Προς το περιεχόμενο

Αναβάθμιση σε παλιό PC...


metalas94

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γειά σας...

Χρειάζομαι την βοήθεια σας...

είμαι λίγο άσχετος...

έχω ένα παλιό PC, και θέλω να τον κάνω αναβάθμιση...

Intel®

Celeron® CPU 2.40GHz

2.41GHz, 224MB RAM

Σκλιρός Δίσκος

40GB

το budjet μου είναι 300-350 ευρώ...

θέλω γενικά να είναι πιο γρήγορος, και να παίζει και κανένα παιχνιδάκι....

ευχαριστώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

δεν αξίζει να αναβαθμίσεις το συγκεκριμενο. πάρε με 350 ευρω κάτι καινούργιο. κυκλοφορυν αρκετα καλα ετοιμα συστηματα απο e-shop, dell, quest, HP, plaisio κλπ... εκτός αν θες κατι πιο "επιλεκτικο" οποτε μπορείς να στήσεις μονος ςσου ένα με τη βοηθεία όλων μας φυσικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ πολύ που απαντήσατε.....

μήπως μπορείτε να μου προτείνεται καμιά κεντρική-μονάδα?

300-350 ευρώ...

 

οτιδήποτε εκτος απο amd. Η συνθεση που προτεινει ο φιλος αν εξαιρεσεις το cpu συνεπώς και το mobo, σαν συνθεση είναι εξαιρετική.

 

δεν μας ειπες ομως για τι το θες...

παιχνιδια? extreme χρήση? ( δε νομιζω για να εχεις τοσα χρονια αυτο το celeron :P)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έχουμε ένα άλλο PC ακόμα που το χρησιμοποιούμε όλοι...

άλλα επειδή η αδερφή μου θέλει να πάρει laptop, θα μου δώσει τον παλιό...

τον θέλω κυρίως για να κατεβάζω(παιχνίδια, προγγράματα κ.τ.λ.) αλλά θέλω να παίζω και 2-3 παιχνίδια π.χ. GTA San Andreas, Guitar HeroIII κ.τ.λ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λες οτιδήποτε εκτός από AMD;

 

εννοώ τη μαρκα του cpu... Intel να παρεις... όπως αυτό που έχεις τώρα. Όσες φορές και αν πήρα amd εμείνα απολυτα δυσαρεστημενος, και πιστεψε με είναι πολλές...απο 486 της amd έχω πάρει μέχρι και Χ2 σαν αυτό που σου πρότεινε. Είναι απαράδεκτοι!

 

Κατσε να σου κάνω μια συνθεση και να την ποσταρω σε λιγο. Τι κουτί έχεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε