινεται ολα τα abilites να εχουν scaling αναλογα με το τι items βγαζει ο champ , θα ξεφευγε κατα πολυ το dmg To ποσο scaling κανει ενα ability δεν εχει μεγαλη σημασια οταν δεν προκειται να κανεις το αλλο type of dmg . Μα δεν σου λέω να είναι πχ η Ashe ult +100% ή έστω 30% bonus ad. Βγάλτο εντελώς και κάντο dmg per lvl η μη βάλεις και καθόλου damage (δηλ. flat damage που αυξάνεται με τα ability ranks). In the other news vol.2 Clarity: Θα μου άρεσε πολύ να δω στο μέλλον indicators για το τι ranking έχει κάνει ο άλλος στα abilities του ακόμη ακόμη και με VU per rank. Τι εννοώ? Πχ η Q της lux να ήταν ένα πιο μικρό flare στο lvl1 και να αναίβενε ή να μην ήταν λευκή και να ξεκινούσε με αποχρώσεις σκοτεινές μέχρι να δίχνει το ατόφιο λευκό στο maxed. Κάτι αντιστιχό και για τα skillshots των adc πχ η Q του Varus να είχε πιο αδύναμα χρώματα στα πρώτα ranks και στο max rank να κάρφωνε βελάρα (η το CC να έδειχνε 2-3 βέλη και να ανέβαινε ο αριθμός τους με τα ranks). Developing wise δεν είναι μεγάλη δουλεία για την έντονη διαφορά που θα έδειχνε in game.
Atallos1 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2014 gold4 pls...να δεις plat-diamont boosters/coaches (πως λεγόνται νομίζω ο booster είναι diamond από bronze acc) στον μπρούτζο να το λιώνουν In the other news με ενδιαφέρει ιδιαίτερα να γνώριζα πως δουλεύει το MMR. Αμφιβάλω πολύ πως είναι το W/L ratio και αν νικάς καλύτερους/χειρότερους ή κάτι άλλο που έχω ακούσει kda, damage dealt vs damage received και cs/sec (γιατί αν ήταν έτσι όσοι έκαναν main supp πάει θα ήταν στον πάτο). Ευελπιστώ να είναι κάτι πολύ πιο sophisticated που πχ δίνει σημασιά με πόσα διαφορετικά champs και ρόλους παίζεις και νικάς, πόσα wards βάζεις, ακόμα ακόμα πόσα pings κάνεις κλπ. Δεν γινεται boost πλεον με Duo Q , αν εννοεις οτι παιρνει αλλος το account καποιου κ κανει boost , well δεν γινεται κατι Το MMR ειναι στην ουσια το Elo που υπηρχε παλια Ο γενικος ορισμος του elo Σιγουρα καμια σχεση με αυτο που αναφερεις , δεν γινεται να δει το παιχνιδι τετοια πραματα κ να σε ανταμειψει βασει αυτων Τωρα το πως ΑΚΡΙΒΩΣ υπολογιζονται τα MMR gains δεν θα το μαθουμε ποτε prolly . To W/L ratio απλα "δειχνει" το MMR σου , δεν το καθοριζει
Andrew13_98 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Good job Thanks Τώρα που το σκέφτομαι είμαι σχετικά κοντά σε Gold Δεν το περιμενα να φτασω μεχρι εδω :Ρ
Luxx Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Ποιους ηρωες κανουμε πλεον ban και ποια ειναι τα top picks; Ποιοι πιστευετε οτι ειναι δυνατοι junglers; Και ποια η γνωμη σας για warwick top και rammus jungler;
andreapaog328 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Thanks Τώρα που το σκέφτομαι είμαι σχετικά κοντά σε Gold Δεν το περιμενα να φτασω μεχρι εδω :Ρ
Atallos1 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2014 Doom Bots στον PBE . Fun Triple Blitz Q Triple Chogath Q
sonyxp Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Καλημέρα παιδάκια... Παίζω EUW (Β3 από S3), Ο πόνος μου είναι ότι συνέχεια παίζω με "χαζούς", δεν λέω πως εγώ είμαι Pro αλλά ξέρω αρκετά καλά και δεν κάνω βασικά λάθη!. Προσωπικά στα περισσότερα Game έχω πολύ καλά Stats αλλά δεν μπορώ να κάνω Carry το Game γιατί παίζω παθητικά. Ένα πρόβλημα που συναντώ είναι ότι τις περισσότερες φορές που είμαστε πολύ μπροστά, το παίζουν Rambo και πάνε Solo, ε κλασικά! θα πέσουν... έχουν γυρίσει πολλά τέτοια match από ηλιθιότητα κάποιον. ... και φανταστείτε παίζω EUW, που να έπαιζα EUNE... θα είχα τρελαθεί από τα Noobia... Τι λέτε; πως μπορώ να το αντιμετωπίσω αυτό? με τι Champs να παίζω ώστε να κάνω Carry την ομάδα μου παίζοντας αμυντικά-παθητικά. ΥΓ: Αν θέλει κανείς Duo EUW, add me "EvXXc"
ultralisk Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Τι λέτε; πως μπορώ να το αντιμετωπίσω αυτό? με τι Champs να παίζω ώστε να κάνω Carry την ομάδα μου παίζοντας αμυντικά-παθητικά. ΥΓ: Αν θέλει κανείς Duo EUW, add me "EvXXc" δεν μπορείς
sonyxp Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2014 δεν μπορείς O Ziggs πχ είναι καλός για να κρατάει τους Enemy μακριά αλλά αν η υπόλοιπη ομάδα δεν σκάει Damage τότε δεν γίνεται δουλειά... αυτό είναι και το μεγάλο μου πρόβλημα, παίζω παίχτες (πχ Support) που προστατεύω τον ADC μου αλλά αν ο ίδιος δεν νοιώσει λίγο και δεν παίρνει κάνα κιλλ ε! αστό!
Προτεινόμενες αναρτήσεις