marios_geo Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Μου πες οτι ειναι ρεαλιστικό πριν, και σου απάντησα τους λόγους που (κατα την γνώμη μου) δεν ειναι. Το ποσα animations πρέπει να εχει είναι ασχετο. Θα μπορούσε να έχει πολλά animations και να ναι ρεαλιστικό.(οσο γίνεται για ενα game τελος παντων) Το παιχνίδι έχει δράκους, κάστρα και μάγους που φτιάχνουν με το μπαστούνι fireball. Και εσύ κολλάς στα άλματα; έτσι είναι τα RPG. Φαντασία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bnvdarklord Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Το παιχνίδι έχει δράκους, κάστρα και μάγους που φτιάχνουν με το μπαστούνι fireball. Και εσύ κολλάς στα άλματα; έτσι είναι τα RPG. Φαντασία. Exactly. Αλλα ο αλλος μου λεγε οτι η μαχη ειναι ρεαλιστική Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Voodooman Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Τα RPGs (πρέπει να) είναι από την φύση τους σύνθετα παιχνίδια. Το πλήθος των χαρακτήρων, των attributes, skills, spells, όπλων που οφείλουν να έχουν δεν είναι δυνατόν να παιχτούν με γρήγορο τρόπο. Οποιαδήποτε προσπάθεια να αποκτήσει το παιχνίδι πιο γρήγορο ρυθμό οδηγεί ή σε υπεραπλούστευση ή σε υπερβολικό μπέρδεμα. Δηλαδή είναι υπερβολή να χαρακτηρίσει κάποιος το DA2 ως ένα σύνθετο action adventure; Πιστεύω πως ένας είναι ο τρόπος να παίξει κανείς RPG, ο τρόπος των δύο πρώτων Fallout. Τετράγωνα, action points και αυστηρά turn based, τέλος. Από εκεί και πέρα αρχίζουν οι συμβιβασμοί. Για εμένα τα θρυλικά Baldur's Gate ήταν η αρχή του κακού, πρόσθεσαν το στοιχείο του real time και έκαναν τις μάχες να κυλάνε ταχύτερα. Αλλά εκείνα έχουν το ελαφρυντικό του τεράστιου κόσμου και της ανοιχτής εξέλιξης. Επειδή δεν πρόκειται ποτέ πια να γυρίσουμε στο αυστηρό turn based, πρέπει να δεχτούμε τον συμβιβασμό των γρήγορων μαχών. Αλλά αυτό το χάλι του DA2 παραπάει, εκτός και αν ως RPG εννοούμε μόνο το "role playing", δηλαδή την επιλογή χαρακτήρα και τις "δύσκολες" αποφάσεις. Αλλά ούτε εκεί δεν τα καταφέρνει αυτό, δεν επιλέγεις καν φυλή και με το ζόρι έχεις τρεις επιλογές class! Φυσικά και το DA2 έχει το κοινό του,απόλυτα δικαιολογημένο για εμένα. Ωραία παρουσίαση, γουστόζικη πλοκή, σφαγές και βαβούρα. Όποιος θέλει χορταστικό σύστημα RPG ας παίξει Drakensang και ας είναι έτοιμος να ανεχτεί τις πολύ χαμηλότερες production values και το πιο χαριτωμένο (για να το πω ευγενικά) σύμπαν του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bnvdarklord Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Νταξει το turnbased ειναι κουραστικό ομως σε video game. Ταιριάζει περισσότερο στα επιτραπέζια rpg(που ειναι και η μονη λύση βεβαια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
antonl Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Ε όχι και κουραστικό :Ρ Ακριβώς τ αντίθετο θα έλεγα. Τουλάχιστον για κάποιους (λίγους). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bnvdarklord Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Ισως επειδή το πρώτο μου RPG ηταν το BG1 Οπως και να χει σε ενα rpg με νοιάζουν περισσότερο τα quests και το story παρα οι μαχες. Οποτε αν αργουσαν και ιδιαίτερα αν ηταν άσκοπες βαριομουν Πχ στο NWN που οι μάχες ήταν πολύ αργες(= πιο πολύ κοιτιώντουσαν παρά βαράγανε) μου την έσπαγε πολύ. Fallout 2 παντως που επαιξα λιγο ομολογώ δεν ήταν και άσχημο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EyeofOne Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Ισως επειδή το πρώτο μου RPG ηταν το BG1 Οπως και να χει σε ενα rpg με νοιάζουν περισσότερο τα quests και το story παρα οι μαχες. Οποτε αν αργουσαν και ιδιαίτερα αν ηταν άσκοπες βαριομουν Πχ στο NWN που οι μάχες ήταν πολύ αργες(= πιο πολύ κοιτιώντουσαν παρά βαράγανε) μου την έσπαγε πολύ. βλάσφημος!!! πλάκα κάνω. Εμένα πάλι μου φαίνονται βαρετές οι μάχες στο da2. ναι είναι εντυπωσιακές αλλά απο ένα σημείο και μετά βαρέθηκα να να σκοτώνω άπειρους ίδιους αντιπάλους που εμφανίζονταν απο το πουθενά. Καλύτερα λίγοι δυνατοί αντίπαλοι παρά αυτο το πράγμα. Τους μαζεύω όλους μαζί holy smite + ww και νεκροί όλοι. Περιμένω την επόμενη ομάδα και πάλι το ιδιο. Αν ξεμένει και κανένας τον τελειώνει το party. Μονο κάνας μάγος κάνει την διαφορά αλλά συνήθως δεν αντέχει πολύ.... Μάχες σαν το ΝWN πουθενά. Αντε και του DA origins. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bnvdarklord Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Εμένα πάλι μου φαίνονται βαρετές οι μάχες στο da2. Επισης. Στο NWN το μονο που με χάλαγε στις μάχες ηταν οτι ηταν αργες χωρίς λόγο. Το τερμάτισα μια χαρά ομως(σχεδον, στο 2ο expanstion ειχα κολλησει σε εναν leech dragon). Το da2 το κλεισα στο 15λεπτο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
3leven Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Exactly. Αλλα ο αλλος μου λεγε οτι η μαχη ειναι ρεαλιστική Ο αλλος σου ειπε οτι ειναι πιο ρεαλιστικη απο του Origins , οχι οτι ειναι ρεαλιστικη.. Εσυ εχεις 1 ευρω ενω εγω εχω 2 ευρω.. Εχω πιο πολλα λεφτα απο σενα , αλλα εχω λεφτα? Ουτε για τσιχλες Μη λεμε οτι θελουμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bnvdarklord Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Ο αλλος σου ειπε οτι ειναι πιο ρεαλιστικη απο του Origins , οχι οτι ειναι ρεαλιστικη.. Εσυ εχεις 1 ευρω ενω εγω εχω 2 ευρω.. Εχω πιο πολλα λεφτα απο σενα , αλλα εχω λεφτα? Ουτε για τσιχλες Μη λεμε οτι θελουμε Δες το post #594 Αντιθετως οι μαχες ειναι αυτες που κανουν το παιχνιδι πιο ρεαλιστικο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
3leven Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Δες το post #594 <<<<<<πιο>>>>>> Ο αλλος σου ειπε οτι ειναι πιο ρεαλιστικη απο του Origins , οχι οτι ειναι ρεαλιστικη.. Εσυ εχεις 1 ευρω ενω εγω εχω 2 ευρω.. Εχω πιο πολλα λεφτα απο σενα , αλλα εχω λεφτα? Ουτε για τσιχλες Μη λεμε οτι θελουμε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bnvdarklord Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Στο post 594 λες οτι οι μάχες ειναι το στοιχείο που κάνουν το Dragon Age 2 πιο ρεαλιστικό. Δεν έκανες κάποια σύγκριση με το DA:O σε αυτό το σημείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Διαφωνώ για το turn-based. Σωστά δοσμένο (όπως στο εξαιρετικό και σχετικά παραγνωρισμένο Betrayal at Krondor) μπορεί να δώσει πολύ καλά αποτελέσματα. Για να μην πούμε για τα κλασικά Fallout. Turn-based (με λιγοστά βέβαια RPG στοιχεία) είναι και το Silent Storm, επίσης πολύ καλό. Σε κάθε περίπτωση, για μένα δε νοείται RPG και real time (εξ ου και η βασική διαφωνία μου με τις νέες εκδοχές των Fallout: τα RPG πρέπει να κρίνονται από τις ικανότητες των χαρακτήρων που δημιουργεί ή συναντά ο παίκτης, όχι από τα αντανακλαστικά του παίκτη. Σε κάθε περίπτωση, το pausable real time είναι ένας πετυχημένος συμβιβασμός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bnvdarklord Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Διαφωνώ για το turn-based. Σωστά δοσμένο (όπως στο εξαιρετικό και σχετικά παραγνωρισμένο Betrayal at Krondor) μπορεί να δώσει πολύ καλά αποτελέσματα. Για να μην πούμε για τα κλασικά Fallout. Πιθανότατα εχεις δίκιο Σε κάθε περίπτωση, για μένα δε νοείται RPG και real time (εξ ου και η βασική διαφωνία μου με τις νέες εκδοχές των Fallout: τα RPG πρέπει να κρίνονται από τις ικανότητες των χαρακτήρων που δημιουργεί ή συναντά ο παίκτης, όχι από τα αντανακλαστικά του παίκτη. Πιστευω δεν κάνουν οι μάχες τα RPG*, αλλά οι χαρακτήρες και η εξέλιξη τους, η ιστορία και τα quest, και το lore του παιχνιδιου. Εξου και οι οροι turn based RPG και real time RPG. *edit αν και συμφωνώ ότι το accuracy ή το dodge πχ δεν εχει ιδιαίτερο νόημα σε games σαν το oblivion... Στο Fallout NV κατι κανανε παντως. Αν ειχες κακό accuracy ακομα και αν σημάδευες τον άλλο, δεν βάραγε 100% στο σημείο αυτό, but still... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Σαφώς χρειάζεται μια καλή ιστορία (στα παλιά Fallout η ιστορία και το lore που δημιουργήθηκε ήταν πολύ ανώτερη του μηχανισμού μάχης -ειδικά οι σύντροφοι ήταν σε ορισμένα σημεία ανεπαρκέστατοι). Αυτό που προσπαθώ να πω, όμως, είναι το εξής: Έστω ότι εγώ δεν μπορώ να σημαδέψω γρήγορα με το ποντίκι τους mutants που μου ρίχνονται ή τους slavers που πυροβολούν από τα ερείπια ενός κτιρίου. Αυτό είναι δική μου αδυναμία. Τι γίνεται, όμως, αν θέλω να υποδυθώ (role play) έναν πιστολέρο; Με άλλα λόγια, ο μηχανισμός μάχης πρέπει να διευκολύνει και όχι να εμποδίζει το role play. Σαφώς ένα RPG κρίνεται κυρίως από την ιστορία (το μοναδικό και ανεπανάληπτο Planescape Torment σου έδινε την ευκαιρία να το τερματίσεις χωρίς να πολεμήσεις καν, αν επέλεγες να υποδυθείς έναν ευφυή διπλωμάτη) αλλά για μένα η ροπή προς τον πραγματικό χρόνο αφαιρεί από το role play, δεν προσθέτει. Αυτά, βέβαια, δεν ξέρω πόση σχέση έχουν με το DA:2 και με αυτά που διαβάζω πολύ δύσκολα θα το διαπιστώσω προσωπικά, μέχρι να το πετύχω σε κάποια εξωφρενικά χαμηλή προσφορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα